ze zijn dan weinig co-op gericht iigquote:
Rogue is heel tof, Beetje brotherhood beetje AC3 beetje black flag.quote:Op zondag 7 december 2014 08:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
Nee, heb ze op op Roque na allemaal gespeeld maar altijd na een paar uur zoiets van meh laat maar.
Dan ben je echt tien jaar bezigquote:Op zondag 7 december 2014 15:58 schreef Pheno het volgende:
Wel stom: sync van 99% en om 100% te halen moet je de nomad app eigenlijk wel geheel uitspelen
van die missies waar je 18 uur op moet wachtenquote:
op wat verbindingsgeneuzel na wel aardig ja. Ik heb nog een onterechte nat3 melding waardoor wachten op co-op soms dieptriestig lang duurtquote:Op zondag 7 december 2014 15:58 schreef Gruisman het volgende:
Is het spel trouwens al een beetje opgelapt qua buggs? Wil hem toch wel binnenkort gaan halen
ben nu met de eennalaatste pantheon bezig, 36 uurquote:Op zondag 7 december 2014 16:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
van die missies waar je 18 uur op moet wachten
In other news: net mijn platinum gehaald. Maar goed, nu wil ik ook 100% sync. Kutartifacts
Hoe gaan ze verder met het verhaal buiten de animus? Ik zat echt te popelen om te zien hoe het na AC3 verder ging, maar dat is inmiddels wel weggeëbd. De insteek bij Black Flag was wel aardig, maar wel duidelijk 'beating around the bush' om het concept zo lang mogelijk uit te melken.quote:Op zondag 7 december 2014 16:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Rogue is heel tof, Beetje brotherhood beetje AC3 beetje black flag.
En pas 1 bug gezien en dat was in een cut scene.
quote:Op zondag 7 december 2014 16:58 schreef Gray het volgende:
[..]
Hoe gaan ze verder met het verhaal buiten de animus? Ik zat echt te popelen om te zien hoe het na AC3 verder ging, maar dat is inmiddels wel weggeëbd. De insteek bij Black Flag was wel aardig, maar wel duidelijk 'beating around the bush' om het concept zo lang mogelijk uit te melken.
En wat Ubisoft betreft: ik ben ze dankbaar voor een reeks als AC, maar wel vind ik dat ze voor zo'n groot en ervaren bedrijf betere producten mogen afleveren. En dan doel ik nog niet eens op ACU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Minstens 95% van de mensen die AC gespeeld hebben.quote:
Als het dan toch zoveel mensen gezegd hebben zal het wel geen moeite kosten om een quote boven te halen zeker?quote:Op zondag 7 december 2014 18:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Minstens 95% van de mensen die AC gespeeld hebben.
Gehaald, 2 man dood, derde missie kost 48 uur maar ik heb niet meer genoeg assassinsquote:Op zondag 7 december 2014 16:59 schreef Bart het volgende:
En dan had ik met twee level 20 en twee level 21 nog maar 76% slagingskans. Als ik over vier uur te horen krijg dat ik hem niet heb gehaald word ik heel boos.
Console/pc?quote:Op maandag 8 december 2014 09:23 schreef DustPuppy het volgende:
Iemand zin om te co-open binnenkort een keer?
Heb zelf even een social club gestart omdat niemand anders me hebben wou blijkbaar
Ik ben wel van plan om die co-op dingen ook allemaal weg te spelen.
Geef ff een gil.
als je 100% missiepercentage hebt dan gaan ze niet meer dood. Er is een update voor de appquote:Op maandag 8 december 2014 07:37 schreef Bart het volgende:
Gaat dus helemaal nergens over bedenk ik me net. Die laatste drie sets van drie missies, die kosten dus 3x(24h+36h+48h). Dan ben je dus gewoon al twee weken bezig. Mits je je tijd 100% efficiënt kunt indelen en je assassins altijd aan het werk hebt, én je genoeg assassins hebt om alle missies in één keer te voltooien, ondanks de te verwachten verliezen. Wat niet het geval is. En dan moet je alle overige missies nog. Wat een bullshit
. Je bent gewoon een maand bezig om alles te halen.
PS4quote:
er is gewoon een ps4 fok clubquote:
Ik zal eens gaan zoeken.quote:Op maandag 8 december 2014 09:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
er is gewoon een ps4 fok clubnog niet heel actief, maar ik kan vanavond wel helpen.
alleen moet je voor 100% 4x level 24 of zo hebben. Voordat je die hebt ben je ook al weken verder...quote:Op maandag 8 december 2014 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
als je 100% missiepercentage hebt dan gaan ze niet meer dood. Er is een update voor de app
niet dat ik weet. Vanmiddag kan ik ook, overigens. Even wat boodschappen doen en 's avonds sporten, maar voor de rest zou het moeten lukken. Ik ben nu zelf alle rewards van de co-op aan het verzamelen. Eigenlijk koet je ze drie keer doen om alles te krijgen.quote:Op maandag 8 december 2014 10:00 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik zal eens gaan zoeken.
Het is natuurlijk weer niet mogelijk om lid te zijn van meerdere social clubs?
mja, ik vind het ook van de zotten.quote:Op maandag 8 december 2014 10:02 schreef Bart het volgende:
[..]
alleen moet je voor 100% 4x level 24 of zo hebben. Voordat je die hebt ben je ook al weken verder...
Je bent gewoon echt maanden verder voor je alles hebt. Als het nou een boeiend spelletje was, was het nog tot daaraantoe. Maar dit gaat gewoon vervelen.quote:
I shall look for you on the battlefield, Ser!quote:Op maandag 8 december 2014 10:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
niet dat ik weet. Vanmiddag kan ik ook, overigens. Even wat boodschappen doen en 's avonds sporten, maar voor de rest zou het moeten lukken. Ik ben nu zelf alle rewards van de co-op aan het verzamelen. Eigenlijk koet je ze drie keer doen om alles te krijgen.
Wat is trouwens het credo en de favo activiteit van de fok-club?quote:Op maandag 8 december 2014 09:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
er is gewoon een ps4 fok clubnog niet heel actief, maar ik kan vanavond wel helpen.
ik kan denk ik ook een invite sturenquote:Op maandag 8 december 2014 10:28 schreef StefanW het volgende:
[..]
Wat is trouwens het credo en de favo activiteit van de fok-club?
Ik kan voor zover ik kan zien niet op naam zoeken en er zijn té veel NL clubs om door heen te scrollen.
Kun je dat bij mij ook even doen? Ik stuur je even een pm.quote:Op maandag 8 december 2014 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik kan denk ik ook een invite sturen
Ga ik dat vanavond nog eens proberen.quote:Op maandag 8 december 2014 10:45 schreef Pheno het volgende:
als je op vierkantje drukt bij search club dan kun je op naam zoeken. Geen idee waarom ze naam en filters van elkaar los hebben getrokken bij die optie.
ik moet je eerst een friendrequest sturen. Dat heb ik nu gedaanquote:Op maandag 8 december 2014 10:42 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Kun je dat bij mij ook even doen? Ik stuur je even een pm.
Kan dat trouwens als ik al lid ben van een andere club?
Graciasquote:Op maandag 8 december 2014 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik moet je eerst een friendrequest sturen. Dat heb ik nu gedaan
gewoon links en rechts van je vierpuntdruktoets?quote:Op maandag 8 december 2014 15:17 schreef Klonk het volgende:
Ben ik eigenlijk de enige die permanent zit te klooien met het wapengedoe wat je via de RB buttons kunt gebruiken, zit niet makkelijk in elkaar, zit soms een paar minuten te pielen en knopjes in de te douwen in de hoop dat ik shadow blades ofzo kan selecteren en als ik het voor elkaar heb gekregen vergeet ik welke knoppen combinatie ik heb gebruikt
oeps maar dan een ander wapen selecteren ben ik echt te dom voor denk ikquote:Op maandag 8 december 2014 15:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon links en rechts van je vierpuntdruktoets?
via option-knop en dan gear loadoutquote:Op maandag 8 december 2014 17:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
oeps maar dan een ander wapen selecteren ben ik echt te dom voor denk ik
Ik had het in dat geval ook niet over fouten, maar meer dat de verwachting een levendige open world game was en dat hier niet aan werd voldaan. In AC2 hebben ze dat na de kritiek verbeterd.quote:Op zondag 7 december 2014 12:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zoveel fouten zaten er niet in deel 1.
Ja als je die domme sitemissies mee telt ja, dan wel, maar qua verhaal was deel 1 veruit het beste.
Alle overige delen zijn flinterdun qua verhaal, deel 1 ook trouwens, maar die was het best.
Ubisoft is knetterdoof. Evenals EA.quote:Op maandag 8 december 2014 19:21 schreef Jivis het volgende:
Ik bedoelde er dus meer mee te zeggen dat Ubi niet doof is voor feedback.
Oke.quote:Op maandag 8 december 2014 19:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ubisoft is knetterdoof. Evenals EA.
Als je nou zei dat een ontwikkelaar als CD Projekt RED luistert naar zn fans dan gaf ik je gelijk.
Niemand houdt je toch tegen om games van hen te kopen?quote:Op maandag 8 december 2014 19:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ubisoft is knetterdoof. Evenals EA.
Als je nou zei dat een ontwikkelaar als CD Projekt RED luistert naar zn fans dan gaf ik je gelijk.
alleen kan ik niet met je verbinden. Echt, zo frustrerend.quote:
Ja dat was inderdaad nogal suf.quote:Op maandag 8 december 2014 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
alleen kan ik niet met je verbinden. Echt, zo frustrerend.
Ergens in het midden. Hij mist de 'swag' van Ezio.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:58 schreef Gruisman het volgende:
Hoe is Arno als personage? Een toffe charismatische kerel zoals Ezio of een saaie lul als Connor?
geen idee. Netwerkverbindingen werken amper. Zelf heb ik deze week pas zaterdag weer tijd om te kijken of bepaalde routersettings wat kunnen betekenen. Maar ps4 geeft nat 2 aan; unity nat 3. Dus lijkt me meer een ubisoftprobleem.quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:33 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja dat was inderdaad nogal suf.
Enig idee waar dat aan kan liggen? Moet ik Ubisoft gaan slaan?
Hij is gewoon een Fransman. Dan hoort misplaatste arrogantie er vanzelf bijquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:08 schreef Jivis het volgende:
Ja, ik erger me een beetje aan zijn misplaatste arrogantie. Misschien ook omdat zijn personage niet echt goed is uitgewerkt.
Bij mij geeft de PS4 ook NAT2 aan. Unity heb ik niet gecheckt.quote:Op woensdag 10 december 2014 05:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
geen idee. Netwerkverbindingen werken amper. Zelf heb ik deze week pas zaterdag weer tijd om te kijken of bepaalde routersettings wat kunnen betekenen. Maar ps4 geeft nat 2 aan; unity nat 3. Dus lijkt me meer een ubisoftprobleem.
"We hate to be rude, but we're French."quote:Op woensdag 10 december 2014 08:39 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Hij is gewoon een Fransman. Dan hoort misplaatste arrogantie er vanzelf bij
Truequote:Op woensdag 10 december 2014 08:39 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Hij is gewoon een Fransman. Dan hoort misplaatste arrogantie er vanzelf bij
Dat zal zondag worden dan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 06:29 schreef Pheno het volgende:
Als het werkt lukt het me dit weekend wel om de missies en heists met je te doen.
Nope, uitgesteldquote:
Ik vind het wel funny, al zijn de missies gewoonweg niet uitdagend genoeg. Op tournament na kan ik alles solo doenquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:56 schreef DustPuppy het volgende:
Gisteren geco-opt (is dat een woord?). Het lijkt nu eindelijk fatsoenlijk te werken.
Ik raakte dit weekend trouwens ook verzeild in een 4-player coop sessie.
Eén woord: Clusterfuck!
quote:Stability, Performance and Save Game
Fixed numerous random crashes both on Campaign and Coop
Implemented multiple optimizations and fixes to improve overall performance
Fixed save issue caused by the companion app on the main menu (loss of data)
Fixed save issue caused by contacts list (crash occurring). Users should now have access to save
Gameplay (navigation, fight, stealth)
Fixed various navigation issues
Fixed issues with lock picking chests
Fixed additional haystack issues
Character, AI and Crowd
Fixed various character, crowd station and NPC issues
Online, Matchmaking, Connectivity and Replication
Fixed various matchmaking and connection issues both in matches and when starting a match.
Fixed various issues with voice chat
Fixed join-in-progress issues
Fixed various replication issues between host and clients
Fixed issues with player rank and COOP/heist rewards
Fixed issues with Helix credits
Fixed issues with the My Club feature
Menus and HUD
Fixed HUD icon issues and issues with map information
Fixed various Initiates issues
Fixed additional issues with notifications
Mission tweaks (campaign, coop and side content)
Fixed various low occurrence walkthrough breaks in both Campaign and COOP
Fixed various NPC issues
Fixed issue with the quest log disappearing for specific side missions
World and 3D
Fixed various collision and mesh issues
Fixed additional issues where player would fall through the world
Fixed specific areas where textures were missing
Jazeker. Alleen nu even niet. Stuur maar een dm als je gaat spelen, dan doe ik dat ookquote:Op donderdag 18 december 2014 23:53 schreef AntiChrist7 het volgende:
Mensen op pc trouwens die wat heists en coopmissies willen doen? Alleen duren ze veel te lang
Ik heb een vriend met NAT type 3 waar ik ook geen coöp mee kan spelen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:50 schreef Donderjagers het volgende:
Zijn er meer mensen met Nat-type 3 problemen op de PS4? Of is dit verholpen met de laatste patch?
Ik kan niet eens co-op spelen met m'n neef, eigenlijk een grote reden waarom ik deze game heb aangeschaft. Nu ben ik genoodzaakt om de game in te ruilen.
Ik baal daar best van.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:16 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Ik heb een vriend met NAT type 3 waar ik ook geen coöp mee kan spelen.
Options (in het optie menu) > Sound Options > Subtitles languagequote:Op zondag 21 december 2014 12:17 schreef Ypmaha het volgende:
Hoe kan je eigenlijk ondertiteling krijgen bij de dialogen? Ik zie dat nergens staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die nummer 1 staat trouwens dik voor in onze club competitie.
Het is patat.
quote:Op woensdag 24 december 2014 22:12 schreef Evi_90 het volgende:
Ik heb net wat co-op gedaan en de verhaallijn uitgespeeld.mja, we gaan wel richting #2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die nummer 1 staat trouwens dik voor in onze club competitie.![]()
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ja klopt. De website (acinitiates.com) zijn ze al twee dagen mee bezig.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:59 schreef Ypmaha het volgende:
Ik probeer van die gele kisten te unlocken, maar dan staat er steeds please wait en kan ik niks meer doen, ook niet weglopen ofzo wtf
Jaquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:55 schreef Boemeltrein het volgende:
Is er ook een FOK-club waar ik me bij kan aansluiten om wat clubmissies te doen? Speel op de PC.
Misschien kunnen de clubs in een spoiler in de OP? Voor mensen die zich willen aansluiten?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:56 schreef Bart het volgende:
Voor de liefhebbers heb ik trouwens een FOK! club aangemaakt, naam is FOK.nl en tag is FOK. Kunnen dan alleen pc-spelers erbij (aangezien ik op de pc speel), of kunnen console-gamers ook joinen?
Lijkt me sterk, ik speel op de PCquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:25 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Ja klopt. De website (acinitiates.com) zijn ze al twee dagen mee bezig.
Ik heb trouwens dat ik geen interactie meer kan doen met Paris Stories, Nostradamus Enigmas en Murder Mysteries? Dus kan bijna niks meer in de stad dan behalve kistjes unlocken en cockades opzoeken.![]()
Gisteren deed alles het nog prima, muv die initiates dan.
Edit: Dit er mee te maken? PSN en Xbox Live lijden onder diverse DDos aanvallen
Ja graag in de OPquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:23 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Ja
[..]
Misschien kunnen de clubs in een spoiler in de OP? Voor mensen die zich willen aansluiten?
quote:
dat heeft niets met eerdere games te maken, die hadden heel andere verhaallijnen. Een goeie vraag, ik weet het ook nietquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:04 schreef sonnyspek het volgende:
Gewoon een algemene vraag over de gameplay. Ik heb de eerdere Assasins Creed niet gespeeld dus misschien ligt het daar aan.
Waarom zijn die rode gozers de vijand? Zijn zij juist niet voor de revolutie?
Ja ik dacht ook zoiets te lezen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:56 schreef Evi_90 het volgende:
Rood zijn de Extremisten, soort handlangers van de Templars (correct me if I'm wrong).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |