SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er is verschil tussen hem per ongeluk in een keer tot aan de basis erin rammen en rustig aan opwarmen he?quote:Op donderdag 27 november 2014 08:20 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
Realistisch gezien iets wat vrouwen niet zo leuk vinden.
Er zullen ongetwijfeld wel een paar types rond lopen die dat wel leuk vinden, maar ik heb het nog nooit meegemaakt.
Ik ben zelf niet zo handig en vaak dronken geweest tijdens niets betekende seks en ik heb die fout een paar keer bijna gemaakt. (Ja, per ongeluk, dat gebeurt echt)
De reactie daarop gaf wel wat realisme aan.
Niet voor iedereen, zeker niet bij vrouwen.
Nieuw woordje?quote:Op donderdag 27 november 2014 07:49 schreef GhpH het volgende:
En als homo's het doen dan is het ineens de meest smerige daad van de hele mensheid
Hypocriet.
Janies, doe jij er ook aan? Ik ben geschokt.quote:Op donderdag 27 november 2014 08:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
er is verschil tussen hem per ongeluk in een keer tot aan de basis erin rammen en rustig aan opwarmen he?
zei ik dat?!quote:Op donderdag 27 november 2014 08:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Janies, doe jij er ook aan? Ik ben geschokt.
quote:Op donderdag 27 november 2014 08:21 schreef zarGon het volgende:
Ik ben meer van het vleugelen!TeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat ikniet tegen anale seks ben?quote:Op donderdag 27 november 2014 08:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik lees tussen de regels door. Interessant persoon ben je.
Ik had dat niet achter je gezochtquote:Op donderdag 27 november 2014 08:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
omdat ikniet tegen anale seks ben?
JB accepteert een hoopquote:Op donderdag 27 november 2014 08:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik had dat niet achter je gezocht
Dit.quote:Op donderdag 27 november 2014 07:49 schreef GhpH het volgende:
En als homo's het doen dan is het ineens de meest smerige daad van de hele mensheid
Hypocriet.
het is uitquote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 08:21 schreef zarGon het volgende:
Ik ben meer van het vleugelen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me af wat een vrouw daar van vindt![]()
De pijnquote:
welke pijn? De pijn van anaal of de pijn van het uitmaken. Indien het over painal gaat kan ik je gerust stellenquote:
de ene vrouw kan meer hebben dan de ander natuurlijk en ook groot is niet altijd n probleem geloof ik. Geil zijn is wel belangrijkquote:Op donderdag 27 november 2014 08:46 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
Ik ben zo niet van het rammen JB, ik had laatst weer een ontmoeting waar mij met veel minachting werd verteld dat mijn penis te groot was en ik ben heel voorzichtig geweest.
Als dat vaginaal al een probleem is, hoe zou ik dat anaal moeten doen zonder dat ik het gevoel heb dat ik iemand narigheid aan het aandoen ben moeten aanpakken?
De meest idiote posts hebben soms een kern van waarheid in zich, hoe onwaarschijnlijk dan ook.
Misschien ga ik wel celabitair worden, dan ben ik iig wel oprecht.
Denk dat ik beiden niet aan zou kunnenquote:Op donderdag 27 november 2014 09:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
welke pijn? De pijn van anaal of de pijn van het uitmaken. Indien het over painal gaat kan ik je gerust stellen
Te laat doeiquote:Op donderdag 27 november 2014 09:37 schreef Robophatt het volgende:
U
[..]
Denk dat ik beiden niet aan zou kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |