Natuurlijk, in Brazilie zullen ze PSV vast een beetje kennen maar Ajax is in het buitenland de meeste populaire Nederlandse club.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als je PSV met Ajax vergelijkt in Europa is PSV toch een nietszeggende naam? Of heb ik het mis?
Hehe nee helaas niet, maar wel bijna met deze wedstrijd van Feyenoord.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je weer 5000 euro gewonnen met darten?
Oh ja dat is ook zo lekker recent.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja want wat PSV in de CL heeft gepresteerd is ook schandalig slecht.
Want de grote prestaties van Ajax in de CL is wel recent?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook zo lekker recent.
Even serieus maar rot jij gewoon eens op manquote:Op donderdag 27 november 2014 21:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hehe nee helaas niet, maar wel bijna met deze wedstrijd van Feyenoord.
De top tijden zoals Ajax in 95 is gewoon te lang gelede voor PSV.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja want wat PSV in de CL heeft gepresteerd is ook schandalig slecht.
Wat heeft Ajax er mee te maken?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Want de grote prestaties van Ajax in de CL is wel recent?
2005 halve finale.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
De top tijden zoals Ajax in 95 is gewoon te lang gelede voor PSV.
AC milan van de mat gespeelt, niemand kan daar aan tippen..quote:Op donderdag 27 november 2014 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook zo lekker recent.
Hoezo dan?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Even serieus maar rot jij gewoon eens op man
Wutquote:Op donderdag 27 november 2014 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
AC milan van de mat gespeelt, niemand kan daar aan tippen..
Balo wie?
[ afbeelding ]
Zucht, het begon hierquote:Op donderdag 27 november 2014 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, wel. Die begon toch door te stellen dat PSV in Europa geen grote naam is?
Nou, dat is inderdaad zo.
Dat ze 10 jaar geleden een keer de halve finale hebben bereikt doet daar niks aan af hoor.
quote:Op donderdag 27 november 2014 20:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als je PSV met Ajax vergelijkt in Europa is PSV toch een nietszeggende naam? Of heb ik het mis?
Nee hoor, deze reactie was veel eerder:quote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 20:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk ook wel logisch. PSV is in Europa een nietszeggende naam.
Je snapt het niet, laat maar..quote:Op donderdag 27 november 2014 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
gespeelt![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ja, wel. Die begon toch door te stellen dat PSV in Europa geen grote naam is?
Nou, dat is inderdaad zo.
Dat ze 10 jaar geleden een keer de halve finale hebben bereikt doet daar niks aan af hoor.
Beetje sfeer erin brengen.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:04 schreef Nober het volgende:
STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Is dat een clown die ze moeten roepen zoals met sinterklaas?
Zelf vond je dit ook.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sierd schijnt de beste commentator te zijn, en die mag altijd PSV doen
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, deze reactie was veel eerder:
[..]
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je snapt het niet, laat maar..
Nou ja "voetbal"quote:Op donderdag 27 november 2014 21:05 schreef TargaFlorio het volgende:
Lekker vanuit je flat voetbal kijken
Als PSV speelt wordt er niet veel gevoetbald.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:05 schreef TargaFlorio het volgende:
Lekker vanuit je flat voetbal kijken
Ik zou Sierd doen.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sierd schijnt de beste commentator te zijn, en die mag altijd PSV doen
Dat wist ik al, heb je wat nieuws?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo doe ik de boel ook altijd af als ik geen argumenten meer heb.
Sporting Braga was een jaar of twee/drie geleden een stuk beter dan Sporting Lisboa anders.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Portugese voetbal is echt ruk op de top 3 na
Eerder een Eerste Divisie stadion.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit zou een Eredivisiestadion kunnen zijn.
Maar ff serieus; gespeeltquote:Op donderdag 27 november 2014 21:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat wist ik al, heb je wat nieuws?
Die deden het wel aardig ja, maar ook weggezakt. Net als Boavista.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Sporting Braga was een jaar of twee/drie geleden een stuk beter dan Sporting Lisboa anders.
Op dit moment voetbalt hij in Portugal.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
We mogen toch erg blij zijn dat Guardado in NL voetbalt.
Wacht nog even een weekendje ok?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil zelfmoord plegen als ik dit stadion + omgeving zie.
Qua aantal supporters zomaar de Arenaquote:Op donderdag 27 november 2014 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit zou een Eredivisiestadion kunnen zijn.
Wat scherpquote:Op donderdag 27 november 2014 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op dit moment voetbalt hij in Portugal.
Ze hadden hem wel eens mogen vertellen dat ze uit spelen.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
We mogen toch erg blij zijn dat Guardado in NL voetbalt.
Niet doen Manigodquote:Op donderdag 27 november 2014 21:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het wel wat hebben.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:07 schreef Mani89 het volgende:
Dan verwacht ik wel dat Depay gaat shinen.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wacht nog even een weekendje ok?
SOWquote:Op donderdag 27 november 2014 21:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Qua aantal supporters zomaar de Arena
Oké JRquote:Op donderdag 27 november 2014 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze hadden hem wel eens mogen vertellen dat ze uit spelen.
Hahaha
Deed ik expres, gezien het feit jij altijd van het onderwerp wil afdwalen en dat wist ik weer zoals gewoonlijk. Je bent voorspelbaar.quote:
Ik stuur wel een appje aan zijn hond.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan verwacht ik wel dat Depay gaat shinen.
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Qua aantal supporters zomaar de Arena
Ja klopt, er komen nog prachtige dartswedstrijden aan de komende tijd, ik zal het nog even uitstellen.quote:
Dan zou je ook de dominantie van Miguel missen. Wacht nog maar een jaar of twee.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja klopt, er komen nog prachtige dartswedstrijden aan de komende tijd, ik zal het nog even uitstellen.
Ik doelde eigenlijk op iets anders maar het darts is ook mooi ja.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja klopt, er komen nog prachtige dartswedstrijden aan de komende tijd, ik zal het nog even uitstellen.
Soms loopt het niet en moeten ze overgaan op werkdarts.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wel.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is ook treurig. Straks scoort Estoril en dan juicht er niemand.
Dit weekend PC Finals, volgende week Zuiderduingenot, daarna het WK, Daarna lakesidequote:Op donderdag 27 november 2014 21:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |