abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147075603
Op FOK! lees je echt zoveel gevallen van depersonalisatie die is opgetreden na cannabisgebruik bijvoorbeeld. Dit soort dingen maken me erg huiverig om het een keertje lekker te proberen.

Zelf weet ik dat FOK! natuurlijk niet representatief is. Er zijn natuurlijk heel veel mensen die totaal geen klachten hebben, maar toch vind ik het een beetje eng. De kans op psychoses en andere psychische aandoeningen nemen toe.

Dit plaats ik in R&P omdat het specifiek over de psychologische gevolgen gaat. Hoe reëel zijn die gevolgen? Zelf ben ik gediagnosticeerd met een vorm van autisme toen ik jonger was, momenteel ben ik echter dolgelukkig en zit ik erg goed in mijn vel. Risico is er altijd natuurlijk, maar zou het hebben van autisme wellicht invloed hebben op de risico's die cannabis met zich meebrengt?

Om de gezondheidsrisico's te beperken wil ik het enkel met een vaporizer doen, en met mate. Enkel met vrienden af en toe (eens in de twee maanden of zelfs minder). Daarnaast expres cannabis met een laag THC-gehalte en een hoog CBD-gehalte.

Ik ervaar dus echt een drempel. :'( Overigens heb ik het een aantal keer geprobeerd, maar raakte ik niet stoned. Wellicht nam ik te weinig. Het leek wel alsof ik sneller moest lachen.

Hoe veilig is cannabisgebruik eigenlijk en is mijn psychische grens wellicht terecht? Ik wil gewoon af en toe recreatief gebruiken en kan goed perken stellen aan mijn gedrag over het algemeen.
pi_147075636
Wiet is veel minder onschuldig dan het lijkt zeker als je vatbaar bent voor psychische ziektes.
blablablabla
pi_147075694
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 00:17 schreef Elan het volgende:
Wiet is veel minder onschuldig dan het lijkt zeker als je vatbaar bent voor psychische ziektes.
Dat lijk je wel steeds vaker te horen, ook uit onderzoeken.
  vrijdag 28 november 2014 @ 00:22:57 #4
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_147075751
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2014 00:15 schreef robin007bond het volgende:
momenteel ben ik echter dolgelukkig en zit ik erg goed in mijn vel.
Waarom zou je het dan gaan gebruiken?
pi_147075819
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 00:22 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Waarom zou je het dan gaan gebruiken?
Omdat het leuk is en voor de ervaringen.
pi_147075835
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2014 00:20 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat lijk je wel steeds vaker te horen, ook uit onderzoeken.
Op zich als je alle data op rij zet is het nog steeds een van de minst schadelijke drugssoorten dus late we niet overdrijven.

Wel moet je uitkijken als geesteziektes veel voorkomen in je family. Schizofrinie bijvoorbeeld.
Das voor een deel erfelijk, jointjes kunnen dan evt psychose triggeren.
blablablabla
pi_147075882
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2014 00:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Op zich als je alle data op rij zet is het nog steeds een van de minst schadelijke drugssoorten dus late we niet overdrijven.

Wel moet je uitkijken als geesteziektes veel voorkomen in je family. Schizofrinie bijvoorbeeld.
Das voor een deel erfelijk, jointjes kunnen dan evt psychose triggeren.
Dat heb ik ook gelezen ja. In de familie komt het weinig voor gelukkig en mijn ouders zijn ook kerngezond.

Truffels schijnen ook enigszins onschuldig te zijn. Daar hoor ik van vrienden echt zulke toffe verhalen over, van die once in a lifetime trips. _O_
pi_147075961
Als je het niet wil, niet doen.
Als je het wel wil, wel doen.

Geen dank, groetjes.
pi_147075992
Overigens is dit probleem niet enkel gerelateerd aan cannabis. Ik heb vaak erg veel moeite met keuzes maken.

Veel vrienden van mij is dat ook al opgevallen, dat ik vaak moeite heb met keuzes maken. Het lijkt alsof ik heel lang over dingen. moet tobben en nadenken voordat ik iets doe.

Zo ben ik nu 19, maar nog steeds durf ik mijn rijbewijs niet te halen. Ik ben dan bang dat de verleiding om een auto te kopen groter wordt bijvoorbeeld, met alle slechte gevolgen voor het milieu van dien.

Kortom: blargh. Moeite met keuzes maken. Kon ik soms maar gewoon YOLO'en. :'(

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2014 00:36:11 ]
pi_147076048
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2014 00:33 schreef SebbeSwensje het volgende:

Geen dank, groetjes.
Kon dat maar zo makkelijk. :D
pi_147076077
Hou op. Rook gewoon een jointje of niet en stel je niet zo aan.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_147076089
Wiet stelt niks voor man
  vrijdag 28 november 2014 @ 00:41:13 #13
104871 remlof
Europees federalist
pi_147076121
Ik ga het morgen maar weer eens gebruiken denk ik. Heb niet veel nodig meer tegenwoordig met die hoge THC-gehaltes, van een jointje met een 20/80 verhouding tussen wiet en tabak ben ik makkelijk een uur of vier stoned :P

Heb vroeger best veel geblowd, maar er nooit iets aan over gehouden. Het versterkt eigenlijk gewoon de mood waar je toch al in zit, dus als je je goed voelt zal het geen problemen opleveren.
  vrijdag 28 november 2014 @ 01:35:53 #14
391721 Druppelss
Ich komme auf Ihr Gesicht
pi_147076982
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 november 2014 00:41 schreef remlof het volgende:
Ik ga het morgen maar weer eens gebruiken denk ik. Heb niet veel nodig meer tegenwoordig met die hoge THC-gehaltes, van een jointje met een 20/80 verhouding tussen wiet en tabak ben ik makkelijk een uur of vier stoned :P

Heb vroeger best veel geblowd, maar er nooit iets aan over gehouden. Het versterkt eigenlijk gewoon de mood waar je toch al in zit, dus als je je goed voelt zal het geen problemen opleveren.
Hier kan ik me bij aansluiten ^O^

"Vroeger" (slechts 3 jaar geleden) dagelijks gerookt, wel alleen ná werktijd, soms dagen (meestal weekenden) met uitschieters van 'belachelijk' veel wiet, maar boeiend ;)

Tegenwoordig doe ik het rustig aan, een jointje in de 1...2 weken, en dan ben ik inderdaad ook goed stoned (zelfs na een halve al :D ).

Truffels is wel een stuk heftiger, het is een ware trip waar je niet zo snel uit bent als bij wiet (althans, mijn ervaringen). Als je het wilt proberen (wederom; waarom niet, lichamelijk is het nauwelijks/niet schadelijk) raad ik wel aan om gewoon een kleine (liever te weinig dan nét teveel) dosis te nemen.

Wiet; neem een paar hijsjes en laat het een kleine 10/15 minuten inwerken, als het effect bevalt kan je rustig meer nemen. Aanrader; lekker wat (zoets) drinken erbij en eventueel wat te eten.
pi_147077047
quote:
Op FOK! lees je echt zoveel gevallen van depersonalisatie die is opgetreden na cannabisgebruik bijvoorbeeld. Dit soort dingen maken me erg huiverig om het een keertje lekker te proberen.

Zelf weet ik dat FOK! natuurlijk niet representatief is. Er zijn natuurlijk heel veel mensen die totaal geen klachten hebben, maar toch vind ik het een beetje eng. De kans op psychoses en andere psychische aandoeningen nemen toe.

Dit plaats ik in R&P omdat het specifiek over de psychologische gevolgen gaat. Hoe reëel zijn die gevolgen? Zelf ben ik gediagnosticeerd met een vorm van autisme toen ik jonger was, momenteel ben ik echter dolgelukkig en zit ik erg goed in mijn vel. Risico is er altijd natuurlijk, maar zou het hebben van autisme wellicht invloed hebben op de risico's die cannabis met zich meebrengt?

Om de gezondheidsrisico's te beperken wil ik het enkel met een vaporizer doen, en met mate. Enkel met vrienden af en toe (eens in de twee maanden of zelfs minder). Daarnaast expres cannabis met een laag THC-gehalte en een hoog CBD-gehalte.

Ik ervaar dus echt een drempel. :'( Overigens heb ik het een aantal keer geprobeerd, maar raakte ik niet stoned. Wellicht nam ik te weinig. Het leek wel alsof ik sneller moest lachen.

Hoe veilig is cannabisgebruik eigenlijk en is mijn psychische grens wellicht terecht? Ik wil gewoon af en toe recreatief gebruiken en kan goed perken stellen aan mijn gedrag over het algemeen.
Je kunt ook met hasj beginnen. Daar word je zo lekker sloom van, meer stoned dan high zeg maar.

Verder, als je nu lekker in je vel zit kun je juist wel wiet roken. Het zal het gelukkige gevoel versterken.

Wat je kan verwachten:

- enorme lachkicks
- enorme vreetkicks
- een heel lui gevoel en slaperigheid
- interessante filosofische gedachten
- intensere muziekbeleving

Een hele hoop positieve ervaringen, rook dus gewoon dat jointje! Inderdaad, ff een YOLO momentje pakken ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Libertarisch op 28-11-2014 01:50:20 ]
pi_147077055
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2014 00:37 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Kon dat maar zo makkelijk. :D
Dat kan. Echt.
pi_147077392
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 01:42 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Je kunt ook met hasj beginnen. Daar word je zo lekker sloom van, meer stoned dan high zeg maar.

Verder, als je nu lekker in je vel zit kun je juist wel wiet roken. Het zal het gelukkige gevoel versterken.

Wat je kan verwachten:

- enorme lachkicks
- enorme vreetkicks
- een heel lui gevoel en slaperigheid
- interessante filosofische gedachten
- intensere muziekbeleving

Een hele hoop positieve ervaringen, rook dus gewoon dat jointje! Inderdaad, ff een YOLO momentje pakken ;)
Die vreetkicks herken ik me wel in, heb trouwens ook ervaren dat ik de smaak van eten en drinken veel intenser beleef als ik stoned ben.
Nog iemand die dit herkent?
Wat me ook is opgevallen is dat ik veeeel intenser in dingen kan opgaan, als voorbeeld gamen; ik ga he-le-maal op in het spel en vergeet de wereld om me heen en merk ook dat ik geen "remming" meer heb in het spel en er helemaal voor ga, verbazend genoeg ook nog met zeer positieve resultaten die ik bij een gewoon "heldere" gamesessie nooit behaald zou hebben omdat ik dan veel terughoudender zou reageren of omdat mijn reflexen door de wiet versterkt werden ik weet het niet.
Dat filosofische dat herken ik overigens ook wel een beetje.
  vrijdag 28 november 2014 @ 03:52:38 #18
396386 sturmpie
for night & nature
pi_147077743
je kan beginnen met de beste hash te proberen. dan zul je wel iets merken.
de roes die hash geeft is zuiverder dan die van wiet.
van hash word je een beetje high, en van wiet kan je down/stoned gaan.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  vrijdag 28 november 2014 @ 03:59:33 #19
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_147077759
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_147077988
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 november 2014 00:41 schreef remlof het volgende:
Heb vroeger best veel geblowd, maar er nooit iets aan over gehouden.
Wij krijgen nochtans een andere indruk.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_147077989
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2014 00:35 schreef robin007bond het volgende:
Zo ben ik nu 19, maar nog steeds durf ik mijn rijbewijs niet te halen. Ik ben dan bang dat de verleiding om een auto te kopen groter wordt bijvoorbeeld, met alle slechte gevolgen voor het milieu van dien.
En de kunstmest en insecticiden die ze gebruiken om die rommel te kweken dan?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_147078280
Ik heb vroeger veel geblowd en ben toen een psychose ingerold.

Nu durf ik dat spul niet meer aan te raken. Heb sinds 2008 niet meer geblowd.
pi_147078470
Ik snap je op zich wel. Zelf ben ik ook iemand die zaken veel overdenkt. Zo heb ik lang voor mijn eerste jointje er al van alles over gelezen. Op die manier stuit je inderdaad al snel op de psychische schade die het eventueel kan veroorzaken. Ondertussen ben ik 7 jaar verder sinds mijn eerste jointje, waarvan ik de eerste 5 jaar vrijwel dagelijks heb geblowd en op die manier logischerwijs veel in aanraking ben gekomen met anderen die het ook doen of deden.

Ik ben in deze tijd wel een paar mensen tegengekomen die zich niet goed voelden door wiet: Hoofdpijn, duizeligheid, een onbestemd gevoel onder invloed en zelfs een keer iemand die vlekken voor zijn ogen kreeg heb ik gezien. Echter, ik ben nog nooit iemand tegengekomen die psychische problemen heeft overgehouden aan wietgebruik. Natuurlijk is anekdotisch bewijs geen onomstotelijk bewijs, maar ik durf redelijk gerust te zeggen dat je je waarschijnlijk niet echt druk hoeft te maken. Ook zou ik je zeker willen meegeven dat als je ooit truffels/paddo's of andere psychedelica wil doen je beter eerst wiet kan proberen. In principe is wiet een erg licht psychedelicum en als dat dan ook iets verkeerds bij je opwekt, kan je dus maar beter van de echte psychedelica afblijven.

Verder vind ik het een erg goed idee van jou om direct met een vaporizer te beginnen. Ik ga deze binnenkort ook zelf aanschaffen en hoop mijn tijden van roken permanent achter me te laten. Ik heb alleen gemerkt bij mezelf en anderen dat verdampen toch wennen is na zo een lange tijd te blowen. Bij het verdampen mis je alles van het ritueel tot het jointje draaien tot de smaak van de rook toch wel een beetje. Daarom is het zoveel beter als je direct met verdampen begint. Sowieso is dat ook veel makkelijker inhaleren voor een beginner. Vooral als je verder niet rookt.
pi_147078641
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 06:24 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

:D _O-
pi_147082166
Wat een prima reacties hier.

Dat het je stemming versterkt hoor ik wel vaker. Juist toen ik me wat meer down voelde had ik er helemaal geen behoefte aan daardoor.

[ Bericht 72% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2014 11:29:52 ]
pi_147082347
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2014 00:33 schreef SebbeSwensje het volgende:

Geen dank, groetjes.
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  vrijdag 28 november 2014 @ 11:35:21 #27
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_147082354
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 07:45 schreef Gewas het volgende:
Ik heb vroeger veel geblowd en ben toen een psychose ingerold.

Nu durf ik dat spul niet meer aan te raken.
Hier nog een. Word al para bij de eerste trekjes.
pi_147082442
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 11:35 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Hier nog een. Word al para bij de eerste trekjes.
Geen psychose gehad, maar dat para gevoel herken ik maar al te goed ik kan er echt niet meer tegen. Paar hijsjes en ik voel me zo kut...
pi_147082602
En dan vraag je maar aan mensen op het internet die jou persoonlijk niet kennen wat JIJ het beste kan doen...

Je gaat er niet dood aan, gewoon proberen. Valt die niet goed, heb je pech is het even veel suikers naar binnen gooien. Maar als je al met de gedachte gaat roken dat die slecht gaat vallen gaat dit waarschijnlijk ook gebeuren...
pi_147084696
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 11:45 schreef henkkeumus het volgende:
En dan vraag je maar aan mensen op het internet die jou persoonlijk niet kennen wat JIJ het beste kan doen...

Je gaat er niet dood aan, gewoon proberen. Valt die niet goed, heb je pech is het even veel suikers naar binnen gooien. Maar als je al met de gedachte gaat roken dat die slecht gaat vallen gaat dit waarschijnlijk ook gebeuren...
Dat laatste gebeurt dus niet. Ik ben juist in een blije en positieve stemming. Alleen naar de risico's ben ik ook nieuwsgierig.
pi_147086252
als je wiet neemt met hoog cbd gehalte en weinig thc, is er nauwelijks risico op geestelijke problemen. het tegenovergestelde zelfs. je wordt er lichamelijk en geestelijk rustig van, zonder paranoid te worden.

vele doodgewone maar zieke mensen gebruiken dit als pijnstiller, beginnen er zelfs de dag mee, en kunnen dan prima functioneren.

wees dus niet bang voor van alles en nog wat, en zorg dat je goede wiet haalt. dan kan er niet veel fout gaan.
pi_147087033
Robin, ouwe stoner :7
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_147087276
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 06:24 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Oftewel: TS, als je zoals remlof wil worden moet je blowen, anders niet.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  vrijdag 28 november 2014 @ 14:25:31 #34
66825 Reya
Fier Wallon
pi_147087328
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 14:23 schreef waht het volgende:

[..]

Oftewel: TS, als je zoals remlof wil worden moet je blowen, anders niet.
Remlof, Drugshond en Synthercell: de marihuana-driehoek van POL.
pi_147087351
Hooguit een paar keer per jaar zou ik zeggen,
pi_147087595
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 14:26 schreef Kosmoproleet het volgende:
Hooguit een paar keer per jaar zou ik zeggen,
^O^
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 november 2014 14:16 schreef xpompompomx het volgende:
Robin, ouwe stoner :7
Integendeel dus juist. ;(
pi_147087667
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 november 2014 11:29 schreef robin007bond het volgende:
Wat een prima reacties hier.

Dat het je stemming versterkt hoor ik wel vaker. Juist toen ik me wat meer down voelde had ik er helemaal geen behoefte aan daardoor.
Van wiet kun je een beetje paranoïde worden, dat hoort erbij. Maar als je daar niet mee bezig bent is er weinig aan de hand. Van één jointje op zijn tijd zal je geen psychose in rollen, ook al heb je daar een aanleg voor. Doe het rustig aan, neem een paar trekjes, wacht ff, en als je je lekker voelt rook je meer.

Is allemaal niet zo moeilijk. Als je niet wil moet je niet doen, als je wel wil zorg dan dat je je chill voelt en ben niet bezig met piekeren.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_147089321
quote:

Doe het gewoon niet, drink ipv daarvan een biertje extra
pi_147091037
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 15:40 schreef vervoerder23 het volgende:

[..]

Doe het gewoon niet, drink ipv daarvan een biertje extra
Ik drink geen alcohol. :)
pi_147091510
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 november 2014 00:26 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Omdat het leuk is en voor de ervaringen.
quote:
Overigens heb ik het een aantal keer geprobeerd, maar raakte ik niet stoned. Wellicht nam ik te weinig. Het leek wel alsof ik sneller moest lachen.
Omdat je sneller moest lachen, vond je het leuk? Er zijn ook andere activiteiten die leuk zijn. En waar zijn de ervaringen goed voor?
pi_147091595
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 16:53 schreef Yiwei het volgende:

[..]

[..]

Omdat je sneller moest lachen, vond je het leuk? Er zijn ook andere activiteiten die leuk zijn. En waar zijn de ervaringen goed voor?
Ja. :)

En natuurlijk zijn er zat andere leuke activiteiten, maar niet met hetzelfde effect. ;)
pi_147091932
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2014 16:57 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ja. :)

En natuurlijk zijn er zat andere leuke activiteiten, maar niet met hetzelfde effect. ;)
Wat voor effect dan sneller lachen? Andere activiteiten hebben niet hetzelfde effect, hoezo denk je dan dat het bij recreatief blijft als je het zo leuk vind of gaat vinden? En hoe vaak betekent recreatief?

Daarnaast waar zijn de ervaringen goed voor? Kom je dan in aanmerking voor 1000 euro meer salaris? Trouwens juridisch zijn mensen vanaf 18 jaar 'volwassen', maar jouw ouders zijn nog juridisch verantwoordelijk voor jou tot 21 jaar. En hersenen gaan nog door met ontwikkelen tot je 26e ofzo, daarna ook wel met enig plasticiteit.

Weten jou ouders al van jouw plannen af? Heb je ze al verteld wat je wil doen? Aangezien zij veel ouder zijn en meer levenservaringen hebben en veel al gezien hebben, kan je ze best een kans geven om jou te informeren en te sturen.
pi_147093428
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 17:11 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Wat voor effect dan sneller lachen? Andere activiteiten hebben niet hetzelfde effect, hoezo denk je dan dat het bij recreatief blijft als je het zo leuk vind of gaat vinden? En hoe vaak betekent recreatief?

Daarnaast waar zijn de ervaringen goed voor? Kom je dan in aanmerking voor 1000 euro meer salaris? Trouwens juridisch zijn mensen vanaf 18 jaar 'volwassen', maar jouw ouders zijn nog juridisch verantwoordelijk voor jou tot 21 jaar. En hersenen gaan nog door met ontwikkelen tot je 26e ofzo, daarna ook wel met enig plasticiteit.

Weten jou ouders al van jouw plannen af? Heb je ze al verteld wat je wil doen? Aangezien zij veel ouder zijn en meer levenservaringen hebben en veel al gezien hebben, kan je ze best een kans geven om jou te informeren en te sturen.
Godskolere zeg, wat een gezwets. |:(
  vrijdag 28 november 2014 @ 17:58:45 #44
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_147093505
Waarom zou je, TS? Om er bij te horen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_147093872
dan gebruik je het toch niet? waarom wil je het perse gebruiken?
pi_147094336
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 17:11 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Een paar keertjes per jaar vind ik recreatief. :)

Dat het bij recreatief gebruik blijft weet ik omdat er zat andere dingen zijn die ik leuk vind, maar ook niet gelijk verslaafd aan ben. Er zijn zat leukere dingen om te doen dan op school zitten, maar toch volg ik braafjes een studie. Al vind ik mijn studie heel interessant hoor.

quote:

Mijn ouders weten niet van de plannen af, maar het onderwerp heb ik wel eens met ze besproken. Ze zijn er best open-minded over, gaven toe het zelf ook vroeger geprobeerd te hebben en vonden het best zolang je geen junkie wordt en je gebruik onder controle houdt.
pi_147094377
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 17:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom zou je, TS? Om er bij te horen?
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 18:12 schreef madeliefff het volgende:
dan gebruik je het toch niet? waarom wil je het perse gebruiken?
Voor de ervaringen, zoals ik al zei. Het heeft wel wat.

Een keer op mijn verjaardagsfeest waren al mijn vrienden stoned of high. Het was zo'n geweldige ervaring. Om de domste dingen lachen, gewoon gare gesprekken. Het was heel grappig om dat als nuchter persoon zo te analyseren en het zelf doen lijkt me dus ook best tof.

Daarnaast zijn je zintuigen ook wat gevoeliger. Het lijkt me echt heerlijk om wat dingen te proeven onder invloed.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2014 18:28:43 ]
  vrijdag 28 november 2014 @ 18:32:07 #48
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_147094464
Kortom, je wil erbij horen, succes ermee.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 28 november 2014 @ 18:33:24 #49
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_147094506
als dat waar zou zijn, zou je dat terugzien in de cijfers qua gekke mensen, namelijk tot 80% van de mensen heeft het gedaan
  vrijdag 28 november 2014 @ 18:34:52 #50
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_147094546
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 00:17 schreef Elan het volgende:
klopt, je raakt nog sneller in de goot dan ze je vertelden :Y

:') :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')