Zou je wel ruiken denk ikquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik hoop echt niet dat ze zeggen dat het de leiding is van het toilet oid
Had ik in Mallorcaquote:
't stinkt welquote:
Patrick Mquote:
Bel Rob Geusquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
't stinkt welMaar niet naar urine
Is mijn slechte aura. Knappen leidingen vanquote:
Komt ie nu pas meequote:
Afknappersquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is mijn slechte aura. Knappen leidingen van
Volgens de beheerder kon het geen CV-water zijn omdat het water koud isquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:02 schreef tralalala het volgende:
[..]
CV-water stinkt ook als een malle als het al tijden door de buizen/verwarming heen stroomt.
Bedenk dat zellufquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Komt ie nu pas meeHij woont wel in de buurt
Ik denk alleen maar aan Albertoquote:
Dan gaat merel mij ook wel mooi vinden alleen ik moet nog minimaal 5,9 miljoen om in aanmerking te komenquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wat een golddigger die Merel, ik kan als man ook wel zien dat hij niet bijzonder knap is.
Maar als je buurman de verwarming niet aan heeft staan dan is het toch sowieso koud water?quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens de beheerder kon het geen CV-water zijn omdat het water koud is
quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wat een golddigger die Merel, ik kan als man ook wel zien dat hij niet bijzonder knap is.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:05 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dan gaat merel mij ook wel mooi vinden alleen ik moet nog minimaal 5,9 miljoen om in aanmerking te komen
Je had bitcoins moeten kopen voor 0.008 dollar per stuk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:05 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dan gaat merel mij ook wel mooi vinden alleen ik moet nog minimaal 5,9 miljoen om in aanmerking te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |