quote:
quote:
666, hier moet ik gequote hebben.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:25 schreef LittleBrownie het volgende:
666, hier moet ik gepost hebben
quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb ik ook wel zin in morgen maar even maken
Yes. Ik ga het hier eens proberen in de rijstkoker morgen. Dat en spekkoek. Maar niet in de rijstkoker. Bah.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb ik ook wel zin in morgen maar even maken
Ik ga paar hartige pannenkoeken maken morgen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Ik ga het hier eens proberen in de rijstkoker morgen. Dat en spekkoek. Maar niet in de rijstkoker. Bah.
quote:
quote:
Neequote:Op vrijdag 28 november 2014 19:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
kom je ze niet even langs brengen?
Ik gooi die altijd in de oven en dan heten het pizzas.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga paar hartige pannenkoeken maken morgen.
Met groentes en vlees etc
nietquote:
Hahaquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik gooi die altijd in de oven en dan heten het pizzas.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik gooi die altijd in de oven en dan heten het pizzas.
Goed he. Ik moet m'n werk er maar niet van maken, grappen. Nu heb ik wel weer trek in roti. Maar voor vanavond staat er al sushi op het programma.quote:
Sushi is vies man. Roti moet ik ook weer een keer eten.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goed he. Ik moet m'n werk er maar niet van maken, grappen. Nu heb ik wel weer trek in roti. Maar voor vanavond staat er al sushi op het programma.
FWP.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is baggerwerk, maar iemand moet het doen.
het gaat op een gegeven moment een beetje te fur.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:15 schreef Ro-ald het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=676495669134149![]()
Wat voor een jas is het? Is het gewoon een dikke jas of een kanker dikke jas?
Ja dat op internet zetten gaat ver misschien word dat meisje nu wel gepest nadat filmpjequote:Op vrijdag 28 november 2014 19:15 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
het gaat op een gegeven moment een beetje te fur.
en na die jasquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja dat op internet zetten gaat ver misschien word dat meisje nu wel gepest nadat filmpje
Puik nummer maatquote:
over paar weekjes echt manquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:23 schreef Ro-ald het volgende:
wp wanneer nou weer is een keer chillen
is goed anders volgend jaar dan zijn idd de feestdagen ook voorbijquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
over paar weekjes echt man![]()
beetje uitstelgedrag van mijn kant maar weekenden zitten beetje vol ivm werk en feestdagen enzo
Kloptquote:
1 nummer kon ik wel waarderen alleen weet niet hoe die heetquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:25 schreef wietparkiet het volgende:
oh laat maar roro als je niks goeds over maiden hebt te zeggen
deze zondag sinterklaas bij mijn paquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
is goed anders volgend jaar dan zijn idd de feestdagen ook voorbij
is cool ik ook welquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
deze zondag sinterklaas bij mijn pa
volgende week zondag sinterklaas bij mijn ma
die week daarop moet ik wel tijd hebben
quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
1 nummer kon ik wel waarderen alleen weet niet hoe die heet
quote:
Vroeg opstaan is altijd dikke aids maar als je eenmaal op je werk bent valt het wel mee.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:27 schreef wietparkiet het volgende:
wekker om 7 uur
ff douchen, ontbijtje fixen, sigaretten halen bij de buurtsuper
en dan busje naar mijn werk
wpleef best leef
uiteraardquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wel de live versie neem ik aan
666quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wel de live versie neem ik aan
ik begin om tien uur pas dus valt wel mee. kwart voor 10 daar zijn. jezelf op de bank pleuren en een sigaretje roken, omkleden en dan relaxt beginnen met de wasboxen uitspuitenquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vroeg opstaan is altijd dikke aids maar als je eenmaal op je werk bent valt het wel mee.
Ik sta daar om kwart voor 7 al voor de deurquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik begin om tien uur pas dus valt wel mee. kwart voor 10 daar zijn. jezelf op de bank pleuren en een sigaretje roken, omkleden en dan relaxt beginnen met de wasboxen uitspuiten
hele weekend alleen thuis chillings suck on datquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:29 schreef KitKatChunky het volgende:
morgen uitslapen en hele dag alleen thuis chillings
lekker coke snuiven van de eettafel dusquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:29 schreef KitKatChunky het volgende:
morgen uitslapen en hele dag alleen thuis chillings
haha loonslaafquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik sta daar om kwart voor 7 al voor de deur
Lt.Surge muziek?quote:
zondag zijn mn ouders thuis, maar dan ben ik zelf de halve dag wegquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hele weekend alleen thuis chillings suck on dat
mijn moeder is nu al wegquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:32 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
zondag zijn mn ouders thuis, maar dan ben ik zelf de halve dag weg
strippers op je partey. #WPleefquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn moeder is nu al weg
tot maandagmiddag
dus mijn huis mijn regels
zo eventjes wat hoertjes bestellen
quote:
Ik ook, zonder matties.quote:
Bedanktquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:39 schreef Ro-ald het volgende:
Wat zegt een blinde als je een stuk schuurpapier aan hem geeft?
Dankjewel.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:39 schreef Ro-ald het volgende:
Wat zegt een blinde als je een stuk schuurpapier aan hem geeft?
Die is net weggelopen toen ik Slipknot opzette.quote:
#viesdikquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:40 schreef Dagoduck het volgende:
Even appeltaart met slagroom regelen.
#ikdenkdatjijdikkerbentquote:
Lengte en gewicht?quote:
1.86M/69KG hier. Je moet meer eten manquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
1,86/ rond de 60 kilo denk ik.
Heb geen weegschaal.
Ja klopt maar het maakt niet uit hoeveel ik eet ik kom echt bijna niet aanquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
1.86M/69KG hier. Je moet meer eten man
samequote:Op vrijdag 28 november 2014 19:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja klopt maar het maakt niet uit hoeveel ik eet ik kom echt bijna niet aan
Jij ook.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
1.86M/69KG hier. Je moet meer eten man
Dan eet je te weinig.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja klopt maar het maakt niet uit hoeveel ik eet ik kom echt bijna niet aan
Nee, is mooi zo.quote:
Valt mee hoor.quote:
hoe is het dude?quote:
Goed goed, eindelijk een kamerquote:
nicequote:Op vrijdag 28 november 2014 20:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Goed goed, eindelijk een kamer
Delftquote:
Wat is je adres hihi xD xDquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Goed goed, eindelijk een kamer
quote:
True, maar niks mis mee met Delft. Ben zo in Rotterdam, werk daar nogquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gefeliciteerd.
al was rotterdam wel beter geweest
waar in roffaquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
True, maar niks mis mee met Delft. Ben zo in Rotterdam, werk daar nog
Alexanderquote:
quote:
Als je dat vergelijkt met een hele tijd terug:quote:
geen idee waar dat isquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je dat vergelijkt met een hele tijd terug:
[ afbeelding ]
quote:
Sushi is goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sushi is goed.
Tentakels ook.VoeluhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Agreed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Agreed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Agreed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn foto's van een paar weken oud trouwens.quote:
Helaas proef je daar weinig inktvis aan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:33 schreef wietparkiet het volgende:
gefrituurde inktvisringen zijn wel lekker
Hoe voelt t dan?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zijn foto's van een paar weken oud trouwens.
Misschien maar weer eens een zak van die dingen halen. Kost toch geen reet.
Ligt er aan, rauw of gekookt?quote:
cool, apart welquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ligt er aan, rauw of gekookt?
Rauw is het een slappe gladde zak. Gaar is het voelt het een beetje als rubber.
Niet tijdens het kauwen trouwens, als je er een hap van neemt *snapt* het in tweeën. Je loopt niet op kauwgom te kauwen tot in het einde der tijden.
picsquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
Als je nog een keer je vrienden in afgrijzen wilt zien toekijken moet je eens inktvis kuisen. Snavel er uit ploppen, ingewanden uit de mantel trekken. Ziet er schitterend uit.
Ik zal de foto's eens opzoeken, ze staan niet meer op m'n imgur zie ik. Misschien ergens anders.quote:
Ok...dan kan ik weer wegquote:
Ik wilde weten of hij er was...meer nietquote:
Okequote:Op vrijdag 28 november 2014 20:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wilde weten of hij er was...meer niet
Colaquote:
`heyyyquote:
Ben er al twee keer geweestquote:
Ik ben geen fan van warme dranken.quote:
Dan wacht je even.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van warme dranken.
Heb ik nooit zoveel zin inquote:
Hoi Geo3hoek.quote:
Meer DagoVirgin.quote:
Triple nicequote:Op vrijdag 28 november 2014 22:43 schreef BBQSausage het volgende:
Zo, thuis.
En weekend.
En vakantie.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.skoften.net/it(...)in_bewegende_beelden
Don't do drugs kids
Yeshquote:
Gevaarlijkquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Yesh
Wel apart, de 5 uurtjes die ik met bier op heb overgewerkt vanavond, waren productiever dan de 8 uren de rest van de dag.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Yesh
Wel apart, de 5 uurtjes die ik met bier op heb overgewerkt vanavond, waren productiever dan de 8 uren de rest van de dag.
M'n baas wist er van, en vond 't allemaal prima.quote:
Boh, nice, die zijn ook lekker jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nice
Ik heb miniloempia's hier
Satékrokettenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:01 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zit nog vol van de patat met satékroket en hete donder, de appeltaart en een empanada.
Dat is het nadeel van de mac vaakquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
SatékrokettenIk ben net nog bij de McDonalds geweest, maar dat vulde niet echt.
5 bakken van 20 kipnuggets, dan heb je geen honger meer hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van de mac vaakuurtje later hbe je weer honger
Ja iddquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
True. Had ook niet heel veel besteld, twee burgertjes en wat nuggets.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
True. Had ook niet heel veel besteld, twee burgertjes en wat nuggets.
Lekkere walk on girls.quote:
Neuh, waren chili chickens trouwens, die vallen wel mee. Krijg je alleen alsnog wel dorst en een droge mond van.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
Geen drinken tho? Die burgers van de mac zijn echt zout..
Het eten bij de mac is ook te duurquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neuh, waren chili chickens trouwens, die vallen wel mee. Krijg je alleen alsnog wel dorst en een droge mond van.Maar drinken vind ik te duur bij de mac, om los te kopen. Dan wacht ik wel een half uurtje en drink ik thuis een liter cola voor niks.
Laatst betaalde ik 4,50 voor 2 cheeseburgertjesquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het eten bij de mac is ook te duur![]()
Je kan beter 7 euro uitgeven bij een friettent.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voor 1x met Durex extra safe condoom.
Jup, weinig variatie ook.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het eten bij de mac is ook te duur![]()
Je kan beter 7 euro uitgeven bij een friettent.
Daar heb je ook een goedgevuld broodje döner voor.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Laatst betaalde ik 4,50 voor 2 cheeseburgertjes
Dit jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar heb je ook een goedgevuld broodje döner voor.
Dan liever een klein frietje mayo en een frikandel mayo oid. Eigenlijk.. maar toch loop ik ook wel eens de mac binnen terwijl een friettent 100meter verder op zitquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Laatst betaalde ik 4,50 voor 2 cheeseburgertjes
Okequote:Op vrijdag 28 november 2014 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga bijna moderator/user Mike inhalen, die heeft ooit op 1 gestaan in de top 500.
De mac kan op z'n tijd ook best lekker zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan liever een klein frietje mayo en een frikandel mayo oid. Eigenlijk.. maar toch loop ik ook wel eens de mac binnen terwijl een friettent 100meter verder op zit
Vooral als je bier gedronken hebtquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De mac kan op z'n tijd ook best lekker zijn.
Jij staat nu al 21 dagen op 87. Op 13 september 2012 kwam je de top 500 binnen.quote:
Officieel kansloos sinds 13 september 2012.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij staat nu al 21 dagen op 87. Op 13 september 2012 kwam je de top 500 binnen.
Preciesquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vooral als je bier gedronken hebt![]()
Dat is gewoon lekker snaaien.
Zingerburgerquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:20 schreef Geo4kant het volgende:
KFC vond ik ook wel nice.. die cripy kippenpotenmaarja vaak wat gekruid
Twister fries manquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:20 schreef Geo4kant het volgende:
BK is voor mij lang geleden, vond dat je wel wat meer 'vlees' had en proefde.. dat je echt een burger at dan bij de mac maar de friet vond ik daar wel enorm tegenvallen.
Bucketsquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:20 schreef Geo4kant het volgende:
KFC vond ik ook wel nice.. die cripy kippenpotenmaarja vaak wat gekruid
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:26 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Soms doe ik zo met mijn hand richting de deur.. maar nog altijd gebeurd er niets
Nee, dat is gewoon raarquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En je ogen heel hard dichtknijpen en denken aan je superkracht, en hopen dat wanneer je je ogen opendoet, je opeens je superkracht voelt?
Ik heb de superkracht om dingen heel snel te vergeten op dit momentquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En je ogen heel hard dichtknijpen en denken aan je superkracht, en hopen dat wanneer je je ogen opendoet, je opeens je superkracht voelt?
Ik heb dat ook maar ik heb zoveel superkracht dat ik daar niet eens iets voor hoef te doen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb de superkracht om dingen heel snel te vergeten op dit moment
Ik heb het omdat ik nu stoned benquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb dat ook maar ik heb zoveel superkracht dat ik daar niet eens iets voor hoef te doen.
Die aflevering heb k laatst gezienquote:
Welke?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Stonerfilm opgezet. Het is vrijdagavond
Heyyyyyyquote:
Hoihoihohiohihoihoieroghienkrjg34k5j-0quote:
Hoiquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoihoihohiohihoihoieroghienkrjg34k5j-0
Zag ik net op 9gag voorbij komen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:35 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Als wij deze hadden bij het nieuws dan zou ik vaker naar het nieuws kijken
Ja sorry, m'n vingers deden raar.quote:
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja sorry, m'n vingers deden raar.
Deze is dan weer sleezy.. hij kijkt alleen naar der tieten..quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat een kwaliteit
[ afbeelding ]
Boeieuhquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deze is dan weer sleezy.. hij kijkt alleen naar der tieten..
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wedden dat ze stijve tepels heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |