Kijk, hier speelt wat frustratie.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:19 schreef Cavaliers het volgende:
Hahahahahahaha
Wat een geweldige club zeg.
Narsingh![]()
![]()
Blatter wilde een speeltuin voor zijn kleinkindquote:Op donderdag 27 november 2014 21:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
Waarom hebben ze daar zo'n groot duur stadion als er geen kip zit? Waren de EU miljoenen nog niet op?
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Ajax ze maar niet lootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie UI.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
Waarom hebben ze daar zo'n groot duur stadion als er geen kip zit? Waren de EU miljoenen nog niet op?
Oke Huppertsquote:Op donderdag 27 november 2014 21:20 schreef GwaiLow het volgende:
Als ik niet beter zou weten en mij verteld zou worden dat dit de zondag Amateurs van Zoetemeer zijn dan zou ik het direct geloven. Van beide kanten kan dit gewoon echt niet op een Europa League niveau.
Nu een spits erin die iets kan.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als Ajax ze maar niet loot
Je bent weer behoorlijk op dreef trouwens, misschien moet je wat posts editten zodat je grappen beter werken.quote:
Malmo won er ook van door je ex speler Rosenburgquote:Op donderdag 27 november 2014 21:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als Ajax ze maar niet loot
ESTORIL PRAIAIAIAIAIA PRAIAIAIAIAquote:Op donderdag 27 november 2014 21:21 schreef Pascalus het volgende:
OOHHH FC GRONINGEN JALALALALA JALALALLALA
OWE OWE OWE OWE OWA
Wawajejawawejawoa*quote:Op donderdag 27 november 2014 21:22 schreef DeHovenier het volgende:
Owejejejewoa x10
Wawajejawaowejawoa x 10
Uh ja...quote:Op donderdag 27 november 2014 21:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je bent weer behoorlijk op dreef trouwens, misschien moet je wat posts editten zodat je grappen beter werken.
J V o Hquote:Op donderdag 27 november 2014 21:22 schreef PizzaGeit het volgende:
Ooooh, Fritsje Philips, Luckie Nilis, Romarioooo!
Coen Dillen, Willy, Cocu, Van Nistelrooy,
Van Raaij, Guusje Hiddink,
PSV wat ben je mooi!
Excuus, ik ben nog niet zo thuis in de Portugese taalquote:
Jalalalalalalalalala hoor ik nu.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:22 schreef DeHovenier het volgende:
Owejejejewoa x10
Wawajejawaowejawoa x 10
Oh wtf, sinds wanneer ben jij geen mod meer btw?quote:
P$V xDquote:Op donderdag 27 november 2014 21:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jalalalalalalalalala hoor ik nu.
madquote:Op donderdag 27 november 2014 21:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Oh wtf, sinds wanneer ben jij geen mod meer btw?
Uit je ambt gezet wegens overduidelijke voorkeur voor één bepaalde club en daardoor ook zwaar subjectieve modding?
Mooie vlaggen vriendquote:Op donderdag 27 november 2014 21:24 schreef KingRoland het volgende:
Eerst Ajax toen Feyenoord en nu PSV
Ik heb nog geen Groningen gehoord.
KOM OP LAAT JE HOREN VOOR FC GRONINGEN
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
oeiquote:Op donderdag 27 november 2014 21:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Uit je ambt gezet wegens overduidelijke voorkeur voor één bepaalde club en daardoor ook zwaar subjectieve modding?
Nee, dat vonden ze juist een goed aspect. Al die Feyenoorders die ik bande. Danny haat Feyenoord ook.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Met Van Looi gaan we Europa inquote:Op donderdag 27 november 2014 21:24 schreef KingRoland het volgende:
Eerst Ajax toen Feyenoord en nu PSV
Ik heb nog geen Groningen gehoord.
KOM OP LAAT JE HOREN VOOR FC GRONINGEN
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Jij kon helemaal niet bannen.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat vonden ze juist een goed aspect. Al die Feyenoorders die ik bande. Danny haat Feyenoord ook.
Mad?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:25 schreef VMSDKR het volgende:
Wat is die onzin met mad en jelly dan, hebben jullie net het internet ontdekt ofzo, 2009 belde.
inb4 het onvermijdelijke.
Waarschijnlijk door jou.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:25 schreef GwaiLow het volgende:
Waarom zitten hier zoveel Anti-Ajax dames en heren?
ook leuk.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jalalalalalalalalala hoor ik nu.
Ze willen allemaal op mij lijken. Ik vind het altijd wel schattig.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:25 schreef VMSDKR het volgende:
Wat is die onzin met mad en jelly dan, hebben jullie net het internet ontdekt ofzo, 2009 belde.
inb4 het onvermijdelijke.
Bijna even debiel als dat stadion.quote:
Het was ook wel een lachertje dat hier een mod zat die niet weet of er lucht of zand in een bal zit.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:25 schreef Doublepain het volgende:
GGMM is geen mod meer en de livetopics zijn weer normaal, geen gerel of posts die random verdwijnen.
Toevallig
Ik like op mezelfquote:Op donderdag 27 november 2014 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze willen allemaal op mij lijken. Ik vind het altijd wel schattig.
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het was ook wel een lachertje dat hier een mod zat die niet weet of er lucht of zand in een bal zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
In het kader van vergeten voetballers.Veloso kom je niet meer vaak tegen nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het kader van vergeten voetballers.MiguelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
In het kader van vergeten voetballers.Hij wordt een beetje ondergesneeuwd door MemphisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat een Columbiaantje?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Veloso kom je niet meer vaak tegen nee.
In het kader van vergeten voetballers.Veloso is best bekend toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veloso is een Portugees. Zijn vader is degene die de beslissende strafschop tegen PSV in '88 miste.quote:
Raybar gaat met nieuwe pijlen gooien, ik voorspel 2 9-darters.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Niet in de Premier League finale.
Waarom heet hij dan Miguel?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Veloso is een Portugees. Zijn vader is degene die de beslissende strafschop tegen PSV in '88 miste.
Welk karakter?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:24 schreef Cavaliers het volgende:
Dit topic is een karaktermoord op GGMM.
Op het WK? Of moeten ze nu tegen elkaar?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Raybar gaat met nieuwe pijlen gooien, ik voorspel 2 9-darters.
In Portugal staat de camera aan de andere kantquote:Op donderdag 27 november 2014 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heuj
Nederlandse reclameborden langs dat veld
Nee. Zie spandoek en geen reservebank in beeld.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In Portugal staat de camera aan de andere kant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |