Vervang Molukkers door moslims en kijk hoe het land zou reageren.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:54 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Slik...., je hebt gelijk zit net te googlen en vind exact die misdaden die jij net oppert, er zit echt tuig tussen die Molukkers?
Watquote:Op donderdag 27 november 2014 23:46 schreef Dagonet het volgende:
Maar nee, verongelijkt janken omdat ze hun zin niet krijgen, dat kunnen ze. Terroristentuig.
Nee, maar als een groep meent kinderen te moeten gijzelen en mensen te executeren en dan nog het lef hebben te janken dat een zooi terroristen de dood in zijn gejaagd dan mogen ze wat mij betreft allemaal op de boot terug naar dat eiland van ze en halverwege een nekschot.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat![]()
keertje klappen gehad van een Molukker toevallig?
Hmkay. En negers zijn lui, blanken pedofiel, Chinezen goed in rekenen, mirite?quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, maar als een groep meent kinderen te moeten gijzelen en mensen te executeren en dan nog het lef hebben te janken dat een zooi terroristen de dood in zijn gejaagd dan mogen ze wat mij betreft allemaal op de boot terug naar dat eiland van ze en halverwege een nekschot.
Nuance leuk en aardig, maar hebben de familieleden van de gedode kapers ooit afstand genomen van de acties van die terroristen? Neuh. Er wordt sowieso heel omzichtig over deze gasten gesproken terwijl het gewoon keiharde terroristen zijn die over lijken gingen, en als je ziet hoeveel van de kleine groep molukkers erbij betrokken waren. We hebben het niet over één of twee man op een zolderkamertje maar over meer dan honderd man in een paar jaar bij die acties en die groep had en hééft nog steeds een grote steun onder de rest.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:12 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hmkay. En negers zijn lui, blanken pedofiel, Chinezen goed in rekenen, mirite?
Ik snap je punt geloof ik wel alleen ik heb je wel eens op genuanceerdere posts bedrapt in het verleden.
Tja, misschien maar goed ook toch. Ik sta boven dit soort mensen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:23 schreef Glazenmaker het volgende:
Toch mooi dat racisme mag in dit land, zolang je maar in de slachtofferrol kruipt en het niet in het voordeel van blanken is.
Het voordeel is dat die gestoorde gekken niet snel je buren zullen worden, maar als Molukse werd vervangen door Nederlandse en blanke, dan was het land te klein en wisten politici niet hoe snel ze het moesten afkeuren. Nu gaat de burgemeester serieus in gesprek met de bezorgde buurtbewoners, die volgens de PvdA allemaal thuishoren tussen de straatrovers in de gevangenis.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:25 schreef Trebo het volgende:
[..]
Tja, misschien maar goed ook toch. Ik sta boven dit soort mensen.
Zit ik lekker tussen de Chinezen en Surinamers, lekker etenquote:
godver! beetje monosodiumglutamaat op de deur schrijvenquote:
Klopt hoor, maar nogmaals. Ik maak me hier niet druk om. Ik sta boven mensen met minderwaardigheidscomplexjes en mensen die zich altijd maar gediscrimineerd voelen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:30 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het voordeel is dat die gestoorde gekken niet snel je buren zullen worden, maar als Molukse werd vervangen door Nederlandse en blanke, dan was het land te klein en wisten politici niet hoe snel ze het moesten afkeuren. Nu gaat de burgemeester serieus in gesprek met de bezorgde buurtbewoners, die volgens de PvdA allemaal thuishoren tussen de straatrovers in de gevangenis.
Hahaha die is echt goed manquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat doen die F16's in Irak terwijl hier een wijk moet worden weggevaagd?
ja prima plopper, dan probeer je het toch nog een keer; dan heb je over 25 jaar weer een reden om te janken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |