Gokje:quote:Op woensdag 10 december 2014 19:54 schreef terrastegel het volgende:
hier ben ik weer
Het is een rustig nummer tot het refrein komt.
Dan wordt het opeens heel snel, een beetje hardstyle achtig, maar toch ook niet helemaal.
Volgens mij ook niet echt heel oud nummer?
In het refrein wordt trouwens niet gezongen.
Wie o Wie ?
Nee die is het niet, maar goed nummer welquote:Op woensdag 10 december 2014 20:04 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Gokje:
Hardwell - Young Again
Mooie vrouw ook!quote:Op woensdag 10 december 2014 12:55 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dit was 'm inderdaad, ik had hem inmiddels gevonden. Bedankt.
Je kan niet ontkennen dat het net een vrouw is. Ik vind het nog steeds abnormaal dat een man zo'n stem heeft.quote:
Je hebt een puntquote:Op donderdag 11 december 2014 00:01 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat het net een vrouw is. Ik vind het nog steeds abnormaal dat een man zo'n stem heeft.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:22 schreef Disana het volgende:
Wie kan mij vertellen hoe deze muziek heet?
inderdaad dat was emquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:32 schreef Feestkabouter het volgende:
Dr. Kucho! & Gregor Salto - Can't Stop Playing (Oliver Heldens & Gregor Salto Remix)
quote:Op zondag 14 december 2014 00:53 schreef Knudde het volgende:
Respect als je dit nummer weet te raden, wellicht een onmogelijke opgave.
Betreft een track uit de jaren 80.
Clip kan ik me vaag herinneren, was zelf een jaartje of 4.
Een wetenschapper die met een groot apparaat regen en onweer probeert te creëren op een heuvel. Wanneer hij gearresteerd wordt door politie? Weet het niet zeker, rent zijn dochter de heuvel op en zet het apparaat aan die vervolgens voor regen zorgt. De wetenschapper zat ondertussen al in de auto van de Politie en was zo gelukkig en blij dat regendruppels uit de hemel kwamen vallen.
Wie herkend deze clip? Dan moet je uniek zijn als je dit weet te raden. Serieus, als het mogelijk was had ik je een vergoeding gegeven:)
Ik beluister nu dit nummer al voor de 4de keer. Ik ben je zo dankbaar kameraad. Werkelijk waar, een heerlijk nummer en vond hem zo mooi toen ik hem voor het eerst hoorde op mijn 4 jarige leeftijd en ben nu 30+. Heb het zo vaak geprobeerd te zoeken maar steeds zonder resultaat. Wat ben ik blij met mensen als jijquote:
Jij was 4, ik denk dat donroyco en ik net een paar jaartjes ouder zijn. Voor hem en mij en ik denk ook vele anderen die net een paar jaartjes ouder zijn is dit echt een zeer makkelijke opgavequote:Op zondag 14 december 2014 00:53 schreef Knudde het volgende:
Respect als je dit nummer weet te raden, wellicht een onmogelijke opgave.
......
Wie herkend deze clip? Dan moet je uniek zijn als je dit weet te raden. Serieus, als het mogelijk was had ik je een vergoeding gegeven:)
Deze?quote:Op zondag 14 december 2014 03:58 schreef Feestkabouter het volgende:
Vanavond bij mijn grote kleine held DJ Roog geweest. Van 1 plaatje een zinnetje tekst genoteerd, maar toch kan ik hem helaas nergens vinden.
Dance-plaat uiteraard, geen idee meer hoe hij ging, maar hij was vet lekker (anders maak ik geen aantekeningen).
Mannenstem (ik gok een neger) zingt steeds een zinnetje, en concludeert elk zinnetje met: it's my SOS
1 van die zinnetjes was: I need a word from you, it's my SOS
Ik heb al op allerlei manieren gezocht, alleen dat laatste stukje, alleen eerste stukje, met en zonder quotes, s.o.s., s o s, sos........... HELP!!
lekker plaatje, maar nee.quote:
Klinkt heel erg als dezequote:Op dinsdag 16 december 2014 13:27 schreef Sh0t het volgende:
Iemand enig idee hoe dit nummer heet?
Het komt uit de Boom Room van Slam FM afgelopen Zaterdag omstreeks 23:36, maar nergens vind ik een playlist; alleen dat het een Playlist van Alle Farben is. Ik heb het nummer geëxtraheerd, ben benieuwd
http://picosong.com/4MKj (dit is het nummer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |