Foo Fighters vallen best mee denk ik, zeker gezien het feit dat ze begin Juli al weer weg zijn, anders gok ik dat het net van die festivalhoeren waren als Muse.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:38 schreef theodoor9 het volgende:
Probleem is natuurlijk dat geen enkel groot festival het kan permiteren om niet Muse en Foo Fighters te hebben. Dat maakt het wel eentonig natuurlijk. Al zal Foo Fighters niet op Roskilde staan, omdat dat de reden was dat Werchter met de datum schuift. The War On Drugs zal zeker op Werchter staan. Misschien ook wel Pinkpop.
twitter:NovaRock_at twitterde op donderdag 27-11-2014 om 15:07:46Neue Bands gefällig? Morgen Vormittag ist es endlich so weit! Übrigens, werden wir bis dahin die 150.000 Fans knacken? #NR15 reageer retweet
Pinkpop komt met een naam die niet op Werchter staat.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:21 schreef richolio het volgende:
Is dat "leuke nieuwtje" over Pharrell op RW al bekend? Volgens festileaks komen ze daarmee. Weet niet of dat ook 8 december is of nu
Het ging over Pharrell (en zijn optreden) zelf volgens mijquote:Op donderdag 27 november 2014 15:22 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Pinkpop komt met een naam die niet op Werchter staat.
Nee, is dat een headliner? Ik ken het kwa naam, maar daar is eigenlijk alles mee gezegd?quote:Op donderdag 27 november 2014 15:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hadden we Patti Smith voor A Summer's Tale al?
Zie edit, Motley Crue, wellicht ondersteund door wat van die Duitse shit (Fantastischen Vier worden in één adem genoemd in het nieuwsbericht. Beetje co-head constructie ofzo).quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Geen headliner er tussen zo te zien?
De laatste Pinkpop headliner?quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Erg benieuwd waar Florence & The Machine heen gaat in NL, zou ik graag zien. Eerste 2 albums waren erg tof.
Headliner doet ze niet op Pinkpop, zou prima op de main passen imo.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De laatste Pinkpop headliner?Zou een mooie zijn voor 3FM afsluiter, maar geen idee of ze dat doen.
ya think?quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:45 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Een fake volgens mij
Foo Fighters krijgt het druk op de zondagquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:45 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Een fake volgens mij
Gewoon doen!quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Vinden jullie het nieuwswaardig om hier festivals te plaatsen met op het affiche o.a.: Betty Boo, Boney M, Kim Wilde en Rick Astley.
Wel paar leuke dingen, leuk voor WT ook, benieuwd hoe 'hoog' die staan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:25 schreef indiaantje89 het volgende:
Airbourne, Bonaparte, Within Temptation, Beastmilk, Decapitated, Deez Nuts, Eisbrecher, Eskimo Callboy, Gojira, Hatebreed, Ignite, Orange Goblin, Rise Of The Northstar, Saint Vitus, Stick To Your Guns, Toxpack, Triggerfinger, Truckfighters, Unearth
Voor Der Ring/Rockvaria
Ach ja, waar moeten ze nog mee komen? Verwacht voor zowel hun als Rock am Ring niet heel veel spannends meer, die hebben alles op alles gezet om initieel met een leuke lading namen te komen. Misschien dat er bij Rock am Ring nog een Late Night Special of 4e dag uit de mouw komt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik vind dit toch een matige lichting imo.
Scorpions, Mötley Crüe, Alice Cooper, NOFX, ZZ Top, Killing Joke, Childeren Of Bodom, Dead Kennedys etc. etc.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ja, waar moeten ze nog mee komen? Verwacht voor zowel hun als Rock am Ring niet heel veel spannends meer, die hebben alles op alles gezet om initieel met een leuke lading namen te komen. Misschien dat er bij Rock am Ring nog een Late Night Special of 4e dag uit de mouw komt.
Eerste doet volgens stadiontour, rest zal wel op Rock am Ring danwel WOA staan?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Scorpions, Mötley Crüe, Alice Cooper, NOFX, ZZ Top, Killing Joke, Childeren Of Bodom, Dead Kennedys etc. etc.
Hier doet hij het gewoon de RAR site.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eerste doet volgens stadiontour, rest zal wel op Rock am Ring danwel WOA staan?
RaR site nu down trouwens...
Ah ok, ik kijk altijd gelijk op .com site.quote:
Ach ja, als ze schuiven zijn veel artiesten hun principes snel kwijt hoor. Zie Metallicaquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ah ok, ik kijk altijd gelijk op .com site.
Tiësto trouwens de headliner voor 538 jingle ball. Een iets ander genre, maar toch opvallend aangezien Tiësto fittie had met 538 en toen naar 3FM is verkast.
Dat is ook weer zo, al is een band natuurlijk niet getrouwd met een bepaald festival.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ja, als ze schuiven zijn veel artiesten hun principes snel kwijt hoor. Zie Metallica
twitter:FestivalhallaNL twitterde op vrijdag 28-11-2014 om 15:35:08Het garagerock festival RAWK komt terug naar @ParadisoAdam. Headliner in 2015 is @TwinPeaksDudes! 12/02/15 - ¤12,50 reageer retweet
Dat is hier niet veel anders. Mister & Mississippi waren vorig jaar de headliner in de indiatent op Lowlands. Een jaar eerder was Kyteman de eennalaatste act in de Alpha.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:12 schreef Loveless85 het volgende:
Het blijft toch opmerkelijk hoe 'hoog' die Duitse shit in die duitstalige landen staat. Hier ook weer een sloot aan Duitse meuk wat gewoon hoger staat dan een Eagles of Death Metal, Nightwish, etc
Klopt, maar het is hier "ondenkbaar" dat er een Nederlandse act gaat headlinen op Pinkpop, en zo moet je dat wel beredeneren.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is hier niet veel anders. Mister & Mississippi waren vorig jaar de headliner in de indiatent op Lowlands. Een jaar eerder was Kyteman de eennalaatste act in de Alpha.
Belgische acts staan hier ook vrij hoog op de affiche. Triggerfinger, Selah Sue en Stromae zijn in andere landen kleiner.
Headliner in de India is wel iets anders dan dé grote act zijn op bv. Rock am Ring of Nova Rock.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is hier niet veel anders. Mister & Mississippi waren vorig jaar de headliner in de indiatent op Lowlands. Een jaar eerder was Kyteman de eennalaatste act in de Alpha.
Belgische acts staan hier ook vrij hoog op de affiche. Triggerfinger, Selah Sue en Stromae zijn in andere landen kleiner.
In Duitsland is het wel een stukje erger, daar heb je (/hebben jullie) gelijk in. Dan zou Golden Earring of Anouk een groot Nederlands festival moeten headlinen, dat gebeurt gelukkig niet zo snelquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Klopt, maar het is hier "ondenkbaar" dat er een Nederlandse act gaat headlinen op Pinkpop, en zo moet je dat wel beredeneren.
Anouk nog een keer Lowlands in 06/07/08 ofzo volgens mij, das echt het enige wat ik me kan herinneren. En uiteraard de Golden Earring op Pinkpop, maar we weten allemaal denk ik wel hoeveel strontkarren kritiek ze toen over zich heen kregen, en na 2 jaartjes krap 20k kaarten te verkopen zijn ze toen toch maar snel grote internationale acts gaan boekenquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In Duitsland is het wel een stukje erger, daar heb je (/hebben jullie) gelijk in. Dan zou Golden Earring of Anouk een groot Nederlands festival moeten headlinen, dat gebeurt gelukkig niet zo snel
Hehe, van Anouk wist ik dat ze in 2008 op Lowlands headlinedequote:Op vrijdag 28 november 2014 17:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Anouk nog een keer Lowlands in 06/07/08 ofzo volgens mij, das echt het enige wat ik me kan herinneren. En uiteraard de Golden Earring op Pinkpop, maar we weten allemaal denk ik wel hoeveel strontkarren kritiek ze toen over zich heen kregen, en na 2 jaartjes krap 20k kaarten te verkopen zijn ze toen toch maar snel grote internationale acts gaan boeken
Yup, 18u onze tijd.quote:Op zondag 30 november 2014 11:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Isle Of Wight komt morgen met hun eerste namen.
Beetje onduidelijke tweet, maar volgens mij staat dus Cannibal Corpse op Into The Grave.twitter:into_the_grave twitterde op maandag 01-12-2014 om 10:00:08Eindelijk is het zover, we mogen weer een band bekend maken! Iemand schreef eens over deze groep: "If vomit were... http://t.co/QEkyiz9Yuo reageer retweet
Yep. En eerder dus al Avatar en Audrey Horne.quote:Op maandag 1 december 2014 10:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Beetje onduidelijke tweet, maar volgens mij staat dus Cannibal Corpse op Into The Grave.twitter:into_the_grave twitterde op maandag 01-12-2014 om 10:00:08Eindelijk is het zover, we mogen weer een band bekend maken! Iemand schreef eens over deze groep: "If vomit were... http://t.co/QEkyiz9Yuo reageer retweet
Je verwacht het niet.quote:
twitter:FestivalhallaNL twitterde op maandag 01-12-2014 om 18:03:50@fleetwoodmac is een 'Worldwide festival exclusive' voor #IOW15, dus daarmee vallen ze af voor oa #Pinkpop en #Glasto http://t.co/U2KeqRhqlf reageer retweet
Doen ze weer goedquote:
Mooie naam ja, schijnbaar toch Glastonbury te slim af, en wereldwijd enige festival waar ze staan.quote:
Geen slechte namen, al vind ik Gaga wel wat te poppy voor northsea jazz.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
Lady Gaga & Tony Bennett op North Sea Jazz
twitter:FestivalhallaNL twitterde op dinsdag 02-12-2014 om 12:48:21oa @faithless toegevoegd voor @smsfestival. Vindt 2 weken voor #Lowlands plaats in Duitsland. #SMSX9 #festivals http://t.co/nyBQhvb2Mn reageer retweet
dude van de festileakstwitter:Joszwa twitterde op dinsdag 02-12-2014 om 13:08:10@FestivalhallaNL Waar komt die poster vandaan? Officiële kanalen melden niets. reageer retweet
twitter:FestivalhallaNL twitterde op dinsdag 02-12-2014 om 19:39:43We hebben nog even navraag gedaan naar aanleiding van de eerdere poster van @smsfestival, met @faithless er op 1/2 http://t.co/L7gRliWZhi reageer retweet
twitter:FestivalhallaNL twitterde op dinsdag 02-12-2014 om 19:40:27En we kunnen jullie mededelen dat de poster echt is. Kortom; #Faithless staat voor een #reunie in 2015. #SMS15 #festivals reageer retweet
Blijkbaar gepost door Chemical Brothers op facebook als Evenement. Wederom dus een band die namen lekt van een festival:quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:44 schreef Loveless85 het volgende:
Klein soapje op de twitters, maar;twitter:FestivalhallaNL twitterde op dinsdag 02-12-2014 om 12:48:21oa @faithless toegevoegd voor @smsfestival. Vindt 2 weken voor #Lowlands plaats in Duitsland. #SMSX9 #festivals http://t.co/nyBQhvb2Mn reageer retweet
dude van de festileakstwitter:Joszwa twitterde op dinsdag 02-12-2014 om 13:08:10@FestivalhallaNL Waar komt die poster vandaan? Officiële kanalen melden niets. reageer retweet
twitter:FestivalhallaNL twitterde op dinsdag 02-12-2014 om 19:39:43We hebben nog even navraag gedaan naar aanleiding van de eerdere poster van @smsfestival, met @faithless er op 1/2 http://t.co/L7gRliWZhi reageer retweet
twitter:FestivalhallaNL twitterde op dinsdag 02-12-2014 om 19:40:27En we kunnen jullie mededelen dat de poster echt is. Kortom; #Faithless staat voor een #reunie in 2015. #SMS15 #festivals reageer retweet
Toch komt het nieuwtje van onze oosterburenquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
Dat dus
Festileaks heeft er ondertussen ook een artikel aan gewijd
Nee deden in wisselende samenstelling onder naam Faithless soundsystem eea.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Toch komt het nieuwtje van onze oosterburen. Festivalisten kwam eerder mee. Maar Faithless was vorig jaar toch weer bij elkaar?
Bij Tillskotten dacht ik aan heel wat anders...quote:Op woensdag 3 december 2014 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel Zweeds kon!
Na lang zwijgen kan ik het eindelijk bekend maken, ik sta in de ArenA!twitter:festivalinfo twitterde op woensdag 03-12-2014 om 13:17:02Toppers halen indiaan, cowboy en meer naar ArenA - http://t.co/AKTB84PTAJ reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 december 2014 13:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Na lang zwijgen kan ik het eindelijk bekend maken, ik sta in de ArenA!twitter:festivalinfo twitterde op woensdag 03-12-2014 om 13:17:02Toppers halen indiaan, cowboy en meer naar ArenA - http://t.co/AKTB84PTAJ reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 december 2014 13:20 schreef indiaantje89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
twitter:muse twitterde op woensdag 03-12-2014 om 13:37:34RUSSIA! Muse are headlining @parklivefest in Moscow & #Greenfest in St. Petersburg in 2015: http://t.co/zBOxgIQqnD http://t.co/MwSpO8AFQB reageer retweet
WOW EXCLUSIVE IN EUROPEAA??quote:Op woensdag 3 december 2014 13:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
twitter:muse twitterde op woensdag 03-12-2014 om 13:37:34RUSSIA! Muse are headlining @parklivefest in Moscow & #Greenfest in St. Petersburg in 2015: http://t.co/zBOxgIQqnD http://t.co/MwSpO8AFQB reageer retweet
twitter:allHarm twitterde op woensdag 03-12-2014 om 14:15:19Het gerucht gaat dat de maker van het beste / slechtste album v/h jaar (U2) zo een tour aankondigt (Ziggo Dome inc) reageer retweet
Klopt, is al eea uitgelekt (parijs oa) en ze schijnen met Pinkpop nog in US/Canada te zitten, maar is nog niet officieel bevestigd.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
twitter:allHarm twitterde op woensdag 03-12-2014 om 14:15:19Het gerucht gaat dat de maker van het beste / slechtste album v/h jaar (U2) zo een tour aankondigt (Ziggo Dome inc) reageer retweet
twitter:FestivalhallaNL twitterde op woensdag 03-12-2014 om 18:01:55@IsleOfWightFest pakt uit met de volgende acts; The Prodigy, The Black Keys, Pharrell Williams #IOW15 #festivals http://t.co/pdovuLVLkg
reageer retweet
twitter:smsfestival twitterde op donderdag 04-12-2014 om 11:06:04@FestivalhallaNL, that poster was just a dummy. here´s the correct one, whithout faithless. plz update! http://t.co/gwnmUksVod reageer retweet
twitter:FestivalhallaNL twitterde op donderdag 04-12-2014 om 11:12:46@smsfestival But will @Faithless be announced later? Why would the @ChemBros leak a poster with an incorrect subheadliner on it? reageer retweet
twitter:smsfestival twitterde op donderdag 04-12-2014 om 11:27:18@FestivalhallaNL they did not "leak" it. They just thought ist was an official poster, but it was a dummy. We did not announce Faithless. reageer retweet
twitter:FestivalhallaNL twitterde op donderdag 04-12-2014 om 11:28:03@smsfestival I understand, but there is a difference between 'did not announce' and 'will not play', so which one is it? ;-) reageer retweet
twitter:smsfestival twitterde op donderdag 04-12-2014 om 11:37:38@FestivalhallaNL there is also a difference between 'official announcements' and lineup in progress'. reageer retweet
twitter:FestivalhallaNL twitterde op donderdag 04-12-2014 om 11:52:08@smsfestival I understand, we've tweeted that the poster is not official but a dummy, but also that you wont deny that faithless will play reageer retweet
Iemand die volgens Sonnemond Sterne een ware sherlock is;quote:Op donderdag 4 december 2014 12:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wie zit er achter FestivalhallaNL?
twitter:smsfestival twitterde op donderdag 04-12-2014 om 12:12:29@FestivalhallaNL very investigative
reageer retweet
A-Haquote:Op vrijdag 5 december 2014 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
A-Ha en System of a Down voor Rock in Rio Brazil
Jep, Hozier lijkt me een heel logische zet. Interpol weet ik niet of dat wat is voor Pinkpop. Al zou ik er heel blij mee zijn. Top band!quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:34 schreef Mandéra het volgende:
The Prodigy was op Sziget dit jaar echt matig, beter komen ze niet naar Pinkpop.
Interpol, Hozier en Netsky mogen wel komen van mij.
Not bad, en de headliner moet nog komen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
ENTER SHIKARI and TERROR erbij voor Jera on Air.
Leuke line-up. Jammer dat sommige bands niet europa touren.quote:Op maandag 8 december 2014 14:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik schrok even dat Slipknot ook een blunder had begaan ivm Fortarock:
[ afbeelding ]
Iemand hier wel is geweest?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Not bad, en de headliner moet nog komen.
[ afbeelding ]
Zie Vestival het wel doen.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Benieuwd of er een Nederlands festival zich daar aan durft te wagen.
Ik zag deze voorbij komen:quote:Op woensdag 10 december 2014 13:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Sonisphere komt terug. Raad eens wie ze hebben.
[ afbeelding ]
Rock in Vienna dus.quote:
twitter:FestivalhallaNL twitterde op vrijdag 12-12-2014 om 09:48:07AC/DC speelt #Wembley Stadium op 4 juli. Week na @GlastoFest http://t.co/VoOqUN5VrJ… #ACDC #Glasto reageer retweet
Geen NL dates?quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
twitter:FestivalhallaNL twitterde op vrijdag 12-12-2014 om 09:48:07AC/DC speelt #Wembley Stadium op 4 juli. Week na @GlastoFest http://t.co/VoOqUN5VrJ… #ACDC #Glasto reageer retweet
Alleen aangekondigde Wembley show.quote:
Lijkt me toch wel dat dat Boutique gaat worden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:11 schreef Loveless85 het volgende:
Benieuwd of er een Belgische datum volgt, anders worden die belgjes helemaal leip. Zie ze nog wel Werchter Boutique doen met eigen voorprogramma en podium.
Hebben ze daar überhaupt concertwaardige stadia? Moet zeggen dat ik het heel weinig hoor daar?quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel dat dat Boutique gaat worden.
stadia? Stadions bedoel je gok ikquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebben ze daar überhaupt concertwaardige stadia? Moet zeggen dat ik het heel weinig hoor daar?
Dat ja.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
stadia? Stadions bedoel je gok ik
twitter:ESNSnl twitterde op dinsdag 16-12-2014 om 11:01:41Guus Meeuwis & New Cool Collective Big Band met Hollandse Meesters naar Eurosonic Noorderslag http://t.co/sy8oNMoZQR reageer retweet
Milky Chance zal ook wel naar de Werchters en Pinkpops komen dit jaar. Passenger ook wel waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
First Aid Kit, Passenger, Milky Chance, Eva & Manu voor Provinssirock (Finland). Weekend van Rock Werchter.
ik weet niet, krijg je wel massa verhuizingen na zo'n optreden.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vind het idee wel weer eens vernieuwend.
Ja, ik vind die plaat ook niet veel. Ken er vrij weinig van verder. Lijkt me een Lowlands naampje. Of DTRH. Maar er breekt vrij weinig door op dit moment.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
Maareh, Sheppard gaat dus half Europa rond, en staat vast redelijk hoog, puur om 'Geronimo'?
Huh, tourt muse?quote:Op woensdag 17 december 2014 16:34 schreef Loveless85 het volgende:
Zou Muse daar exclusief staan voor Europa?
twitter:FestivalhallaNL twitterde op vrijdag 19-12-2014 om 09:21:42Paolo Nutini zal ook acte de presence geven op Open Air St. Gallen 2015! #festivals # reageer retweet
twitter:opener_festival twitterde op vrijdag 19-12-2014 om 10:00:40Kasabian headlinerem Open’era 2015! Gdynia, sobota, 4 lipca, 22:00.Kasabian to headline Open’er 2015! Gdynia,... http://t.co/caFL2g4YxM reageer retweet
Is geen publieksprijs dus helaasquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:20 schreef indiaantje89 het volgende:
@Dark_Angelus. Waar kunnen we stemmen voor de zilvere camera?
Jammer, daar gaat de FOK! campagnequote:Op vrijdag 19 december 2014 11:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Is geen publieksprijs dus helaas
Beyer b2b met Liebing is heel erg tof! Sowieso is Drumcode goed vertegenwoordigd daar zo! Wil altijd nog een keer naar dat festival.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Adam Beyer
B2B
Chris Liebing
Joseph Capriati
Lea Dobricic
Marko Milosavljevic
Nicole Moudaber
Octave One
Voor Exit Festival
twitter:zwartecross twitterde op vrijdag 19-12-2014 om 14:05:07Geen extra AC/DC show op Zwarte Cross……. http://t.co/imMCrVnVqs reageer retweet
Ik hoop op een los concert in Nederland. Anders moet ik ergens een dagkaart voor hebbenquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Brandon Flowers gaat waarschijnlijk ook touren volgens festileaks. En staan op Bilbao BBK.
Origineel wel, die stond er in 2011 & 2013 ook al...quote:Op zondag 21 december 2014 09:31 schreef chansadres het volgende:
11 juli zal Roger Hodgson (ex-Supertramp) een concert geven in Nederland en in januari meer informatie hier over,
Bospop is dit jaar 11 en 12 juli. Eerste namen in januari.
Wie de link vind in beide berichten, snapt het...
Ga maar eens na hoe vaak de Simple Minds al niet hebben gestaan. Of ZZ-Top. Bospop is nooit een origineel festival geweest maar altijd het "restjes" festival van Mojo. Wat oud is en nergens anders kunnen plaatsen dat zetten we op Bospop neer. Uitzonderingen daargelaten (Sting/Neil Young). Al is die eerste ook aan het touren in Europa...quote:Op zondag 21 december 2014 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Origineel wel, die stond er in 2011 & 2013 ook al...
Je bedoelt geen budget. Probleem is zoals altijd bezoekersaantallen. Het festival is te groot voor headliners zoals De Dijk/Blof. Maar het festival is te klein voor The Who. Met die laatste band waren ze ooit in een vergevorderd stadium maar dat ketste af op bezoekersaantallen. En de gemeente support dit festival niet. Hij wil liever dwars liggen en het festival klein houden zodat er vooral niet te veel man op af komen. En dan houd je acts over uit de middenmoot en niet die grote namen. Ook hadden ze ideeën om meer richting 90's bands te gaan maar dat jaar (Morrissette en Kravitz) flopte genadeloos. Bospop blijft het uit de hand gelopen buurtfeest en trekt voornamelijk buurtbewoners. Natuurlijk best gezellig maar verschillende bands weigeren terug te komen zoals The Cult: http://www.limburger.nl/a(...)DIA01/120729894/1321quote:Op zondag 21 december 2014 16:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Er is genoeg te boeken voor Bospop dit jaar. En bijna elk jaar wel. Maar het valt bijna ieder jaar tegen. Geen goed budget denk ik.
Mojo zit er in toch? Dan zou er financieel best wat haalbaar moeten zijn. Ik heb het idee dat het best kan werken in NL. Mits ze maar de juiste bands boeken. Zo had Kiss bijvoorbeeld prima geweest voor een Bospop. En dan gewoon de Blof's en Triggeringers van deze wereld op het affiche laten verdwijnen. En wat meer lijn inbouwen. Want soms slaan die timetables daar nergens opquote:Op zondag 21 december 2014 16:50 schreef chansadres het volgende:
[..]
Je bedoelt geen budget. Probleem is zoals altijd bezoekersaantallen. Het festival is te groot voor headliners zoals De Dijk/Blof. Maar het festival is te klein voor The Who. Met die laatste band waren ze ooit in een vergevorderd stadium maar dat ketste af op bezoekersaantallen. En de gemeente support dit festival niet. Hij wil liever dwars liggen en het festival klein houden zodat er vooral niet te veel man op af komen. En dan houd je acts over uit de middenmoot en niet die grote namen. Ook hadden ze ideeën om meer richting 90's bands te gaan maar dat jaar (Morrissette en Kravitz) flopte genadeloos. Bospop blijft het uit de hand gelopen buurtfeest en trekt voornamelijk buurtbewoners. Natuurlijk best gezellig maar verschillende bands weigeren terug te komen zoals The Cult: http://www.limburger.nl/a(...)DIA01/120729894/1321
Hmm had laatst ergens een overzichtje gemaakt, als je het omrekent is eigenlijk iets als Pinkpop nog een van de duurdere (je krijgt 2,5 dag festival voor 180¤).quote:Op maandag 22 december 2014 16:48 schreef Adrie072 het volgende:
Rock Werchter kost nu 226 euro voor het gehele weekend, ik vind dat toch best veel geld. Welke festivals zouden jullie aanraden, die een stuk goedkoper zijn?
quote:Op maandag 17 november 2014 13:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Iets totaal anders:
[ afbeelding ]
[..]
Als trance liefhebber ben ik hier wel benieuwd naar.
Soon?twitter:TranceNationNL twitterde op dinsdag 11-11-2014 om 18:39:40The following is a message to all citizens of the Global Family: Line-up information coming SOON!! High-quality,... http://t.co/tHUi809zN4 reageer retweet
schiet niet optwitter:TranceNationNL twitterde op dinsdag 16-12-2014 om 18:53:40Citizens of Trance NationBrace yourselves…Winter is coming!Keep yourselves warm with a line-up that’s on fire.... http://t.co/M2nrNSWqJR reageer retweet
Dan zou ik eens goed naar Hurricane kijken.quote:Op maandag 22 december 2014 17:23 schreef Adrie072 het volgende:
Hoef niet perse 'grote acts' inderdaad, 2-3 ietwat bekende namen zou fijn zijn. Het moet in ieder geval buiten Nederland zijn, meerdaags en het liefst dat enorme commerciële gevoel missen, als je begrijpt wat ik bedoel.
Niet echt nee, al ben ik benieuwd of ze wel op kunnen boxen tegen ASOT.quote:Op maandag 22 december 2014 18:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]Soon?twitter:TranceNationNL twitterde op dinsdag 11-11-2014 om 18:39:40The following is a message to all citizens of the Global Family: Line-up information coming SOON!! High-quality,... http://t.co/tHUi809zN4 reageer retweet
En de tweet van vorige week, dat de line up die week zou komen:schiet niet optwitter:TranceNationNL twitterde op dinsdag 16-12-2014 om 18:53:40Citizens of Trance NationBrace yourselves…Winter is coming!Keep yourselves warm with a line-up that’s on fire.... http://t.co/M2nrNSWqJR reageer retweet
twitter:FestivalhallaNL twitterde op dinsdag 23-12-2014 om 14:12:21Het is in de buurt, maar toch echt geen Weert
@RogerHodgson staat 11 juli op @ParkCityLive in Heerlen! 24/12 in de VVK #festivals reageer retweet
quote:Op maandag 22 december 2014 20:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Niet echt nee, al ben ik benieuwd of ze wel op kunnen boxen tegen ASOT.
Heb mn twijfels dat ze er gewoon een paar house namen bij proppen ofzo. Zoals ze Trance Energy ook om zeep hebben geholpen.
Valt niet tegen toch, al vind ik dat New World Funx nog niet een succes wat ik vorige keer hoorde bij ASOT.quote:
prima line up, en twee zalen. En de datum is een stuk gunstiger dan ASOTquote:Op zondag 28 december 2014 23:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Valt niet tegen toch, al vind ik dat New World Funx nog niet een succes wat ik vorige keer hoorde bij ASOT.
Maar wel mooie line-up. Menno De Jong!, en Eddie Halliwell is ook wel een held! O en ik zal Aly & Fila over het hoofd. Hebben pareltjes op hun naam staan!
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:08 schreef Loveless85 het volgende:
Portugal the Man, die act kan ik ook niet meer zien zonder te denken aan een raar Amerikaans wijf op de camping van RaR vorig jaar
PSIES!quote:
Ja gewoon een intens raar wijf, ze kende volgens mij bijzonder weinig van de line-up, maar ging iedere dag (ze waren onze buren) los over Portugal The Man, daar was ze helemaal weg van. Keer 's nachts zaten we onder onze partytent en ging het over dat niemand nog boobies had gezien, dus ging mevrouw dat wel even oplossen en met d'r shirt omhoog onder de partytent staan springenquote:
Ze staan ook in Mei op Rock in Rio USA (Vegas), hoop daarvan komt (waarschijnlijk) ook naar Europa: Linkin Park ook in najaar waarschijnlijk, schijnen Rock 'n Heim te doen, en gerucht voor Pukkelpop. Metallica heeft ook wat dates in juni/augustus in Europa. Rise Against/Deftones idem.quote:
Metallica werd ook al een tijdje (zelfs voor de bekendmaking op Reading/Leeds) genoemd als gerucht voor Pukkelpop.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze staan ook in Mei op Rock in Rio USA (Vegas), hoop daarvan komt (waarschijnlijk) ook naar Europa: Linkin Park ook in najaar waarschijnlijk, schijnen Rock 'n Heim te doen, en gerucht voor Pukkelpop. Metallica heeft ook wat dates in juni/augustus in Europa. Rise Against/Deftones idem.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
In het desbetreffende topic
FES / Down The Rabbit Hole // 26-27-28 juni // Groene Heuvels Beuningen
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:08 schreef Loveless85 het volgende:
Portugal the Man, die act kan ik ook niet meer zien zonder te denken aan een raar Amerikaans wijf op de camping van RaR vorig jaar
Overigens rommelt het ook rond Coachella, die komen denk ik deze week ook met line-up. Die willen ook nog weleens verrassen met een bijzondere headliner.
Drake en Jack White zijn voor mij persoonlijk geen top headliners (White Stripes was leuk, maar het Jack White materiaal ben ik nog niet echt van overtuigd). En er staan leuke dingen bij hoor. In mijn ogen nemen de dance namen wel een steeds groter deel van het affiche over.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
Er staat toch redelijk wat tussen waar hier fapfap wordt gedaan als het ergens in europa opduikt / op zou duiken; Belle & Sebastian, Hozier, Caribou, War on Drugs, Ride, Tame Impala, Angus & Julia Stone, George Ezra, Gaslamp Killer. Kasabian en Royal Blood staan er nog klein tussen ergens
Laatste dag is wel peop.
Eens hoor, maar dat is ook beetje inherent aan het festival, dit is nog meer dan Glasto 'zien en gezien worden', en lading celebs en hipsters die van de 'alternatieve' of rockacts 85% niet kennen. Schijnbaar programmeren ze daar steeds meer naar.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Drake en Jack White zijn voor mij persoonlijk geen top headliners (White Stripes was leuk, maar het Jack White materiaal ben ik nog niet echt van overtuigd). En er staan leuke dingen bij hoor. In mijn ogen nemen de dance namen wel een steeds groter deel van het affiche over.
En die zondag staat er heel weinig leuke dingen op het affiche. Al zou ik wel met Jamie XX, Built To Spuil en Florence wel kunnen vermaken.
Jup ik denk dat ze ook nog op Glasto staan en dan hun festival showtjes er wel zitten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eens hoor, maar dat is ook beetje inherent aan het festival, dit is nog meer dan Glasto 'zien en gezien worden', en lading celebs en hipsters die van de 'alternatieve' of rockacts 85% niet kennen. Schijnbaar programmeren ze daar steeds meer naar.
Plus zal AC/DC echt bakken met geld gekost hebben, 2 shows natuurlijk (het is twee weekenden). Ik denk dat je echt niet onder 10 mio $ hoeft te rekenen. Dan heb je met Drake en Jack White denk ik twee heel 'voordelige' headliners. Beiden waarschijnlijk blij dat ze er staan, gewoon Amerikaanse artiesten.
Coachella is zoals altijd wel weer gewoon top. Soms is het net alsof ze mijn muzieklijst bekijken en daar artiesten van halen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |