SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Memory
10 klassieke spellen.
Is echt een flinke, zware doos!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let niet op de kwaliteit van de foto's, die is gewoon slecht.
Het ziet er allemaal nog prima uit. Af te halen in Lelystad, verzenden liever niet...compact en kleverig.
Indien mogelijk, zou ik toch graag het boek "Het Menselijk lichaam" overnemen voor een zacht prijsje, zeg 5 incl. verzenden met bubbeltjesenvelop (mits het door de brievenbus past?quote:verzenden liever niet...
het past net, dus dat zou moeten lukken, is in ordequote:Op vrijdag 28 november 2014 22:26 schreef boempa het volgende:
[..]
Indien mogelijk, zou ik toch graag het boek "Het Menselijk lichaam" overnemen voor een zacht prijsje, zeg 5 incl. verzenden met bubbeltjesenvelop (mits het door de brievenbus past?
Mijn neefje zit in het laatste jaar van de basisschool, en ik denk dat hij het wel interessant vindt.
Laat maar weten of je daarmee akkoord gaat.
Anders no problem
ik gun het de kinderen van mn zus welquote:Op zaterdag 29 november 2014 10:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het past net, dus dat zou moeten lukken, is in ordega ik hem maandag verzenden, want dan heb ik nog n ander pakket dat weg moet
![]()
Die my little pony's zijn trouwens echt heel leuk voor meisjes! Mijn dochter was er echt helemaal weg van, ze had er vijf ofzo.
Ondanks idd het irritante stemmetje.![]()
Niemand die er voor Sinterklaas of kerst een wil geven aan n dochter/nichtje/random kind op straat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |