In opstartfasequote:Op woensdag 26 november 2014 23:35 schreef Fogel het volgende:
Hee, ik had de lapo!
Waar is het rooster?
Fogellllquote:Op woensdag 26 november 2014 23:35 schreef Fogel het volgende:
Hee, ik had de lapo!
Waar is het rooster?
Die moet er nog komenquote:Op woensdag 26 november 2014 23:35 schreef Fogel het volgende:
Hee, ik had de lapo!
Waar is het rooster?
Ik ben misschien autistisch. Volgende maand krijg ik dat te weten.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als jij autistisch bent dan ben ik goddelijk.
Je deed net de groeten aan bijnaquote:
Houd me op de hoogte ik ben een hoogfunctionerend autist.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben misschien autistisch. Volgende maand krijg ik dat te weten.
Oki.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Houd me op de hoogte ik ben een hoogfunctionerend autist.
Jij werkt op een hijskraan?!quote:Op woensdag 26 november 2014 23:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Houd me op de hoogte ik ben een hoogfunctionerend autist.
Nee, Yokiquote:
Ja heel goedquote:Op woensdag 26 november 2014 23:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik heb een drone.. weet je toch?
De ene sluit de ander niet uit.quote:
Zoiets.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:42 schreef richolio het volgende:
Dit is toch gewoon een kick met wat gekras er doorheen? No offence verder
Ja, toen ze nog een meisje wasquote:Op woensdag 26 november 2014 23:44 schreef richolio het volgende:
Goed nummer
Al deed Miley Cyrus deze serieus beter. Goede keuze van Paxcon
Ok, ik ben om, ik pak een half uur show mee.quote:
Ik zou jou langer dan een half uur meepakken.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ok, ik ben om, ik pak een half uur show mee.
oh kan ookquote:Op woensdag 26 november 2014 23:49 schreef d4v1d het volgende:
Nee, dat betekend wss 35 luisteraars maximaal. De stream kan dus geen 36 luisteraars aan
Nu niet hoor, je krijgt meer actie uit een opblaaspopquote:Op woensdag 26 november 2014 23:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zou jou langer dan een half uur meepakken.
Whehehe, ik had het over radio jaquote:Op woensdag 26 november 2014 23:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nu niet hoor, je krijgt meer actie uit een opblaaspop
Nou...ik nietquote:
Geilquote:
Ik ben oud man, ik hou dat toch nooit zo lang uitquote:
Jawel hoor, als het nodig is is dat zo geregeld. Maar waarom zouden we dat doen tot het niet nodig is?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:49 schreef d4v1d het volgende:
Nee, dat betekend wss 35 luisteraars maximaal. De stream kan dus geen 36 luisteraars aan
Ja maar momenteel kunnen er toch niet meer dan 35 op zonder dat je iets aanpast?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jawel hoor, als het nodig is is dat zo geregeld. Maar waarom zouden we dat doen tot het niet nodig is?
Met 1 klik is dat opgelostquote:Op woensdag 26 november 2014 23:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja maar momenteel kunnen er toch niet meer dan 35 op zonder dat je iets aanpast?
Verre van, dat zeg ik tochquote:Op woensdag 26 november 2014 23:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geil
[..]
Ik ben oud man, ik hou dat toch nooit zo lang uit
Wij zijn ook heel leuk met thee hoorquote:Op woensdag 26 november 2014 23:57 schreef YokiKater het volgende:
Ik zit al bijna 4 uur lang te luisteren dus dat is wel een goed verhaal, ik heb al 3 keer bier moeten bestellen
quote:Op woensdag 26 november 2014 23:57 schreef YokiKater het volgende:
Ik zit al bijna 4 uur lang te luisteren dus dat is wel een goed verhaal, ik heb al 3 keer bier moeten bestellen
Tegen de tijd dat ik weer eens in de buurt ben, ben je vast opgeknapt.quote:
Ja, ik kan het ook op cola. Van het weekend zit ik weer bij mijn ouders dus dan drink ik sowieso geen bier. Vandaag was toeval, ik had wat te vieren en toen werd ik hiernaar verwezen.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wij zijn ook heel leuk met thee hoor
Ninja editquote:Op woensdag 26 november 2014 23:59 schreef richolio het volgende:
Bedankt Danny, voor het maken van fok
quote:Op donderdag 27 november 2014 00:00 schreef Fokker89 het volgende:
Nou oprotten van die stream, Kat is
Maguro.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik weer eens in de buurt ben, ben je vast opgeknapt.
Zwab, hoe heet die Japanse passieve vissenstijl ook alweer? De zalm oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |