Dat zou best kunnen, maar dat staat niet gelijk aan een choke of ineenstorting.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wedden dat jullie in de 2e seizoenshelft minder punten pakken dan de eerste?
Genoeg, maar ik heb teveel respect voor Caland om z'n stoere imago aan gort te helpen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier heb je niks tegenin te brengen
Klopt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar dat staat niet gelijk aan een choke of ineenstorting.
Op basis waarvan verdient PSV de 3-3?quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is ondertussen wel tijd voor de terechte 3-3
Ok.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Deze weddenschap ga ik graag aan.
Wat is jullie inzet?quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
5 kratten bier zou ik doen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hummel?quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Volgend seizoen spelen wij ook in van die mooie Hummel shirtjes
Poeh, zeg het maar. Ik heb aal een UI-weddenschap met Caland, maar aangezien ik die makkelijk ga winnen staat dat eigenlijk niet in de weg.quote:
Zelfde soort tering troepquote:
Nee want dat gok ik ook.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voorspel plek 2 voor PSV.
Moet ik nu dood?
Prima. Van laatste competitie ronde t/m eerste speeldag nieuwe seizoen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poeh, zeg het maar. Ik heb aal een UI-weddenschap met Caland, maar aangezien ik die makkelijk ga winnen staat dat eigenlijk niet in de weg.
Is goed.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Prima. Van laatste competitie ronde t/m eerste speeldag nieuwe seizoen?
Als jij Caland een goor zwijn vindt en jij deze pizza eet, ben ik mijn respect voor je verloren.quote:
Afgesproken.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is goed.Winnaar mag de UI van de verliezer kiezen.
Had je respect voor mij?quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als jij Caland een goor zwijn vindt en jij deze pizza eet, ben ik mijn respect voor je verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |