SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL nieuwe kandidaten en nominatie:SPOILER: POLL nieuwe kandidaten/NominatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie december:
ZO 30-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 1-12 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is niet zo moeilijk hoor, want Lot is gewoon superfout en dat is nog zachtjes uitgedrukt.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:30 schreef miertje36 het volgende:
[..]
tuurlijk mensen praten alles goed wat isa doet zodat het uiteindelijk lot zijn fout is. sommige willen echt niet zien dat isa ook ver van perfect is en haar nukken heeft.
Je gaat me toch niet vertellen dat je vindt dat Lot een beschaafd meisje is met respect voor anderen he?----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Nicole pro-Lot??quote:Op donderdag 27 november 2014 14:33 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik denk Nicole ook pro Lot maar voor de rest mooi lijstje toch?
Die haat Lot.. Ze heeft haar zelfs genomineerd
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Dat is pas langs elkaar heen pratenquote:Op donderdag 27 november 2014 14:35 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk hoor, want Lot is gewoon superfout en dat is nog zachtjes uitgedrukt.
Je gaat me toch niet vertellen dat je vindt dat Lot een beschaafd meisje is met respect voor anderen he?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Lot haar nieuwe songtekst.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 14:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lot haar nieuwe songtekst.![]()
![]()
![]()
Hij vond het een lamme actie, maar snapte na een minuutje of twee wel dat het een FEBO-luchtje hadquote:Op donderdag 27 november 2014 14:36 schreef truushangmat het volgende:
Hoe was de reactie van Gio op zijn autoruit?
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Patries helpt Patrick met het ophangen van lampen boven de tafel. Patrick heeft nu een systeem met een gevuld zakje (als tegenwicht neem ik aan). Hij vertelde trots aan Patries dat er 1 1/2 kilo suiker inzit. Goh zegt ze daar had je dus gewoon zand voor kunnen gebruiken.![]()
Alles kan kapot.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:36 schreef truushangmat het volgende:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toch vertrouw ik haar niet zo, LauB had haar gisteren snel omgepraat.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nicole pro-Lot??
Die haat Lot.. Ze heeft haar zelfs genomineerd![]()
![]()
Ter info: via de app werken stream 1 en 3 nog wel.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
op mijn ipad heb ik alleen stream 1 want ben uitgelogd en kan niet meer inloggen en op laptop kom ik helemaal niet op de stream![]()
Die was: Jammer dat ik er niet bij was. Hadden we samen een grotere steen kunnen gooien.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:36 schreef truushangmat het volgende:
Als de site van utopia weer online is, kijk het filmpje daar. Het 'hele verhaal' staat daar op video----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 14:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lot haar nieuwe songtekst.![]()
![]()
Zoals gewoonlijkquote:Op donderdag 27 november 2014 14:38 schreef Pearlbitch het volgende:
Ter info: via de app werken stream 1 en 3 nog wel.![]()
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
website wordt geupdate, de tablet werkt via een app die de streams toont en niet via de webserverquote:![]()
Yep, maar toch zei Nicole ook aan het einde "Laat hun het maar uitvechten"quote:Op donderdag 27 november 2014 14:38 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Toch vertrouw ik haar niet zo, LauB had haar gisteren snel omgepraat.
En toen krabbelende die stookneus ineens terug "Ja ehh ik zal er verder niks over zeggen hoor!"![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: