Ze willen allemaal op mij lijken. Ik vind het altijd wel schattig.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:25 schreef VMSDKR het volgende:
Wat is die onzin met mad en jelly dan, hebben jullie net het internet ontdekt ofzo, 2009 belde.
inb4 het onvermijdelijke.
Bijna even debiel als dat stadion.quote:
Het was ook wel een lachertje dat hier een mod zat die niet weet of er lucht of zand in een bal zit.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:25 schreef Doublepain het volgende:
GGMM is geen mod meer en de livetopics zijn weer normaal, geen gerel of posts die random verdwijnen.
Toevallig
Ik like op mezelfquote:Op donderdag 27 november 2014 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze willen allemaal op mij lijken. Ik vind het altijd wel schattig.
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het was ook wel een lachertje dat hier een mod zat die niet weet of er lucht of zand in een bal zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
In het kader van vergeten voetballers.Veloso kom je niet meer vaak tegen nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het kader van vergeten voetballers.MiguelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
In het kader van vergeten voetballers.Hij wordt een beetje ondergesneeuwd door MemphisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |