Maar als je met elkaar ligt te krikken, is het op 1 punt al duidelijkquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:20 schreef Jelia het volgende:
[..]dat is meer boer dan tokkie hahaha, moet gelijk aan Tukkers denken
![]()
Ik vind het trouwens wel goed als mannen vragen wat je van de date vond hoor. Maar verschilt vast per persoon.
Ik ben graag eerlijk en direct dus dat vind ik ook prettig aan een ander.kan dat wel waarderen juist.
Kijk als een heel onzeker type het vraagt is het een ander verhaal,en dan nog is het prima om te vragen natuurlijk. maar als je zeker van jezelf bent kan je dat ook prima vragen.
Als ik me ergens aan irriteer is het wel dingen die mysterieus blijven
We hebben het ook daarnaast over van alles gehad....quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:41 schreef Cue_ het volgende:
Dat wat die wijsneus hierboven zegt![]()
Sowieso bestaan verboden onderwerpen niet vind ik dan
Maar jullie hebben na de date dus nog geappt en daarin gaf je aan dat je het eig niet over exen moet hebben? Of hoe is dat dan ter sprake gekomen? (het wel/niet mogen bespreken van exen)quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:16 schreef K44S het volgende:
[..]
We hebben het ook daarnaast over van alles gehad....
Dus de sfeer was prima.
Ik zelf kwam wat gespannen en onzeker(zoals ik al eerder beschreef).
Maar dat heeft zo zijn oorzaken.
Ik zei dat ik het niet erg vond dat ze het over d'r ex had ( tenslotte deed ze dat al bij ons eerste telefoon gesprek ).quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar jullie hebben na de date dus nog geappt en daarin gaf je aan dat je het eig niet over exen moet hebben? Of hoe is dat dan ter sprake gekomen? (het wel/niet mogen bespreken van exen)
Meldt zichquote:Op dinsdag 2 december 2014 11:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
De meeste mannen hebben kaas gegeten van hints. Die proberen haar te zoenen en dan hoor je de tussenstand:
-je bent de eerste 10 minuten aan het zoenen
-ze trekt haar hoofd terug en dan komt er een verhaal: te snel, niet voorbereid, sorry liever vriendschap. Heb wel van anderen gehoord dat je soms dan je er uit kan redden door te zeggen dat je haar alleen een zoen op haar wang wilde geven. En dan zoenen ze later alsnog. Maar zo pua ben ik niet
Daten?quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:20 schreef Jelia het volgende:
[..]dat is meer boer dan tokkie hahaha, moet gelijk aan Tukkers denken
![]()
Ik vind het trouwens wel goed als mannen vragen wat je van de date vond hoor. Maar verschilt vast per persoon.
Ik ben graag eerlijk en direct dus dat vind ik ook prettig aan een ander.kan dat wel waarderen juist.
Kijk als een heel onzeker type het vraagt is het een ander verhaal,en dan nog is het prima om te vragen natuurlijk. maar als je zeker van jezelf bent kan je dat ook prima vragen.
Als ik me ergens aan irriteer is het wel dingen die mysterieus blijven
quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:23 schreef Acradavos het volgende:
Geloof me, ik heb al zo vaak gedate. Elke dame vraagt waarom je single bent en wat de reden is dat het uit is. Vervolgens beginnen ze zelf hun ex.
Je leest niet goed, ik schrijf dat mensen nogal emotioneel incontinent zijn vlak na een verbroken relatie en het er over het algemeen graag over hebben. Ze waren in jouw geval lang bij elkaar, dat duurt wel even. Niks ergs mee maar ook niks ergs aan om vriendelijk te verzoeken een luchtiger onderwerp aan te snijden. Wel lief dat je het zo voor haar opneemtquote:Op dinsdag 2 december 2014 14:13 schreef K44S het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat je weet hoelang ze vrijgezel is, tenslotte is ze dat een paar maanden.
Sorry,ik weet niet wat je hier mee bedoelt.
Bij een sollicitatiegesprek vragen ook enkel dingen om vervolgens zelf hun verhaal te kunnen doenquote:Op dinsdag 2 december 2014 14:25 schreef K44S het volgende:
[..]klinkt meer als sollicitatie gesprek.
Yeah, ik voel een nieuwe generatie opkomen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:24 schreef Weissman het volgende:
Fok H_J fok BoL, Arcadevos is onze nieuwe dating-expertVrouwenfluisteraar alles
Ervarings-deskundige
Zoon van Eros
Ah, oke dan snap ik je nuquote:Op dinsdag 2 december 2014 14:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je leest niet goed, ik schrijf dat mensen nogal emotioneel incontinent zijn vlak na een verbroken relatie en het er over het algemeen graag over hebben. Ze waren in jouw geval lang bij elkaar, dat duurt wel even. Niks ergs mee maar ook niks ergs aan om vriendelijk te verzoeken een luchtiger onderwerp aan te snijden. Wel lief dat je het zo voor haar opneemt
Zeg dat ....quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij een sollicitatiegesprek vragen ook enkel dingen om vervolgens zelf hun verhaal te kunnen doen
'Acradavos vertel, vertel, we schrijven mee, niet te snel'quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:33 schreef Acradavos het volgende:
[..]
Yeah, ik voel een nieuwe generatie opkomen.
Oh echt? Wie dan?quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:39 schreef Jelia het volgende:
Nou ik heb de eerste fokker op tinder gespot..
..en naar links geswiped
Ik vermoed eerder een trollquote:Op dinsdag 2 december 2014 14:47 schreef Cue_ het volgende:
Jullie hebben al eens foto uitgewisseld via fok ofzo?
Dus dat.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:45 schreef Acradavos het volgende:
HAHA geniaal. Ik heb Jelia gisteren als match verwijderd, omdat ze niet uit zichzelf een gesprek begon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |