SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening m[img]ee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Middenveld van Ajax is ook wel gelijkwaardig aan dat van PSV hoor.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verdediging is voor Feyenoord, Middenveld voor PSV en aanval voor Ajax
Halloquote:
Mwah, Zimling is niks, Schone is top, Klaassen is top, Andersen is mwah mwahquote:Op donderdag 27 november 2014 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Middenveld van Ajax is ook wel gelijkwaardig aan dat van PSV hoor.
Was je wel trots op Feyenoord?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
PSV bestaat uit echt retards. Iedere keer weer door het midden lopen, de bal over de grond spelend en de bal dan kwijt raken omdat die in de modder blijft liggen.
En natuurlijk 0 inzet. Wanvertoning.
Heb Feyenoord niet gezien, dus weet niet. Maar overwinning is meer dan ik had gehoopt van te voren.quote:
Zimling moet dan ook weg, maar is geen basis.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, Zimling is niks, Schone is top, Klaassen is top, Andersen is mwah mwah
PSV heeft een wereldspeler met Guardado, Wijnaldum is echt goed en Maher redelijk
Jagen we je weg?quote:
Wat zeggen ze?quote:Op donderdag 27 november 2014 22:02 schreef Fok-it het volgende:
Tering wat zijn die PSVers in vbl achterlijk dom![]()
JRquote:
Hiquote:
Oh ze denken dat ze me tuk hebben door te zeggen dat je uit gesloten topics wel kan quoten, maar op een tablet kan dat helemaal niet dus ik had een reactie gewoon gekopieerd ipv gequotequote:Op donderdag 27 november 2014 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jagen we je weg?
[..]
Wat zeggen ze?
Alles goed?quote:
Nog een van de meest realistische PSV'ersquote:Op donderdag 27 november 2014 22:05 schreef Fok-it het volgende:
Vooral die Cavaliers is ook echt een downie
Tompsv slaat de kroon inderdaadquote:Op donderdag 27 november 2014 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog een van de meest realistische PSV'ers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |