Ze hadden hem wel eens mogen vertellen dat ze uit spelen.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
We mogen toch erg blij zijn dat Guardado in NL voetbalt.
Niet doen Manigodquote:Op donderdag 27 november 2014 21:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil zelfmoord plegen als ik dit stadion + omgeving zie.
Ik vind het wel wat hebben.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil zelfmoord plegen als ik dit stadion + omgeving zie.
Dan verwacht ik wel dat Depay gaat shinen.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wacht nog even een weekendje ok?
SOWquote:Op donderdag 27 november 2014 21:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Qua aantal supporters zomaar de Arena
Oké JRquote:Op donderdag 27 november 2014 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze hadden hem wel eens mogen vertellen dat ze uit spelen.
Hahaha
Deed ik expres, gezien het feit jij altijd van het onderwerp wil afdwalen en dat wist ik weer zoals gewoonlijk. Je bent voorspelbaar.quote:
Ik stuur wel een appje aan zijn hond.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan verwacht ik wel dat Depay gaat shinen.
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Qua aantal supporters zomaar de Arena
Ja klopt, er komen nog prachtige dartswedstrijden aan de komende tijd, ik zal het nog even uitstellen.quote:
Dan zou je ook de dominantie van Miguel missen. Wacht nog maar een jaar of twee.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja klopt, er komen nog prachtige dartswedstrijden aan de komende tijd, ik zal het nog even uitstellen.
Ik doelde eigenlijk op iets anders maar het darts is ook mooi ja.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja klopt, er komen nog prachtige dartswedstrijden aan de komende tijd, ik zal het nog even uitstellen.
Soms loopt het niet en moeten ze overgaan op werkdarts.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wel.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is ook treurig. Straks scoort Estoril en dan juicht er niemand.
Dit weekend PC Finals, volgende week Zuiderduingenot, daarna het WK, Daarna lakesidequote:Op donderdag 27 november 2014 21:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |