SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult "SMLENO" niet gebruiken zonder goedkeuring van MrvanTrapZ (copyright pending)
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Waarom krijg je jizz aanvallen trapzie? heb je nu weer gedaan.
35K packsoke 1tje dan
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het is koud het is guur gooi wat Joden op het vuur. la la laaaaaaRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Want als de lente komt...quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Het is koud het is guur gooi wat Joden op het vuur. la la laaaaaaPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Toen in Rotterdam de mariniers op de maasbrug nog met de moffen aan het vechten waren stonden ze in Amsterdam al met hun arm omhoog te kijken naar de mooie mercedesjes van de Duitsers.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ah, beginnen we de dag weer zo
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Die prijs van NIF POGBAook mijn verlies maar op pakken.
#FreeTrapz![]()
Nee joh het is al afgelopen. Steekjes naar elkaar mag.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Godver Aguero al onder de 300k![]()
Boh #dslRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
weet eigenlijk niet zo goed wat verstandig is.
Nu IF's kopen, zullen wel op het laagste punt zijn.
Eind van de dag dure NIF's kopen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
True. Incasseren en uitdelen zonder gebitchquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee joh het is al afgelopen. Steekjes naar elkaar mag.![]()
Omdat ik 1 000 025 coins had. Dus het wel mooi vond om precies 1 000 000 te hebben.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Waarom koop je die waardeloze dingen dan.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ahhh okequote:Op vrijdag 28 november 2014 09:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Omdat ik 1 000 025 coins had. Dus het wel mooi vond om precies 1 000 000 te hebben.had je beter nu een 35K pack kunnen halen
#FreeTrapz![]()
Nee, dan zou ik toch geen 1 000 000 hebben.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ahhh okehad je beter nu een 35K pack kunnen halen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Omdat ik 1 000 025 coins had. Dus het wel mooi vond om precies 1 000 000 te hebben.Nu toch ook nietquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik toch geen 1 000 000 hebben.aangezien die packs 25.000 kosten ipv 25.gr gr
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Haal je altijd wel weer een 10tje uit. en je heb tenminste nog kans op wat knapsquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik toch geen 1 000 000 hebben.![]()
25K packs zijn geen value for money.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Oh. Nou heb nu wel 1 000 000. Had het hier alleen verkeerd neergezet.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Nu toch ook nietaangezien die packs 25.000 kosten ipv 25.gr gr
I snap youquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh. Nou heb nu wel 1 000 000. Had het hier alleen verkeerd neergezet.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ga maar niet door naar die andere 4, wat een bendequote:Op vrijdag 28 november 2014 09:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
OK daar gaat ie dan:
[ afbeelding ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik verwacht een Messi dus die andere 4 gaan er zo ook aan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ga maar niet door naar die andere 4, wat een bendeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nou kom maar op met die andere 4 dan trapz![]()
hier bij 2 stuks gestopt. khedira enige niet discard spelert.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je druk maken over dat soort getallen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Onze scriptie heeft precies 10.000 woorden (tot nu toe) #bohh
Waarom niet bij 1337 gestopt dan?quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Onze scriptie heeft precies 10.000 woorden (tot nu toe) #bohh![]()
IF pogbaas bijna onder de 300K geweest vanmorgen![]()
![]()
heb 600K hoop vandaag IF Pogba en IF benz te kunnen halen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat doe ik niet, het is gewoon toevallig dat het precies 10.000 woorden is.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je druk maken over dat soort getallen.![]()
Hier serieus op reageren na dat ik net moeilijk zit te doen over precies 1 000 000 coins te hebben.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, het is gewoon toevallig dat het precies 10.000 woorden is.
Nou uitgeven die handel. wat ga je allemaal kopen ?quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hier serieus op reageren na dat ik net moeilijk zit te doen over precies 1 000 000 coins te hebben.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Niks. Ik handel nooit. Ik speel fifa ook amper. Dus eerst volgende keer dat ik weer ga spelen maak ik er een leuk teampje van.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nou uitgeven die handel. wat ga je allemaal kopen ?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Maak dan vanmiddag een leuk teamquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niks. Ik handel nooit. Ik speel fifa ook amper. Dus eerst volgende keer dat ik weer ga spelen maak ik er een leuk teampje van.worden vanzelf meer waard
#FreeTrapz![]()
Jij hebt bewust ervoor gekozen om precies 1.000.000 te hebben. Ik had gewoon wat tekst toegevoegd en toen keek ik naar het aantal woorden en het was precies 10.000.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hier serieus op reageren na dat ik net moeilijk zit te doen over precies 1 000 000 coins te hebben.![]()
Zo ging het de laatste keer wel. Robben gekocht. 3 weken niet meer gespeeld. En toen met 200k winst verkocht.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Maak dan vanmiddag een leuk teamworden vanzelf meer waard
Vorig jaar met tots robben was nog leuker. 3 miljoen gekocht, 9 verkocht. En puur door geluk te hebben. Niet dat ik aan het handelen was of zo.
Is zlatan duurder dan bale![]()
IF shaqiri was wel een hype geloof ik aan zijn prijs ontwikkeling te zien
#FreeTrapz![]()
quote:150K
ik wacht nog op die laatste 4 van trapz.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Even druk bezigquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]150K
ik wacht nog op die laatste 4 van trapz.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bale. Misschien moet ik die maar eens kopen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:59 schreef FCsuarez het volgende:
Is zlatan duurder dan bale![]()
IF shaqiri was wel een hype geloof ik aan zijn prijs ontwikkeling te zien
een 433 hybrid met benzema - bale
En rest van het team nog geen idee.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ramsey op RCM voor de link naar BPL.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bale. Misschien moet ik die maar eens kopen.
een 433 hybrid met benzema - bale
En rest van het team nog geen idee.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hazard - benzema - bale.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ramsey op RCM voor de link naar BPL.
Alleen dan vrij wel geen coins meer over voor de rest
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |