SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en lieve beginmamas, het wordt ECHT beter
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Ik vrees t ook. En dan ook nog manflu krijgen natuurlijk...quote:Op donderdag 27 november 2014 20:11 schreef BlueEyes het volgende:
Kwak het begin van het einde,vanaf nu wordt je ingepakt
Nou, ik kan mijn 8,5 maander wel achter het behang plakken, hij heeft weer zo'n faaaaasequote:Op donderdag 27 november 2014 20:01 schreef Kimpossible het volgende:
Oh en lieve beginmamas, het wordt ECHT beter
Jankenquote:Op donderdag 27 november 2014 21:52 schreef Razztwizzle het volgende:
A. gaat volgende week voor het eerst uit logerenOMGWTF ! We gaan naar Herman van Veen in Carré en dan halen we haar zaterdag weer op bij m'n ouders. Spannend! Hopelijk zingt hij 'Anne'
.
beidequote:Op donderdag 27 november 2014 21:56 schreef krijgerrtje het volgende:
Even tussendoor, hadden jullie deze al gezien? http://www.famme.nl/duh-is-dit-waarom-rompertjes-zo-gemaakt-zijn/ik maar denken dat ze zo waren zodat je het hoofd er doorheen kon krijgen
Ik ken de tip al jaren van hier.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:56 schreef krijgerrtje het volgende:
Even tussendoor, hadden jullie deze al gezien? http://www.famme.nl/duh-is-dit-waarom-rompertjes-zo-gemaakt-zijn/ik maar denken dat ze zo waren zodat je het hoofd er doorheen kon krijgen
L had echt HAAT aan alle dingen die over haar hoofd moesten, dus zo heb ik geregeld rompers niet alleen uit-, maar ook aangetrokken, poep of geen poepquote:Op donderdag 27 november 2014 21:56 schreef krijgerrtje het volgende:
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
Klein voordeel van baby in maat 62:
Pica
Eerste wat ik kocht toen aan kleding
vandaag 7 wekenquote:Op donderdag 27 november 2014 22:03 schreef Franny_G het volgende:
En hoe oud is ze nu ook alweer, SQ?
Verder:.
ik had m in maat 68 moeten kopen dusquote:Op donderdag 27 november 2014 22:05 schreef Franny_G het volgende:
Ja, dat is best snel he? Ik weet nog dat I echt heel kort maat 62 had. Volgens mij echt maar drie weken of zo. Daarna wel lang in maat 68.
Thnx! Oja, Marktplaats, dat is ook een idee inderdaad. Want wat zijn die dingen duur!!quote:Op donderdag 27 november 2014 22:11 schreef kwakz0r het volgende:
Ohja Feenix, wij hebben een wallaboo. Vind m heel fijn. Was 20 euro op marktplaats.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee joh, dees is van 9 oktoberquote:Op donderdag 27 november 2014 22:36 schreef kwakz0r het volgende:
Oh SQ die van ons schelen dus echt maar twee weken? Voor mijn gevoel was t veel meer
Haha ja hier vandaag toevallig ook voor het eerst in tijden weer eensquote:Op donderdag 27 november 2014 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kon de rompertruc trouwens net toepassen![]()
Ik heb deze twee ook:quote:Op donderdag 27 november 2014 23:27 schreef Fazzoletti het volgende:
oeh heb je er meerdere? Doe is een linkje? Ik heb nog wel een pyjama maar die is nog veels groot![]()
Leuk dat Krutter, kende ik helemaal niet
Ah ok, dat was ook mijn eerste keus, voordat ik door de bomen het bos niet meer zag. Ja, mijn gevoel zegt ook dat die flanellen te warm is idd.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:35 schreef Burdie het volgende:
Wij hebben Oslo van Koeka en die is heerlijk warm. Flanel zou ik zelf denk ik te warm vinden, maar je weet natuurlijk niet hoe streng de winter wordt.
maar die stáát wel!quote:Op donderdag 27 november 2014 23:36 schreef Butterflower het volgende:
Wat zijn jullie baby's allemaal groot![]()
Mijn 8 maanden popje zit nog in maat 62
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |