Een PS3 is nog altijd duurder... Die wil ik ook 'upgraden' eigenlijk...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 07:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
vind je? Voor ondertussen zulke oude tech vind ik het vrij duur worden als je nu wil upgraden. Ik blijf iig bij mijn oude 3ds.
Om 15 uurquote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:18 schreef Vlaggenroof het volgende:
Morgen een nieuwe direct voor 3ds en wiiU, waarschijnlijk ook release voor new 3ds!
dat heet een ps4.niuewere tech en iets meer future-proof dan een nieuwe 3ds die al gehackt isquote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een PS3 is nog altijd duurder... Die wil ik ook 'upgraden' eigenlijk...
beter dan midden in de nacht zoals gewoonlijkquote:
Meestal toch 18/19 uur?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
beter dan midden in de nacht zoals gewoonlijk
Xenoblade alleen N3DSquote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:49 schreef Frag_adder het volgende:
wellicht loop ik flink achter hier, maar is er bevestigd of er games gaan komen die wel op de new 3ds werken maar niet op de 3ds?
Waarschijnlijk, en de releasedatum voor Majora's Mask. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:18 schreef Vlaggenroof het volgende:
Morgen een nieuwe direct voor 3ds en wiiU, waarschijnlijk ook release voor new 3ds!
De prijs vind ik zeker goed te doen, 200 is prima. Ik ga m'n 3DS XL wel vervangen denk ik, het gebeurt me net wat te vaak dat het 3D beeld misloopt, werkt erg storend.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 07:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
vind je? Voor ondertussen zulke oude tech vind ik het vrij duur worden als je nu wil upgraden. Ik blijf iig bij mijn oude 3ds.
Wellicht horen we morgen hierover meer...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:49 schreef Frag_adder het volgende:
wellicht loop ik flink achter hier, maar is er bevestigd of er games gaan komen die wel op de new 3ds werken maar niet op de 3ds?
nee hoor. Laatste paar keer was echt na middernacht. Nintendo Benelux was er ook niet blij mee. Maar ja, Amerika is een grotere afzetmarkt natuurlijkquote:
nee dank je, de NS hypetrain heeft vertraging.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is nog plek jongens!
[ afbeelding ]
je zit op de verkeerde:quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is nog plek jongens!
[ afbeelding ]
quote:*Customer Goes to Gamestop*
----------------------------------------------------------
Customer: I want to buy a 3DS.
Gamestop Rep: A 3DS or a New 3DS?
Customer: uhh..I want a new 3DS.
Gamestop Rep: A used 3DS, a new 3DS, a used new 3DS or a new New 3DS?
Customer: What?
Gamestop Rep: we have used and brand new 3DS and also a used and brand new New 3DS. The New 3DS is the new 3DS.
Customer: *customer thinks Gamestop rep has completely lost it*
http://www.neogaf.com/for(...)351545&postcount=463
"New" is dan ook het stomste woord dat je in de naam van je product kan plaatsen. Ik begrijp bij de New Super Mario-serie ook niet waarom ze het doen.quote:
In Japan zal het wel "cool" klinken en voor minder verwarring zorgenquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:03 schreef nomar83 het volgende:
[..]
"New" is dan ook het stomste woord dat je in de naam van je product kan plaatsen. Ik begrijp bij de New Super Mario-serie ook niet waarom ze het doen.
13 februari al!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |