Zo zag ik gisteren een Straw look-a-like!quote:Op donderdag 27 november 2014 16:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zit tegenover een yats look a like in de trein.
Welcome aboard.quote:
Ooo? En dan zeg je niks!quote:Op donderdag 27 november 2014 16:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo zag ik gisteren een Straw look-a-like!
Is 't 'm stiekem niet?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Geen woorden maar daden misschien?quote:
Vraag hem: niets mis met de trein, toch?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee want ik was vrij zeker dat jij het niet was.quote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 16:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vraag hem: niets mis met de trein, toch?
Ik zou niet weten waarom Yats een grote, gele koffer bij zich zou hebben.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden misschien?
Moest lachen.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yellow Submarine substitutequote:Op donderdag 27 november 2014 16:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom Yats een grote, gele koffer bij zich zou hebben.
I know no shamequote:Op donderdag 27 november 2014 16:42 schreef Faxie het volgende:
't Is dat ik er niet in zou druven lopen...
Denk ook niet dat je er genoeg tiet voor hebt.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:42 schreef Faxie het volgende:
't Is dat ik er niet in zou druven lopen...
Had ik kunnen verwachten...quote:Op donderdag 27 november 2014 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk ook niet dat je er genoeg tiet voor hebt.
Waterige oogjesquote:Op donderdag 27 november 2014 16:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 november 2014 16:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moest lachen.
Kloon yats keek me daarna vies aan. Kan geen toeval zijn.
Ik wel.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk ook niet dat je er genoeg tiet voor hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |