Weer een onterechte rode kaart?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat een lamlul
Die 2e geel was al kinderachtig en nu voor 2 sprekkoren stilleggen
Oja derbyquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:28 schreef appelen het volgende:
[..]
1-0 zie ik net
0-0 tegen shittard atm
Ja. 4 wedstrijden schorsing heeft ie nuquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Serieus? Ik ken ook 1 of 2 JL spelers, alleen bij de verkeerde clubhelaas.
Voor GRA ja. 1e geel waas terecht, donkergeel zelfs.quote:
Shittard? Of mvvkequote:Op vrijdag 28 november 2014 20:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Serieus? Ik ken ook 1 of 2 JL spelers, alleen bij de verkeerde clubhelaas.
Shirt over hoofd mag niet is dus gewoon dom dus terechtquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Voor GRA ja. 1e geel waas terecht, donkergeel zelfs.
Daarna maakt hij de goal en doet hij zn shirt over zn hoofd (nieteens uit) en krijgt ie 2e geel
Namenquote:
Namenquote:
Ja, maar om daar een 2e geel voor te geven als het nieteens shirt uittrekken is, dat is gewoon fucking triesty man.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:29 schreef AF_ het volgende:
[..]
Shirt over hoofd mag niet is dus gewoon dom dus terecht
Heb niet gezien, maar klinkt als een domme actiequote:Op vrijdag 28 november 2014 20:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja, maar om daar een 2e geel voor te geven als het nieteens shirt uittrekken is, dat is gewoon fucking triesty man.
Ey mattie azemmel.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:30 schreef Insomnia_ het volgende:
ik paar in jupiler en paar die t gaan killen bij feyenoord over paar jaar
Dom? Ja. Maar daar een 2e geel voor dan heb je als scheids 0,0 gevoel voor de wedstrijd. En dat zeg ik dus in het voordeel van de Graafschap he.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:30 schreef AF_ het volgende:
[..]
Heb niet gezien, maar klinkt als een domme actie
Dannyquote:
geen ideequote:Op vrijdag 28 november 2014 20:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wie o wie pakt de eerste toekomst TT
Hoertje van het zuidenquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:31 schreef appelen het volgende:
[..]
gwn vies man bij Fortuna, MVV en Roda hebben gespeeld
begrijp ik. Kan niet beoordelen omdat niet gezien. Maar het klinkt gewoon als een domme actie ala guidettiquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dom? Ja. Maar daar een 2e geel voor dan heb je als scheids 0,0 gevoel voor de wedstrijd. En dat zeg ik dus in het voordeel van de Graafschap he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |