Zo zag ik gisteren een Straw look-a-like!quote:Op donderdag 27 november 2014 16:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zit tegenover een yats look a like in de trein.
Welcome aboard.quote:
Ooo? En dan zeg je niks!quote:Op donderdag 27 november 2014 16:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo zag ik gisteren een Straw look-a-like!
Is 't 'm stiekem niet?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Geen woorden maar daden misschien?quote:
Vraag hem: niets mis met de trein, toch?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee want ik was vrij zeker dat jij het niet was.quote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 16:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vraag hem: niets mis met de trein, toch?
Ik zou niet weten waarom Yats een grote, gele koffer bij zich zou hebben.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden misschien?
Moest lachen.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yellow Submarine substitutequote:Op donderdag 27 november 2014 16:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom Yats een grote, gele koffer bij zich zou hebben.
I know no shamequote:Op donderdag 27 november 2014 16:42 schreef Faxie het volgende:
't Is dat ik er niet in zou druven lopen...
Denk ook niet dat je er genoeg tiet voor hebt.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:42 schreef Faxie het volgende:
't Is dat ik er niet in zou druven lopen...
Had ik kunnen verwachten...quote:Op donderdag 27 november 2014 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk ook niet dat je er genoeg tiet voor hebt.
Waterige oogjesquote:Op donderdag 27 november 2014 16:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 november 2014 16:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moest lachen.
Kloon yats keek me daarna vies aan. Kan geen toeval zijn.
Ik wel.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk ook niet dat je er genoeg tiet voor hebt.
quote:Op donderdag 27 november 2014 16:53 schreef artelligence het volgende:
http://www.sadanduseless.com/2012/03/nothing-really-matress/
quote:Op donderdag 27 november 2014 16:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waterige oogjesHardop om de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ja, man! Alleen passen m'n tieten er niet in.quote:
Dan laat je die eruit hangenquote:Op donderdag 27 november 2014 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, man! Alleen passen m'n tieten er niet in.
Ik lachte zo hard dat ik van mezelf schrok.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mooiste compliment van de dag. :$quote:Op donderdag 27 november 2014 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lachte zo hard dat ik van mezelf schrok.
quote:Op donderdag 27 november 2014 16:53 schreef artelligence het volgende:
http://www.sadanduseless.com/2012/03/nothing-really-matress/
quote:
Ook de enige, of niet?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mooiste compliment van de dag. :$
Hehe, nee, dat niet.quote:
? Waz jouw probleem?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]Oh nee, ze dragen een patroon dat ook bij een matras wordt gebruikt boehoe.
Moest wel lachen bij lady gaga
Eruit steken Fax. Eruit steken. Zo oud is Samzz nog niet.quote:
Haar balonnen zijn nog heet?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eruit steken Fax. Eruit steken. Zo oud is Samzz nog niet.
*gniffeltquote:Op donderdag 27 november 2014 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kaneel valt op planken.
Dit is kaneel
[ afbeelding ]
Less is more.quote:
Jij hebt geen platte bil?quote:
Dat is correct.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kaneel valt op planken.
Dit is kaneel
[ afbeelding ]
Dat sowieso niet, dan zou ik seks moeten hebben.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
*gniffelt
Ik weet Kaneel's smaak isDie MVM zal dan ook nooit gebeuren.
Ga foodbloggen dan! Ben benieuwdquote:Op donderdag 27 november 2014 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het eten wordt met iedere hap lekkerder, wow.
Deze moet ik onthouden en niet vergeten zoals al mijn andere geslaagde kookexperimenten.
ik heb een 'vrouwenkont'quote:Op donderdag 27 november 2014 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Less is more.
[..]
Jij hebt geen platte bil?
[..]
Dat is correct.
Nee, dat is niks voor mij. Dat laat ik over aan degenen die er goed in zijn.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ga foodbloggen dan! Ben benieuwd
Hehe, arme jongen.quote:
quote:
Nee.quote:
Ik had eigenlijk niet anders verwacht van jouquote:
Weet ik. Wilde je niet teleurstellenquote:Op donderdag 27 november 2014 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk niet anders verwacht van jou.
Dat is dan wel weer lief van je.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet ik. Wilde je niet teleurstellen
Hé, ik verwachtte niks, dus kon ook niet teleurgesteld worden.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:11 schreef Faxie het volgende:
Inb4 dat heb je al lang geleden gedaan
quote:Op donderdag 27 november 2014 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hé, ik verwachtte niks, dus kon ook niet teleurgesteld worden.
Die heb ik ookquote:Op donderdag 27 november 2014 18:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel love handles.![]()
Neukteugels.
Wanneer kom je langs?quote:Op donderdag 27 november 2014 18:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb een opruimtic.Heerlijk. Lekker kleertjes uitzoeken, opvouwen en andere zooi weggooien.
Een muffintop volgens Neelquote:Op donderdag 27 november 2014 18:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel love handles.![]()
Neukteugels.
Maar daarom zijn ze er nog welquote:Op donderdag 27 november 2014 18:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar bij jou gaan ze over in jekont
Een aquarium linken aan toekomstplannenquote:Op donderdag 27 november 2014 18:18 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zojuist mijn aquarium weggedaan. Had er geen tijd meer voor, eigenlijk ook niet echt plezier meer in en het paste niet meer in mijn toekomstplannen.
Wel zonde, ergens. Maar hij komt goed terecht. Het is zo'n prachtige bak.
Ik ben nu eenmaal raar. Ik heb altijd erg veel plezier van mijn aquarium en vissen gehad, was eraan gehecht.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een aquarium linken aan toekomstplannen
quote:Op donderdag 27 november 2014 18:26 schreef Samzz het volgende:
Ik vind stoffen altijd wel leuk. Heb ik zo'n leuk pakje voor en zo.
Maar dan zonder de panty. Die is lelijk.quote:
Oh, ik doe dat gewoon naakt.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:26 schreef Samzz het volgende:
Ik vind stoffen altijd wel leuk. Heb ik zo'n leuk pakje voor en zo.
Zijn ook wel toffe dingen natuurlijk. Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal raar. Ik heb altijd erg veel plezier van mijn aquarium en vissen gehad, was eraan gehecht.
* Faxie ziet wat stof op de Transformers liggenquote:Op donderdag 27 november 2014 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dan zonder de panty. Die is lelijk.
quote:Op donderdag 27 november 2014 18:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, ik doe dat gewoon naakt.
Ik vind naakt maar vies. Bah.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kakken op het werkquote:Op donderdag 27 november 2014 18:32 schreef Faxie het volgende:
Chocopepernoten![]()
Ow en vanavond op het werk een grote chocoladeletter vermoed ik
Oh nee, dan plakt al het stof aan m'n tietenquote:Op donderdag 27 november 2014 18:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En daarom was mijn toekomstplan onderdeel van de beslissingquote:Op donderdag 27 november 2014 18:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zijn ook wel toffe dingen natuurlijk. Daar heb je gelijk in.
Bij mij was alles altijd snel groen en dood
Dan pak je een stofdoekquote:Op donderdag 27 november 2014 18:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
* Faxie ziet wat stof op de Transformers liggen
Ik hoopte dat je even langs kon wippenquote:Op donderdag 27 november 2014 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh nee, dan plakt al het stof aan m'n tieten.
[..]
En daarom was mijn toekomstplan onderdeel van de beslissing.
[..]
Dan pak je een stofdoek.
Hmmm... Neequote:Op donderdag 27 november 2014 18:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je even langs kon wippen
Ik wil ook.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:32 schreef Faxie het volgende:
Chocopepernoten![]()
Wij krijgen altijd zo'n gore banketletter.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:32 schreef Faxie het volgende:
Chocopepernoten![]()
Die dingen snap ik nooit, die zijn echt smerig.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Wij krijgen altijd zo'n gore banketletter.
vind ze best lekkerquote:Op donderdag 27 november 2014 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die dingen snap ik nooit, die zijn echt smerig.Ken ook niemand die daar echt blij van word.
Bladerdeegachtig spul met spijs erin, toch? Die vind ik lekkerquote:Op donderdag 27 november 2014 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die dingen snap ik nooit, die zijn echt smerig.Ken ook niemand die daar echt blij van word.
Logisch.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zaterdag was er een optreden in Rotterdam, maar ik ga liever naar Antwerpen
Sukkel.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zaterdag was er een optreden in Rotterdam, maar ik ga liever naar Antwerpen
Niet mijn ding. Eerder een chocoladeletterquote:Op donderdag 27 november 2014 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bladerdeegachtig spul met spijs erin, toch? Die vind ik lekker.
Kruimelt altijd zo ergquote:Op donderdag 27 november 2014 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bladerdeegachtig spul met spijs erin, toch? Die vind ik lekker.
Oh, ik kreeg altijd letters van de bakker.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:55 schreef Myraela het volgende:
Het zijn meestal van die slechte die je krijgt. Eentje met goed spijs is wel lekker.
Selfmadequote:Op donderdag 27 november 2014 18:55 schreef Myraela het volgende:
Het zijn meestal van die slechte die je krijgt. Eentje met goed spijs is wel lekker.
Goedkope spijs wordt ook van witte bonen gemaakt. De eckte eckte van amandel is wel heerlijkquote:Op donderdag 27 november 2014 18:55 schreef Myraela het volgende:
quote:
Ja maar daar speelt een band die wel tof was, maar de commercie opzoekt op hun nieuwe albumquote:Op donderdag 27 november 2014 18:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja ik bedoel dat je een sukkel bent dat je niet liever naar Rotterdam gaat.
Ik wacht nog even met het huishouden danquote:Op donderdag 27 november 2014 18:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
LSD-tijdquote:Op donderdag 27 november 2014 18:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar daar speelt een band die wel tof was, maar de commercie opzoekt op hun nieuwe albumWeet niet of ik dat live wil zien....
En in Antwerpen is toffe ambient met visuals in een filmhuis
Iedereen vraagt of ik het leuk vond, ik vond het niet leuk. Ik vond het ook niet stom. Ik probeerde gewoon zoveel mogelijk te leren en door te krijgen. Zat niet te genieten of iets.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:59 schreef xFriendx het volgende:
Vast al gevraagd, maar hoe ging je rijden Myr? In de zin van, vond je het leuk?
Antwerpen heeft geen Myraela.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar daar speelt een band die wel tof was, maar de commercie opzoekt op hun nieuwe albumWeet niet of ik dat live wil zien....
We kunnen toch delen.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
True true....
Maar dan moet ik m'n chocola afstaan![]()
Nee inderdaad.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
En Antwerpen is 300x mooier dan Rotterdam.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
O dan mag jij hem hebben als ik er een krijg.quote:
Wat dan?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
Maar ons kerstcadeau is altijd wel tof.
Ja dat is dit jaar nog maar de vraag. Hoor ik pas over 3 weken.quote:
Eens.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
En Antwerpen is 300x mooier dan Rotterdam.
Vorig jaar?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat is dit jaar nog maar de vraag. Hoor ik pas over 3 weken.
Het centrum wel ja.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
En Antwerpen is 300x mooier dan Rotterdam.
Koop gewoon een extra zak.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik mag 1 pepernootje houden zeker?![]()
Niet maren Faxquote:
Ik denk niet dat ik de muziek de hele avond aan kan horenquote:
Sporthorloge met GPS. Maar de laatste 2 jaar waren ook wel 'minder'quote:
Wat is het tofste dan?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Sporthorloge met GPS. Maar de laatste 2 jaar waren ook wel 'minder'
Dat soort kerstpakketten kreeg ik op het dierenasiel altijdquote:Op donderdag 27 november 2014 19:08 schreef Myraela het volgende:
Ik kan al enorm genieten van zo'n fout pakket vol met van dat eten dat je een jaar later nog in je kast terug vind. Ik vind het gewoon tof om zo'n pakket uit te pakken.
De tofste dingen waren in het begin dat ik er kwam werken. Toen kwam Blu-ray net om de hoek kijken en kregen we een Blu-rayspeler met 10 blu-rays. En in de jaren erna een iPad en een Samsung Galaxy Note.quote:
Dat wat ik kreeg bedoel je?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:12 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet, maar dat vind ik echt achterlijke kerstpakketten.
Geen idee of ik er 1 krijg dit jaar.. we hebben de 19e een bedrijfsuitje, en niemand weet nog waar we heen gaan.. Wel dat de partners niet mee mogen..quote:Op donderdag 27 november 2014 19:08 schreef Myraela het volgende:
Ik kan al enorm genieten van zo'n fout pakket vol met van dat eten dat je een jaar later nog in je kast terug vind. Ik vind het gewoon tof om zo'n pakket uit te pakken.
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:14 schreef Myraela het volgende:
Ik zou wel blij zijn met een ipad maar het heeft voor mij weinig meer met een kerstpakket te maken.En dan is het inderdaad een kleine tegenvaller wanneer je een sporthorloge krijgt
Het is dan ook geen kerstpakket.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Dat vind ik geen kerstpakket meer.
Het valt op zich wel mee hoorquote:Op donderdag 27 november 2014 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik de muziek de hele avond aan kan horen.
Die zijn leuk jaquote:Op donderdag 27 november 2014 19:08 schreef Myraela het volgende:
Ze zouden die aan mij ook niet moeten geven hoorquote:Op donderdag 27 november 2014 19:18 schreef Barbusse het volgende:
Ik kreeg eens een volledig verzorgd romatisch weekendje weg als kerstpakket. We konden kiezen uit Keulen, Brussel, Londen of Stockholm. Mijn naaste collega was een soort forver alone crazy catlady type van een jaar of 50. "Romantisch weekend weg voor 2". Ik geloof dat ze bijna begon te huilen
Hoerentent dusquote:Op donderdag 27 november 2014 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee of ik er 1 krijg dit jaar.. we hebben de 19e een bedrijfsuitje, en niemand weet nog waar we heen gaan.. Wel dat de partners niet mee mogen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon kijken op het intranet op werk of een vrouwelijke collega dat pakket dan ook aanbied. Dan weet je dat ze alleen is en als jullie dan samen gebruik maken van zo'n uitje kan je nog 2x ookquote:Op donderdag 27 november 2014 19:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zouden die aan mij ook niet moeten geven hoor
Alweer?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:21 schreef Myraela het volgende:
Ach, als je dat "romantisch" weg laat is dat toch voor iedereen wel leuk? Ik wil ook wel weer op vakantie.
Supertof cadeau. Als ik single zou zijn, zou ik lekker met een vriendin gaanquote:Op donderdag 27 november 2014 19:18 schreef Barbusse het volgende:
Ik kreeg eens een volledig verzorgd romatisch weekendje weg als kerstpakket. We konden kiezen uit Keulen, Brussel, Londen of Stockholm. Mijn naaste collega was een soort forver alone crazy catlady type van een jaar of 50. "Romantisch weekend weg voor 2". Ik geloof dat ze bijna begon te huilen
Bijna alles is wel bezet hier...quote:Op donderdag 27 november 2014 19:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gewoon kijken op het intranet op werk of een vrouwelijke collega dat pakket dan ook aanbied. Dan weet je dat ze alleen is en als jullie dan samen gebruik maken van zo'n uitje kan je nog 2x ook
Ja, gewoon met een normale vriend of vriendin kan dan ook prima.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:21 schreef Myraela het volgende:
Ach, als je dat "romantisch" weg laat is dat toch voor iedereen wel leuk? Ik wil ook wel weer op vakantie.
He verdorie, die heb ik ook al nietquote:Op donderdag 27 november 2014 19:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, gewoon met een normale vriend of vriendin kan dan ook prima.
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:27 schreef artelligence het volgende:
Ik zou met mijn moeder gaan. Hihi
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:27 schreef Myraela het volgende:
Ik zou zelfs met mijn moeder nog wel gaan.
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Macaroni met veeeel groenteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Dubbel moeder date?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
OMG soulmates alles.
Je hebt DM :$
Awwwquote:
Nee hoor. Gewoon met 'r meegaan.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:30 schreef Barbusse het volgende:
Are you people now missing the point purposely?
Oh, maakte je een grapje?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:30 schreef Barbusse het volgende:
Are you people now missing the point purposely?
Het werd Brussel want daar was toen een Kuifje expositie.quote:
Daar is humor voor nodig en dat heb ik niet.quote:
Obviously.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar is humor voor nodig en dat heb ik niet.
quote:
Ik. Problem?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:33 schreef Samzz het volgende:
Welke persoon zou het woord foef als synoniem voor vagina hebben bedacht...?
Foefquote:Op donderdag 27 november 2014 19:33 schreef Samzz het volgende:
Welke persoon zou het woord foef als synoniem voor vagina hebben bedacht...?
Wacht even, even een bingokaart kopen.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik. Problem?
En doos, muts, vagijn, flamoes ook
Ja, nekschot verdien je voor dat woord. En voor vagijn en flamoes ook meteen.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik. Problem?
En doos, muts, vagijn, flamoes ook
Ik ben te jong om te stervenquote:Op donderdag 27 november 2014 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nekschot verdien je voor dat woord. En voor vagijn en flamoes ook meteen.
Je snapt toch dat het vrij logisch is om te denken dat het uitje voor twee niet voor twee collega's samen is bedoeldquote:
Roompotjequote:Op donderdag 27 november 2014 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nekschot verdien je voor dat woord. En voor vagijn en flamoes ook meteen.
Toch gewoon poentje?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Punti is wel schattig. Surinaams geloof ik. Weet niet hoe je het spelt.
Oh kan best, mijn surinaamse vriendin is niet zo goed in spelling dus die vindt er allemaal leuke variaties op.quote:
Moedergevoelens? Whut?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Komen de moedergevoelens naar boven?
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh kan best, mijn surinaamse vriendin is niet zo goed in spelling dus die vindt er allemaal leuke variaties op.
Ontplofte mol? Seriously?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Roompotje![]()
Genotsgrot![]()
Punani![]()
Spleetje
Muis![]()
Ontplofte mol
Ik zorg al m'n hele leven voor dieren, waarom zou ik dan nu moedergevoelens hebbenquote:
Omdat puppyquote:Op donderdag 27 november 2014 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zorg al m'n hele leven voor dieren, waarom zou ik dan nu moedergevoelens hebben?
Ik eigenlijk enkel kutje. Poesje vind ik echt té stomquote:Op donderdag 27 november 2014 19:47 schreef artelligence het volgende:
Ontplofte mol klinkt heel sensueel en zo.
Mja, ik noem het kutje als dat gewaardeerd wordt of poesje.
Vagina vind ik zo wetenschappelijk en de rest van Faxie's voorbeelden te plat.
Nou vooruit, omdat je het zo aardig vraagt.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:48 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga zo weer in bed liggen denk ikDoen jullie wel lief tegen elkaar?
Ik bied een euroquote:Op donderdag 27 november 2014 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Pokemonkaarten teruggevonden. Ook glimmenden. Zal dat nog geld waard zijn?
Misschien als oud papier?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Je hebt ook nog roosjequote:Op donderdag 27 november 2014 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik eigenlijk enkel kutje. Poesje vind ik echt té stom.
Neequote:Op donderdag 27 november 2014 19:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je hebt ook nog roosjeDe Jan Wolkers versie is dat.
Ieder zijn soort hond, husky's zijn gewoon tof in mijn ogen.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:50 schreef Samzz het volgende:
En ook geen husky.
Een Corgi. Of een Mastiff
. Of beide
.
Zeker. Maar ik zou ze zelf niet willen.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Ieder zijn soort hond, husky's zijn gewoon tof in mijn ogen.
Die zijn er.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Nee dat vind ik zonde. Er zijn vast nog ergens verzamelaars.
Waren snee, mossel en gleuf al voorbij gekomen?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Genotsgrot. Articulatie FTWquote:Op donderdag 27 november 2014 19:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Waren snee, mossel en gleuf al voorbij gekomen?
Vrij weinig.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn god, als jij dat soort woorden gaat bezigen is het uitquote:
Klamme dot, spermasilo, voorbips.quote:
Oh nee tochquote:Op donderdag 27 november 2014 19:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Klamme dot, spermasilo, voorbips.
Ohquote:Op donderdag 27 november 2014 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn god, als jij dat soort woorden gaat bezigen is het uit.
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was even deprimerend daarnet. Naar mijn zusje en terug gelopen, kom ik langs straten waar alleen maar singles wonen in kleine appartementjes. Slonzige mannen die in ondergoed macaroni eten op de bank. Een oud vrouwtje met haar teckel op schoot (Fas over 30 jaar).
So sad
Trut, frut, doos, mossel, pruim, vulva, schede, gleuf, bever, dot, preut (die moet Samzz wel kennenquote:Op donderdag 27 november 2014 19:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wie weet is dat oude vrouwtje wel weduwe.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was even deprimerend daarnet. Naar mijn zusje en terug gelopen, kom ik langs straten waar alleen maar singles wonen in kleine appartementjes. Slonzige mannen die in ondergoed macaroni eten op de bank. Een oud vrouwtje met haar teckel op schoot (Fas over 30 jaar).
So sad
Spermasilo, WTF?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Klamme dot, spermasilo, voorbips.
En toen kwam je thuisquote:Op donderdag 27 november 2014 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
So sad
Kom je er nu eindelijk openbaar voor uit dat jullie iets hebben?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn god, als jij dat soort woorden gaat bezigen is het uit.
Och, je zal toch eens een grapje makenquote:Op donderdag 27 november 2014 19:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Kom je er nu eindelijk openbaar voor uit dat jullie iets hebben?
Alles op Fok is waarquote:Op donderdag 27 november 2014 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, je zal toch eens een grapje maken.
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
So sad
Oh, in dat geval ben ik vijf keer getrouwd en heb ik 30 minnaars.quote:
Oh, het was een grapje? Hi. Ha. Hoquote:Op donderdag 27 november 2014 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, je zal toch eens een grapje maken.
quote:
Ik heb echt humor.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, het was een grapje? Hi. Ha. Ho
Hi-La-Risch.quote:
Veeg me op.quote:
Doet het pijn om er zo achter te komen dat jullie relatie één grote grap was?quote:
Ik denk niet dat mijn stoffer en blik daar groot genoeg voor zijnquote:
Mijn opruimtic is nog bezig maar ik ga niet ook jouw huis doen. Ik zeg het maar ff.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:12 schreef artelligence het volgende:
Ik moet wat poetsen in de badkamer, de wc schoonmaken, aanrecht, stofzuigen, witte was draaien etc.
Keuken schoon, check. Stof gezogen, gisteren gedaan, dus check. WC check.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:12 schreef artelligence het volgende:
Ik moet wat poetsen in de badkamer, de wc schoonmaken, aanrecht, stofzuigen, witte was draaien etc.
Bed verschonen ga ik morgen doenquote:Op donderdag 27 november 2014 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Keuken schoon, check. Stof gezogen, gisteren gedaan, dus check. WC check.
Dus nu enkel nog m'n was doen. En zondag m'n bed verschonen.
So sad right now...quote:Op donderdag 27 november 2014 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn opruimtic is nog bezig maar ik ga niet ook jouw huis doen. Ik zeg het maar ff.
Allangquote:Op donderdag 27 november 2014 20:13 schreef artelligence het volgende:
En de belangrijkste al gehad?
PRUIM
Wat is dat voor een serie?quote:
Ik doe dat iedere zondagquote:Op donderdag 27 november 2014 20:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bed verschonen ga ik morgen doenZo lekker, in een fris bedje slapen.
[..]
So sad right now...
De mijne dan? Die is niet zo groot.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn opruimtic is nog bezig maar ik ga niet ook jouw huis doen. Ik zeg het maar ff.
Ik ben zenuwachtig. Eerste keer jouw ouders ontmoeten :$quote:Op donderdag 27 november 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
Ik ga denk ik zaterdag zo'n haardonut kopen. Kan ik met kerst een hele classy knot maken bovenop m'n hoofd.
De mijne is vandaag gedaan, dus als ik morgenochtend thuiskom van het werk en gedouched heb lig ik in een heerlijk schoon bedquote:Op donderdag 27 november 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe dat iedere zondag. Geen dag eerder of later
.
Die van mij ook niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:14 schreef aeque het volgende:
[..]
De mijne dan? Die is niet zo groot.
quote:Op donderdag 27 november 2014 20:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die van mij ook niet.
<insert>Faxie uitnodiging</insert>
Mijne is wel grootquote:Op donderdag 27 november 2014 20:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die van mij ook niet.
<insert>Faxie uitnodiging</insert>
Het was een serieuze vraagquote:
Om de 1 a 1,5 week.quote:
Serie over de aanleg van de trans pacific railroad. Aanraderquote:
Een keer in de week.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag.
Ik ken iemand die het iedere dag doet.
Ah ja, me too.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |