Klopt maar kom op, Als je aan random buitenlandse voetbalsupporters gaat vragen wie er de afgelopen 10 jaar in de Halve Finale CL hebben gestaan, dan zullen ze bijna alle goede clubs wel noemen, maar PSV zal zelden tot nooit uit een mond komen.quote:
Er gaat niets boven Groningen zeg ik altijd maar.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op iets anders maar het darts is ook mooi ja.
randomquote:Op donderdag 27 november 2014 21:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Klopt maar kom op, Als je aan random buitenlandse voetbalsupporters gaat vragen wie er de afgelopen 10 jaar in de Halve Finale CL hebben gestaan, dan zullen ze bijna alle goede clubs wel noemen, maar PSV zal zelden tot nooit uit een mond komen.
Duurt het WK weer een maand?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit weekend PC Finals, volgende week Zuiderduingenot, daarna het WK, Daarna lakeside
wat een weelde
Groningenquote:Op donderdag 27 november 2014 21:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er gaat niets boven Groningen zeg ik altijd maar.
zwaaivlag.gifquote:Op donderdag 27 november 2014 21:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
nee johquote:Op donderdag 27 november 2014 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Duurt het WK weer een maand?
Je post nog steeds over dit? Je bent er wel erg mee bezig.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Klopt maar kom op, Als je aan random buitenlandse voetbalsupporters gaat vragen wie er de afgelopen 10 jaar in de Halve Finale CL hebben gestaan, dan zullen ze bijna alle goede clubs wel noemen, maar PSV zal zelden tot nooit uit een mond komen.
Bedum.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Slechts 2 en halve week dusquote:Op donderdag 27 november 2014 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee joh
van donderdag 18 december tot zondag 4 januari
Davy, let op, het werkt ook als je het andersom doetquote:Op donderdag 27 november 2014 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Estoril krijgt kans op kans.
PSV zal dus wel scoren.
Je hebt Borkum of anders Noorwegen boven Groningen..quote:Op donderdag 27 november 2014 21:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is nooit anders geweest.quote:
Maar daar ging de discussie toch over? Heb even terug moeten lezen, had een stukje gemist. Druk, druk, druk.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je post nog steeds over dit? Je bent er wel erg mee bezig.
Bedum > Groningenquote:Op donderdag 27 november 2014 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijkbaar wel.
Je moest zeker Red Bull Salzburg kijken.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maar daar ging de discussie toch over? Heb even terug moeten lezen, had een stukje gemist. Druk, druk, druk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |