En de coefficient nog wat verbeterenquote:Op donderdag 27 november 2014 21:17 schreef Vasion het volgende:
Tegen Standard gewoon winnen want eerste in de poule, moneys, ontlopen van sterke tegenstanders en omdat belgjes
En ook nog de grensrechter nodig hebben voor de 0-1quote:Op donderdag 27 november 2014 21:17 schreef satecl het volgende:
Dat PSV is verdedigend echt lachwekkend
Welkom terug in het land van de levenden!quote:Op donderdag 27 november 2014 21:19 schreef Slobeend het volgende:
Ik ging dood bij die kans van Boetius.
Makkelijk niet. Sevilla zette behoorlijk aan na de 2-0.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:20 schreef Vasion het volgende:
Vandaag had je makkelijk 4-0 kunnen winnen.. en dat tegen de kampioen van Europa.
Boeit hetquote:Op donderdag 27 november 2014 21:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En ook nog de grensrechter nodig hebben voor de 0-1
De fuck, je hebt net 2-0 gewonnen en dan een beetje gaan huilen om PSVquote:Op donderdag 27 november 2014 21:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En ook nog de grensrechter nodig hebben voor de 0-1
PSV mag van mij niets winnen, kut club. Ajax mag van mij 2 keer per jaar winnen, uit en thuis tegen PSV.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Boeit het, gaat om de coeficencie of hoe de fuck je het ook schrijft.
BMI ben ik blij om, De Vrij had ik graag nog gehad. Al doet Van Beek het echt fan-tas-tischquote:Op donderdag 27 november 2014 21:28 schreef Sunri5e het volgende:
Wat ben ik trouwens blij dat die middelmaat de Vrij en BMI vertrokken zijn zeg. Lekker doorgeselecteerd
Correctiequote:Op donderdag 27 november 2014 21:25 schreef Sunri5e het volgende:
Schelvis: "Nederlandse voetbalcultuur is gevestigd in Rotterdam. Utrecht, Eindhoven, den Haag niet en Amsterdam hebben maar een beetje"
De laatste memorabele overwinning in Europa was al even geleden..quote:Op donderdag 27 november 2014 21:16 schreef Vasion het volgende:
Memorabele wedstrijd weer. Nu al de zoveelste eigenlijk.
Tegen Zoryaquote:Op donderdag 27 november 2014 21:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De laatste memorabele overwinning in Europa was al even geleden..
King Kong was goed ja.twitter:MikosGouka twitterde op donderdag 27-11-2014 om 21:02:16Spaanse media wil alles weten van Terence Kongolo, die misschien wel zijn beste wedstrijd ooit speelde. #feysev #feyenoord reageer retweet
Ja hahahaquote:Op donderdag 27 november 2014 21:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was dat niet een gevalletje "hartmedicatie"?
Vandaar dat ik het niet meer weet... Trauma's probeer ik weg te stoppenquote:Op donderdag 27 november 2014 21:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja hahaha
Van de heerlijk ontspannen sfeer na die 3-0 ging het langzaam naar totale frustratie, wanhoop en pure haat jegens Mulder. En toen kwam Manuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Mooiste moment dat ik ooit in de kuip heb meegemaakt
Vermeer > Jasperquote:Op donderdag 27 november 2014 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die denken dat Mulder beter is dan Vermeer?
twitter:MikosGouka twitterde op donderdag 27-11-2014 om 21:21:05Uitblinker Kongolo: of dit mijn beste wedstrijd ooit was? Ik kan nog veel beter. Ik verloor een paar duels. #FEYsev #Feyenoord reageer retweet
Lijkt me sterk, maar er zullen vast nog wel mensen zijn die "die jood" nooit zullen accepteren...quote:Op donderdag 27 november 2014 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die denken dat Mulder beter is dan Vermeer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:Clasie_Official twitterde op donderdag 27-11-2014 om 21:31:43Geweldige avond! Overwinteren in Europa. Trots om aanvoerder te zijn van dit team! #feyenoord #FEYsev #EuropaLeague http://t.co/hAMBUbFRFy reageer retweet
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, maar er zullen vast nog wel mensen zijn die "die jood" nooit zullen accepteren...Hoezo ben je daar in godsnaam blij mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoezo ben je daar in godsnaam blij mee?
twitter:FKRotterdam twitterde op donderdag 27-11-2014 om 21:32:18Feest op het centraal station. Wat een ontlading. Wat een fantastische avond. FEYENOORD BEDANKT! reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |