Moest in het begin aan wennen, maar is best leuk ja.quote:
Vind die jaren '80 vibe wel lekker.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moest in het begin aan wennen, maar is best leuk ja.
ga gaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Wil je aand8?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
ver voor jouw tijden mijn tijd 1984!
Stimo jij was al volwassen toen toch?
Niet goed afgeslepen, je moet terug gaan en vragen of hij even wil bijslijpen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:31 schreef Stimorol- het volgende:
Is het normaal dat ik als ik mn tanden op elkaar doe precies voel waar die tandarts vulling heeft gedaan? Eet ook niet fijn.
Is echt geweldigquote:
Fucking asshole. Dat zei ik em nog. Daar hoef ik niet voor te betalen I assume?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Niet goed afgeslepen, je moet terug gaan en vragen of hij even wil bijslijpen.
Vind dat eigenlijk de minste.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Gaat niks boven Eye of the Tiger, vriendje.
Nee, was bij mij ook een keer gebeurt, kon gelijk terecht volgende dag.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Fucking asshole. Dat zei ik em nog. Daar hoef ik niet voor te betalen I assume?
Wat doen ze prcs? Moet ik weer verdoofd worden?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee, was bij mij ook een keer gebeurt, kon gelijk terecht volgende dag.
Gewoon iets van de vulling zelf afslijpen. Voel je als het goed is niks van.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat doen ze prcs? Moet ik weer verdoofd worden?
Hahaha. neequote:Op vrijdag 28 november 2014 23:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
gebeurtquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee, was bij mij ook een keer gebeurt, kon gelijk terecht volgende dag.
Zonder verdoving, niks bijzonders, gewoon beetje bijslijpen zodat je kiezen weer netjes op elkaar sluiten.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is hier leuk aan, als ik vragen mag?quote:
Grammatica.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is hier leuk aan, als ik vragen mag?
WAS GEWOON GOED! gvd je brengt me ook in de war.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik weet het ook niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |