http://www.gaiaonline.com/quote:Op donderdag 27 november 2014 01:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Misschien voor mij wel? Evolution heb ik ook grijsgespeeld.
Ohhh ok. Alleen de naam dus. Rondhangen met vrienden in kroegen doe je beter face-to-face. Lijkt me niks inderdaad. Thanks though.quote:Op donderdag 27 november 2014 01:52 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
http://www.gaiaonline.com/
ik ga er zelf vandoor, latersquote:Op donderdag 27 november 2014 01:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ohhh ok. Alleen de naam dus. Rondhangen met vrienden in kroegen doe je beter face-to-face. Lijkt me niks inderdaad. Thanks though.
Doe maar een nieuwe als houdjemond toch slaapt.
Trustequote:Op donderdag 27 november 2014 01:54 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
ik ga er zelf vandoor, laters
Blijven niet veel mensen over voor de nachtquizquote:Op donderdag 27 november 2014 01:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ohhh ok. Alleen de naam dus. Rondhangen met vrienden in kroegen doe je beter face-to-face. Lijkt me niks inderdaad. Thanks though.
Doe maar een nieuwe als houdjemond toch slaapt.
Jij bent er nog.quote:Op donderdag 27 november 2014 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijven niet veel mensen over voor de nachtquiz
Hoe laat is het daar?quote:Op donderdag 27 november 2014 01:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent er nog.
Klaploper heeft zo te zien geen nachtdienst. En ja, hier is het nog vroeg.
20:00.quote:Op donderdag 27 november 2014 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe laat is het daar?
Met z`n 2en spelen levert wel veel punten op
Goede pm had je me toen gestuurd man.quote:Op donderdag 27 november 2014 01:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
20:00.
I know, speel nu 2 dagen mee, eerste dag + nacht 8 punten, toen 2 weken zelfverkozen ban en nu 2 punten.
Doe een nieuwe dan.
Ah ja, jij had het goed, maar ik kon niet reageren. Je hebt je punt wel gehad, neem ik aan?quote:Op donderdag 27 november 2014 01:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Goede pm had je me toen gestuurd man.
nopequote:Op donderdag 27 november 2014 01:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah ja, jij had het goed, maar ik kon niet reageren. Je hebt je punt wel gehad, neem ik aan?
Nu wel, want Trinidad & Tobago was gewoon goed, daar viert Mick Jagger graag zijn carnaval (en begrijpelijk waarom!).quote:
Lost in Translation, Bull Murray met Scarlet Johannson.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:02 schreef Fok-it het volgende:
Oh gawdKrijgen we dit weer
Is die kut titel weer te zien in de link
Schrijf maar puntje bij danquote:Op donderdag 27 november 2014 02:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lost in Translation, Bull Murray met Scarlet Johannson.
En eh ja, na checken wel, maar dat boeit niet, ik ken de film.
Come on...quote:
Dat is uiteraard helemaal correct, de Spaanse voetballer mag een nieuwe plaatsen, punten zijn bijgeschreven:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |