Ja ik weet het, vaak ben ik het met hem eens maar Crowded House vind ik saai en maar matig mooi.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sersjee zal het wel ff tussen je oren slaan.
weather with you vind ik ook geen reet aan, die andere twee vind ik veel beter. Ik deel je mening wel enigszins.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik weet het, vaak ben ik het met hem eens maar Crowded House vind ik saai en maar matig mooi.
Hoewel Weather With You een weinig representatieve plaat is. Fall at your Feet of Into Temptation vind ik al veel mooier.
Saaiheid moet je compenseren met schoonheid en Crowded House doet het dat bij mij niet voldoende.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
weather with you vind ik ook geen reet aan, die andere twee vind ik veel beter. Ik deel je mening wel enigszins.
en leeftijd is het niet bij mij, ik ben opgegroeid met CH
nu?quote:
Thee dan?quote:Op donderdag 27 november 2014 10:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al ben ik geen koffiedrinker
Mex heeft altijd de waarheid in pachtquote:
Jup.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mex heeft altijd de waarheid in pacht
Ja, maar dat is niet goed voor mijn stoere houthakkersimago.quote:
Bier of whiskey de hele dag.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet goed voor mijn stoere houthakkersimago.
Past wel bij je Atze UIquote:Op donderdag 27 november 2014 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind 'ik vind' voor elke post flikkeren teveel moeite
quote:Op donderdag 27 november 2014 10:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al ben ik geen koffiedrinker
quote:Op donderdag 27 november 2014 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bier of whiskey de hele dag.
Afgewerkte kettingzaagoliequote:Op donderdag 27 november 2014 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bier of whiskey de hele dag.
quote:Op donderdag 27 november 2014 10:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[..]
Afgewerkte kettingzaagolie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |