Je vindt het wel interessant he, dat je er zo op verder blijft gaan.... wie is er nou gayquote:Op vrijdag 28 november 2014 01:23 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Het geeft niks hoor. Je kunt er beter nu achter komen dan pas op je 50e.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:20 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Je wilt graag anale seks en je zegt zelf "ik voel me echt zo gay"
1 plus 1 is 2.
geen links plaatsen alsjeblieftquote:
Sterf.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 02:38 schreef Fushia2 het volgende:
Ben bietje geil en heb nou wel zin in anale seks![]()
Verkoop je kontje, dan hou je er nog een leuk zakcentje aan over.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 02:38 schreef Fushia2 het volgende:
Ben bietje geil en heb nou wel zin in anale seks![]()
Ik vind het heerlijk, zo'n pik in m'n reet.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:31 schreef Fushia2 het volgende:
Kom op nou, anale seks is best lekker. Ik krijg meestel de volgende reacties:
1) " wejoo nooit anaal man, is haram"
2) " Anale seks is vies, ik hoef geen poep aan mijn lul"
3)" ik wil best, maar mijn vriendin wilt het niet"
=====>
1) Drugs, alcohol en niet halal vlees ook.
2) Neuk dan geen zwervers en meisjes/vrouwen die zelfrespect hebben en hygiënisch zijn. Als ze buikpijn had of ziek was ging ik natuurlijk niet lekker in de kont rammen.
3) Eerst wat anaal vingeren. Zo ben ik begonnen, niet praten maar gewoon doen. Tijdens doggy of als ze on top zit, toevallig een vinger langs haar anus. Als je geen tegenreactie krijgt kun je wat verder. Na een tijdje kun je anale seks voorstellen
Klacht: ben nu beetje geil en heb zin in anale seks
Wow je spreekt jezelf wel tegen in zo'n korte postquote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:30 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Nog nooit gedaan helaas...terwijl ik wel mega veel chicks heb geneukt, en m'n vriendin wil het per definitie niet.. FML
Moet wel zeggen dat het me ook niet echt boeit...om te proberen oke, maar toch blijft het ergens een smerig idee
Wowzers......jeetje...wat moet ik nu met m'n leven?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:52 schreef vera166 het volgende:
[..]
Wow je spreekt jezelf wel tegen in zo'n korte post
Even balen en verder koekjes bakken denk ikquote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:53 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Wowzers......jeetje...wat moet ik nu met m'n leven?
Doe jij anaal?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:00 schreef vera166 het volgende:
[..]
Even balen en verder koekjes bakken denk ik
Het moment net voordat je je pener in de anus penetreert, zal je van gedachte veranderen, neem dat maar van me aanquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:04 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik neuk enkel vrouwelijke anusjes![]()
Ik geloof je wel, maar jij kopt 'm zo in met dit topic!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:04 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik neuk enkel vrouwelijke anusjes![]()
Als ik anale seks geil en vooral lekker vindt, wilt dit zeggen dat mijn jongeheer al enkele malen een anus gepenetreerd heeft.....quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:05 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Het moment net voordat je je pener in de anus penetreert, zal je van gedachte veranderen, neem dat maar van me aan
stinkt je pener niet? en als je gaat plassen, doet dat geen pijn?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:06 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Als ik anale seks geil en vooral lekker vindt, wilt dit zeggen dat mijn jongeheer al enkele malen een anus gepenetreerd heeft.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |