Ja ik weet het, vaak ben ik het met hem eens maar Crowded House vind ik saai en maar matig mooi.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sersjee zal het wel ff tussen je oren slaan.
weather with you vind ik ook geen reet aan, die andere twee vind ik veel beter. Ik deel je mening wel enigszins.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik weet het, vaak ben ik het met hem eens maar Crowded House vind ik saai en maar matig mooi.
Hoewel Weather With You een weinig representatieve plaat is. Fall at your Feet of Into Temptation vind ik al veel mooier.
Saaiheid moet je compenseren met schoonheid en Crowded House doet het dat bij mij niet voldoende.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
weather with you vind ik ook geen reet aan, die andere twee vind ik veel beter. Ik deel je mening wel enigszins.
en leeftijd is het niet bij mij, ik ben opgegroeid met CH
nu?quote:
Thee dan?quote:Op donderdag 27 november 2014 10:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al ben ik geen koffiedrinker
Mex heeft altijd de waarheid in pachtquote:
Jup.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mex heeft altijd de waarheid in pacht
Ja, maar dat is niet goed voor mijn stoere houthakkersimago.quote:
Bier of whiskey de hele dag.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet goed voor mijn stoere houthakkersimago.
Past wel bij je Atze UIquote:Op donderdag 27 november 2014 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind 'ik vind' voor elke post flikkeren teveel moeite
quote:Op donderdag 27 november 2014 10:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al ben ik geen koffiedrinker
quote:Op donderdag 27 november 2014 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bier of whiskey de hele dag.
Afgewerkte kettingzaagoliequote:Op donderdag 27 november 2014 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bier of whiskey de hele dag.
quote:Op donderdag 27 november 2014 10:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[..]
Afgewerkte kettingzaagolie
Mag ook.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[..]
Afgewerkte kettingzaagolie
jij bent toch meer van het teabaggen?quote:Op donderdag 27 november 2014 10:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mannen die thee drinken zijn niet stoer?quote:Op donderdag 27 november 2014 10:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zo vrolijk word ik hier vanquote:
Ik drink thee om mijn mannelijkheid in toom te houdenquote:Op donderdag 27 november 2014 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mannen die thee drinken zijn niet stoer?
[..]
Zo vrolijk word ik hier van
quote:Op donderdag 27 november 2014 10:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik drink thee om mijn mannelijkheid in toom te houden
Ik ken het meerendeel nietquote:Op donderdag 27 november 2014 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
MUZ / FOK! singles-top 100 allertijden 2014
Zo, mijn lijstje van dit jaar.
Hopelijk wordt ie gewaardeerd door Bronson, Sersjee en Pandaplint.
Dat hoor ik elk jaar, al is mn singleslijstje wat meer met 'hits' dan mijn albumlijst. Zitten wat shoegaze en noiseacts tussen maar dat is niet de helft van de lijst itt mijn albumlijst.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ken het meerendeel niet![]()
M83 - Midnight City
Mijn complimenten. Lekker gevarieerd.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
MUZ / FOK! singles-top 100 allertijden 2014
Zo, mijn lijstje van dit jaar.
Hopelijk wordt ie gewaardeerd door Bronson, Sersjee en Pandaplint.
We dubbelen er 2quote:Op donderdag 27 november 2014 10:48 schreef 3rdRock het volgende:
song van het jaar lijst. kende heel veel niet dus ik heb voor mij bekende nummers eruit gepikt die ik wel lekker vind klinken
Death From Above 1979 - Trainwreck 1979
Die Antwoord - Pitbull Terrier
Hozier - Take Me To Church
Iggy Azalea ft. Charlie XCX - Fancy
Jett Rebel - Louise
London Grammar - Strong
Paloma Faith ft. Pharrell - Can't Rely On You
Sam Smith - Stay With Me
The Black Keys - Fever
The War On Drugs - Under The Pressure
Jett REbel en Die Antwoord?quote:
Iggy en Sam natuurlijkquote:
ah jaquote:
Mijn lijstje:quote:Op donderdag 27 november 2014 10:48 schreef 3rdRock het volgende:
song van het jaar lijst. kende heel veel niet dus ik heb voor mij bekende nummers eruit gepikt die ik wel lekker vind klinken
Death From Above 1979 - Trainwreck 1979
Die Antwoord - Pitbull Terrier
Hozier - Take Me To Church
Iggy Azalea ft. Charlie XCX - Fancy
Jett Rebel - Louise
London Grammar - Strong
Paloma Faith ft. Pharrell - Can't Rely On You
Sam Smith - Stay With Me
The Black Keys - Fever
The War On Drugs - Under The Pressure
3 overeenkomsten. heb nog getwijfel over De Staat maar heb het te weinig gehoord om er echt iets mee te doen.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:53 schreef Bronson het volgende:
[..]
Mijn lijstje:
De Staat
All Is Dull
Elbow
New York Morning
First Aid Kit
My Silver Lining
Hozier
Take Me To Church
London Grammar
Strong
Royal Blood
Figure It Out
Stromae
Tous Les Memes
The War On Drugs
Red Eyes
The War On Drugs
Under The Pressure
Typhoon
Zandloper
Vind deze de Staat plaat beterquote:
Idd schandalig.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matige cover van Britney dit, en dat nog met een sample van 5ive ook![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |