Daphne Koster tochquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:08 schreef appelen het volgende:
Oranje vrouwen die zich kwalificeren en dan niet Anouk Hoogendijk voor de camera doen![]()
Ditquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:08 schreef appelen het volgende:
Oranje vrouwen die zich kwalificeren en dan niet Anouk Hoogendijk voor de camera doen![]()
is naar rtl gegaan volgens mijquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:09 schreef tralalala het volgende:
Bestaat "Fans" eigenlijk nog van SBS6? Moet er opeens aan denken, is volgens mij al tijden niet meer uitgezonden.
Nee daphne koster isquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:09 schreef appelen het volgende:
[..]
geen idee maar het was niet anouk dus niet lekker
Geen ideequote:Op vrijdag 28 november 2014 18:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar als je buurman de verwarming niet aan heeft staan dan is het toch sowieso koud water?
Ligt eraan waar het vandaan komt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jammer, RTL verneukt programma's nog harder dan dat SBS6 doet. *zie DASCVN
Oke. Veel plezier.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:12 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga nog even deze oplegger naar Belgie brengen tot vannacht![]()
(in before 450 km)
Wel max 50km p/u rijden hequote:Op vrijdag 28 november 2014 18:12 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
(in before 450 km)
Ewout Genemans blijft het doen lees ik nu, dus blijft een topshowquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ligt eraan waar het vandaan komt.
NPO > RTL
RTL > SBS
Kijk uit voor enge mannen die je in hun kelders willen stoppen!quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:12 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
(in before 450 km)
De vriend van Merel heeft nog wel wat losgeld over. Om mij vrij te kunnen kopenquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Kijk uit voor enge mannen die je in hun kelders willen stoppen!
Denken dat die dat doetquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:16 schreef WcPot het volgende:
[..]
De vriend van Merel heeft nog wel wat losgeld over. Om mij vrij te kunnen kopen
Hij zit er gewoon achterquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:18 schreef appelen het volgende:
[..]
die betaalt de mannen om hem nog langer vast te houden
gohquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:19 schreef tralalala het volgende:
Dat "Autodieven Betrapt!" is echt zo'n slecht programmaElke keer precies hetzelfde.
Acteur Dief kijkt eerst in de auto, loopt dan weg en komt dan terug om de auto mee te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |