ik zou zeggen, ga stemmen!quote:Op donderdag 27 november 2014 22:00 schreef Moody het volgende:
Een lijst met maar liefst 2000 nummers waar geniale mainstream artiesten als The National, Arcade Fire, Ryan Adams etc. niet in staan geloof ik sowieso niet. Beetje bij de tijd blijven zeg ik, anders is je doelgroep dood over een paar jaar.
Dat is inderdaad zo'n 380 plaatsen te laag.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:42 schreef Moody het volgende:
Dit nummer staat op plek 461. Onder o.a. 8 Borsato covers. Dat is toch op zijn minst schandalig.
Dit is een top-5 nummer.
Nice. Zie ik weinig voorbij komen, maar zou mooi zijn als die weer in de lijst terug zou komen.quote:
Zeer bewuste stem, met precies dat doel. Overigens ook een nummer dat ik sowieso erg waardeer.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nice. Zie ik weinig voorbij komen, maar zou mooi zijn als die weer in de lijst terug zou komen.
Had zomaar ook in mijn lijst kunnen staan als ik wat langer de tijd had genomen om alles rustig te bekijken. Heb nog steeds 2 LP's van ze en ondanks dat het niet mijn favo nummer van ze is, wel het enige nummer wat kans maakt neem ik aan (?), dus ik hoop dat ze het zullen halen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:21 schreef Elfletterig het volgende:
Zeer bewuste stem, met precies dat doel. Overigens ook een nummer dat ik sowieso erg waardeer.
Ik heb nog wel een hint voor Ekdom. Iets met een alarm en dit:quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Morgen de overbekende stemfinale dag met bn-ers. Ben benieuwd of deze dj's van het gebaande radio2paadje durven af te wijken.
15:00 - 16:00 uur: Jan-Willem Roodbeen & Gerard Ekdom
En ik kan niet naar Radio2 luisteren vandaagquote:Op vrijdag 28 november 2014 07:28 schreef glittertje39 het volgende:
Laatste stemdag....en Dennis Weeningop de radio
ROCK AND ROLL!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Morgen de overbekende stemfinale dag met bn-ers. Ben benieuwd of deze dj's van het gebaande radio2paadje durven af te wijken.
15:00 - 16:00 uur: Jan-Willem Roodbeen & Gerard Ekdom
Waarom dan niet in plaats van You Don't Have To Say You Love Me het nummer What Have I Done To Deserve This van haar mét de PSB? Had je er nóg een Tennant/Lowe-liedje zonder dat Dusty erbij inschiet.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn stemlijst:
01 Pet Shop Boys - Suburbia
02 Pet Shop Boys - West End Girls
03 Pet Shop Boys - It's A Sin
04 John Lennon - Imagine
05 The Beatles- The Long & Winding Road
06 Heaven 17 - Temptation
07 Human League - Don't You Want Me
08 Dusty Springfield - You Don't Have To Say You Love Me
09 Alex Harvey - To Make My Life Beautiful
10 Billy Joel - Leningrad
11 ABBA - The Day Before You Came
12 Everly Brothers - Crying In The Rain
13 Louis Armstrong - What A Wonderful World
14 Procol Harum - A Salty Dog
15 Moby - Porcelain
Vrije keuze
01 Hurts - Wonderful Life
02 Pet Shop Boys - Left To My Own Devices
03 Pet Shop Boys - Being Boring
04 Röyksopp - Remind Me
05 New Order - True Faith
Eerder vandaag al mijn keuzes verklaard. Mijn missie is om een derde Tennant/Lowe-nummer in de lijst te krijgen (Suburbia). Verder een paar nummers uit de hoogste regionen van mijn Top 100 allertijden. En diverse nummers waarvan ik vind dat ze in de Top 2000 moeten (terug)komen.
Als Ekdom nog op de webcam Living Doll gaat doen, stijgt deze nog wel. Je moet er toch niet aan denkenquote:
twitter:sanderdeheer twitterde op vrijdag 28-11-2014 om 07:49:06#Top2000 feitjes van @HansSchiffers: @kensingtonband hoogste stijger als de lijst nu gemaakt zou worden! @NPORadio2 reageer retweet
Die laatste mag gelijk zijn nieuwe programma spammen?quote:09:00 - 10:00 uur: Daniel Dekker & Bart Arens
quote:10:00 - 11:00 uur: Daniel Dekker & Glennis Grace
13:00 - 14:00 uur: Gijs Staverman & Eva Jinek
dat is echt jammerquote:Op vrijdag 28 november 2014 07:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
En ik kan niet naar Radio2 luisteren vandaagjammer om het te missen
Dus?quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wel zo gay als een picknickmand.
Niet gestemd. Ik ga toch niet luisteren, dus vind ik het een beetje onzin. Of er moet tijdens de top wel een héél matig uurtje komen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:04 schreef Kingstown het volgende:
Zijn er nog mensen die gaan stemmen op de alternatieve snob-2000 lijst?
http://ondergewaardeerdel(...)m-voor-de-snob-2000/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |