Oui ouiquote:
Kan me nog een EK-wedstrijd herinneren op zo'n veld.quote:
Davy en DP zijn ook wel heel erg PSV fappers.quote:
Ja prima he. Genoten net van voetbalquote:
Jaaaaa!quote:Op donderdag 27 november 2014 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je nog een kamer geregeld trouwens?
Samequote:Op donderdag 27 november 2014 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja prima he. Genoten net van voetbal
Nicequote:
Mijn Parma heeft geloof ik momenteel 60 spelers verhuurdquote:
Netjes.quote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn Parma heeft geloof ik momenteel 60 spelers verhuurd
Ik ben neutraalquote:
Heel misschien maar denk t nietquote:
Nee, heb zelf 20 spelers verhuurd, 7 verkocht geloof ik, wat huurcontracten opgezegd. Er waren er al veel verhuurd, en heb ook veel spelers met mede-eigendom. Zo vervelend.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alle 60 zelf gedaan? Ben je wel even bezig
Gezellig tochquote:Op donderdag 27 november 2014 22:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heel misschien maar denk t niet
Niet voor Ajax thoquote:
Haha nawhquote:Op donderdag 27 november 2014 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gezellig toch
Van mij krijg je wel cadeautje hooren ik sta bekend om housewarming cadeaus vraag maar aan Fera
Je gaat gelijk een foto aan LB vragen?quote:Op donderdag 27 november 2014 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gezellig toch
Van mij krijg je wel cadeautje hooren ik sta bekend om housewarming cadeaus vraag maar aan Fera
Dat hebben ze in Italië veel ja. Begrijp het nut er niet vanquote:Op donderdag 27 november 2014 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, heb zelf 20 spelers verhuurd, 7 verkocht geloof ik, wat huurcontracten opgezegd. Er waren er al veel verhuurd, en heb ook veel spelers met mede-eigendom. Zo vervelend.
Sorry broederquote:Op donderdag 27 november 2014 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is echt een beetje heel erg minder.
Ajax![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je gaat gelijk een foto aan LB vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |