Ja winnen van Moskou thuis is goed genoeg dan.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kunnen ze nog door als het zo blijft of is dat onmogelijk?
Ik heb nooit ongelijk, vandaar de vraag. Dat lijkt me nogal logisch.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je zo vaak ongelijk dat je niet meer weet over welke keer hij het heeft?
Ik zie dat je moeite hebt met het forum.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
donderdag 27 november 2014 @ 20:55 • 61
Doublepain
Op donderdag 27 november 2014 20:54 schreef GGMM het volgende:
Lullig, heeft Feyenoord zo'n geweldige wedstrijd gespeeld moet je nu naar PSV kijken.
Die even met nulletje of 6 gaan winnen, pijnlijk weer voor de Feyenoorders
Hahakneusje
Ja dat over Locadia. Je weet wel waar ik het over heb.quote:
Tevens schreef GGMM dit niet, je geeft de vekeerde persoon credits..quote:Op donderdag 27 november 2014 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
donderdag 27 november 2014 @ 20:55 • 61
Doublepain
Op donderdag 27 november 2014 20:54 schreef GGMM het volgende:
Lullig, heeft Feyenoord zo'n geweldige wedstrijd gespeeld moet je nu naar PSV kijken.
Die even met nulletje of 6 gaan winnen, pijnlijk weer voor de Feyenoorders
Hahakneusje
Ik zag het tot de rust ook somber in hoorquote:Op donderdag 27 november 2014 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Had dit ook echt nooit verwacht tbh. Sevilla is gewoon een goed team.
Dit vind ik meer iets voor Rens. Over Rens gesproken, is hij nog steeds in het wild van Australië om de kangoeroe te bestuderen?quote:
Dat was een goed punt, inderdaad. Echter valt in die algehele discussie geen ongelijk te hebben, aangezien het een mening is die niet feitelijk tegen te spreken valt.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat over Locadia. Je weet wel waar ik het over heb.
Geef toe, je werd bijzonder hard uitgeluld door je bewering dat z'n 3 goals kwamen omdat hij rechtsbuiten stond.
Is niet zo moeilijk, met deze "verdediging"quote:Op donderdag 27 november 2014 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs Feyenoord gaat tegen PSV scoren.
Hij is een kangoeroe aan het trainen om met een Groningen vlag te kunnen gaan zwaaien bij SCH.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit vind ik meer iets voor Rens. Over Rens gesproken, is hij nog steeds in het wild van Australië om de kangoeroe te bestuderen?
Ja je kan niet quoten uit gesloten topics enzoquote:Op donderdag 27 november 2014 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha ja echt losers dat ze jou op je fout wijzen xD
Toch knap dat ze na Feyenoord de minste tegengoals hebben in de Eredivisie.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk, met deze "verdediging"
En dan die ene goal er nog ff bij gezet, die tegen Excelsior. Die scoorde hij gewoon per ongelukquote:Op donderdag 27 november 2014 21:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat was een goed punt, inderdaad. Echter valt in die algehele discussie geen ongelijk te hebben, aangezien het een mening is die niet feitelijk tegen te spreken valt.
Die verdediging heeft na Feyenoord de minste tegentreffers.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alsof PSV niet vaker in een troosteloze ambiance speeltquote:Op donderdag 27 november 2014 21:55 schreef WethouderHekking het volgende:
Heeft misschien ook wel wat met die troosteloze ambiance te maken.
Toch denk ik dat Psv nog wel gaat winnen.
Donderpreek van Cocuutje en alles komt recht.
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedankt Hans, dat is mijn punt.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Uiteraard. Sevilla is wel een paar trapjes hoger en daar kunnen ze ook twee keer tegen scoren. PSV gaat gierend hard onderuit van het weekendquote:Op donderdag 27 november 2014 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan is de strijdbijl bij dezen begraven. #DREAMTEAMquote:Op donderdag 27 november 2014 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan die ene goal er nog ff bij gezet, die tegen Excelsior. Die scoorde hij gewoon per ongeluk
Bam bam bam.
Maar ik zou het leuk vinden als we weer gewoon vrienden kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |