Doe ik ook... PEC-Feyenoord en Feyenoord-PECquote:Op donderdag 27 november 2014 22:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Te ver voor een seizoenkaart kan ik nog begrijpen, maar kies dan een paar keer per jaar een wedstrijdje uit.
Zo, jij durft.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:57 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat een mongool ben jij toch ook.
Je had hun topic gister moeten lezen naar hun verloren wedstrijd tegen PSG. Mann man wat een trieste boel zeg. Na die dikke nederlaag waren ze nog positief over hun elftal. Een kinderhand is snel gevuld in Amsterdamquote:Op donderdag 27 november 2014 22:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Genoten vanavond lelijke jodenzoon?
Zijn allemaal vak 819 supporters die neusjes op FOK! Tyron vooropquote:Op donderdag 27 november 2014 22:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Je had hun topic gister moeten lezen naar hun verloren wedstrijd tegen PSG. Mann man wat een trieste boel zeg. Na die dikke nederlaag waren ze nog positief over hun elftal. Een kinderhand is snel gevuld in Amsterdam
Leuk voor de KNVB. Dan moeten ze straks nog de wedstrijd van zondag uitstellen. Lekker iets regelen met de NS vanwege die achterlijke treincombi etc.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:06 schreef Sunri5e het volgende:
PSV misschien afgelast en moeten dan morgen de wedstrijd afspelen
Tyron gaat nooit naar het stadion.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn allemaal vak 819 supporters die neusjes op FOK! Tyron voorop.
Waarom uitstellen? Dit is overmacht en dikke pech voor PSVquote:Op donderdag 27 november 2014 22:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Leuk voor de KNVB. Dan moeten ze straks nog de wedstrijd van zondag uitstellen. Lekker iets regelen met de NS vanwege die achterlijke treincombi etc.
Geen idee wat de regels zijn. Zal wel een x aantal uur tussen einde wedstrijd en begin wedstrijd zijn. Is het wel weer boffen dat we pas om 16:45 spelen.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom uitstellen? Dit is overmacht en dikke pech voor PSV
Da's ook een goede natuurlijk... En wat dat betreft moeten de regels helaas gevolgd worden. Ik hoop dat ze niet verplaatsen zondag.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Geen idee wat de regels zijn. Zal wel een x aantal uur tussen einde wedstrijd en begin wedstrijd zijn. Is het wel weer boffen dat we pas om 16:45 spelen.
Snap niet dat de overige supporters zo'n persoon niet een corrigerende tik geven.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Toen Vermeer afgelopen zaterdag in de 35ste minuut voor het eerst zijn tijd nam bij een uittrap, toen riep er weer iemand "Hé kankerjood, schiet eens op.". Heel triest, maar gelukkig zijn het eenlingen.
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:03 schreef Sunri5e het volgende:
Wat zullen ze in Amsterdam balen dat ze Vermeer voor 8 ton verkocht hebben zeg![]()
Hij is echt een klasse beter dan Jasper.
Ajax dit, Ajax datquote:Op donderdag 27 november 2014 22:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Je had hun topic gister moeten lezen naar hun verloren wedstrijd tegen PSG. Mann man wat een trieste boel zeg. Na die dikke nederlaag waren ze nog positief over hun elftal. Een kinderhand is snel gevuld in Amsterdam
Klopt, ik noem mijzelf dan ook een Ajax-fan, geen supporter. Verder weet ik niet waarom dit relevant is maar die discussie is hier weleens eerder gevoerd, als het allemaal wat te lastig onderbouwen werd meteen roepen "HAHAHA 818 of HAHAHA NOOIT NAAR HET STADION", zoals we nu weer zien.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tyron gaat nooit naar het stadion.
Haha mogel. Ga je eigen spelers nog even ophemelen na die kansloze nederlaag van gister.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Ajax dit, Ajax dat![]()
Net Utrechtsupporters.
Dit heb ik niet gedaan (maar jij komt dan ook nooit met feiten), en verder speelde niet iedereen slecht hoor.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:24 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Haha mogel. Ga je eigen spelers nog even ophemelen na die kansloze nederlaag van gister.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |