SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult "SMLENO" niet gebruiken zonder goedkeuring van MrvanTrapZ (copyright pending)
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Waarom krijg je jizz aanvallen trapzie? heb je nu weer gedaan.
35K packsoke 1tje dan
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het is koud het is guur gooi wat Joden op het vuur. la la laaaaaaRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Want als de lente komt...quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Het is koud het is guur gooi wat Joden op het vuur. la la laaaaaaPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Toen in Rotterdam de mariniers op de maasbrug nog met de moffen aan het vechten waren stonden ze in Amsterdam al met hun arm omhoog te kijken naar de mooie mercedesjes van de Duitsers.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ah, beginnen we de dag weer zo
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Die prijs van NIF POGBAook mijn verlies maar op pakken.
#FreeTrapz![]()
Nee joh het is al afgelopen. Steekjes naar elkaar mag.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Godver Aguero al onder de 300k![]()
Boh #dslRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
weet eigenlijk niet zo goed wat verstandig is.
Nu IF's kopen, zullen wel op het laagste punt zijn.
Eind van de dag dure NIF's kopen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
True. Incasseren en uitdelen zonder gebitchquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee joh het is al afgelopen. Steekjes naar elkaar mag.![]()
Omdat ik 1 000 025 coins had. Dus het wel mooi vond om precies 1 000 000 te hebben.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Waarom koop je die waardeloze dingen dan.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ahhh okequote:Op vrijdag 28 november 2014 09:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Omdat ik 1 000 025 coins had. Dus het wel mooi vond om precies 1 000 000 te hebben.had je beter nu een 35K pack kunnen halen
#FreeTrapz![]()
Nee, dan zou ik toch geen 1 000 000 hebben.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ahhh okehad je beter nu een 35K pack kunnen halen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Omdat ik 1 000 025 coins had. Dus het wel mooi vond om precies 1 000 000 te hebben.Nu toch ook nietquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik toch geen 1 000 000 hebben.aangezien die packs 25.000 kosten ipv 25.gr gr
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Haal je altijd wel weer een 10tje uit. en je heb tenminste nog kans op wat knapsquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik toch geen 1 000 000 hebben.![]()
25K packs zijn geen value for money.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Oh. Nou heb nu wel 1 000 000. Had het hier alleen verkeerd neergezet.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Nu toch ook nietaangezien die packs 25.000 kosten ipv 25.gr gr
I snap youquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh. Nou heb nu wel 1 000 000. Had het hier alleen verkeerd neergezet.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ga maar niet door naar die andere 4, wat een bendequote:Op vrijdag 28 november 2014 09:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
OK daar gaat ie dan:
[ afbeelding ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik verwacht een Messi dus die andere 4 gaan er zo ook aan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ga maar niet door naar die andere 4, wat een bendeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nou kom maar op met die andere 4 dan trapz![]()
hier bij 2 stuks gestopt. khedira enige niet discard spelert.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je druk maken over dat soort getallen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Onze scriptie heeft precies 10.000 woorden (tot nu toe) #bohh
Waarom niet bij 1337 gestopt dan?quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Onze scriptie heeft precies 10.000 woorden (tot nu toe) #bohh![]()
IF pogbaas bijna onder de 300K geweest vanmorgen![]()
![]()
heb 600K hoop vandaag IF Pogba en IF benz te kunnen halen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat doe ik niet, het is gewoon toevallig dat het precies 10.000 woorden is.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je druk maken over dat soort getallen.![]()
Hier serieus op reageren na dat ik net moeilijk zit te doen over precies 1 000 000 coins te hebben.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, het is gewoon toevallig dat het precies 10.000 woorden is.
Nou uitgeven die handel. wat ga je allemaal kopen ?quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hier serieus op reageren na dat ik net moeilijk zit te doen over precies 1 000 000 coins te hebben.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Niks. Ik handel nooit. Ik speel fifa ook amper. Dus eerst volgende keer dat ik weer ga spelen maak ik er een leuk teampje van.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nou uitgeven die handel. wat ga je allemaal kopen ?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Maak dan vanmiddag een leuk teamquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niks. Ik handel nooit. Ik speel fifa ook amper. Dus eerst volgende keer dat ik weer ga spelen maak ik er een leuk teampje van.worden vanzelf meer waard
#FreeTrapz![]()
Jij hebt bewust ervoor gekozen om precies 1.000.000 te hebben. Ik had gewoon wat tekst toegevoegd en toen keek ik naar het aantal woorden en het was precies 10.000.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hier serieus op reageren na dat ik net moeilijk zit te doen over precies 1 000 000 coins te hebben.![]()
Zo ging het de laatste keer wel. Robben gekocht. 3 weken niet meer gespeeld. En toen met 200k winst verkocht.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Maak dan vanmiddag een leuk teamworden vanzelf meer waard
Vorig jaar met tots robben was nog leuker. 3 miljoen gekocht, 9 verkocht. En puur door geluk te hebben. Niet dat ik aan het handelen was of zo.
Is zlatan duurder dan bale![]()
IF shaqiri was wel een hype geloof ik aan zijn prijs ontwikkeling te zien
#FreeTrapz![]()
quote:150K
ik wacht nog op die laatste 4 van trapz.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Even druk bezigquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]150K
ik wacht nog op die laatste 4 van trapz.
Bale. Misschien moet ik die maar eens kopen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:59 schreef FCsuarez het volgende:
Is zlatan duurder dan bale![]()
IF shaqiri was wel een hype geloof ik aan zijn prijs ontwikkeling te zien
een 433 hybrid met benzema - bale
En rest van het team nog geen idee.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ramsey op RCM voor de link naar BPL.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bale. Misschien moet ik die maar eens kopen.
een 433 hybrid met benzema - bale
En rest van het team nog geen idee.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hazard - benzema - bale.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ramsey op RCM voor de link naar BPL.
Alleen dan vrij wel geen coins meer over voor de rest
Ik wil mijn fransen nog even aanvullen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
hazard - benzema - bale.
Alleen dan vrij wel geen coins meer over voor de rest
Wil eigenlijk
IF griez IF benz
IF gourcuff of IF payet
IF pogba schneiderlin IF matuidi
? Mangala Sakho Konko
CechPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Alle 35k packs geopend en er zat maar 1 speler in met een rating boven de 80(Mascherano).
Walker de duurste speler denk ik.![]()
![]()
cabella en payet zijn musthaves. Pogba kan ook centraal met stay backquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik wil mijn fransen nog even aanvullen.
Wil eigenlijk
IF griez IF benz
IF gourcuff of IF payet
IF pogba schneiderlin IF matuidi
? Mangala Sakho Konko
Cech
Clichy LBAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Agh voor die winst doe ik het al niet meerquote:Coins zat gr gr
Sanchez nicequote:maakt t nog een beetje goed.
#FreeTrapz![]()
Ok wanneer komen de volgende packs? grgrRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Eigenlijk ben ik nu wel heel tevreden over IF gourcuff, dan gaat pogba miss wel centraal idd en Payet op LCM. om alles op de verdediging na zwart te hebbenquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
cabella en payet zijn musthaves. Pogba kan ook centraal met stay back
Clichy LB
#FreeTrapz![]()
Tot aan je ellenboog in dreetje ofzo ?quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh voor die winst doe ik het al niet meerCoins zat gr gr
#FreeTrapz![]()
Bij mijn schoonouders deed de WiFi het sinds gisteren niet. Ik moest het maar even fixen: stroom eraf, stroom erop, klaar
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Eigenlijk wel erg, dat wij Nederlanders zo verzot zijn op het maken van Franse teams. Ik mot ze niet, maarja wel heel veel leuke IFs en spelers. Toch staat het mij tegen om een compleet Frans team te hebben.![]()
Ik werk paar dagen in de week op de helpdesk in een ziekenhuis. 9 van de 10 problemen die mensen met apparatuur hebben verhelp ik ook op die manierquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:18 schreef DuTank het volgende:
Bij mijn schoonouders deed de WiFi het sinds gisteren niet. Ik moest het maar even fixen: stroom eraf, stroom erop, klaar. Verbaas me er nog steeds over dat mensen er zelf niet op kunnen komen om dat eens te proberen.
![]()
Wat is daar erg aan en waarom specifiek wij Nederlanders? Fransen zijn sowieso wel populair in FUT.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:21 schreef Apekoek het volgende:
Eigenlijk wel erg, dat wij Nederlanders zo verzot zijn op het maken van Franse teams. Ik mot ze niet, maarja wel heel veel leuke IFs en spelers. Toch staat het mij tegen om een compleet Frans team te hebben.![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:21 schreef Apekoek het volgende:
Eigenlijk wel erg, dat wij Nederlanders zo verzot zijn op het maken van Franse teams. Ik mot ze niet, maarja wel heel veel leuke IFs en spelers. Toch staat het mij tegen om een compleet Frans team te hebben.WTF
#FreeTrapz![]()
Djeetje sluist alles naar ons doorquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Tot aan je ellenboog in dreetje ofzo ?![]()
die zijn ook zwart hoorquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik nu wel heel tevreden over IF gourcuff, dan gaat pogba miss wel centraal idd en Payet op LCM. om alles op de verdediging na zwart te hebbenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
gamblaquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:32 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
De bovenste en de onderste wedstrijd van de 3. Over 1.5.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
en Cech heeft een zwart helmpjequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Exen die boos gaan worden dat ik na 6 dagen mijn fb status in vrijgezel verander![]()
Kwamen er eigenlijk ook nog 100K packs. dat maakt de daling nog net even erger
#FreeTrapz![]()
vast wel tijdens piektijd vanavond ofzoquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:35 schreef FCsuarez het volgende:
Kwamen er eigenlijk ook nog 100K packs. dat maakt de daling nog net even ergerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Er werd hier gister een plaatje geplaatst waar precies op stond wanneer welke packs kwamen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
vast wel tijdens piektijd vanavond ofzoDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wanneer dan? Meteen nadat het uit ging?quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:34 schreef over_hedge het volgende:
Exen die boos gaan worden dat ik na 6 dagen mijn fb status in vrijgezel verander![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ik denk na 6 dagenquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wanneer dan? Meteen nadat het uit ging?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik lazer ze altijd gelijk van facebook af. Meestal inclusief familie en vrienden. De gemene deler is dan toch verdwenen die je aan die mensen bindt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:34 schreef over_hedge het volgende:
Exen die boos gaan worden dat ik na 6 dagen mijn fb status in vrijgezel verander
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Nee. 6 dagen na het uitging.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wanneer dan? Meteen nadat het uit ging?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Oh dat hoeft niet hoor. We hebben geen ruzie. (naja nog niet. als ze zo door blijft zeuren zal dat niet lang meer durenquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:39 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik lazer ze altijd gelijk van facebook af. Meestal inclusief familie en vrienden. De gemene deler is dan toch verdwenen die je aan die mensen bindt.)
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon meteen nadat ze het uitmaken op vrijgezel zetten en lekkere wijven toe gaan voegen
#FreeTrapz![]()
Ach het heeft er meer mee te maken dat ik het jammer vind dat Nederland niet echt goed vertegenwoordigd is met een leuke diversiteit aan spelers. Naast Robben zou het lekker zijn om een fysiek sterke en snelle ST te hebben. Klaasjan kun je niets mee en van Persie is eigenlijk ook maar minder goed te gebruiken dan een Lacazette.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan en waarom specifiek wij Nederlanders? Fransen zijn sowieso wel populair in FUT.![]()
slecht opgelet bij topografiequote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
JBGSquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ach het heeft er meer mee te maken dat ik het jammer vind dat Nederland niet echt goed vertegenwoordigd is met een leuke diversiteit aan spelers. Naast Robben zou het lekker zijn om een fysiek sterke en snelle ST te hebben. Klaasjan kun je niets mee en van Persie is eigenlijk ook maar minder goed te gebruiken dan een Lacazette.
En Lacazette is de slechtste speler die ik heb gehad.![]()
Ik was juist de boii van de klas wat betreft topografie, maar dat is toch alweer een tijdje terug hoorquote:![]()
![]()
ff opzoeken danquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Er werd hier gister een plaatje geplaatst waar precies op stond wanneer welke packs kwamen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
JBGSquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
JBGS
En Lacazette is de slechtste speler die ik heb gehad.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De Georgische 2e divisie. Een goudmijntje voor goals. 3.44 goals per wedstrijd gemiddeldquote:
Wijnaldum als ST kun je gewoon een prima voorhoede maken samen met robben en depay. Middenveld van strootman Fer en sneijder ook gewoon bruikbaar.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ach het heeft er meer mee te maken dat ik het jammer vind dat Nederland niet echt goed vertegenwoordigd is met een leuke diversiteit aan spelers. Naast Robben zou het lekker zijn om een fysiek sterke en snelle ST te hebben. Klaasjan kun je niets mee en van Persie is eigenlijk ook maar minder goed te gebruiken dan een Lacazette.
verdedigng word wat lastiger.
trouwens is RvP echt een goede spits deze FIFAalleen niet als je alleen kunt rennen.
#FreeTrapz![]()
Je zou zeggen dat de bookies toch ook niet gek zijnquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:53 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De Georgische 2e divisie. Een goudmijntje voor goals. 3.44 goals per wedstrijd gemiddeldtoefjes.
#FreeTrapz![]()
Welke site bieden ze dat aan? Dat is inderdaad wel heel erg extreemquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:53 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De Georgische 2e divisie. Een goudmijntje voor goals. 3.44 goals per wedstrijd gemiddeld![]()
![]()
Betfair is geen bookiequote:Op vrijdag 28 november 2014 10:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat de bookies toch ook niet gek zijntoefjes.
Betfair eigenlijk nog nooit zo in verdiept. kan je daar depositen met skrill?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ok v Persie valt mee. Maar toch is er weinig keus en het is belachelijk dat een goede speler als Huntelaar nauwelijks bruikbaar is. Ja noem me maar een slechte fifa spelert, maar wie gebruikt huntelaar nu eigenlijk? Traag, slechte dribbling etc en dat is jammer.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wijnaldum als ST kun je gewoon een prima voorhoede maken samen met robben en depay. Middenveld van strootman Fer en sneijder ook gewoon bruikbaar.
verdedigng word wat lastiger.
trouwens is RvP echt een goede spits deze FIFAalleen niet als je alleen kunt rennen.
![]()
Ja, zelfs met Idealquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Betfair eigenlijk nog nooit zo in verdiept. kan je daar depositen met skrill?
Gewoon geen Nederlands team maken, maar iets met spelers die je wel goed vindt, probleem opgelost.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:59 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ok v Persie valt mee. Maar toch is er weinig keus en het is belachelijk dat een goede speler als Huntelaar nauwelijks bruikbaar is. Ja noem me maar een slechte fifa spelert, maar wie gebruikt huntelaar nu eigenlijk? Traag, slechte dribbling etc en dat is jammer.![]()
Ideal is kut dan moet het van je rekening afquote:dit soort shit wil je niet op je rekening hebben Ernst
#FreeTrapz![]()
Alles boven 1.05 is value gezien de statistiekenquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal eens even kijken. Hoe hoog staat de over dan op die club?
#FreeTrapz![]()
Rond de 1.60 als laatste gematched, wedstrijd is zojuist in-play gegaan. Ik speel zelf alleen de over 0.5 trouwens.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal eens even kijken. Hoe hoog staat de over dan op die club?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Alles boven 1.05 is value gezien de statistieken
Eens in de gaten gaan houden dan![]()
![]()
Voor hetzelfde geld is hij net de andere kant op verkocht. altijd gevaarlijk in dit soort competities.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Inderdaad
Eens in de gaten gaan houden danPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon geen Nederlands team maken, maar iets met spelers die je wel goed vindt, probleem opgelost.Ik verdedig liever Nederlands eer dan met allen Fransen. Maar je hebt een punt, enig alternatief dat ik op ST gebruik is IF Afellay.
![]()
Daarom over 0.5. Als een wedstrijd verkocht is valt er toch altijd een goalquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld is hij net de andere kant op verkocht. altijd gevaarlijk in dit soort competities.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Hoeveel zet je er dan op want ik kan me niet voorstellen dat daar nog value in zitquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:09 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Daarom over 0.5. Als een wedstrijd verkocht is valt er toch altijd een goal![]()
Als je maar genoeg wedstrijden achter elkaar goed hebt. Ik ben begonnen met 45 euro, heb 3 rijtjes gemaakt van 15 euro in excel. De eerste wedstrijd win je 90 cent. Niet veel soeps. Bij een goal ga ik een ronde verder, bij een 0-0 is het rijtje af.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoeveel zet je er dan op want ik kan me niet voorstellen dat daar nog value in zit
Ik zit inmiddels op 4 rijtjes van 39 euro.
92 % van de wedstrijden eindigt met 1 goal of meer. 8% dus in 0-0. En ik ben van mening dat door een risico analyse je die 8% kunt reduceren naar 2 of 3 %. Dan is een quotering van 1.05 of 1.06 wel value
quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Alles boven 1.05 is value gezien de statistieken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mijn reactie ging over dat Black Friday plaatjequote:Op vrijdag 28 november 2014 10:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Al gedaan Timmie, maar Georgia staat er niet tussen op Unibet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Holy shit die prijzen zakken dalen echt bizar snel. Boateng was vorige week nog 30k en staat er nu al op voor 15k bin. Falcao en RvP zijn al op te pikken voor 29k....![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik heb wel eens een film gezien met Mr levenstein.quote:
Ik zou hem niet geloven
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een film gezien met Mr levenstein.
Ik zou hem niet geloven
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Middenvelders voor FIFA/FIFPro wereldelftal zijn inmiddels ook bekend:
De genomineerde middenvelders:
Xabi Alonso (Bayern München)
Ángel Di María (Manchester United)
Cesc Fàbregas (Chelsea)
Eden Hazard (Chelsea)
Xavi (Barcelona)
Andrés Iniesta (Barcelona)
Toni Kroos (Real Madrid)
Luka Modric (Real Madrid)
Mesut Özil (Arsenal)
Andrea Pirlo (Juventus)
Paul Pogba (Juventus)
James Rodríguez (Real Madrid)
Bastian Schweinsteiger (Bayern München)
Yaya Touré (Manchester City)
Arturo Vidal (Juventus)![]()
Je hoeft niemands eer te verdedigenquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:09 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dusIk verdedig liever Nederlands eer dan met allen Fransen. Maar je hebt een punt, enig alternatief dat ik op ST gebruik is IF Afellay.
![]()
En het enige alternatief voor alleen Nederlanders is niet alleen Fransen. Gewoon een hybrid maken of van 1 competitie.
Of als je een volledig Nederlands team wilt, maak dan een silver team.![]()
Werken met quoteringen van 1.05quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:17 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als je maar genoeg wedstrijden achter elkaar goed hebt. Ik ben begonnen met 45 euro, heb 3 rijtjes gemaakt van 15 euro in excel. De eerste wedstrijd win je 90 cent. Niet veel soeps. Bij een goal ga ik een ronde verder, bij een 0-0 is het rijtje af.
92 % van de wedstrijden eindigt met 1 goal of meer. 8% dus in 0-0. En ik ben van mening dat door een risico analyse je die 8% kunt reduceren naar 2 of 3 %. Dan is een quotering van 1.05 of 1.06 wel valuezelfde als een combo met alle favorieten pakken. lollerpool verliest toch altijd.
dan zou ik gewoon alles op rood zetten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Geen Sereroquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:31 schreef vanpers het volgende:
Cesc Fàbregas (Chelsea)
Eden Hazard (Chelsea)
Xavi (Barcelona)
Toni Kroos (Real Madrid)
Mesut Özil (Arsenal)
Andrea Pirlo (Juventus)
Paul Pogba (Juventus)
Arturo Vidal (Juventus)bohhquote:![]()
snap er geen fuck van.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:17 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als je maar genoeg wedstrijden achter elkaar goed hebt. Ik ben begonnen met 45 euro, heb 3 rijtjes gemaakt van 15 euro in excel. De eerste wedstrijd win je 90 cent. Niet veel soeps. Bij een goal ga ik een ronde verder, bij een 0-0 is het rijtje af.
92 % van de wedstrijden eindigt met 1 goal of meer. 8% dus in 0-0. En ik ben van mening dat door een risico analyse je die 8% kunt reduceren naar 2 of 3 %. Dan is een quotering van 1.05 of 1.06 wel valueRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Doe eens 15 x 1.06 en herhaal dat met de uitkomst. duurt lang he voordat je op 39 eu zitquote:
#FreeTrapz![]()
Özilquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:31 schreef vanpers het volgende:
Cesc Fàbregas (Chelsea)
Eden Hazard (Chelsea)
Xavi (Barcelona)
Toni Kroos (Real Madrid)
Mesut Özil (Arsenal)
Andrea Pirlo (Juventus)
Paul Pogba (Juventus)
Arturo Vidal (Juventus)
Xavi
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Robben staat dus bij de aanvallers, kan me niet voorstellen dat die helemaal niet genomineerd zou zijn.![]()
Die heeft nog wat goede maanden bij Chelsea gehad en had bij Barca een ziek rendement (maar vrij matig spel).quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja ok maar wat is nou de bedoeling met die rijtjes?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Doe eens 15 x 1.06 en herhaal dat met de uitkomst. duurt lang he voordat je op 39 eu zit
Laatste weken doet hij het goed ja, maar verder...quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die heeft nog wat goede maanden bij Chelsea gehad en had bij Barca een ziek rendement (maar vrij matig spel).![]()
Fabregas had na Di Maria de meeste assists in La Liga vorig jaar, terwijl hij niet eens alles speelde en vaak op een plek werd neergezet die niet ideaal was.![]()
Kijken hoe ver je kan komen totdat je broke gaatquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja ok maar wat is nou de bedoeling met die rijtjes?
Het is gewoon een combo op langere termijnAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eerste weken was hij juist geniaal. Icm Costaquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:37 schreef vanpers het volgende:
[..]
Laatste weken doet hij het goed ja, maar verder...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik bedoel ook zijn BPL wekenquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eerste weken was hij juist geniaal. Icm Costa![]()
![]()
Ahhh ok. Ik hou het wel op af en toe een betje. gr grquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kijken hoe ver je kan komen totdat je broke gaat
Het is gewoon een combo op langere termijnRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Daarom geen combo'squote:Op vrijdag 28 november 2014 11:39 schreef Kiid het volgende:
Ik had gister 5 van de 6 goed en dinsdag met CL voetbal ook
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
#jizzquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:41 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Thomas And Friends The Christmas Engines 2014 DVDRip X264-PLAYNOW
Voor de liefhbber.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Beste is gewoon een excel waarin je single bets bij kan houden. Totale vermogen is 100 en afhankelijk hoeveel vertrouwen je er in hebt 1/10 tot 10/10 inzetten. Met jezelf afspreken wanneer je er geld uit haalt en wanneer je units omhoog gaan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ahhh ok. Ik hou het wel op af en toe een betje. gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Inderdaad broer, of minder hebberigquote:. Kan je wel weer 200 euro verdienen op een tientje, maar als het dan toch weer misgaat kost het alleen maar geld. Ze scoorde ook pas tegen in de 86e minuut dus had heel even de hoop dat ik een mega packception kon houden en rentenieren
![]()
was het maar zo makkelijk hequote:Op vrijdag 28 november 2014 11:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Beste is gewoon een excel waarin je single bets bij kan houden. Totale vermogen is 100 en afhankelijk hoeveel vertrouwen je er in hebt 1/10 tot 10/10 inzetten. Met jezelf afspreken wanneer je er geld uit haalt en wanneer je units omhoog gaan.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zo makkelijk is het, beheersing alles gaat om beheersing.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
daar maak je nog geen winst meequote:Op vrijdag 28 november 2014 11:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zo makkelijk is het, beheersing alles gaat om beheersing.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik tyf gewoon 20 euro in een gokmachine.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hazard - Benzema - Bale
Hoe af maken met nog 90k over?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik doe een tientje/20 gewoon in het weekend en meestal verlies ik het weerquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik tyf gewoon 20 euro in een gokmachine.
Nu had ik ff wat black jack gedaan dus ga met die 60 euro all-in vanavond![]()
![]()
Als jij dit systeem aan houdt is het beste voor je moneymanagement. De picks zul je natuurlijk wel nog altijd zelf moeten doen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
daar maak je nog geen winst meePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:45 schreef over_hedge het volgende:
Hazard - Benzema - Bale
Hoe af maken met nog 90k over?
Weet niet of het uitkomt qua budget.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet niet of het uitkomt qua budget.Al als ik echt wat te kort kom voor een team dat ik graag wil koop ik wel ff 100k of zo
Nou, als je all-in gaat met je hele saldo ben je blut. Dat is niet leuk. Als ik nu tegen een 0-0 aanloop, dan verlies ik maar 25% van de bank, en kan ik dat door het rente op rente effect later weer ondervangen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja ok maar wat is nou de bedoeling met die rijtjes?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Laatste tijd ben ik on-firequote:Op vrijdag 28 november 2014 11:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik doe een tientje/20 gewoon in het weekend en meestal verlies ik het weer
Nu had ik ff wat black jack gedaan dus ga met die 60 euro all-in vanavond
Ok heb deze gemaakt: http://www.futhead.com/15/squads/10315462/quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je hoeft niemands eer te verdedigen![]()
En het enige alternatief voor alleen Nederlanders is niet alleen Fransen. Gewoon een hybrid maken of van 1 competitie.
Of als je een volledig Nederlands team wilt, maak dan een silver team.
Eens testen![]()
http://wefut.com/en/squad/216234quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet.Al als ik echt wat te kort kom voor een team dat ik graag wil koop ik wel ff 100k of zo
eitje. Boel blijft mooi zakken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gister op zich ook welquote:
Fiorentina
Feyenoord X1
Riejka (of whatever)
Dinamo Kiev
goed en dan ging het mis op Dinamo nog wat waar ik een X1 op had staan.
![]()
Nice, Misschien vanavond maar eens ff maken.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/squad/216234
[ afbeelding ]
eitjeDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Pogba op die plek zou ik wel een Stay back meegeven trouwens. Heb ik zelf ook.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nice, Misschien vanavond maar eens ff maken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volle bak op salzburgquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gister op zich ook wel
Fiorentina
Feyenoord X1
Riejka (of whatever)
Dinamo Kiev
goed en dan ging het mis op Dinamo nog wat waar ik een X1 op had staan.
weer 13 unitjes er bij
#FreeTrapz![]()
Ik heb scheiderlin ook stay back toch is hij soms nog voorin te vindenquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pogba op die plek zou ik wel een Stay back meegeven trouwens. Heb ik zelf ook.gaat mis bij voorzetten. daar moet je instellen richting de 16 te gaan.
#FreeTrapz![]()
Zo verkoop ik er meer dan via de BIN..echt vaagquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:58 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
zuinig doen om niet de BIN te pakken, maar wel dik 12K te veel betalen.the irony
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Verkoop er sowieso weinig, dit is de 2e van de 21quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo verkoop ik er meer dan via de BIN..echt vaag
#FreeTrapz![]()
Niet gek aangezien hij heel veel gedropt is nu ook. Ik ben er ook maar 1 kwijt, maar trekt wel weer aan na deze week denk ik. Als ik ze half december maar kwijt ben.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Verkoop er sowieso weinig, dit is de 2e van de 21Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja maar verkocht die 2 toen de prijs droppende was. toen hij rondde 23k BIN zat verkocht ik echt nietquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet gek aangezien hij heel veel gedropt is nu ook. Ik ben er ook maar 1 kwijt, maar trekt wel weer aan na deze week denk ik. Als ik ze half december maar kwijt ben.
#FreeTrapz![]()
Ik speelde over 0.5 had ik gezegd. Maar prognose vooraf is dat voor de mensen met meer lef er veel value in de over 1.5 ligt.quote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
maarja wel logisch dat je ze goed hebt he ;p gaat er meer om dat als er 1 op de zoveel op 0-0 eindigt alle moeite weer voro niks is'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik snap er niks meer vanquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:32 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
De bovenste en de onderste wedstrijd van de 3. Over 1.5.ik geef het op.
#FreeTrapz![]()
Neen. Als ik tegen een 0-0 aanloop verlies ik 25% van mijn bankquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:19 schreef poker4lifee het volgende:
maarja wel logisch dat je ze goed hebt he ;p gaat er meer om dat als er 1 op 0-0 eindigt alle moeite weer voro niks isMaar diep van binnen lach ik.![]()
Als je nou eens alle posts in het forum leest voor je reageert zou je wat minder vaak voor schut staan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer vanik geef het op.
Wie staat er hier nu voor schut, je komt aan met een post bovenste en onderste van de 3 over 1.5 maar speelt vervolgens blijkbaar toch over 0.5. gewoon een warrig verhaal.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:22 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als je nou eens alle posts in het forum leest voor je reageert zou je wat minder vaak voor schut staan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat is het verschil dan eigenlijk tussen unibet en betfair?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Unibet is een bookmaker, Betfair is een exchange. Soort van grote markt waar mensen tegen elkaar wedden. De prijs wordt bepaald door marktwerking.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:24 schreef el-blanchito het volgende:
Wat is het verschil dan eigenlijk tussen unibet en betfair?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Des te meer noobs op Betfair des te blijer de bug86'en van deze wereld.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Unibet is een bookmaker, Betfair is een exchange. Soort van grote markt waar mensen tegen elkaar wedden. De prijs wordt bepaald door marktwerking.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Merk je weinig van. Met al die markten zijn de prijzen gewoon op niveau van bookmakers.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Des te meer noobs op Betfair des te blijer de bug86'en van deze wereld.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hier onder zeg ik: Ik speel zelf de over 0.5. Wat snap je hier niet aan? Is het puntje tussen de 0 en de 5 te verwarrend? Of het woordje: speel? Of "over"?quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wie staat er hier nu voor schut, je komt aan met een post bovenste en onderste van de 3 over 1.5 maar speelt vervolgens blijkbaar toch over 0.5. gewoon een warrig verhaal.
Er moet gewoon zo'n IT nerd een vergelijkingsprogramma maken, bij de grote verschillen zit blijkbaar valuequote:Op vrijdag 28 november 2014 12:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Merk je weinig van. Met al die markten zijn de prijzen gewoon op niveau van bookmakers.of de bookies zitten helemaal fout
![]()
misschien die fransman eens bellen
#FreeTrapz![]()
Ik snap niet dat je hier eerst een post uit het niets neer kwakt met over 1.5. is dat een tip voor ons?want zoals het er staat begreep ik dat je de over 1.5 ging spelen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:32 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hier onder zeg ik: Ik speel zelf de over 0.5. Wat snap je hier niet aan? Is het puntje tussen de 0 en de 5 te verwarrend? Of het woordje: speel? Of "over"?
[ afbeelding ]
Kom je zelfs nog met statistieken aan dat ze al 23 keer de over 1.5 gehaald hebben. maar later toch de 0.5 pakken. waar slaat die eerste post dan op
#FreeTrapz![]()
Die zijn er al superveel joh. Bekendste site http://www.oddsportal.com/ en www.oddschecker.comquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Er moet gewoon zo'n IT nerd een vergelijkingsprogramma maken, bij de grote verschillen zit blijkbaar valueof de bookies zitten helemaal fout
![]()
misschien die fransman eens bellenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja bookies onderling, maar geen betfair toch. Of is dat inmiddels wel al zo.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zijn er al superveel joh. Bekendste site http://www.oddsportal.com/ en www.oddschecker.comPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat was een tip inderdaad. Ik heb de afgelopen 39 wedstrijden bijgehouden waar ik de over 0.5 speelde. 35 eindigden in een over 1.5. Dus wellicht dat ik eerdaags een koerswijziging ga maken.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je hier eerst een post uit het niets neer kwakt met over 1.5. is dat een tip voor ons?want zoals het er staat begreep ik dat je de over 1.5 ging spelen.
Kom je zelfs nog met statistieken aan dat ze al 23 keer de over 1.5 gehaald hebben. maar later toch de 0.5 pakken. waar slaat die eerste post dan op
Zet er dan even bij dat het een tip isquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:37 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat was een tip inderdaad. Ik heb de afgelopen 39 wedstrijden bijgehouden waar ik de over 0.5 speelde. 35 eindigden in een over 1.5. Dus wellicht dat ik eerdaags een koerswijziging ga maken.![]()
Al vind ik het sowieso raar dat je mensen een tip geeft die je blijkbaar zelf niet durft te spelen, maar dat terzijde.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Betfair zit daar ook bij.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ja bookies onderling, maar geen betfair toch. Of is dat inmiddels wel al zo.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Doe eens even lief tegen elkaar joh jezus.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zet er dan even bij dat het een tip is![]()
Al vind ik het sowieso raar dat je mensen een tip geeft die je blijkbaar zelf niet durft te spelen, maar dat terzijde.
Als het goede tips zijn kun je ook gewoon dank je wel zeggen ofzo. Maar zal ze wel voortaan voor mezelf houden dan
DM maar naar mij danquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het goede tips zijn kun je ook gewoon dank je wel zeggen ofzo. Maar zal ze wel voortaan voor mezelf houden dan
Niet naar luisteren. Ik vond het een prima tip al speel je zelf dan 0.5. Ik wilde er op in zetten, maar het stond niet op unibet. Ik zal vanavond eens kijken op betfair.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het goede tips zijn kun je ook gewoon dank je wel zeggen ofzo. Maar zal ze wel voortaan voor mezelf houden dan![]()
Ik snap er ook niks van, en laat het lekker aan me voorbij gaan. Maar toch bedankt voor de tip
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
He bedankt voor de tip he Ernstecht goed dat je dit doet jongen
#FreeTrapz![]()
Niet zo sarcastisch doen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:11 schreef FCsuarez het volgende:
Laat mij even sarcastisch doen wil je.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mag best, maar lag echt aan jezelf dat je het verhaal niet begreepquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Laat mij even sarcastisch doen wil je.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:31 schreef vanpers het volgende:
[..]
Mag best, maar lag echt aan jezelf dat je het verhaal niet begreep
#FreeTrapz![]()
Ik vraag me wel af wat de odds zijn voor under 0.5 in die competitiei'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik vind je een prima gozer ook al ben je zo'n groot fan van de ex-jood Suarez (gr grquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:11 schreef FCsuarez het volgende:
), maar aan Ernst en zijn gouden betting tips kom je niet. Als je 23 keer een over 1.5 hebt uit 25 wedstrijden dan is dat een hele mooie tip
![]()
![]()
1.05 ongeveer. Als je een kwartiertje wacht en er is geen goal gevallen 1.07 a 1.08quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:39 schreef el-blanchito het volgende:
Ik vraag me wel af wat de odds zijn voor under 0.5 in die competitieMaar diep van binnen lach ik.![]()
Ik wil die als desktop formaat hebbenquote:
Under 0.5 hé, dat ligt echt niet op 1.05. Als ik die scores zo zie dan moet dat rond de 10 liggenquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:42 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
1.05 ongeveer. Als je een kwartiertje wacht en er is geen goal gevallen 1.07 a 1.08![]()
![]()
Lijkt me sowieso dat er veel meer waarde op een 0-0 ligt. Dus denk dat je wel gelijk moet hebbenquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Under 0.5 hé, dat ligt echt niet op 1.05. Als ik die scores zo zie dan moet dat rond de 10 liggen![]()
![]()
Tuurlijk heb ik gelijk want ik ben Kiid.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:45 schreef vanpers het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso dat er veel meer waarde op een 0-0 ligt. Dus denk dat je wel gelijk moet hebben![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik gelijk want ik ben Kiid.![]()
![]()
Dit iddquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Under 0.5 hé, dat ligt echt niet op 1.05. Als ik die scores zo zie dan moet dat rond de 10 liggeni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
als jij dat wilt volgen be my guest. Ik zie alleen niet in waarom ik iemand zou moeten bedanken voor een tip waar ik niet om gevraagd heb die gebazeerd is op statistieken uit een competitie die ik nog nooit gezien heb. Die hij zelf ook nog eens niet speelt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind je een prima gozer ook al ben je zo'n groot fan van de ex-jood Suarez (gr gr), maar aan Ernst en zijn gouden betting tips kom je niet. Als je 23 keer een over 1.5 hebt uit 25 wedstrijden dan is dat een hele mooie tip
Dat is in mijn optiek geen wedden maar gokken. Als ik dat wil doen zet ik wel op rood of zwartPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
De kans dat hij op rood/zwart komt is wel een heel stuk kleiner dan dat je over 1.5 pakt op die clubquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als jij dat wilt volgen be my guest. Ik zie alleen niet in waarom ik iemand zou moeten bedanken voor een tip waar ik niet om gevraagd heb die gebazeerd is op statistieken uit een competitie die ik nog nooit gezien heb. Die hij zelf ook nog eens niet speelt.
Dat is in mijn optiek geen wedden maar gokken. Als ik dat wil doen zet ik wel op rood of zwart![]()
![]()
Juist. Gebazeerd. Bazig. Dat zijn mijn tipsquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als jij dat wilt volgen be my guest. Ik zie alleen niet in waarom ik iemand zou moeten bedanken voor een tip waar ik niet om gevraagd heb die gebazeerd is op statistieken uit een competitie die ik nog nooit gezien heb. Die hij zelf ook nog eens niet speelt.
Dat is in mijn optiek geen wedden maar gokken. Als ik dat wil doen zet ik wel op rood of zwart
Betting with Ernst, ik ga ff 100 eurotjes storten en ik ga alles volgenquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:51 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Juist. Gebazeerd. Bazig. Dat zijn mijn tips![]()
![]()
Morgen weer naar het casinoquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
De kans dat hij op rood/zwart komt is wel een heel stuk kleiner dan dat je over 1.5 pakt op die club![]()
![]()
Is dat wat? Ik ben eigenlijk nooit een casino in geweestquote:. Doe wel regelmatig live betting met black jack
![]()
Jij wilt het natuurlijk hebben over de fenomenale wedstrijd van Clasie & consorten, beste Thad?!quote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is dat wat? Ik ben eigenlijk nooit een casino in geweest. Doe wel regelmatig live betting met black jack
Lachen man. Ik ging vaak naar het Casino op de Weena.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is dat wat? Ik ben eigenlijk nooit een casino in geweest. Doe wel regelmatig live betting met black jack
48.5% om precies te zijn om je bedrag te verdubbelen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
De kans dat hij op rood/zwart komt is wel een heel stuk kleiner dan dat je over 1.5 pakt op die club
23 uit 25 is leuk maar wie zegt dat de omstandigheden die 25 keer gelijk zijn aan nu. Deden alle goede spelers mee scoren ze makkelijk staat er een goede keeper opgesteld. Gelijkwaardige ploegen of enorm krachtsverschil.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
als je kan pokeren kan je het proberen, anders lekker uit het casino blijven imoquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
geld verspilling
Ja, daarom ook. Ik kan niet pokerenquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
als je kan pokeren kan je het proberen, anders lekker uit het casino blijven imogeld verspilling
![]()
![]()
Of je nou 150 euro opmaakt in een bar of 150 euro opmaakt in een casino.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
als je kan pokeren kan je het proberen, anders lekker uit het casino blijven imogeld verspilling
big deal
En er zijn zat andere dingen te doen dan Pokeren.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gewoon leuk avondje uit joh, ga morgen met mensen die ook nog nooit geweest zijn dus doen gewoon rustig aan met een try out pakketje.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
![]()
dat begrijp ik maar dat zeg ik omdat dat het enige is wat op lange termijn winstgevend kan..quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Of je nou 150 euro opmaakt in een bar of 150 euro opmaakt in een casino.big deal
En er zijn zat andere dingen te doen dan Pokeren.
maar idd als het geld je niet boeit kan je natuurlijk gewoon naar het casino'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Niemand, maar de kans dat ze weer over 1.5 spelen is natuurlijk wel een stuk groter dan de door jouw berekende 48%.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
48.5% om precies te zijn om je bedrag te verdubbelen.
23 uit 25 is leuk maar wie zegt dat de omstandigheden die 25 keer gelijk zijn aan nu. Deden alle goede spelers mee scoren ze makkelijk staat er een goede keeper opgesteld. Gelijkwaardige ploegen of enorm krachtsverschil.
Wat is het uiteindelijk geworden Ernst, over 1.5 of niet?![]()
Als jij de basisbegrippen van black jack een beetje kent kan je gerust een avondje gaan black jacken hoorquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
#FreeTrapz![]()
Ik denk dat een "goede" internetpokeraar het wel aflegt tegen de gewinterde casinopokeraars.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat begrijp ik maar dat zeg ik omdat dat het enige is wat op lange termijn winstgevend kan..
maar idd als het geld je niet boeit kan je natuurlijk gewoon naar het casinoDit ja.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Als jij de basisbegrippen van black jack een beetje kent kan je gerust een avondje gaan black jacken hoorRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zou inderdaad kut zijn als een ploeg na 25 wedstrijden opeens een hele goede keeper opstelt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
48.5% om precies te zijn om je bedrag te verdubbelen.
23 uit 25 is leuk maar wie zegt dat de omstandigheden die 25 keer gelijk zijn aan nu. Deden alle goede spelers mee scoren ze makkelijk staat er een goede keeper opgesteld. Gelijkwaardige ploegen of enorm krachtsverschil.
De volgende wedstrijden heb ik voor vanavond.
FC Oss - Emmen
FC Volendam - FC Eindhoven
Almere City - Jong AjaxMaar diep van binnen lach ik.![]()
Dat is zo weinig joh. 25 euro ofzo? Kan je 3x wat inzetten op de roulette en 2x bij blackjack. Kort avondje danquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:58 schreef vanpers het volgende:
[..]
Gewoon leuk avondje uit joh, ga morgen met mensen die ook nog nooit geweest zijn dus doen gewoon rustig aan met een try out pakketje.![]()
![]()
Beide wedstrijden van vanochtend over 1.5 idd. 1 Zelfs over 4.5quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niemand, maar de kans dat ze weer over 1.5 spelen is natuurlijk wel een stuk groter dan de door jouw berekende 48%.
Wat is het uiteindelijk geworden Ernst, over 1.5 of niet?Maar diep van binnen lach ik.![]()
35, maar je krijgt speciale munten waar je dus goedkoper mee kan doen aan spellen. Is om mensen wat kennis te laten maken met het casino. Al eens eerder gedaan en de hele avond mee bezig geweest(tevens 70 euro winst).quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat is zo weinig joh. 25 euro ofzo? Kan je 3x wat inzetten op de roulette en 2x bij blackjack. Kort avondje dan![]()
ik had het over rood en zwart de kans dat het over 1.5 moest worden had natuurlijk veel groter moeten zijn met een quotering van 1.6 maar dat weet jij ook want jij bent kiidquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niemand, maar de kans dat ze weer over 1.5 spelen is natuurlijk wel een stuk groter dan de door jouw berekende 48%.
Wat is het uiteindelijk geworden Ernst, over 1.5 of niet?
#FreeTrapz![]()
Rood en zwart?quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik had het over rood en zwart de kans dat het over 1.5 moest worden had natuurlijk veel groter moeten zijn met een quotering van 1.6 maar dat weet jij ook want jij bent kiidRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Had gewoon een rijke tattaa kunnen zijn. Ik wilde 1.5 volgen, maar stond er niet bij op Unibet. Vanavond even registreren op die website dan. Als je nog meer van dat soort bets hebt dan hoor ik het graag. Heb je skype?quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:00 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Beide wedstrijden van vanochtend over 1.5 idd. 1 Zelfs over 4.5![]()
1.5 met een quotering van 1.6? Waar?quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik had het over rood en zwart de kans dat het over 1.5 moest worden had natuurlijk veel groter moeten zijn met een quotering van 1.6 maar dat weet jij ook want jij bent kiid
Ja, maar ik haat skypen. Heb het van de computer afgegooid. Misschien ga ik wel een blog maken ofzo.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Had gewoon een rijke tattaa kunnen zijn. Ik wilde 1.5 volgen, maar stond er niet bij op Unibet. Vanavond even registreren op die website dan. Als je nog meer van dat soort bets hebt dan hoor ik het graag. Heb je skype?Maar diep van binnen lach ik.![]()
hoeveel in de - zal je expected value dan zijn? zal dan wel meevallen ja, maar toch..quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Als jij de basisbegrippen van black jack een beetje kent kan je gerust een avondje gaan black jacken hoormwah denk het niet, via internet kan je veel meer spelen en dus ook leren omdat je veel meer handen kan spelen dan met livepoker. maar natuurlijk komen er bij livepoker ook wat andere dingen kijken waaraan je zal moeten wennen. maar internet is wel waar je het het beste kan leren en over het algemeen ook het meeste te verdienen valt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat een "goede" internetpokeraar het wel aflegt tegen de gewinterde casinopokeraars.
[..]
Dit ja.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik weet alles, maar als jij niet snapt dat de kans groter is dat een 23/25 uitkomt dan een 1/2 dan zijn we wat mij betreft uitgepraatquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik had het over rood en zwart de kans dat het over 1.5 moest worden had natuurlijk veel groter moeten zijn met een quotering van 1.6 maar dat weet jij ook want jij bent kiid![]()
![]()
Moet je even registreren met de referral code van Toefjes, dan krijgt hij ook een bonus (net als jij)quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Had gewoon een rijke tattaa kunnen zijn. Ik wilde 1.5 volgen, maar stond er niet bij op Unibet. Vanavond even registreren op die website dan. Als je nog meer van dat soort bets hebt dan hoor ik het graag. Heb je skype?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
DM/PM mag ook of als je zo'n blog weet, drop maar linkquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:03 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, maar ik haat skypen. Heb het van de computer afgegooid. Misschien ga ik wel een blog maken ofzo.![]()
![]()
Is Toefjes een goede kennis van Ernst?!quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet je even registreren met de referral code van Toefjes, dan krijgt hij ook een bonus (net als jij)![]()
gr gr![]()
Ik heb wel eens van hem gehoord. Schijnt overleden te zijn op 136 jarige leeftijd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is Toefjes een goede kennis van Ernst?!![]()
gr grMaar diep van binnen lach ik.![]()
ik kon het al niet vinden in de description belowquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet je even registreren met de referral code van Toefjes, dan krijgt hij ook een bonus (net als jij)
daar staat alleen: diep van binnen lach ik
Snapte er al helemaal niks van.![]()
omni had een mooie site, misschien kan daar een sportbetting kopje bij.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
rip voor de nabestaandenquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:06 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik heb wel eens van hem gehoord. Schijnt overleden te zijn op 136 jarige leeftijd.![]()
dat zeg ik toch ook niet ten eerste is de uitbetaling groter bij de 1/2 dus logisch dag de kans kleiner is. Maar ik weet ook niet of de omstandigheden gelijk zijn. Jij denkt dat bookies geld weg geven?quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik weet alles, maar als jij niet snapt dat de kans groter is dat een 23/25 uitkomt dan een 1/2 dan zijn we wat mij betreft uitgepraatPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Voor een 1.5 krijg je echt geen 1.60 hoorquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat zeg ik toch ook niet ten eerste is de uitbetaling groter bij de 1/2 dus logisch dag de kans kleiner is. Maar ik weet ook niet of de omstandigheden gelijk zijn. Jij denkt dat bookies geld weg geven?![]()
laat maar dit is nutteloosquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voor een 1.5 krijg je echt geen 1.60 hoorPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je zei dit eerder. Ik zei: Betfair is geen bookie. Jij zei: Ik ga me er in verdiepen. Nu zeg je: Jij denkt dat bookies geld weggeven?quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat zeg ik toch ook niet ten eerste is de uitbetaling groter bij de 1/2 dus logisch dag de kans kleiner is. Maar ik weet ook niet of de omstandigheden gelijk zijn. Jij denkt dat bookies geld weg geven?
Zucht.
Waarom denk jij dat je bij unibet geen weddenschap van over 0.5 goals aan kan gaan bij Heerenveen - Heracles?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Zucht.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:10 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Je zei dit eerder. Ik zei: Betfair is geen bookie. Jij zei: Ik ga me er in verdiepen. Nu zeg je: Jij denkt dat bookies geld weggeven?
Zucht.
Waarom denk jij dat je bij unibet geen weddenschap van over 0.5 goals aan kan gaan bij Heerenveen - Heracles?![]()
ik probeer al 3 keer uit te leggen dat wat hier gebeurd geen wedden is maar gokken. Als ik gok weet ik (maar dat persoonlijk) graag wat de omstandigheden zijn. Of betfair nou een bookie is of niet. je blijft op iets wedden wat je uberhaubt nog nooit gezien hebt. Maak eens een bet gebaseerd op statistieken van AZ en kijk dan of je gevoel en wat je weet van de club je nog steeds dezelfde bet zou laten maken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
deze was ook leukquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:13 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Hier ook. Op het eind deden ze ook niet hun best meer om te scoren.
19 euro voor 380 ofzo![]()
![]()
Sukkel het staat zelfs nog in de OPquote:![]()
daarnaast heeft sparta praag ook nog eens goede thuis statistieken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat was dan wel weer een goede dag voor mij. Maar inderdaad mooi zonde.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:13 schreef Roypsv het volgende:
[..]
deze was ook leuk
19 euro voor 380 ofzo
[ afbeelding ]🍆![]()
De prijzen dalen momenteel niet meer... Is het al tijd om in te kopen of kan je dat beter later vanavond doen als de Amerikanen ook bezig zijn?![]()
Op basis van statistieken inzetten is tot nu toe winstgevend geweest. En niet ten onrechte.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zucht.![]()
ik probeer al 3 keer uit te leggen dat wat hier gebeurd geen wedden is maar gokken. Als ik gok weet ik (maar dat persoonlijk) graag wat de omstandigheden zijn. Of betfair nou een bookie is of niet. je blijft op iets wedden wat je uberhaubt nog nooit gezien hebt. Maak eens een bet gebaseerd op statistieken van AZ en kijk dan of je gevoel en wat je weet van de club je nog steeds dezelfde bet zou laten maken.
Zo kan ik voorspellen: Wanneer jij in het volgende topic post, er 95% kans is dat bij 3 posts er minstens 1 hele domme post tussen zit. En 98% kans op een spelfout.Maar diep van binnen lach ik.![]()
zo te horen heb jij al duizenden euros gewonnenquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Sukkel het staat zelfs nog in de OP![]()
daarnaast heeft sparta praag ook nog eens goede thuis statistieken.![]()
Ik heb geen idee. Maar weet wel dat er nog meer speciale packs aankomen. Vanacht om 01:00 de laatste,quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:15 schreef Tobi-wan het volgende:
De prijzen dalen momenteel niet meer... Is het al tijd om in te kopen of kan je dat beter later vanavond doen als de Amerikanen ook bezig zijn?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Lightning rounds zijn nog niet eens begonnenquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:15 schreef Tobi-wan het volgende:
De prijzen dalen momenteel niet meer... Is het al tijd om in te kopen of kan je dat beter later vanavond doen als de Amerikanen ook bezig zijn?
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
10/10, moest lachenquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Op basis van statistieken inzetten is tot nu toe winstgevend geweest. En niet ten onrechte.
Zo kan ik voorspellen: Wanneer jij in het volgende topic post, er 95% kans is dat bij 3 posts er minstens 1 hele domme post tussen zit. En 98% kans op een spelfout.![]()
![]()
Ik welquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:16 schreef Roypsv het volgende:
[..]
zo te horen heb jij al duizenden euros gewonnenmet poker jaren geleden.
Naja 3k. Dus zou je duizenden kunnen noemen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nog even wachten pikkebaas. De echte packceptions moeten nog komenquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:15 schreef Tobi-wan het volgende:
De prijzen dalen momenteel niet meer... Is het al tijd om in te kopen of kan je dat beter later vanavond doen als de Amerikanen ook bezig zijn?![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Op basis van statistieken inzetten is tot nu toe winstgevend geweest. En niet ten onrechte.
Zo kan ik voorspellen wanneer jij in het volgende topic post, er 95% kans is dat bij 3 posts er minstens 1 hele domme post tussen zit. En 98% kans op een spelfout.eerst zeggen dat het hier een herhaling is van zetten en dan zelf met zo'n post aan komen.
![]()
![]()
![]()
Net wat je dom noemt he, ik vind dat wat jij aan het doen ben dan weer dom. maar als jij er gelukkig mee bentlekker door gaan.
#FreeTrapz![]()
Ja dat is inderdaad wel zo. EA kennende stellen de lightning rounds niets voor en hebben de packs alleen een ander kleurtje ofzo.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:17 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Lightning rounds zijn nog niet eens begonnen![]()
Er kan natuurlijk ook iemand achter je computer gaan zitten die heel slim is. Dan verlies ik de weddenschap.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]eerst zeggen dat het hier een herhaling is van zetten en dan zelf met zo'n post aan komen.
![]()
![]()
![]()
Net wat je dom noemt he, ik vind dat wat jij aan het doen ben dan weer dom. maar als jij er gelukkig mee bentlekker door gaan.
Het tot nu toe terug gestorte bedrag is 6400,-quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:16 schreef Roypsv het volgende:
[..]
zo te horen heb jij al duizenden euros gewonnenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
well playedquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Het tot nu toe terug gestorte bedrag is 6400,-
ga ik me tips bij jou halen![]()
Iemand zoals jijquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:18 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Er kan natuurlijk ook iemand achter je computer gaan zitten die heel slim is. Dan verlies ik de weddenschap.oh heilig toefjes, de man die altijd gelijk heeft
#FreeTrapz![]()
Coins?quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Het tot nu toe terug gestorte bedrag is 6400,-![]()
![]()
Zou ik niet doen, want ik kijk geen no-life voetbal meer.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:19 schreef Roypsv het volgende:
[..]
well played
ga ik me tips bij jou halen
dus word het gokken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Klopt, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ik verwacht wel een verdere drop in prijzenquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad wel zo. EA kennende stellen de lightning rounds niets voor en hebben de packs alleen een ander kleurtje ofzo.
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ik koop vanavond mijn team bij elkaar. En ik zie vanzelf wel de volgende keer als ik een ander team wil of ik er winst of verlies op maak.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:20 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Klopt, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ik verwacht wel een verdere drop in prijzenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik ook, maar zit te azen op Crespo. Die is nu rond de 940-970k en ik heb 908kquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik koop vanavond mijn team bij elkaar. En ik zie vanzelf wel de volgende keer als ik een ander team wil of ik er winst of verlies op maak.
Moet vanavond ook weer werken, dus koop rond 18.00 mn team sowieso denk ikFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Vanavond dan maar even mijn 5atb all out attack full pressure team bij elkaar kopen... Vorige week waren de spelers volgens futbin 240k en nu nog maar 160k... money g![]()
Morgen 1 uur final round toch, lijkt mij dat dit de 100K packs zullen zijn. zal nog wel iets droppen de markt dan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:23 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ik ook, maar zit te azen op Crespo. Die is nu rond de 940-970k en ik heb 908k
Moet vanavond ook weer werken, dus koop rond 18.00 mn team sowieso denk ikPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
morgen als in vannacht om 01:00 toch?quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Morgen 1 uur final round toch, lijkt mij dat dit de 100K packs zullen zijn. zal nog wel iets droppen de markt dan.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dsletje of DS letje?quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
DSLetje van de dag: IF Matuidi 173k.
Gr gr![]()
Klopt dacht PM gelezen te hebben maar is AM.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
morgen als in vannacht om 01:00 toch?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik voel je pijn broer. Die van mij kostte 733k en dat was toen nog goedkoop.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:27 schreef Roypsv het volgende:
maak echt 150k verlies op suarez ofzo:P
Maar ik ga hem niet verkopen![]()
![]()
mijne 740kquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik voel je pijn broer. Die van mij kostte 733k en dat was toen nog goedkoop.
Maar ik ga hem niet verkopen
hij is 564 nu![]()
Hopen voor je dat hij daar nog gaat komen voor half decemberquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik voel je pijn broer. Die van mij kostte 733k en dat was toen nog goedkoop.
Maar ik ga hem niet verkopen
#FreeTrapz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |