reageer dan niet vetnekquote:Op donderdag 27 november 2014 18:40 schreef SuperFood het volgende:
[..]
niet weten dat ik niet care bear ben
DIT lijkt me pas goor (datgene wat de man in kwestie dus vakkundig heeft weten te vermijden)quote:Op donderdag 27 november 2014 09:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het lijkt mij maar niets. En om zo'n snikkel in je reet geduwd te krijgen lijkt me al helemaal niet prettig.
Srs?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:45 schreef pussycatdoll het volgende:
Terechte klacht, M`n ex wou het nooit doen. Met m`n huidige doen we het regelmatig
Ja? Jij bent toch Marokkaans die doen toch alleen maar anaal? (die met een hoofddoek dan) Anaal is Gods blinde vlek.quote:
Gods blinde vlekquote:Op donderdag 27 november 2014 20:37 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ja? Jij bent toch Marokkaans die doen toch alleen maar anaal? (die met een hoofddoek dan) Anaal is Gods blinde vlek.
Denken dat gelovigen zich iets van het geloof aantrekken als ze zich onbespied wanenquote:Op donderdag 27 november 2014 20:45 schreef SuperFood het volgende:
denken dat moslims ongetrouwd een vrouw in de kont mogen neuken
Connaisseurquote:Op donderdag 27 november 2014 23:27 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
http://m.efukt.com/21049_It's_Only_Smellz.html
![]()
Klopt, een vrouwelijke anus is veel mooier,strakker,hygiėnischer wegens (hopelijk) geen haar,....quote:Op donderdag 27 november 2014 07:49 schreef GhpH het volgende:
En als homo's het doen dan is het ineens de meest smerige daad van de hele mensheid
Hypocriet.
Geen nood. Je vindt vast een leuke vriend.quote:Op donderdag 27 november 2014 01:43 schreef Fushia2 het volgende:
TS is al iets meer dan een jaartje single.
(...) Ik voel me echt zo gay, maar ik mis affectie![]()
Ok.quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:20 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Je wilt graag anale seks en je zegt zelf "ik voel me echt zo gay"
1 plus 1 is 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |