SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en lieve beginmamas, het wordt ECHT beter
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Ik vrees t ook. En dan ook nog manflu krijgen natuurlijk...quote:Op donderdag 27 november 2014 20:11 schreef BlueEyes het volgende:
Kwak het begin van het einde,vanaf nu wordt je ingepakt
Nou, ik kan mijn 8,5 maander wel achter het behang plakken, hij heeft weer zo'n faaaaasequote:Op donderdag 27 november 2014 20:01 schreef Kimpossible het volgende:
Oh en lieve beginmamas, het wordt ECHT beter
Jankenquote:Op donderdag 27 november 2014 21:52 schreef Razztwizzle het volgende:
A. gaat volgende week voor het eerst uit logerenOMGWTF ! We gaan naar Herman van Veen in Carré en dan halen we haar zaterdag weer op bij m'n ouders. Spannend! Hopelijk zingt hij 'Anne'
.
beidequote:Op donderdag 27 november 2014 21:56 schreef krijgerrtje het volgende:
Even tussendoor, hadden jullie deze al gezien? http://www.famme.nl/duh-is-dit-waarom-rompertjes-zo-gemaakt-zijn/ik maar denken dat ze zo waren zodat je het hoofd er doorheen kon krijgen
Ik ken de tip al jaren van hier.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:56 schreef krijgerrtje het volgende:
Even tussendoor, hadden jullie deze al gezien? http://www.famme.nl/duh-is-dit-waarom-rompertjes-zo-gemaakt-zijn/ik maar denken dat ze zo waren zodat je het hoofd er doorheen kon krijgen
L had echt HAAT aan alle dingen die over haar hoofd moesten, dus zo heb ik geregeld rompers niet alleen uit-, maar ook aangetrokken, poep of geen poepquote:Op donderdag 27 november 2014 21:56 schreef krijgerrtje het volgende:
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
Klein voordeel van baby in maat 62:
Pica
Eerste wat ik kocht toen aan kleding
vandaag 7 wekenquote:Op donderdag 27 november 2014 22:03 schreef Franny_G het volgende:
En hoe oud is ze nu ook alweer, SQ?
Verder:.
ik had m in maat 68 moeten kopen dusquote:Op donderdag 27 november 2014 22:05 schreef Franny_G het volgende:
Ja, dat is best snel he? Ik weet nog dat I echt heel kort maat 62 had. Volgens mij echt maar drie weken of zo. Daarna wel lang in maat 68.
Thnx! Oja, Marktplaats, dat is ook een idee inderdaad. Want wat zijn die dingen duur!!quote:Op donderdag 27 november 2014 22:11 schreef kwakz0r het volgende:
Ohja Feenix, wij hebben een wallaboo. Vind m heel fijn. Was 20 euro op marktplaats.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee joh, dees is van 9 oktoberquote:Op donderdag 27 november 2014 22:36 schreef kwakz0r het volgende:
Oh SQ die van ons schelen dus echt maar twee weken? Voor mijn gevoel was t veel meer
Haha ja hier vandaag toevallig ook voor het eerst in tijden weer eensquote:Op donderdag 27 november 2014 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kon de rompertruc trouwens net toepassen![]()
Ik heb deze twee ook:quote:Op donderdag 27 november 2014 23:27 schreef Fazzoletti het volgende:
oeh heb je er meerdere? Doe is een linkje? Ik heb nog wel een pyjama maar die is nog veels groot![]()
Leuk dat Krutter, kende ik helemaal niet
Ah ok, dat was ook mijn eerste keus, voordat ik door de bomen het bos niet meer zag. Ja, mijn gevoel zegt ook dat die flanellen te warm is idd.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:35 schreef Burdie het volgende:
Wij hebben Oslo van Koeka en die is heerlijk warm. Flanel zou ik zelf denk ik te warm vinden, maar je weet natuurlijk niet hoe streng de winter wordt.
maar die stáát wel!quote:Op donderdag 27 november 2014 23:36 schreef Butterflower het volgende:
Wat zijn jullie baby's allemaal groot![]()
Mijn 8 maanden popje zit nog in maat 62
Ik zag ook een leuke jumpsuit, maar kon alleen met Paypal betalen.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:51 schreef Burdie het volgende:
Nu heb ik ook nog een jumpsuit met een ster gekocht. Dit is geen moment om te eBay'en.
hoog tijd om dat aan te vragen danquote:Op donderdag 27 november 2014 23:53 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Ik zag ook een leuke jumpsuit, maar kon alleen met Paypal betalen.
Dat heb ik niet![]()
Burd! Welke maar heeft kuiken normaal en welke bij Vaenait? Jibs zit net in 74, niet dat ik te klein spul inkoopquote:Op donderdag 27 november 2014 23:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb deze twee ook:
[ afbeelding ]
http://stores.ebay.nl/Vae(...).c0.m14.l1581&_pgn=2
En:
[ afbeelding ]
http://m.ebay.nl/itm/330796951604?_mwBanner=1
Oeh, die laatste is afgeprijsd zie ik, ik denk dat ik nog een andere kleur bestel.
Oslo is ook wel tweedehands te vinden, misschien anders even vragen in V&A?quote:Op donderdag 27 november 2014 23:47 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ah ok, dat was ook mijn eerste keus, voordat ik door de bomen het bos niet meer zag. Ja, mijn gevoel zegt ook dat die flanellen te warm is idd.
Die Oslo ziet er ook lekker soepel uit. Maar die Wallaboo zie ik voor weinig op Marktplaats... Hmmmm ik twijfel nog even verder.
Vaenait 12-18 maanden, dat zit met maat 74 prima!quote:Op donderdag 27 november 2014 23:57 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Burd! Welke maar heeft kuiken normaal en welke bij Vaenait? Jibs zit net in 74, niet dat ik te klein spul inkoop![]()
Joaaaaahquote:Op donderdag 27 november 2014 23:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vaenait 12-18 maanden, dat zit met maat 74 prima!
Welke ga je kopen? Ook de wolkjes?
Volgens mij heeft vriendje het wel!quote:Op donderdag 27 november 2014 23:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoog tijd om dat aan te vragen dan
Hmm helaas, hier is het sinds de kraamweek pas één keer voorgekomen dat beide kindjes overdag tegelijk slapen, dus mij zou het ook niet lukken, slapen als de baby slaaptquote:Op vrijdag 28 november 2014 02:50 schreef Burdie het volgende:
Slaap als de baby slaapt... Hoewel dat met een peuter erbij echt onmogelijk klinkt. Is je man nog thuis?
Misschien dat spees, kursor, soesa, Nikki, etc. een wat nuttiger antwoord kunnen geven...![]()
.
Dat is al bijna doorslapen!quote:Op vrijdag 28 november 2014 03:41 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
*ze wordt net voor het eerst wakker sinds 2300![]()
een unicum/primeur!
Ja joh, ik wist niet wat ik zag toen ik op de klok keekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks (dat ik net twee nieuwe kloven ontdekte zal ook niet meehelpen. LK komt maandag gelukkig).quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
Dipjes hebben we allemaal kwak, die mogen er zijn en gaan ook weer over!
jup! Enquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:30 schreef marel88 het volgende:
Wat goed! Wel voor de Ardo gegaan dus? Ik zit er ook aan, en m'n man stuurde net een lief filmpje van onze beeb, en gelijk hoorde ik de flesjes vol klotsen![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
"Dingen die niemand je verteld heeft", deel 311:
Je kan geen lolly zuigen met een baby in je armen.
Watskeburt?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
"Dingen die niemand je verteld heeft", deel 311:
Je kan geen lolly zuigen met een baby in je armen.
In dr oog?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ze proberen zich te spiesen aan je stokkie. Levensgevaarlijk
Klopt wel denk ik. Gelukkig mag ik wel weer terug de kamer in. Hij voelde net ook mijn stress denk ik wel. Werd rustig toen ik uithuilde met J aan de telefoon en hem onnadenkend op en neer hobbelde zonder er met mijn aandacht bij te zijn. Ik geloof daar toch wel een beetje in, dat hij mijn geniedstoestand voelt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:00 schreef Franny_G het volgende:
Da's wel een goede, trouwens, kwak. Het is inderdaad zo dat hij bij jou zo sterk de associatie heeft van mama = melk = mama = melk etc. etc. en dat hij daardoor ook steeds bij je wil zijn en moeilijk weg te leggen is. Maar lullig gezegd, als je dan letterlijk even uit beeld bent, lukt het hem ineens wel om zichzelf te vermaken/kalmeren. Niet dat ik je nu zal aanraden om je baby steeds alleen te laten, maar ik heb zelf gemerkt dat I er soms even doorheen moet als ik net weg ben, om zichzelf dan vervolgens prima te vermaken. En als ze me dan weer ziet, is het meteen huilen geblazen..
Het is een beetje zoeken allemaal he. Niets aantrekken van mijn verhaal als je er niets mee kan..
Slopend is het he? En ik had haar gisteren dus alleen tussen 16.30 - 21.00. Maar wel na een lange werkdag en dan kan ik ook minder hebben. Eerlijk gezegd vind ik het in zo'n periode fijn dat ze naar het kdv gaat. Daar heeft ze er namelijk veel minder last van (bij 'vreemden' gedragen ze zich echt anders) en een hele dag met haar samen zijn, vind ik dan best een opgave.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:18 schreef Burdie het volgende:
@Franny, hier ook inderdaad 'laat me niet alleen' gecombineerd met overal om huilen, stervende zwaan scènes en niks zelf willen doen (maar helpen mag ik ook niet). Kuiken kan anders altijd heel goed zelf spelen, maar nu mag ik nauwelijks uit het zicht verdwijnen. Dat ik 's ochtends koffie zet wordt nog net getolereerd, ontbijt maken dan weer net niet. Vanavond heb ik hem aan zijn vader gegeven en ben zelf onder de douche gaan staan, ik was helemaal stuk na zo'n dag (en nacht, want doorslapen is ook al even niet meer hip). Het hoort idd echt bij nu, maar ik vind andere periodes net iets gezelliger
.
Balen hoor, van die kloven. Tuurlijk hakt het erin, zeker als hij zo vaak de borst wil. Heel goed dat de LK komt, om mee te kijken en mee te denken!quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:05 schreef kwakz0r het volgende:
Die kloven hakken er ook toch meer in () dan ik doorhad denk ik. Voeden is de afgelopen weel steeds pijnlijker geworden en ik ben dus ook heel gespannen steeds over "straks wil hij weer eten". Ik koppel hem misschien ongemerkt ook wat sneller los ondat t sneller pijn gaat doen etc... Helpt niet mee. Gelukkig komt de LK maandag.
Totaal offtopic, maar kwak heeft een 0 (nul) in haar naam ipv een hoofdletter Oquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:25 schreef Zoë23 het volgende:
KwakzOriedereen heeft zn mindere momenten en het 1 is echt niet erger of minder erg. Het is rot dat je je zo voelt
Nouja, ontaard of niet (quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:10 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Slopend is het he? En ik had haar gisteren dus alleen tussen 16.30 - 21.00. Maar wel na een lange werkdag en dan kan ik ook minder hebben. Eerlijk gezegd vind ik het in zo'n periode fijn dat ze naar het kdv gaat. Daar heeft ze er namelijk veel minder last van (bij 'vreemden' gedragen ze zich echt anders) en een hele dag met haar samen zijn, vind ik dan best een opgave.
(zachtjes in mijn hoofd hoor ik nu de woorden 'ontaarde moeder' rondzingen, maar dat stemmetje kan dit krijgen:.
.)
quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:40 schreef BlueEyes het volgende:
Nou euhm..
Niks eigenlijk he?
Want als het eenmaal in huis is dan is het er!
Die maat 74 is gevalletje welke leeftijd?
12-18 maandenquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:40 schreef BlueEyes het volgende:
Nou euhm..
Niks eigenlijk he?
Want als het eenmaal in huis is dan is het er!
Die maat 74 is gevalletje welke leeftijd?
Burd, duurde het lang voor je ze in huis had? Als het lang duurt kan ik namelijk beter een grotere maat nemen, vandaar.quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Totaal offtopic, maar kwak heeft een 0 (nul) in haar naam ipv een hoofdletter O
Lief Dyre! Ik wacht nog even af of t niet gewoon zijn sprongetje is. Op zich slaapt hij nl prima als hij eenmaal slaapt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:29 schreef Dyre het volgende:
Lieve kwak
Ik heb een Puckababy Piep liggen, die bij L voor heel veel rust heeft gezorgd voor/tijdens het slapen. Ik wil hem eigenlijk bewaren voor als er wellicht-ooit-misschien een tweede komt, maar in de tussentijd mag je hem wel van me lenen, om te kijken of het voor jou en M ook rust brengt?
Hij is wel roze, ik weet niet of je dat erg vindt, maar in bed ziet niemand dat en zelf vinden ze het volgens mij ook geen probleem
Zoooo!quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:58 schreef krijgerrtje het volgende:
voor alle slechte nachten die ik tegen kwam. Wat lijkt dat me slopend. Ik word ook wel eens jaloers op vriend die lekker door blijft slapen als ik S weer moet voeden.. Maar ik hoef er 'S nachts ook maar 2 keer voor op en dat valt ook best mee. Bovendien moet hij dan om 6uur z'n nest uit om naar werk te gaan en kan ik dan nog lekker blijven liggen!
Vanochtend kennismakingsgesprek met cb gehad. Mijn baby krijgt ook slagroom, in een week tijd 400 gram gegroeid. Nu al 4480 gram!
en ik vond het altijd maar raar dat vrouwen daar zo trots om konden zijn, maar dat mijn melk dat gewoon doet hè![]()
![]()
Een beetje omgeving Nijmegen? Ik wil best een keer langskomen om je te helpen als je wil mocht je dichtbij wonenquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:18 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Liefik woon nét in Brabant, dus niet echt in het midden nee.
Het is wel een goede vriend maar voel me toch wel een beetje bezwaard. Ik moet de toekomstige visite ook ooit zelf doen denk ik dan. Maar ik dacht dat een kraamweek anders zou gaan...
Ze reageerde met "maar wat moet ik doen dan"![]()
Ik mag niet klagen want ze heeft enorm veel voor me gedaan. M'n andere zus heeft afgelopen dagen voor me gezorgd en ook in de nacht. Dan is alleen visite en meteen een nacht alleen wel een erg grote stap.
Ja dat lijstje werk ik ook wel af maar ik weet niet goed wat ik bijvoorbeeld tegen kramp moet doen. Ik heb zelf nog niet eens een fles verwarmd... Of een kruik klaar gemaakt. Wat als ik het fout doe. Ik "weet" wel hoe het moet maar echt gedaan heb ik niet. Daarbij lek ik mezelf en m'n bed ook constant onder en die zoogcompressen jeuken als de tering.
Dus moet vaak bed verschonen waarbij ik een zere rug zou krijgen nu nog. Dit deed tot nu toe m'n andere zus.
Ik weet t gewoon even niet. Wellicht gaat t gewoon goed. Zal ook wel. Maar het idee...
Je hoeft toch ook nog niet alles te kunnen? Je kraam kan je laten zien wat je tegen krampjes kunt doen (vraag haar naar de 'aapjeshouding' of 'fietsen') en een flesje hoef je voorlopig nog niet te kunnen verwarmen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:18 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ja dat lijstje werk ik ook wel af maar ik weet niet goed wat ik bijvoorbeeld tegen kramp moet doen. Ik heb zelf nog niet eens een fles verwarmd... Of een kruik klaar gemaakt. Wat als ik het fout doe. Ik "weet" wel hoe het moet maar echt gedaan heb ik niet. Daarbij lek ik mezelf en m'n bed ook constant onder en die zoogcompressen jeuken als de tering.
Dus moet vaak bed verschonen waarbij ik een zere rug zou krijgen nu nog. Dit deed tot nu toe m'n andere zus.
Ik had een boek waar dat in stond. Dat je tijdens de zwangerschap al lekker vaak je borsten moet afdrogen met zo'n harde, schurende handdoek. En tijdens het douchen er met zo'n harde borstel er overheen enzoquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
Tepels harden, was dat geen broodje aap? Heb je kloven of paarse plekken op je tepels?
quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik had een boek waar dat in stond. Dat je tijdens de zwangerschap al lekker vaak je borsten moet afdrogen met zo'n harde, schurende handdoek. En tijdens het douchen er met zo'n harde borstel er overheen enzo.
omdat ik dus begrepen had dat er hier mensen waren die me zouden helpenquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
Lt, waarom heb je al zoveel visite gepland staan joh! Zeg het af, kom eerst weer een beetje tot jezelfover 2-3 weken is ze ook nog een zoete kleine baby hoor, en denk dat iedereen dat begrijpt in jouw situatie!
+1quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:50 schreef Burdie het volgende:
LT, ik zou echt een lactatiekundige laten komen om eens mee te kijken... want ik weet niet wie jou heeft verteld dat je tepels moeten 'harden' en dat je niet genoeg melk zou hebben. Dat is echt onzin! Edit: je kraam dus. Echt. Ene oor in, andere oor uit en bel een LK.
Melk heb je juist altijd genoeg, je lichaam past zich aan op de behoeftes van je kindje. Als jij dan gaat bijvoeden met een flesje of kv, 'leert' je lichaam niet dat het meer melk moet aanmaken en wordt die balans niet gevonden/verstoord. En als je tepels pijn doen, kan een LK je helpen, voeden hoort geen pijn te doen. Is er bijvoorbeeld al eens naar het tongriempje gekeken, of de manier waarop je dochter aanhapt?
Je tepels 'harden' is echt zo'n jaren 70/80 uitdrukking, heel ouderwets en ook nog eens flink achterhaald. Met washanden er overheen schuren etc. Dat ze moeten wennen is uiteraard (helaas) niet veranderdquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:58 schreef klavertje-4 het volgende:
Eens met de bovenstaande reacties LT, kraamvisite lekker een andere keer laten komen.
Mijn ervaring is trouwens wel dat bij beide kinderen mijn tepels moesten 'harden'. Misschien een onhandige uitdrukking van de kraam? Zelf zeg ik meestal dat ik even eelt moest kweken(ik bedoel dus dat mijn tepels echt aan t zuigen moesten wennen en daardoor ook extreem gevoelig waren bij bijvoorbeeld afdrogen)
Een lk laten kijken kan natuurlijk nooit kwaad!
ik denk ook dat ze dat bedoelde. Zelfs douchewater doet soms pijn of m'n bh of m'n shirt. Ze zei dat het tijd nodig had en dat de pijn minder werd en straks echt weg zou zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:58 schreef klavertje-4 het volgende:
Eens met de bovenstaande reacties LT, kraamvisite lekker een andere keer laten komen.
Mijn ervaring is trouwens wel dat bij beide kinderen mijn tepels moesten 'harden'. Misschien een onhandige uitdrukking van de kraam? Zelf zeg ik meestal dat ik even eelt moest kweken(ik bedoel dus dat mijn tepels echt aan t zuigen moesten wennen en daardoor ook extreem gevoelig waren bij bijvoorbeeld afdrogen)
Een lk laten kijken kan natuurlijk nooit kwaad!
Ik zou jyist due van het zh niet doen, dat zijn vaak verpleegsters met een cursus ipv Ibclc gecertificeerde lk's...quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:57 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Nee er is nog nooit naar het tongriempje gekeken. Kraam kijkt wel vaak mee. En ze zegt dat ze goed aanhapt ( in het ziekenhuis zeiden ze dat ook )
Dus ja, dat geloof ik dan![]()
Het geeft een snijdende pijn zeg maar. Ik kan het echt niet langer dan 10 min volhouden. Wat je zegt klinkt best logisch ja. Ik zal eens een lk opzoeken, morgen of zo. Bij dit kraamvbureau bieden ze er ook 1 aan maar ik vraag wel die van het ziekenhuis.
Tepels "harden" is niet 10 minuten pijnquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:57 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Nee er is nog nooit naar het tongriempje gekeken. Kraam kijkt wel vaak mee. En ze zegt dat ze goed aanhapt ( in het ziekenhuis zeiden ze dat ook )
Dus ja, dat geloof ik dan![]()
Het geeft een snijdende pijn zeg maar. Ik kan het echt niet langer dan 10 min volhouden. Wat je zegt klinkt best logisch ja. Ik zal eens een lk opzoeken, morgen of zo. Bij dit kraamvbureau bieden ze er ook 1 aan maar ik vraag wel die van het ziekenhuis.
Niemand kan een deuntje op mijn borsten spelen hoorquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:03 schreef Morretje het volgende:
Borstvoeding is net als pianospelen zeg ik wel es: iedereen kan er wel een deuntje op spelen, maar de pianist is de enige die ervoor gestudeerd heeft.
Nee, geen gepingel bij jou?quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Niemand kan een deuntje op mijn borsten spelen hoor.
ga ik doenquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:03 schreef Morretje het volgende:
[..]
Tepels "harden" is niet 10 minuten pijnEcht, zoek een goede LK, die van het ziekenhuis en kraambureau zijn waarschijnlijk niet IBCLC, en daarmee niet opgeleid met de laatste info en inzichten. Die lijst die Burdie linkt kun je wel goede vinden.
Borstvoeding is net als pianospelen zeg ik wel es: iedereen kan er wel een deuntje op spelen, maar de pianist is de enige die ervoor gestudeerd heeft. De LK dus
Amateurquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Niemand kan een deuntje op mijn borsten spelen hoor.
quote:
Heeft ie straks moedermelk in z'n mondquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:10 schreef Crumpette het volgende:
Ik kreeg van mijn moeder een boekje uit 1980 over borstvoeding en daar stond ook in over tepels harden, met ruwe handdoeken idd. En "het kan ook helpen als je man aan je tepels zuigt". thanks mom.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:18 schreef Chanty het volgende:
Ik ben nog het vorige topic aan het bijlezen. Maar ik ontdekte net een eerste tandje toen Lucas op mijn vinger kauwdeIk moest huilen. Mijn baby! Ik vind het helemaal niet leuk.
ja, ook dat nog iddquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:16 schreef Skittles het volgende:
[..]
Heeft ie straks moedermelk in z'n mond
Tof! Ik heb biological nurturing geprobeerd maar hij gaat alleen maar heel gefrustreerd liggen schreeuwen en als ik hem.op weg help heeel boos en hard aanhappenquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:12 schreef Skittles het volgende:
Zonder dollen, M kan al vanaf m'n buik naar mijn tepel spartelen met haar lichaam/hoofd zonder hulpDat instinct
Jouw baby is echt geen 20 weken hoorquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:55 schreef BlueEyes het volgende:
Ben ook nog niet toe aan tandjes en zitten enzo, hij is pas 20 weken![]()
Krijg nou wat het heeft een naamquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Tof! Ik heb biological nurturing geprobeerd maar hij gaat alleen maar heel gefrustreerd liggen schreeuwen en als ik hem.op weg help heeel boos en hard aanhappen
Wat fijn Soesa. Alsof ze het aanvoelen wat je nodig hebt op zo'n dagquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:07 schreef Tante_Soesa het volgende:
Hoi!
Even geen puf om te reageren, sorry. Het ging supergoed vanmiddag en ik was blij dat ze mee waren. S heeft geen kick gegeven terwijl ze de hele dienst wakker was. Tijdens de dienst heeft ze nog bij me gedronken, heel knus. Daarna viel ze in de doek in slaap tot we naar m'n moeders huis gingen. Uur rijden, hele weg wakker en blij. Bij m. Moeder weer gedronken en geknuffeld met tantes, ze vond alles best. Nu logt ze bij me te slapen, af en toe drinkend. E was ook heel zoet, heel stil en rustig.
Kortom, trots. en uitgeput
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Haha, als ik die dikke van mij neerzet dat kiepert hij zo recht vooruit op z'n snufferdquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:31 schreef Fazzoletti het volgende:
Nou hij kan niet zelf gaan zitten maar als ik hem zittend neer zet kan hij zo 10 minuten blijven zitten & spelen![]()
En je begrijpt, als je dat kunt is liggen natuurlijk echt niet cool meer
Tom was laatst een weekje niet in orde, waarvan een paar dagen echt ziek. Van alleen maar tevreden en lachen, ging hij naar koorts, jengelig, sowieso veel huilen en er kon geen lachje meer vanaf. Maar je zag boven 4 tanden tegelijk doorkomen. Twee ervan zijn nu door (de voortanden), en die andere twee zijn nog bezig. Aan hem merkte je het dit keer dus heel goed!quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:28 schreef Take_A_Picture het volgende:
Mjah dentinox verlicht de pijn van doorkomende tandjes. Bij mini vind ik t moeilijk in te schatten of ze er last van heeft of niet want ze heeft al maanden dat ze haar handen in de giecheltje stopt, veel kwijlt en rode wangen enzo. En klagen doet ze ook dagelijks en huilen ook... Nouja ik weet het gewoon niet, maar als het wel meespeelt dan verlicht ik die pijn iig voor d'r. Zoiets.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Sterkte soesa!Ik kan me goed voorstellen dat je nerveus bent, maar het zal vast loslopen en helemaal goedkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja hallo!! En mijn baby dan?!quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:05 schreef BlueEyes het volgende:
Ohjah die foto's![]()
Gewoon lomp aan voorbij gegaan. Gebeurt me vaker, is niet expres maar dan haak ik aan in het onderwerp van dat moment, excuus!
Legopopje van Fazz
En het mooie (bozige) snoetje van krijgerrtje
![]()
Ah, ok. Vooruit.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:06 schreef BlueEyes het volgende:
Nou Coco plem jij er ook nog even een mooierd in
Ik denk dat ik een aardige kans maak hoewel er ook veel concurrentie zal zijn. Maar goed… ik moet eerst uitgenodigd worden en ik weet dat de procedures daar niet zo heel vlot lopen. Dan moet ik dus nog de gesprekken doorkomen. Ik heb een voordeel dat ze me kennen, maar dat kan natuurlijk ook een nadeel zijn. Ik vind dat lastig in te schatten. Ze waren altijd heel blij met me, maar dit gaat wel om een promotieplek dus de eisen liggen hoog.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:04 schreef _NIKKI_ het volgende:
Coco wat een mooie foto van Tom.![]()
Chanty zou je de baan bij je oude werkgever ook nog kunnen krijgen?
GM succes morgen!![]()
Soesa fijn dat het goed gegaan is vandaag.![]()
Dit jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:05 schreef BlueEyes het volgende:
Maar als ik aan de andere kant zie hoe fijn hij het er heeft en hoe dol de leidsters zijn op hem en vice versa zover dat nu al kan, weet ik ook dat ik zelf meer 'last' er van heb dan dat hij het heeft.
Verder weet ik er ook even niets op te zeggen
Oh ja die foto van Fazzquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:05 schreef BlueEyes het volgende:
Ohjah die foto's![]()
Gewoon lomp aan voorbij gegaan. Gebeurt me vaker, is niet expres maar dan haak ik aan in het onderwerp van dat moment, excuus!
Legopopje van Fazz
En het mooie (bozige) snoetje van krijgerrtje
![]()
Chanty dat waar je in je spoiler over hebt, dat is een van de dingen waar ik nu ook beetje tegenaan hik.
Maar als ik aan de andere kant zie hoe fijn hij het er heeft en hoe dol de leidsters zijn op hem en vice versa zover dat nu al kan, weet ik ook dat ik zelf meer 'last' er van heb dan dat hij het heeft.
Verder weet ik er ook even niets op te zeggen
Dat is hier wel heel herkenbaarquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:12 schreef BlueEyes het volgende:
Even op het tandenkrijgverhaal aan te haken.
Gaat dat vaak gepaard met jengeligheid van een op andere moment en niet lekker in het velletje zitten?
Meneer huilt echt door,af en toe zelfs woest trappelen met zijn beentjes en moeilijk te doorbreken ook. En dat is normaal niets voor hem, oppakken is vaak al troost genoeg.
Wij zijn na een paar dagen een beetje zoekende wat er nu aan de hand is. En aangezien hij ook richting de 5 maanden gaat en ikzelf ook rond die tijd tandjes kreeg.
Dat klopt en als ik nog verder zoek komt ook wel die baan voorbij die me wel dat jeey-gevoel geeft en dat maakt het dan ook gemakkelijker om aan de slag te gaan. En tot die tijd zou ik deze baan kunnen accepteren en misschien vind ik het wel leuker dan gedacht. Die andere baan als ze die aanbieden, is ook nog eens heel erg tijdelijk...quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dit ja
En ergens is het natuurlijk een luxepositie als je echt kunt kiezen. of überhaupt een aanbod krijgt Dat verandert je gevoel nu natuurlijk niet (meteen), maar tis niet verkeerd om je dat (nog eens) te realiseren, denk ik.
Lucas is gewoon vrolijkquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:12 schreef BlueEyes het volgende:
Even op het tandenkrijgverhaal aan te haken.
Gaat dat vaak gepaard met jengeligheid van een op andere moment en niet lekker in het velletje zitten?
Meneer huilt echt door,af en toe zelfs woest trappelen met zijn beentjes en moeilijk te doorbreken ook. En dat is normaal niets voor hem, oppakken is vaak al troost genoeg.
Wij zijn na een paar dagen een beetje zoekende wat er nu aan de hand is. En aangezien hij ook richting de 5 maanden gaat en ikzelf ook rond die tijd tandjes kreeg.
Ja idd, zie t als een overbruggingquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat klopt en als ik nog verder zoek komt ook wel die baan voorbij die me wel dat jeey-gevoel geeft en dat maakt het dan ook gemakkelijker om aan de slag te gaan. En tot die tijd zou ik deze baan kunnen accepteren en misschien vind ik het wel leuker dan gedacht. Die andere baan als ze die aanbieden, is ook nog eens heel erg tijdelijk...
Zo was dat bij Saar ook! Ineens deed 't gesabbel op mijn vinger *rasp rasp*quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Lucas is gewoon vrolijkHet was echt dat ik iets scherps voelde toen hij weer op mijn vinger zat te kauwen.
Oh echt? Ik verdenk inmiddels alles en iedereenquote:
zolang je de mijne maar bentquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:34 schreef BlueEyes het volgende:
Zeg ik heet geen Kyara die ieders SS is
Balen dat het niet zo snel gaat daar. Het lijkt me heel lastig dat het lang duurt voor je iets van ze hoort. Zeker omdat je dan wellicht de keus moet maken om deze baan/banen af te wijzen met het risico dat je daar alsnog niet wordt aangenomen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:07 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een aardige kans maak hoewel er ook veel concurrentie zal zijn. Maar goed… ik moet eerst uitgenodigd worden en ik weet dat de procedures daar niet zo heel vlot lopen. Dan moet ik dus nog de gesprekken doorkomen. Ik heb een voordeel dat ze me kennen, maar dat kan natuurlijk ook een nadeel zijn. Ik vind dat lastig in te schatten. Ze waren altijd heel blij met me, maar dit gaat wel om een promotieplek dus de eisen liggen hoog.
Neuh volgens mij niet, tenzij ik echt ga rottenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
en ik heb alweer lichte koortssinds de geboorte is mijn weerstand echt naar zijn grootje
vervelend van je litteken kwak! kan dat kwaad?
Psies. Als ik t ga ruiken door mijn kleren heen moet ik denk ik een amputatie vanaf halverwege mijn buik.quote:
visualsquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Psies. Als ik t ga ruiken door mijn kleren heen moet ik denk ik een amputatie vanaf halverwege mijn buik.
Ik zou mijn halve buik best geamputeerd willen hebben hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Psies. Als ik t ga ruiken door mijn kleren heen moet ik denk ik een amputatie vanaf halverwege mijn buik.
Boksquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:41 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb nogsteeds geen kinderbijslag gekregen![]()
Mijn uk was net ongunstig geboren.
we zitten nu samen op de bank Sex and the City te kijken. Dat helpt ook blijkbaarquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:50 schreef BlueEyes het volgende:
Ik ga morgen een bouwlamp in het giegeltje van F richten en preventief dentinox halen geloof ik. Als ik dat van Fazz ook zo lees. Gets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |