quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Hier kan je de wedstrijd terug zien:quote:Op vrijdag 28 november 2014 02:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heerlijk wakker worden dit. Met lood in de schoenen bij ontwaken snel naar netwerk.to. Stunt! Heerlijk! Nu even snel samenvatting zoeken. Geweldig dit!
ik wil de voorbeschouwen ff terugkijken.. kan dat?quote:Op vrijdag 28 november 2014 03:14 schreef elCholo het volgende:
[..]
Hier kan je de wedstrijd terug zien:
http://voetbalhighlights.nl/hele-wedstrijd-feyenoord-vs-sevilla/
op die site staat ook de samenvatting.
Gracias zilvervlotas.quote:Op vrijdag 28 november 2014 03:14 schreef elCholo het volgende:
[..]
Dat rondtikken op de zijlijn in de laatste minutenquote:Op vrijdag 28 november 2014 07:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik heb in 10 jaar tijd geen Nederlandse ploeg meer zoveel één-keer-raken driehoekjes zien maken.
Nicequote:Op vrijdag 28 november 2014 03:14 schreef elCholo het volgende:
[..]
Genietenquote:Op vrijdag 28 november 2014 07:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik heb in 10 jaar tijd geen Nederlandse ploeg meer zoveel één-keer-raken driehoekjes zien maken.
Volgens mij wilde hij zelf terug naar Nederland. Heeft bijna alles gespeeld bij Villa volgens mij.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:19 schreef Henrys het volgende:
Snap niet dat El Ahmadi het niet in Engeland gemaakt heeft. Is echt een geweldige spelmaker
Wilde idd zelf terug. Speelde daar in het eerste seizoen 20 wedstrijden en in het tweede seizoen 30 meen ik. Hij had last van een soort van heimwee.quote:Op vrijdag 28 november 2014 08:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij zelf terug naar Nederland. Heeft bijna alles gespeeld bij Villa volgens mij.
Lol. Maarre, gefeliciteerd met de eerste Europese overwintering in 10 jaar!quote:Op vrijdag 28 november 2014 02:33 schreef Trebo het volgende:
Komt er ook een DVD uit van deze overwinning?
Ik kwam 5 minuten te laat binnen, alles gemistquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:01 schreef H.FR het volgende:
Heeft iemand hier mooie foto's van onze zilvervloot?
Als de KNVB hem naar 18:00 uur verplaatst welquote:Op donderdag 27 november 2014 23:10 schreef satecl het volgende:
PSV speelt morgen 17:00, dus zondag zal wel afgelast worden. Zit geen 48 uur tussen.
Ik kon er niet eens bij zijnquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kwam 5 minuten te laat binnen, alles gemist
Zag nog wel die lichtkogels boven de Kuip.
En dat uit jou mondquote:Op vrijdag 28 november 2014 01:03 schreef GGMM het volgende:
Misschien wordt het eens tijd je als een volwassen man te gaan gedragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |