Er komt een restock. Maar wanneer weten ze niet. Daarom kopen als je je favoriet ziet. Dit had beter gemoeten ivm met de kerstdagenquote:Op maandag 8 december 2014 23:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet discontinued, wel op=op... Euh?
300 euro, dat gaat wel richting 'beetje te gek'quote:Op maandag 8 december 2014 23:26 schreef s0ul1991 het volgende:
Hij is ook op ebay te vinden, maar daar is hij ¤300. Die van mij is in ieder geval verstuurd
http://stores.ebay.nl/stargamesnamur?_trksid=p2047675.l2563
kende lang wachten op kortingsacties van Nintendoquote:Op donderdag 11 december 2014 10:50 schreef nomar83 het volgende:
Phoenix Wright Trilogy vanaf vandaag in de eShop.
Twijfel heel erg of ik het ga downloaden, heb de serie begin dit jaar nog op m'n oude DS gespeeld. Denk dat ik op een kortingsactie wacht.
Ik heb Ace Attorney 5 anders met korting. Ik zie geregeld kortingsacties in de eShop.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:17 schreef boik het volgende:
[..]
kende lang wachten op kortingsacties van Nintendo
Er zit een camera in die ziet waar je hoofd is. De New 3DS kalibreert het 3D effect naar je kijkhoek. Het is dus minder irritant om de 3D functie te gebruiken. Ik zal het wel vaker gebruiken nu denk ik. Die rare dubbele hoek haalde mij altijd enorm uit de game.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:05 schreef Leer2eK het volgende:
Is het 3d gebeuren beter? M.a.w. maak je er gebruik van? Nu zet ik het eigenlijk enkel bij cutscenes aan, maar bij het spelen zelf uit.
Ok... Klinkt in ieder geval als een vooruitgang! Maar dan nog blijft het voor mij denk ik een gimmick waar ik niet veel meer mee zal doen dan bij de huidige 3ds.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:19 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Er zit een camera in die ziet waar je hoofd is. De New 3DS kalibreert het 3D effect naar je kijkhoek. Het is dus minder irritant om de 3D functie te gebruiken. Ik zal het wel vaker gebruiken nu denk ik. Die rare dubbele hoek haalde mij altijd enorm uit de game.
Totdat Xenoblade uitkomt voor de New 3DSquote:Op donderdag 11 december 2014 14:13 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
Ok... Klinkt in ieder geval als een vooruitgang! Maar dan nog blijft het voor mij denk ik een gimmick waar ik niet veel meer mee zal doen dan bij de huidige 3ds.
ik zeg ook niet dat ze nooit kortingen hebben, maar niet vaakquote:Op donderdag 11 december 2014 12:29 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik heb Ace Attorney 5 anders met korting. Ik zie geregeld kortingsacties in de eShop.
Het is trouwens een Capcom-game.
Zie regelmatig kortingen van 30-50 procent, raar.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:13 schreef boik het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat ze nooit kortingen hebben, maar niet vaak![]()
en de kortingen die ze geven is vaak ook niet echt de moeite, iig nie voor mij die 2 euro korting op een spel
en capcom of niet, het staat toch in de eshop en Nintendo is degene die de kortingen daar bepaald
op van die kutspellen die er nie toe doen ja ;')quote:Op donderdag 11 december 2014 15:14 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zie regelmatig kortingen van 30-50 procent, raar.
Is iets veranderd jaquote:Op donderdag 11 december 2014 15:26 schreef boik het volgende:
[..]
op van die kutspellen die er nie toe doen ja ;')
maarrr ik moet wel zeggen, tis voor mij wel alweer een tijdje geleden dat ik in de eshop ben geweest hoor dus mss is er iets veranderd dat zou kunnen
*kijkt naar je signature*quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:40 schreef redboyke het volgende:
net een factuur aangekregen import kosten 68euro. damn you play asia en fed ex
dit was de eerste betrouwbare site dat ik tegenkwam.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:55 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
*kijkt naar je signature*
En dan te bedenken dat een shop uit België hem ook aan het verkopen is
Die koop ik dan wel voor de WiiU. Tenzij er nog een shitload aan andere games alleen voor de New 3ds uitkomt.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:19 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Totdat Xenoblade uitkomt voor de New 3DS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |