Zo zag ik gisteren een Straw look-a-like!quote:Op donderdag 27 november 2014 16:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zit tegenover een yats look a like in de trein.
Welcome aboard.quote:
Ooo? En dan zeg je niks!quote:Op donderdag 27 november 2014 16:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo zag ik gisteren een Straw look-a-like!
Is 't 'm stiekem niet?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Geen woorden maar daden misschien?quote:
Vraag hem: niets mis met de trein, toch?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee want ik was vrij zeker dat jij het niet was.quote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 16:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vraag hem: niets mis met de trein, toch?
Ik zou niet weten waarom Yats een grote, gele koffer bij zich zou hebben.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden misschien?
Moest lachen.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yellow Submarine substitutequote:Op donderdag 27 november 2014 16:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom Yats een grote, gele koffer bij zich zou hebben.
I know no shamequote:Op donderdag 27 november 2014 16:42 schreef Faxie het volgende:
't Is dat ik er niet in zou druven lopen...
Denk ook niet dat je er genoeg tiet voor hebt.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:42 schreef Faxie het volgende:
't Is dat ik er niet in zou druven lopen...
Had ik kunnen verwachten...quote:Op donderdag 27 november 2014 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk ook niet dat je er genoeg tiet voor hebt.
Waterige oogjesquote:Op donderdag 27 november 2014 16:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 november 2014 16:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moest lachen.
Kloon yats keek me daarna vies aan. Kan geen toeval zijn.
Ik wel.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk ook niet dat je er genoeg tiet voor hebt.
quote:Op donderdag 27 november 2014 16:53 schreef artelligence het volgende:
http://www.sadanduseless.com/2012/03/nothing-really-matress/
quote:Op donderdag 27 november 2014 16:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waterige oogjesHardop om de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ja, man! Alleen passen m'n tieten er niet in.quote:
Dan laat je die eruit hangenquote:Op donderdag 27 november 2014 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, man! Alleen passen m'n tieten er niet in.
Ik lachte zo hard dat ik van mezelf schrok.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mooiste compliment van de dag. :$quote:Op donderdag 27 november 2014 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lachte zo hard dat ik van mezelf schrok.
quote:Op donderdag 27 november 2014 16:53 schreef artelligence het volgende:
http://www.sadanduseless.com/2012/03/nothing-really-matress/
quote:
Ook de enige, of niet?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mooiste compliment van de dag. :$
Hehe, nee, dat niet.quote:
? Waz jouw probleem?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]Oh nee, ze dragen een patroon dat ook bij een matras wordt gebruikt boehoe.
Moest wel lachen bij lady gaga
Eruit steken Fax. Eruit steken. Zo oud is Samzz nog niet.quote:
Haar balonnen zijn nog heet?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eruit steken Fax. Eruit steken. Zo oud is Samzz nog niet.
*gniffeltquote:Op donderdag 27 november 2014 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kaneel valt op planken.
Dit is kaneel
[ afbeelding ]
Less is more.quote:
Jij hebt geen platte bil?quote:
Dat is correct.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kaneel valt op planken.
Dit is kaneel
[ afbeelding ]
Dat sowieso niet, dan zou ik seks moeten hebben.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
*gniffelt
Ik weet Kaneel's smaak isDie MVM zal dan ook nooit gebeuren.
Ga foodbloggen dan! Ben benieuwdquote:Op donderdag 27 november 2014 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het eten wordt met iedere hap lekkerder, wow.
Deze moet ik onthouden en niet vergeten zoals al mijn andere geslaagde kookexperimenten.
ik heb een 'vrouwenkont'quote:Op donderdag 27 november 2014 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Less is more.
[..]
Jij hebt geen platte bil?
[..]
Dat is correct.
Nee, dat is niks voor mij. Dat laat ik over aan degenen die er goed in zijn.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ga foodbloggen dan! Ben benieuwd
Hehe, arme jongen.quote:
quote:
Nee.quote:
Ik had eigenlijk niet anders verwacht van jouquote:
Weet ik. Wilde je niet teleurstellenquote:Op donderdag 27 november 2014 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk niet anders verwacht van jou.
Dat is dan wel weer lief van je.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet ik. Wilde je niet teleurstellen
Hé, ik verwachtte niks, dus kon ook niet teleurgesteld worden.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:11 schreef Faxie het volgende:
Inb4 dat heb je al lang geleden gedaan
quote:Op donderdag 27 november 2014 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hé, ik verwachtte niks, dus kon ook niet teleurgesteld worden.
Die heb ik ookquote:Op donderdag 27 november 2014 18:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel love handles.![]()
Neukteugels.
Wanneer kom je langs?quote:Op donderdag 27 november 2014 18:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb een opruimtic.Heerlijk. Lekker kleertjes uitzoeken, opvouwen en andere zooi weggooien.
Een muffintop volgens Neelquote:Op donderdag 27 november 2014 18:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel love handles.![]()
Neukteugels.
Maar daarom zijn ze er nog welquote:Op donderdag 27 november 2014 18:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar bij jou gaan ze over in jekont
Een aquarium linken aan toekomstplannenquote:Op donderdag 27 november 2014 18:18 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zojuist mijn aquarium weggedaan. Had er geen tijd meer voor, eigenlijk ook niet echt plezier meer in en het paste niet meer in mijn toekomstplannen.
Wel zonde, ergens. Maar hij komt goed terecht. Het is zo'n prachtige bak.
Ik ben nu eenmaal raar. Ik heb altijd erg veel plezier van mijn aquarium en vissen gehad, was eraan gehecht.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een aquarium linken aan toekomstplannen
quote:Op donderdag 27 november 2014 18:26 schreef Samzz het volgende:
Ik vind stoffen altijd wel leuk. Heb ik zo'n leuk pakje voor en zo.
Maar dan zonder de panty. Die is lelijk.quote:
Oh, ik doe dat gewoon naakt.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:26 schreef Samzz het volgende:
Ik vind stoffen altijd wel leuk. Heb ik zo'n leuk pakje voor en zo.
Zijn ook wel toffe dingen natuurlijk. Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal raar. Ik heb altijd erg veel plezier van mijn aquarium en vissen gehad, was eraan gehecht.
* Faxie ziet wat stof op de Transformers liggenquote:Op donderdag 27 november 2014 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dan zonder de panty. Die is lelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |