Hij is een kangoeroe aan het trainen om met een Groningen vlag te kunnen gaan zwaaien bij SCH.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit vind ik meer iets voor Rens. Over Rens gesproken, is hij nog steeds in het wild van Australië om de kangoeroe te bestuderen?
Ja je kan niet quoten uit gesloten topics enzoquote:Op donderdag 27 november 2014 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha ja echt losers dat ze jou op je fout wijzen xD
Toch knap dat ze na Feyenoord de minste tegengoals hebben in de Eredivisie.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk, met deze "verdediging"
En dan die ene goal er nog ff bij gezet, die tegen Excelsior. Die scoorde hij gewoon per ongelukquote:Op donderdag 27 november 2014 21:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat was een goed punt, inderdaad. Echter valt in die algehele discussie geen ongelijk te hebben, aangezien het een mening is die niet feitelijk tegen te spreken valt.
Die verdediging heeft na Feyenoord de minste tegentreffers.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alsof PSV niet vaker in een troosteloze ambiance speeltquote:Op donderdag 27 november 2014 21:55 schreef WethouderHekking het volgende:
Heeft misschien ook wel wat met die troosteloze ambiance te maken.
Toch denk ik dat Psv nog wel gaat winnen.
Donderpreek van Cocuutje en alles komt recht.
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs Feyenoord gaat tegen PSV scoren.
Bedankt Hans, dat is mijn punt.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Uiteraard. Sevilla is wel een paar trapjes hoger en daar kunnen ze ook twee keer tegen scoren. PSV gaat gierend hard onderuit van het weekendquote:Op donderdag 27 november 2014 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan is de strijdbijl bij dezen begraven. #DREAMTEAMquote:Op donderdag 27 november 2014 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan die ene goal er nog ff bij gezet, die tegen Excelsior. Die scoorde hij gewoon per ongeluk
Bam bam bam.
Maar ik zou het leuk vinden als we weer gewoon vrienden kunnen zijn.
Meestal is het PSV die tegen zichzelf scoort, iig met Zoet op goal wel.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de kangoeroe wel een geinig beest.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is een kangoeroe aan het trainen om met een Groningen vlag te kunnen gaan zwaaien bij SCH.
Oh ja, is waar ookquote:Op donderdag 27 november 2014 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof PSV niet vaker in een troosteloze ambiance speelt![]()
![]()
![]()
welquote:Op donderdag 27 november 2014 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je kan niet quoten uit gesloten topics enzo
Tja, geeft ook maar weer aan hoe "goed" de aanval van de rest is...quote:Op donderdag 27 november 2014 21:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die verdediging heeft na Feyenoord de minste tegentreffers.
Kunnen ze nu LEKKER RELLUH met Renschquote:Op donderdag 27 november 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind de kangoeroe wel een geinig beest.
[ afbeelding ]
Iedere uitwedstrijd weer ja.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij kennelijk niet neequote:Op donderdag 27 november 2014 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 27-11-2014 om 21:44:41Dit is echt een knotsgek duel: 3-2 voor Estoril inmiddels. Normaal voetal nauwelijks mogelijk, PSV heeft er grote moeite mee. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 27-11-2014 om 21:46:41Bij #PSV gaat achterin veel te veel fout. Ploeg is niet opgewassen tegen de omstandigheden en het toevalsvoetbal van Estoril. reageer retweet
Moet je eens zien:quote:Op donderdag 27 november 2014 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 november 2014 20:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die even met nulletje of 6 gaan winnen, pijnlijk weer voor de Feyenoorders
Vooral als ze tegen Ajax moetenquote:Op donderdag 27 november 2014 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zie het al voor me hoe Rens met zijn kangoeroeleger door de straten van Heerenveen marcheert.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen ze nu LEKKER RELLUH met Rensch
Die arme man is echt ziek in zijn kop he ?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 27-11-2014 om 21:44:41Dit is echt een knotsgek duel: 3-2 voor Estoril inmiddels. Normaal voetal nauwelijks mogelijk, PSV heeft er grote moeite mee. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 27-11-2014 om 21:46:41Bij #PSV gaat achterin veel te veel fout. Ploeg is niet opgewassen tegen de omstandigheden en het toevalsvoetbal van Estoril. reageer retweet
Estoril betichten van toevalsvoetbal is wel ziekelijk.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die arme man is echt ziek in zijn kop he ?
Dat kan wel.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien in de war met PSVquote:Op donderdag 27 november 2014 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Estoril betichten van toevalsvoetbal is wel ziekelijk.
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 27-11-2014 om 21:55:02De hemel gaat hier nu helemaal open. Nog nooit meegemaakt dit. Ik vraag me af of deze wedstrijd het einde haalt. reageer retweet
Het counter voetbal kan er niet tegen opquote:Op donderdag 27 november 2014 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Estoril betichten van toevalsvoetbal is wel ziekelijk.
Ik zag laatst een genant filmpje waar Rens een kakkerlak doodtrapt en keihard JODUUHHH schreeuwt.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me hoe Rens met zijn kangoeroeleger door de straten van Heerenveen marcheert.
twitter:JeroenKapteijns twitterde op donderdag 27-11-2014 om 21:57:41Ik vraag me af of hier wel door gevoetbald kan worden. In vijf minuten tijd is het veld één groot modderbad geworden. #estpsv reageer retweet
twitter:JeroenKapteijns twitterde op donderdag 27-11-2014 om 21:58:16Ik kan me niet voorstellen dat de bal nog rolt zo dadelijk, al staakt de UEFA niet snel een wedstrijd #estpsv reageer retweet
Tevens klopt zijn quote niet, alsof jij zo'n mooie post zou maken.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan wel.
Daarnaast betekent het feit dat jij dacht dat dat niet kon dus dat je die quote gewoon 45 minuten lang bewaard hebt.
Wat teringtriest is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |