quote:Op donderdag 27 november 2014 12:47 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ja! Een half uurtje geleden
[ afbeelding ]
Bol levert hem morgen. Zeker weten.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:52 schreef Danter het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hoop zo dat hij morgen komt.. anders moet ik wachten tot maandag.... het gaat bij bol met brievenbus post dus zeker weten doe je het nu nooit
dat lukte al hoorquote:Op donderdag 27 november 2014 12:52 schreef s0ul1991 het volgende:
Nog een keer. Omdat ik jullie jaloers wil maken
[ afbeelding ]
ik heb de rode besteld. maar ga volgende keer ook maar van nedgaming bestellenquote:Op donderdag 27 november 2014 12:52 schreef s0ul1991 het volgende:
Nog een keer. Omdat ik jullie jaloers wil maken
[ afbeelding ]
Je hebt een Gateway, en ik zag al een Alpha Sapphire rom op internet staan. Dus je weet wel waar je moet zoekenquote:Op donderdag 27 november 2014 12:57 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik heb de rode besteld. maar ga volgende keer ook maar van nedgaming bestellen
heb nog steeds:
[ afbeelding ]
kan je geen rom maken van die blauwe en doorsturen?
ik heb een gateway maar koop wel ook games zoals je ziet maarquote:Op donderdag 27 november 2014 13:01 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Je hebt een Gateway, en ik zag al een Alpha Sapphire rom op internet staan. Dus je weet wel waar je moet zoeken
het is geen pokemon red of blue hequote:Op donderdag 27 november 2014 13:04 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik heb een gateway maar koop wel ook games zoals je ziet maar
maar weet ni twijfel nog om de blauwe ook te kopen. die rode heb ik al zitten spelen en vond ik wel goed. eigenlijk dacht ik dat ik charmander ging krijgen in het begin maar neewas wel beetje teleurstelling
ik ken niks van pokemons maar aangezien het een remake was van een spel dat ik nooit gespeeld heb dacht ik dat ik al die eerste150pokemons zou zienquote:Op donderdag 27 november 2014 16:51 schreef boik het volgende:
[..]
het is geen pokemon red of blue he
krijg je ook nog wel te zien, alleen de starters krijg je op een later momentquote:Op donderdag 27 november 2014 17:25 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik ken niks van pokemons maar aangezien het een remake was van een spel dat ik nooit gespeeld heb dacht ik dat ik al die eerste150pokemons zou zien
zoiets? http://i.imgur.com/ZIwCQ3D.jpgquote:Op donderdag 27 november 2014 23:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
V&A / [GEZ] Super Smash Bros. 3DS pincode
Mocht iemand er nog 1 over hebben
Ja die zou ik graag willen!quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:40 schreef redboyke het volgende:
[..]
zoiets? http://i.imgur.com/ZIwCQ3D.jpg![]()
ik gebruik het niet maar als jij het zo graag wil hebben dan wil ik de mijne graag houden
http://www.wehkamp.nl/spe(...)raal%2broze_3DS.htmlquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:07 schreef 2Happy4U het volgende:
Waar kan ik 3DS halen die niet 200 euro kost?
Je kan beter wachten op de New 3DSquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:07 schreef 2Happy4U het volgende:
Waar kan ik 3DS halen die niet 200 euro kost?
Roze, dat past wel bij Happy.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
http://www.wehkamp.nl/spe(...)raal%2broze_3DS.html
Is daar al een Europese datum voor, buiten "in 2015"?quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je kan beter wachten op de New 3DS
13 maartquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is daar al een Europese datum voor, buiten "in 2015"?
Nee. Lancering zou wel eens samen kunnen gaan vallen met Majora's Mask 3D, dat is een erg mooi pakket.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is daar al een Europese datum voor, buiten "in 2015"?
quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
http://www.wehkamp.nl/spe(...)raal%2broze_3DS.html
Voor Sinterklaas.quote:
Dat is een Must Buyquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee. Lancering zou wel eens samen kunnen gaan vallen met Majora's Mask 3D, dat is een erg mooi pakket.
Helemaal als het in combi met deze zou zijn. Dan ben ik bang dat ik toch een tweede 3ds aanschaf. (Maar dit is volgens mij een ontwerp van een fanboy)quote:
Jep. is een fanboy mockupquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:22 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
Helemaal als het in combi met deze zou zijn. Dan ben ik bang dat ik toch een tweede 3ds aanschaf. (Maar dit is volgens mij een ontwerp van een fanboy)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:41 schreef redboyke het volgende:
en ik ga pas binnen 2 weken naar huis
en ik heb niks extra moeten betalen whoohoo
alleen mijn backup kaartjes dat was 18euro douane kostenWie heeft het geleverd? Want de factuur kan nog komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
besteld op play asia en geleverd met Fed Ex.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wie heeft het geleverd? Want de factuur kan nog komen
Wacht dan nog maar even op de factuur van Fed Ex. Sorry bro.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:55 schreef redboyke het volgende:
[..]
besteld op play asia en geleverd met Fed Ex.
backupkaartjes was DHL dat heb ik betaald.
dit is de fed ex staat niet op van customs ofzo:quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wacht dan nog maar even op de factuur van Fed Ex. Sorry bro.
Ik heb een aantal shipments via Fed Ex gekregen en daar tot nu toe elke keer achteraf nog de kosten voor moeten betalen. Die stuurden ze apart op.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:08 schreef redboyke het volgende:
[..]
dit is de fed ex staat niet op van customs ofzo:
http://i.imgur.com/Om7GlQj.jpg
en deze is DHL http://i.imgur.com/m6Qri85.jpg
da's wel klote dan was al stiekem aan het juichenquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb een aantal shipments via Fed Ex gekregen en daar tot nu toe elke keer achteraf nog de kosten voor moeten betalen. Die stuurden ze apart op.
Uiteraard hoop ik voor je dat er niets meer komt, maar ik vrees het ergste.
Dat deed ik de eerste keer dus ookquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:21 schreef redboyke het volgende:
[..]
da's wel klote dan was al stiekem aan het juichen
kan ik binnen 2 weken wat pokemons met mezelf traden #Foreveralonequote:Op dinsdag 2 december 2014 18:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat deed ik de eerste keer dus ook
Maar goed, je hebt wel een New 3DS
Batterij helemaal laten leeglopen en dan helemaal vol opladen. Dan aanzetten zonder game erin. Mocht dat niet lukken sparen voor een New 3DSquote:Op woensdag 3 december 2014 16:54 schreef MartabakManis het volgende:
Mijn 3DS heeft het begeven denk ik, zonder dat er iets geks mee is gebeurd. Hij gaat wel aan, de schermen geven licht maar het beeld blijft zwart. De tips op internet die worden gegeven over dit 'screen of death' werken niet en ik ben allang buiten de garantieperiode.![]()
Heeft iemand ervaring hiermee en nog andere tips of moet ik gewoon maar doorsparen tot de New 3DS hier uitkomt ..
Had ik in de eerste week toen ik hem had, na een paar uur deed ie het ineens weer, heel vreemd. Geen idee wat het was... Heb je geen garantie?quote:Op woensdag 3 december 2014 16:54 schreef MartabakManis het volgende:
Mijn 3DS heeft het begeven denk ik, zonder dat er iets geks mee is gebeurd. Hij gaat wel aan, de schermen geven licht maar het beeld blijft zwart. De tips op internet die worden gegeven over dit 'screen of death' werken niet en ik ben allang buiten de garantieperiode.![]()
Heeft iemand ervaring hiermee en nog andere tips of moet ik gewoon maar doorsparen tot de New 3DS hier uitkomt ..
pssst, beter lezenquote:Op woensdag 3 december 2014 17:51 schreef roy9 het volgende:
[..]
Had ik in de eerste week toen ik hem had, na een paar uur deed ie het ineens weer, heel vreemd. Geen idee wat het was... Heb je geen garantie?
Hey... Psssst...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.365games.co.uk(...)nsole-metallic-blackquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Mensen hier die een Australische New 3DS hebben geďmporteerd:
Bij welke site, wat waren de totale kosten (in euro) en kregen jullie met btw van de douane te maken?
Besteld bij Play-Asia voor omgerekend 230 euro (inclusief verzendkosten). Geen idee of er nog importkosten bij komen, heb de gok genomen. Pakketje is onderweg en nu in Frankrijkquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Mensen hier die een Australische New 3DS hebben geďmporteerd:
Bij welke site, wat waren de totale kosten (in euro) en kregen jullie met btw van de douane te maken?
quote:If you have any interest in Amiibo figures, you might want to snap them up as they become available. Some characters won’t be getting a second printing.
Over the weekend, Canadian retailer Video Games Plus shared that it wouldn’t be able to get more of some figures. “Nintendo has officially discontinued Marth, Wii Fit Trainer & Villager amibos [sic],” the company writes. “Sorry folks these are gone forever.”
Bedankt, Stargames lijkt wel een interessante optie dan.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:41 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
http://www.365games.co.uk(...)nsole-metallic-black
Vanuit de UK. Geen doune kosten. In stock. Veel plezier.
EDIT: Moet je wel een maatje in de UK hebben die het naar je toestuurt
En dan heb je deze site ook nog:
http://www.stargames.be/s(...)s-xl-black-pal-.html
Hoeveel moet je nu bijbetalen?quote:Op maandag 8 december 2014 08:46 schreef Bisamrat het volgende:
Korte update, mijn pakketje is gepakt door de douanedus de BE website is goedkoper uiteindelijk. Ach ja meestal gaat het goed
quote:
twitter:MKGLofficial twitterde op maandag 08-12-2014 om 01:56:11Official word from @NintendoAmerica: no #amiibos are being discontinued. http://t.co/7cbdqcsp2e reageer retweet
Hij is ook op ebay te vinden, maar daar is hij ¤300. Die van mij is in ieder geval verstuurdquote:Op maandag 8 december 2014 22:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Bedankt, Stargames lijkt wel een interessante optie dan.
Zeker met het risico op douanekosten:
[..]
Hoeveel moet je nu bijbetalen?
Er komt een restock. Maar wanneer weten ze niet. Daarom kopen als je je favoriet ziet. Dit had beter gemoeten ivm met de kerstdagenquote:Op maandag 8 december 2014 23:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet discontinued, wel op=op... Euh?
300 euro, dat gaat wel richting 'beetje te gek'quote:Op maandag 8 december 2014 23:26 schreef s0ul1991 het volgende:
Hij is ook op ebay te vinden, maar daar is hij ¤300. Die van mij is in ieder geval verstuurd
http://stores.ebay.nl/stargamesnamur?_trksid=p2047675.l2563
kende lang wachten op kortingsacties van Nintendoquote:Op donderdag 11 december 2014 10:50 schreef nomar83 het volgende:
Phoenix Wright Trilogy vanaf vandaag in de eShop.
Twijfel heel erg of ik het ga downloaden, heb de serie begin dit jaar nog op m'n oude DS gespeeld. Denk dat ik op een kortingsactie wacht.
Ik heb Ace Attorney 5 anders met korting. Ik zie geregeld kortingsacties in de eShop.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:17 schreef boik het volgende:
[..]
kende lang wachten op kortingsacties van Nintendo
Er zit een camera in die ziet waar je hoofd is. De New 3DS kalibreert het 3D effect naar je kijkhoek. Het is dus minder irritant om de 3D functie te gebruiken. Ik zal het wel vaker gebruiken nu denk ik. Die rare dubbele hoek haalde mij altijd enorm uit de game.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:05 schreef Leer2eK het volgende:
Is het 3d gebeuren beter? M.a.w. maak je er gebruik van? Nu zet ik het eigenlijk enkel bij cutscenes aan, maar bij het spelen zelf uit.
Ok... Klinkt in ieder geval als een vooruitgang! Maar dan nog blijft het voor mij denk ik een gimmick waar ik niet veel meer mee zal doen dan bij de huidige 3ds.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:19 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Er zit een camera in die ziet waar je hoofd is. De New 3DS kalibreert het 3D effect naar je kijkhoek. Het is dus minder irritant om de 3D functie te gebruiken. Ik zal het wel vaker gebruiken nu denk ik. Die rare dubbele hoek haalde mij altijd enorm uit de game.
Totdat Xenoblade uitkomt voor de New 3DSquote:Op donderdag 11 december 2014 14:13 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
Ok... Klinkt in ieder geval als een vooruitgang! Maar dan nog blijft het voor mij denk ik een gimmick waar ik niet veel meer mee zal doen dan bij de huidige 3ds.
ik zeg ook niet dat ze nooit kortingen hebben, maar niet vaakquote:Op donderdag 11 december 2014 12:29 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik heb Ace Attorney 5 anders met korting. Ik zie geregeld kortingsacties in de eShop.
Het is trouwens een Capcom-game.
Zie regelmatig kortingen van 30-50 procent, raar.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:13 schreef boik het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat ze nooit kortingen hebben, maar niet vaak![]()
en de kortingen die ze geven is vaak ook niet echt de moeite, iig nie voor mij die 2 euro korting op een spel
en capcom of niet, het staat toch in de eshop en Nintendo is degene die de kortingen daar bepaald
op van die kutspellen die er nie toe doen ja ;')quote:Op donderdag 11 december 2014 15:14 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zie regelmatig kortingen van 30-50 procent, raar.
Is iets veranderd jaquote:Op donderdag 11 december 2014 15:26 schreef boik het volgende:
[..]
op van die kutspellen die er nie toe doen ja ;')
maarrr ik moet wel zeggen, tis voor mij wel alweer een tijdje geleden dat ik in de eshop ben geweest hoor dus mss is er iets veranderd dat zou kunnen
*kijkt naar je signature*quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:40 schreef redboyke het volgende:
net een factuur aangekregen import kosten 68euro. damn you play asia en fed ex
dit was de eerste betrouwbare site dat ik tegenkwam.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:55 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
*kijkt naar je signature*
En dan te bedenken dat een shop uit België hem ook aan het verkopen is
Die koop ik dan wel voor de WiiU. Tenzij er nog een shitload aan andere games alleen voor de New 3ds uitkomt.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:19 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Totdat Xenoblade uitkomt voor de New 3DS
Eerst Smash laten zien, dan Olympic games en dan afsluiten met ditquote:
hoop in ieder geval dat het geen flop word als DSi. ook dat ze de wifi knop hebben weggelaten en dat je de achterkant moet losvijzen stoort me.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Wachten. New 3DS heeft stabieler 3D, snellere processor. Uiteindelijk gaan er games komen die enkel op het nieuwe systeem draaien.
twitter:NintendoNL twitterde op zaterdag 27-12-2014 om 12:00:10De Game Boy-versie van Tetris voor de Nintendo #3DS is vanaf 31-12-2014 niet langer te koop in de Nintendo #eShop. http://t.co/8jTMparHcN reageer retweet
twitter:NintendoNL twitterde op vrijdag 26-12-2014 om 15:00:16Bravely Default is tot 1 januari 2015 in de aanbieding in de Nintendo #eShop op de #3DS. http://t.co/m2LjCJFkn3 reageer retweet
heb tetris alquote:Op zondag 28 december 2014 17:26 schreef Aether het volgende:
twitter:NintendoNL twitterde op zaterdag 27-12-2014 om 12:00:10De Game Boy-versie van Tetris voor de Nintendo #3DS is vanaf 31-12-2014 niet langer te koop in de Nintendo #eShop. http://t.co/8jTMparHcN reageer retweet
twitter:NintendoNL twitterde op vrijdag 26-12-2014 om 15:00:16Bravely Default is tot 1 januari 2015 in de aanbieding in de Nintendo #eShop op de #3DS. http://t.co/m2LjCJFkn3 reageer retweet
Voor mij zijn dat enkel Majora's Mask en Codename STEAM. Verwacht overigens in januari nieuwe aankondigingen voor komend jaar.quote:Op zondag 28 december 2014 18:33 schreef Zolder het volgende:
Zitten er eigenlijk nog wat toppers aan te komen?
Niet veel bijzonders dus voor mijquote:Op zondag 28 december 2014 19:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor mij zijn dat enkel Majora's Mask en Codename STEAM. Verwacht overigens in januari nieuwe aankondigingen voor komend jaar.
Layton is voor zover ik weet klaar, Youkai Watch komt overigens wel naar het Westen. Dat is een giga-hit in Japan.quote:Op zondag 28 december 2014 19:05 schreef Zolder het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders dus voor mijIk wil graag een nieuwe Professor Layton, 3d mario, 2d mario of zoiets.
Ik ben uberhaubt benieuwd of we nog een nieuwe Mario op de 3ds gaan zien.
Is dat een soort pokemon?quote:Op zondag 28 december 2014 19:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Layton is voor zover ik weet klaar, Youkai Watch komt overigens wel naar het Westen. Dat is een giga-hit in Japan.
Volgens mij een soort Dragon Quest x Pokémon.quote:
Benieuwd of het niet "te Japans" is voor de Europese/Westerse marktquote:Op zondag 28 december 2014 19:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij een soort Dragon Quest x Pokémon.
Dat werd destijds ook gedacht van Pokémon en dit jaar zelfs met Tomodachi Lifequote:Op zondag 28 december 2014 19:36 schreef Aether het volgende:
[..]
Benieuwd of het niet "te Japans" is voor de Europese/Westerse markt
tetheren via je smartphone o.i.d een optie?quote:Op maandag 29 december 2014 15:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet iemand hoe ik handig op een hotel internet kan? Ik krijg wel de pagina maar net op de plek waar ik op een knop moet drukken zegt hij dat de pagina niet volledig kan worden gerenderd, waardoor ik het wachtwoord niet kan invullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |