Afwerken van de binnenkant kost altijd een hoop tijd; alle technische installaties afwerken en aansluiten e.d.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:18 schreef innepin het volgende:
Update:
buitenkant is dichtHebben termijnrekeningen gekregen voor waterdicht dak én voor de volledige gevels. Dus nu gaan ze binnen verder.
Vraag me af hoe ze daar nog 5 maanden over willen doen... we gaan 't meemaken.
Maar nu eerst: op naar een informatieavond over gietvloeren. In Amsterdam, mocht iemand zin hebben in een borrel
Altijd leuk om iets gratis te krijgen. Waar had je het mee gewonnen?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:58 schreef innepin het volgende:
Geen van beide, ik had een gratis interieuradvies gewonnen
Snap ik, maar dat is helemaal niet leuk want dan kan ik het niet ziiieehiiieeen.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:25 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Afwerken van de binnenkant kost altijd een hoop tijd; alle technische installaties afwerken en aansluiten e.d.
Oh, een like en win actie ding op facebook.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:34 schreef jasperve het volgende:
[..]
Altijd leuk om iets gratis te krijgen. Waar had je het mee gewonnen?
Nog specifieke dingen gezien waar je zelf echt niet aan gedacht had en gaaf zijn?
Nee, 't is een standaard nieuwbouwhuis, zoals jij zelf eerder ook al zei, d'r is weinig spannends mogelijk qua indeling, dus dit hadden we zelf ook wel verzonnenquote:Op donderdag 18 december 2014 10:30 schreef Claudia_x het volgende:
Oef, die ontwerpen.Cliché na cliché. De stoelen, de lampen. Van een ontwerper verwacht je toch iets nieuws of verrassends. Maar misschien heb je voor wat betreft de indeling nog ideeën opgedaan?
I know, I know, maar de vloerofferte van 8000 euro zou letterlijk betekenen dat we geen geld meer hebben voor een keuken, en dan schiet die investering ook wel z'n doel voorbijquote:Op donderdag 18 december 2014 10:32 schreef Claudia_x het volgende:
Wat de vloer betreft: ik ben een groot voorstander van zuinig zijn en je gehele budget in ogenschouw nemen. Maar je vloer is zo bepalend voor het huis. Als dat nou je droomvloer is, dan zou ik andere offertes opvragen en kijken of je zo de prijs van die eerste nog omlaag kunt krijgen.
Oh dat zijn echt al huizen aan het wordenquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:55 schreef innepin het volgende:
Géén idee wat ze aan het doen zijn, maar er wordt in elk geval weer gewerkt![]()
[ afbeelding ]
Steigers zijn weg t/m onze burenDus ons huis nog net in de steigers.
Keuken definitief gemaakt, vloerenboer bezocht en waarschijnlijk gaat dat ook wel definitief door maar meneer wil eerst de kijkdag afwachten voordat we een vloer bestellen.
Dan gaan we lekker het huis van miss sly kopiëren, met visgraatvloer, witte keuken en Smeg koelkast (sorry sly) tralalala
![]()
Verder weinig te melden. Bezig met offertes en verder veel te druk om aan het huis te denken.
Nog niet besteld. We gaan gewoon voor een Ikea keuken. In U-vorm, wat een beetje moet omdat de wasbak nou eenmaal voor het raam moet (tenzij we extra geld willen besteden aan het boren en verleggen van die leiding, maar dat vind ik niet de moeite waard).quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dat zijn echt al huizen aan het worden![]()
Wat voor keuken heb je besteld qua indeling enzo? (Helemaal niet nieuwsgierig ofzo
Magnolia shagmoliaquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:35 schreef miss_sly het volgende:
We wonen niet naast elkaar, dus ga vooral je gang![]()
Onze keuken is overigens niet wit, maar magnolia
Een visgraatvloet en een Smeg koelkast zijn ook gewoon vreselijk mooi
Ja, nou dat dus... alsof ie 1 ontwerp heeft dat ie bij elke klant kan hergebruiken, ongeacht persoonlijke wensenquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:59 schreef lunamatic het volgende:
Die ontwerpen vind ik vreselijk onpersoonlijk. Krijg er echt zo'n hotel-idee bij...
Ben benieuwd hoe het allemaal vordert straks
Oke ja wasbak onder het raam is ook wel het mooiste natuurlijk he.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:45 schreef innepin het volgende:
[..]
Nog niet besteld. We gaan gewoon voor een Ikea keuken. In U-vorm, wat een beetje moet omdat de wasbak nou eenmaal voor het raam moet (tenzij we extra geld willen besteden aan het boren en verleggen van die leiding, maar dat vind ik niet de moeite waard).
[..]
Magnolia shagmoliaik vinnum wit
![]()
Ben zo benieuwd hoe het er straks in 't echt uit gaat zien
[..]
Ja, nou dat dus... alsof ie 1 ontwerp heeft dat ie bij elke klant kan hergebruiken, ongeacht persoonlijke wensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |