• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
U meneer gaat door voor de koelkastquote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tuurlijk, daar zeg ik niets over. Maar je krijgt het er bij 5 graden niet warm van en zeker niet in de regen.
quote:
Y gaat op rolschaatsen de post doen.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:25 schreef Ansu het volgende:
Rennend dan maar de post doen met een flesje whiskey in je zak, Y.
Ik moet al twee uur van mezelf assessment boek doornemen maar heb pas twee pagina's gelezen... Hallo concentratie.
Ik moet nog 56 pagina's antwoordmodel overschrijven op papier, ben na 2 dagen op pagina 5quote:Op woensdag 26 november 2014 23:25 schreef Ansu het volgende:
Rennend dan maar de post doen met een flesje whiskey in je zak, Y.
Ik moet al twee uur van mezelf assessment boek doornemen maar heb pas twee pagina's gelezen... Hallo concentratie.
Don't drink and drivequote:Op woensdag 26 november 2014 23:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Y gaat op rolschaatsen de post doen.
Waarom overschrijven?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik moet nog 56 pagina's antwoordmodel overschrijven op papier, ben na 2 dagen op pagina 5![]()
![]()
Ik breng vaak genoeg op de motor de post rond.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Y gaat op rolschaatsen de post doen.
Nou, ik moet het huiswerk van een vak van 3 jaar geleden handgeschreven inleveren om het vak te halenquote:
Hobbelen dan!!quote:Op woensdag 26 november 2014 23:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou, ik moet het huiswerk van een vak van 3 jaar geleden handgeschreven inleveren om het vak te halen
quote:Op woensdag 26 november 2014 23:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou, ik moet het huiswerk van een vak van 3 jaar geleden handgeschreven inleveren om het vak te halen
Zeker hbo?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wow, copy-paste op een nieuw hoogtepuntquote:Op woensdag 26 november 2014 23:29 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben te lui om het over te typen, de rechtsregel komt hier zo'n beetje op neer in elk geval
Studiepunten krijgen bij je huiswerkquote:Op woensdag 26 november 2014 23:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Uiteraard. Nog 11 studiepunten aan huiswerk overschrijven.
Say whut?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Uiteraard. Nog 11 studiepunten aan huiswerk overschrijven.
quote:Op woensdag 26 november 2014 23:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Studiepunten krijgen bij je huiswerk
Nouwja, ik moet nog wat huiswerk zooi inleveren voor de laatste studiepunten. Maar man, ik ga momenteel nog liever een PhD in rechtsgeschiedenis halen. Wat heb ik hier geen zin in.quote:
Neuh, ik was steekwoordsgewijs/telegramstijl alles aan het neerpennen op turbo standquote:Op woensdag 26 november 2014 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij niet? Of was je op je telefoon aan t kutten?
Quoted for future referencequote:Op woensdag 26 november 2014 23:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Maar man, ik ga momenteel nog liever een PhD in rechtsgeschiedenis halen. Wat heb ik hier geen zin in.
quote:Op woensdag 26 november 2014 23:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Nouwja, ik moet nog wat huiswerk zooi inleveren voor de laatste studiepunten. Maar man, ik ga momenteel nog liever een PhD in rechtsgeschiedenis halen. Wat heb ik hier geen zin in.
pics van je poes?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:32 schreef Ansu het volgende:
De kat houdt m'n bed bezet en ligt languit gestrekt, net aangereden wild. Stom beest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Katten kunnen zo nu en dan zo heerlijk de stomme beest uithangenquote:Op woensdag 26 november 2014 23:32 schreef Ansu het volgende:
De kat houdt m'n bed bezet en ligt languit gestrekt, net aangereden wild. Stom beest
quote:Op woensdag 26 november 2014 23:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
pics van je poes?Te makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 23:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
pics van je poes?Paxgod wer bisto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag het weten
Ja hij probeert altijd op je hoofd te liggen. Of in je nek te kruipen en dan te melktrappelen in je haar, en spinnen in je oor, niet oke.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Katten kunnen zo nu en dan zo heerlijk de stomme beest uithangenHeb je wel als het goed is een verwarmd voeteneind of verwarmd schouderblad
Die van mijn ouders gaat achter je op de leuning van de bank zitten en dan geeft hij je hoofd kopjes net zo lang tot je reageert. En als je dat niet doet bijt hij op een gegeven moment in je hoofd.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:36 schreef Ansu het volgende:
Y
[..]
Ja hij probeert altijd op je hoofd te liggen. Of in je nek te kruipen en dan te melktrappelen in je haar, en spinnen in je oor, niet oke.
Wel lief bedoeld
Haha dat doen die van mijn ouders ook!quote:Op woensdag 26 november 2014 23:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die van mijn ouders gaat achter je op de leuning van de bank zitten en dan geeft hij je hoofd kopjes net zo lang tot je reageert. En als je dat niet doet bijt hij op een gegeven moment in je hoofd.
Dikker dan mijn kater?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:40 schreef Ansu het volgende:
[..]
Haha dat doen die van mijn ouders ook!
volgens mij hebben ze geen andere kinderen.. Hm
Dit is echt zon aandachtsgeil dier, woont met alleen maar vrouwen en wil de hele dag knuffelen en slapen. En eten. Hij is echt heel groot en nog maar tien maanden
Ik denk even groot maar hij is jog maar tien maanden! Je moet maar eens googlen op Nebelung, hij is een beetje uit de kluiten gewassen variant. wel heel liefquote:Op woensdag 26 november 2014 23:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dikker dan mijn kater?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 november 2014 23:50 schreef Ansu het volgende:
[..]
Ik denk even groot maar hij is jog maar tien maanden! Je moet maar eens googlen op Nebelung, hij is een beetje uit de kluiten gewassen variant. wel heel lief
Geh.. kun je mooie foto's van maken zoalsquote:Op woensdag 26 november 2014 23:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dikker dan mijn kater?
[ afbeelding ]
Ik vind Noorse boskatten stiekem leuker dan Maine Coontjes, die Noorse hebben echt superzachte aaibare vacht en het zijn net honden: je kan ze tig trucjes lerenquote:Op woensdag 26 november 2014 23:54 schreef Tchock het volgende:
Wow, wat een prachtige kat.Mijn ouders hebben Noorse Boskatten. Bazenbeesten.
Maar ze zijn wel fucking lui. Echt niet te geloven.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik vind Noorse boskatten stiekem leuker dan Maine Coontjes, die Noorse hebben echt superzachte aaibare vacht en het zijn net honden: je kan ze tig trucjes leren
Jup.. dan kunnen ze prinsheerlijk voor pampus liggen in zo'n hangmat in de krabpaal of aan de verwarming. En dan ook echt volkomen lang uitgestrekt liggen. Niets voor niets heeft een kat personeel, het voelt zich een prins/prinses en gedraagt zich ook zoquote:Op woensdag 26 november 2014 23:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel fucking lui. Echt niet te geloven.
Zusjelief is een crazy cat woman.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup.. dan kunnen ze prinsheerlijk voor pampus liggen in zo'n hangmat in de krabpaal of aan de verwarming. En dan ook echt volkomen lang uitgestrekt liggen. Niets voor niets heeft een kat personeel, het voelt zich een prins/prinses en gedraagt zich ook zo
Zusjelief heeft naast twee borders, twee Noorse en twee Maine coons
[ afbeelding ]
Zo'n eentje qua kleurstelling en nog een Noorse in zelfde zwart/wit kleurstelling
Naah, eerder dierenmens. Want ook nog een zooi specifieke kippen in de achtertuin. Die heeft haar eigen beestenboel helemaal rond zoquote:Op woensdag 26 november 2014 23:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zusjelief is een crazy cat woman.
Precies ja. Looocooooooo.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Naah, eerder dierenmens. Want ook nog een zooi specifieke kippen in de achtertuin. Die heeft haar eigen beestenboel helemaal rond zo
Daar komt ze nu zelf pas achter, dat het misschien toch teveel van het goede is. Joh?quote:
Pas maar op. Voor je het weet sta je in haar vakantie om half zeven op een maandagochtend de schijt van de paarden uit de schuur te scheppen. Zo gaan die dingen.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Daar komt ze nu zelf pas achter, dat het misschien toch teveel van het goede is. Joh?
Denk 't niet Job, toen ze nog twee katten had ala, maar nu kijk ik wel uitquote:Op donderdag 27 november 2014 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pas maar op. Voor je het weet sta je in haar vakantie om half zeven op een maandagochtend de schijt van de paarden uit de schuur te scheppen. Zo gaan die dingen.
Leuk, ik houd wel van luie kattenquote:Op woensdag 26 november 2014 23:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel fucking lui. Echt niet te geloven.
Wauw! Hoe coolquote:Op woensdag 26 november 2014 23:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup.. dan kunnen ze prinsheerlijk voor pampus liggen in zo'n hangmat in de krabpaal of aan de verwarming. En dan ook echt volkomen lang uitgestrekt liggen. Niets voor niets heeft een kat personeel, het voelt zich een prins/prinses en gedraagt zich ook zo
Zusjelief heeft naast twee borders, twee Noorse en twee Maine coons
[ afbeelding ]
Zo'n eentje qua kleurstelling en nog een Noorse in zelfde zwart/wit kleurstelling
Vooral posten dat je het toch niet doet...quote:Op donderdag 27 november 2014 00:54 schreef Etsu het volgende:
Ik heb met Pax een weddenschap afgesloten dat ik een 10 voor strafprocesrecht ga halen en dat hij dan een maand lang 'Etsu is de liefste user van heel FOK!' in zijn onderschrift gaat zetten, en anders moest ik een housewarming (?) geven (iets met pieppiep, ik verstond het niet goed)
Morgen maar alles opnieuw herhalen.
Die moet ik even vastleggen.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:54 schreef Etsu het volgende:
Ik heb met Pax een weddenschap afgesloten dat ik een 10 voor strafprocesrecht ga halen en dat hij dan een maand lang 'Etsu is de liefste user van heel FOK!' in zijn onderschrift gaat zetten, en anders moest ik een housewarming (?) geven (iets met pieppiep, ik verstond het niet goed)
Ook echt héquote:Op donderdag 27 november 2014 00:54 schreef Etsu het volgende:
Ik voel weer een procedure aankomen.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:57 schreef Etsu het volgende:
Voor mij is een 6 voor strafrechtvak een 10, oftewel een studententien. Daarover hebben we niks afgesproken. Dus dit ga ik winnen.
Jammer Ets, drie getuigenquote:Op donderdag 27 november 2014 00:57 schreef Etsu het volgende:
Voor mij is een 6 voor strafrechtvak een 10, oftewel een studententien. Daarover hebben we niks afgesproken. Dus dit ga ik winnen.
Etsu c.s. / Paxcon q.q. IIquote:Op donderdag 27 november 2014 00:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik voel weer een procedure aankomen.
Nooit geschoten is altijd mis.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ook echt héIk heb mij opgegeven voor de capita voor handels b
Wil die gewoon in de eerste kans inkoppen, dus voor het eerst dat ik zelf een capita ga doen. Over straf 2 oud twijfel ik nog, 119 euro is mij iets te zot. Goed je krijgt 4 lesmomenten, goed voor 12 uur > 10tje per uur. Maar dan nog.. doe mij maar met kerst nog genoeg plek en een kortingscode van 50%
Zal mij benieuwen.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik voel weer een procedure aankomen.
In elk geval meer dan chocoladequote:Op donderdag 27 november 2014 01:00 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat jij er van kan maken.
Ik mag hopen dat je mij wel gelijk geeft mocht het zover komenquote:Op donderdag 27 november 2014 01:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
In elk geval meer dan chocolade
Dat hoofd onderinquote:Op woensdag 26 november 2014 23:29 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben te lui om het over te typen, de rechtsregel komt hier zo'n beetje op neer in elk geval
luie donder ben je ookquote:Op donderdag 27 november 2014 02:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat hoofd onderin
Bij sommige sheets ging ik ook meer foto's maken omdat hij voor een bepaald woord onderin in de weg stond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer kreeg ik er niet uit.
Heel mooi is dat. Ik had vroeger een krantenwijk tot m'n 18e (20/25 krantjes voor ruim EUR 150 per maand, mooi meegenomen). Deed dat op het laatst constant met de auto. Af en toe gewoon de oprit oprijden en het krantje door het raam de brievenbus in gooienquote:Op woensdag 26 november 2014 23:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik breng vaak genoeg op de motor de post rond.
En als mensen je stom aan staan te kijken roep ik
"DAS HELE SNELLE POST"
Luie mensen komen altijd tot de meest efficiënte oplossingen, toch?quote:Op donderdag 27 november 2014 11:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Heel mooi is dat. Ik had vroeger een krantenwijk tot m'n 18e (20/25 krantjes voor ruim EUR 150 per maand, mooi meegenomen). Deed dat op het laatst constant met de auto. Af en toe gewoon de oprit oprijden en het krantje door het raam de brievenbus in gooien
Vorige week zaten die vrouwen in het Carlton Beach hotel ivm training etc. Wij zaten er ook voor LFS. Ze wilden niet mee een biertje gaan doen ivm trainingquote:Op donderdag 27 november 2014 11:40 schreef Tchock het volgende:
Vanavond 20:30 kan Oranje voor het eerst ooit plaatsing voor het WK voetbal voor vrouwen afdwingen in en tegen Italië. Ik tip maar even, want als ze dat lukt gaat vrouwenvoetbal echt ontploffen in Nederland.
Bill Gates heeft niet voor niets gezegd dat hij liever luie mensen aanneemt.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Luie mensen komen altijd tot de meest efficiënte oplossingen, toch?
Bij ons thuis (m'n ouders wonen op een boerderij) gaat dat standaard zo. Misschien meer iets voor de buitenwegen.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Heel mooi is dat. Ik had vroeger een krantenwijk tot m'n 18e (20/25 krantjes voor ruim EUR 150 per maand, mooi meegenomen). Deed dat op het laatst constant met de auto. Af en toe gewoon de oprit oprijden en het krantje door het raam de brievenbus in gooien
ik heb ooit ajax vrouwen moeten kijken. Wat een vreselijke jankpot was dat zeg.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:40 schreef Tchock het volgende:
Vanavond 20:30 kan Oranje voor het eerst ooit plaatsing voor het WK voetbal voor vrouwen afdwingen in en tegen Italië. Ik tip maar even, want als ze dat lukt gaat vrouwenvoetbal echt ontploffen in Nederland.
van fietsen word je moequote:Op donderdag 27 november 2014 11:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Jij hebt in elk geval geen voorrecht.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:59 schreef Mandekker het volgende:
Welke instanties of personen hebben voorrechten bij beslaglegging zoals de Belastingdienst (o.g.v. art. 21 Invorderingswet) en Zorginstituut Nederland (o.g.v. art. 18f Zorgverzekeringswet) die hebben?
mark rutte, de ing en het leger des heils.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:59 schreef Mandekker het volgende:
Welke instanties of personen hebben voorrechten bij beslaglegging zoals de Belastingdienst (o.g.v. art. 21 Invorderingswet) en Zorginstituut Nederland (o.g.v. art. 18f Zorgverzekeringswet) die hebben?
Je vergeet de seizoensafhankelijke super-preferente boedelvordering van Pakjesboot 12.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
mark rutte, de ing en het leger des heils.
quote:Op donderdag 27 november 2014 12:04 schreef Valid het volgende:
[..]
Jij hebt in elk geval geen voorrecht.
Om hier te mogen posten.
Wat denk jij nou? Je post hier nooit en dan kom je hier binnenstormen met een vraag en dan moeten wij het antwoord gaan geven en vervolgens laat je nooit meer wat van je horen.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:12 schreef Mandekker het volgende:
Mochten er ook users zijn die wel in staat zijn een serieus antwoord te geven, dan hoor ik dat graag.
Ik dacht dat jij een behulpzame jongeman was.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat denk jij nou? Je post hier nooit en dan kom je hier binnenstormen met een vraag en dan moeten wij het antwoord gaan geven en vervolgens laat je nooit meer wat van je horen.
bedankt voor deze grap, hard kunnen lachen.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:17 schreef Mandekker het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een behulpzame jongeman was.
dat geef ik je net. Ik heb hier nog een essay van 15 kantjes over geschreven...quote:Op donderdag 27 november 2014 12:12 schreef Mandekker het volgende:
Mochten er ook users zijn die wel in staat zijn een serieus antwoord te geven, dan hoor ik dat graag.
quote:Op donderdag 27 november 2014 12:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
bedankt voor deze grap, hard kunnen lachen.
Ik wens je veel succes. Waar je naar vraagt is een samenvatting van een groot deel van goederen- en insolventierecht.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:12 schreef Mandekker het volgende:
Mooi rechtsgebied, dat wel. Moet altijd even genoemd worden.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes. Waar je naar vraagt is een samenvatting van een groot deel van goederen- en insolventierecht.
Ben er nu zelf ook mee bezig. Alweer.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:26 schreef Valid het volgende:
[..]
Mooi rechtsgebied, dat wel. Moet altijd even genoemd worden.
Dankjewel.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes. Waar je naar vraagt is een samenvatting van een groot deel van goederen- en insolventierecht.
Ik ook. Herkansing of vervolgvak? Welk onderwerp ben je nu mee bezig?quote:Op donderdag 27 november 2014 12:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben er nu zelf ook mee bezig. Alweer.
quote:Op donderdag 27 november 2014 12:26 schreef Valid het volgende:
[..]
Mooi rechtsgebied, dat wel. Moet altijd even genoemd worden.
De basis van het faillissementsrecht hoort bij het curriculum voor Handelsrecht wat ik nu moet volgen voor die extra studiepunten om fiscaal te halen.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:28 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik ook. Herkansing of vervolgvak? Welk onderwerp ben je nu mee bezig?
Vind je fiscaal nog boeiend?quote:Op donderdag 27 november 2014 12:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
De basis van het faillissementsrecht hoort bij het curriculum voor Handelsrecht wat ik nu moet volgen voor die extra studiepunten om fiscaal te halen.
Mensen die OB leuk vinden zijn een beetje raar...quote:Op donderdag 27 november 2014 12:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mwah. Loonheffingen is echt verschrikkelijk. VPB en OB iets boeiender.
Wil je daar (misschien) mee verder?quote:Op donderdag 27 november 2014 12:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mwah. Loonheffingen is echt verschrikkelijk. VPB en OB iets boeiender.
Dat geloof ik graag. Kan me niet voorstellen dat mensen het anders interessant zouden vinden.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:41 schreef Valid het volgende:
Nu is het wachten op iemand die komt met
[..]
Met fiscaal in het algemeen? Dat overweeg ik wel ja. Met VPB en/of OB weet ik niet, daarvoor is de basis die ik nu heb gehad veel te summier.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:43 schreef Valid het volgende:
[..]
Wil je daar (misschien) mee verder?
Over?quote:Op donderdag 27 november 2014 12:46 schreef Valid het volgende:
Godver ik zit al vanaf 8 uur en heb vijftien pagina's gelezen. Laat maar zitten.
MvT bij wetsvoorstel dwangakkoord buiten faillissement. Interessant, maar te veel biertjes gehad gisteravond. Vanmiddag maar even een paar uurtjes naar bed.quote:
Ontzettende student ben je ookquote:Op donderdag 27 november 2014 12:54 schreef Valid het volgende:
[..]
MvT bij wetsvoorstel dwangakkoord buiten faillissement. Interessant, maar te veel biertjes gehad gisteravond. Vanmiddag maar even een paar uurtjes naar bed.
Bij hem zijn foto's maken sneller, of ie nu met zijn hoofd een deel blokt of nietquote:Op donderdag 27 november 2014 02:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat hoofd onderin
Bij sommige sheets ging ik ook meer foto's maken omdat hij voor een bepaald woord onderin in de weg stond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer kreeg ik er niet uit.
quote:Op donderdag 27 november 2014 13:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Bij hem zijn foto's maken sneller, of ie nu met zijn hoofd een deel blokt of niet
Je hebt alvast je favo celblok gereserveerd?quote:Op donderdag 27 november 2014 13:03 schreef Ties02 het volgende:
Net een justitiële inrichting bezocht, erg interessant
Hihaho! Nee bij Boterbartje op bezoek geweest uiteraardquote:Op donderdag 27 november 2014 13:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je hebt alvast je favo celblok gereserveerd?
Hangt af van de docent. Niet iedereen heeft daar zin inquote:Op donderdag 27 november 2014 13:04 schreef Tchock het volgende:
Foto's van sheets maken? Komen die bij jullie niet online te staan na colleges?
Ze maken het op de UvA wel erg makkelijk hequote:Op donderdag 27 november 2014 13:04 schreef Tchock het volgende:
Ach, bij ons breekt niet de pleuris uit en gaat iedereen janken om bonuspunten als ze een onvoldoende halen.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ze maken het op de UvA wel erg makkelijk he
Lijkt me eigenlijk niet meer dan normaal dat de universiteit het studiemateriaal beschikbaar stelt, maar goed.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ze maken het op de UvA wel erg makkelijk he
Was een grapje T, doen ze bij bijna elk vak wel gewoon hierquote:Op donderdag 27 november 2014 13:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk niet meer dan normaal dat de universiteit het studiemateriaal beschikbaar stelt, maar goed.
Waarom dan foto's makenquote:Op donderdag 27 november 2014 13:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Was een grapje T, doen ze bij bijna elk vak wel gewoon hier
Gezien de dia's,agrarisch recht in historisch perspectief.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom dan foto's makenWelk vak was dit Ets?
Bij dit specifieke vak (Strafprocesrecht) doen ze het dus nietquote:Op donderdag 27 november 2014 13:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Y, vriend, hoe gaat het?quote:Op donderdag 27 november 2014 12:55 schreef Yreal het volgende:
Het mooiste aan arbeidsrecht blijft toch wel de jurisprudentie
zijn gangetje bob. Hoe is het daar?quote:Op donderdag 27 november 2014 13:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Y, vriend, hoe gaat het?
Same. Hoezo opeens jurisprudentie arbeidsrecht?quote:Op donderdag 27 november 2014 13:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
zijn gangetje bob. Hoe is het daar?
Bezig met "arbeidsovereenkomstrecht en sociaalzekerheidsrecht"quote:Op donderdag 27 november 2014 13:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Same. Hoezo opeens jurisprudentie arbeidsrecht?
Meneer de ex-Strafrecht expert snapt niet dat Colozza een strafrechtelijke zaak is?quote:Op donderdag 27 november 2014 13:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
En maar zeepjes op de grond gooien zeker, bah.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:03 schreef Ties02 het volgende:
Net een justitiële inrichting bezocht, erg interessant
Je verwart me met Etsuquote:Op donderdag 27 november 2014 13:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
En maar zeepjes op de grond gooien zeker, bah.
Waarom dat boek? Voor je hbo?quote:Op donderdag 27 november 2014 13:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bezig met "arbeidsovereenkomstrecht en sociaalzekerheidsrecht"
Jazeker. Ik heb gister nog verklaard dat ik liever een proefschrift over rechtsgeschiedenis ga schrijven dan hier mee door.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Waarom dat boek? Voor je hbo?
Uiteraard wel. Maar meneer heeft absoluut geen zin om jouw sheet te gaan lezen.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Meneer de ex-Strafrecht expert snapt niet dat Colozza een strafrechtelijke zaak is?
Ach je hebt er toch niets aan. Over ruim een half jaar gaat toch alles op de schop.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jazeker. Ik heb gister nog verklaard dat ik liever een proefschrift over rechtsgeschiedenis ga schrijven dan hier mee door.
En dit is dan nog het leukste vak van de 3....![]()
Vind ik niet kunnen dit. Schandelijk.quote:
lekker wiefquote:Op donderdag 27 november 2014 13:40 schreef Tchock het volgende:
"Wow, you must have a really bleached asshole"![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 13:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vind ik niet kunnen dit. Schandelijk.
Mods?!
Heb jij in de praktijk te maken met LB dan?quote:Op donderdag 27 november 2014 13:45 schreef eriksd het volgende:
Ik zag hier ook iemand roepen dat hij OB leuker vond dan LB. Ridicuul.
Uiteraard. Gelukkig meer dan OB. Weet ik tot nu toe redelijk te ontwijken.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb jij in de praktijk te maken met LB dan?
Oh. Dacht dat je alleen maar Vpb deed.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uiteraard. Gelukkig meer dan OB. Weet ik tot nu toe redelijk te ontwijken.
Welnee.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh. Dacht dat je alleen maar Vpb deed.
Inherent aan mijn omvang.quote:
Dan moet je beter kijken Erik. Met de LB heb ik niet zo veel problemen.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:45 schreef eriksd het volgende:
Ik zag hier ook iemand roepen dat hij OB leuker vond dan LB. Ridicuul.
Loon en gezagsverhouding?quote:Op donderdag 27 november 2014 14:07 schreef Yreal het volgende:
Echt zinloze kutvragen. Wanneer is een overeenkomst met een krantenbezorger een arbeidsovereenkomst.![]()
Echt even letterlijk overgetypt.quote:
daaronder valt het GAL-criterium dacht ikquote:
Hoevaak hebben we hier gezegd dat die vent veel te snel gaat. Als je de eerste zin hebt gelezen, is hij 4 sheets verder.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:04 schreef Tchock het volgende:
Ik heb zo'n idee dat jij me dat nu gaat vertellen.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoevaak hebben we hier gezegd dat die vent veel te snel gaat.
quote:Bij de stripteasedanseres is er geen sprake van een arbeidsovereenkomst omdat er
geen sprake is van een gezagsverhouding. De danseres is zelfstandig in de uitoefening
van haar arbeid.
Sorry hoor.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan moet je beter kijken Erik. Met de LB heb ik niet zo veel problemen.
Ik denk dat Ansu hier meer van weet, die schijnt dit naast haar studie te doenquote:Op donderdag 27 november 2014 14:14 schreef Yreal het volgende:
[..]Alsof de baas van zo'n tent niet kan zeggen, Ik wil niet meer dat je broekje uitgaat, dan heeft zo'n dame dat gewoon te pikken, lijkt mij.
Ik kwam laatst een (behoorlijk oud) fiscaal arrest tegen over iets heel anders waar heel casual bij de feiten vermeld stond dat eiseres stripteasedanseres was in haar vrije tijd en daar zesduizend gulden per maand mee verdiende. Wtf.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ansu hier meer van weet, die schijnt dit naast haar studie te doen
Moddergooien van de Belastingdienstquote:Op donderdag 27 november 2014 14:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kwam laatst een (behoorlijk oud) fiscaal arrest tegen over iets heel anders waar heel casual bij de feiten vermeld stond dat eiseres stripteasedanseres was in haar vrije tijd en daar zesduizend gulden per maand mee verdiende. Wtf.
Met een beetje leuk koppie kan je daar belachelijk veel geld mee verdienen jaquote:Op donderdag 27 november 2014 14:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kwam laatst een (behoorlijk oud) fiscaal arrest tegen over iets heel anders waar heel casual bij de feiten vermeld stond dat eiseres stripteasedanseres was in haar vrije tijd en daar zesduizend gulden per maand mee verdiende. Wtf.
Klopt.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Met een beetje leuk koppie kan je daar belachelijk veel geld mee verdienen ja
Denk dat het lichaam iets belangrijker is dan het koppiequote:Op donderdag 27 november 2014 14:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Met een beetje leuk koppie kan je daar belachelijk veel geld mee verdienen ja
Misschien deed ze wel heel sensueel een masker op en af.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Denk dat het lichaam iets belangrijker is dan het koppie
Yreal hangt dagelijks in een wulps pakje te kroelen rond zo'n paal. Motorhelm nog op, leren broek en ondertussen strafproces lezend.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als je dan een bak geld uitgeeft, wil je toch niet dat ze lelijke harses heeftquote:Op donderdag 27 november 2014 14:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
En dan zo'n valse trompet op de achtergrond.quote:
Jij gaat vanavond maar lekker bij iemand anders een lapdance halen.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Yreal hangt dagelijks in een wulps pakje te kroelen rond zo'n paal. Motorhelm nog op, leren broek en ondertussen strafproces lezend.
Nee dezequote:Op donderdag 27 november 2014 14:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
En dan zo'n valse trompet op de achtergrond.
quote:
quote:Het ongeluk in Drenthe waardoor woensdagavond vier vrouwen om het leven kwamen, kwam doordat de auto waarin de slachtoffers zaten dwars op de weg was komen te staan.
Waardoor dat kwam, was voor de politie donderdagochtend nog onduidelijk.
"Het zou kunnen zijn dat de bestuurster van de auto probeerde te keren op de weg, maar het is ook mogelijk dat er een technisch mankement aan de auto is ontstaan", aldus een woordvoerder.
Een vrachtwagenchauffeur kon de auto niet ontwijken en botste er tegenaan. De slachtoffers zijn vrouwen van 72, 76 en 77 uit Borger en een 73-jarige inwoonster van Buinen. Ze overleden alle vier ter plaatse, aan de N381 tussen de dorpen Zweeloo en Noord-Sleen.
De auto wordt technisch onderzocht en ook is er een sporenonderzoek gaande. Het duurt volgens de politie mogelijk een week tot twee weken voordat de resultaten hiervan bekend zullen zijn.
GRATIS DUS JAquote:Op donderdag 27 november 2014 14:41 schreef Ties02 het volgende:
Gratis lezing van Hiddema in Enschede, maar op een woensdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klopt.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:46 schreef Accursius het volgende:
RUG'ers! Als ik extra vakken wil volgen komende semester (II-A en II-B) is het dan voldoende om mij in te schrijven via Progress? En hoe zit het als ik bijvoorbeeld de tentamens toch niet wil doen? Wegens toch geen tijd voor oid? Komt dit dan op mijn eindlijst van rechten te staan? Of is dat een apart papiertje? Bij voorbaat denk
Mooi, dat was mijn doel. Zal even een dossier openen voor je.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:48 schreef Accursius het volgende:
[..]
Bedankt, hier kan ik wat mee.
Vergeet je Wwft'tje niet. Misschien is hij wel een PEP!quote:Op donderdag 27 november 2014 14:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mooi, dat was mijn doel. Zal even een dossier openen voor je.
Ik vermoed wel een iets andere LB dan jij voor ogen hebt. Als je je veel bezighoudt met structurering, internationaal, VPB etc. dan kom je ook vakerquote:Op donderdag 27 november 2014 13:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh. Dacht dat je alleen maar Vpb deed.
Ik vind het ook werkelijk waar niets aan. Maar je moet het eigenlijk extrapoleren naar heel werkend Nederland. Overal een paar cent is een hoop geld uiteindelijk.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:09 schreef Tchock het volgende:
Het is het gemierenneuk over de omvang van bedrijfslogo's op werkkleding en het volkomen onnodig gecompliceerde systeem van tarieven en betalingen van de premies volks- en werknemersverzekeringen die me dwars zitten.
Volgens mij mag dat niet als je nog geen 45 punten hebt.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:46 schreef Accursius het volgende:
RUG'ers! Als ik extra vakken wil volgen komende semester (II-A en II-B) is het dan voldoende om mij in te schrijven via Progress? En hoe zit het als ik bijvoorbeeld de tentamens toch niet wil doen? Wegens toch geen tijd voor oid? Komt dit dan op mijn eindlijst van rechten te staan? Of is dat een apart papiertje? Bij voorbaat denk
Godver, hoe belachelijk zou dat zijn. Bedankt voor het zeggen, even uitvogelen.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat niet als je nog geen 45 punten hebt.
Ja, dat snap ik. Maar waarom hebben bijvoorbeeld alle werknemers- en volksverzekeringen (8 in totaal) een apart tarief die niet samen in de wet staan? Dat is toch ingewikkeld maken om het ingewikkeld maken?quote:Op donderdag 27 november 2014 15:03 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik vind het ook werkelijk waar niets aan. Maar je moet het eigenlijk extrapoleren naar heel werkend Nederland. Overal een paar cent is een hoop geld uiteindelijk.
Oorspronkelijk waren het separate financieringen die in werkgeverspotjes kwamen. Door de jaren heen is het op een hoop gegooid in de algemene middelen, dit is nog een uitvloeisel uit vroegere jaren.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar waarom hebben bijvoorbeeld alle werknemers- en volksverzekeringen (8 in totaal) een apart tarief die niet samen in de wet staan? Dat is toch ingewikkeld maken om het ingewikkeld maken?
Ja, dat snap ik nog. Maar waarom zet je die tarieven niet netjes bij elkaar, bijvoorbeeld? Nu heb je in de Wfsv meerdere artikelen die allemaal verwijzen naar andere besluiten zonder de naam van de besluiten of de premiepercentages te noemen. Verschrikkelijk irritant.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oorspronkelijk waren het separate financieringen die in werkgeverspotjes kwamen. Door de jaren heen is het op een hoop gegooid in de algemene middelen, dit is nog een uitvloeisel uit vroegere jaren.
Waarom het niet aangepast wordt is dan je vervolgvraag? Simpel: geen mensen beschikbaar.
Eens.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik nog. Maar waarom zet je die tarieven niet netjes bij elkaar, bijvoorbeeld? Nu heb je in de Wfsv meerdere artikelen die allemaal verwijzen naar andere besluiten zonder de naam van de besluiten of de premiepercentages te noemen. Verschrikkelijk irritant.
En zo heb ik nog veel meer, trouwens. Waarom heb je drie leden en vier sommen nodig om de hoogte van de arbeidskorting te berekenen (22a LB)? Zeker als je bedenkt dat die bij een salaris van 50.000 en hoger voor iedereen even hoog is. De hele wet LB en het hele systeem van loonheffingen hangt van dit soort bullshit aan elkaar. Versimpel die hap toch.
We nemen het mee naar achterquote:Op donderdag 27 november 2014 13:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vind ik niet kunnen dit. Schandelijk.
Mods?!
heb je als fiscalist nog wat te doen joh.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik nog. Maar waarom zet je die tarieven niet netjes bij elkaar, bijvoorbeeld? Nu heb je in de Wfsv meerdere artikelen die allemaal verwijzen naar andere besluiten zonder de naam van de besluiten of de premiepercentages te noemen. Verschrikkelijk irritant.
En zo heb ik nog veel meer, trouwens. Waarom heb je drie leden en vier sommen nodig om de hoogte van de arbeidskorting te berekenen (22a LB)? Zeker als je bedenkt dat die bij een salaris van 50.000 en hoger voor iedereen even hoog is. De hele wet LB en het hele systeem van loonheffingen hangt van dit soort bullshit aan elkaar. Versimpel die hap toch.
Welnee joh. Al die priegelregeltjes worden uitgevoerd door administraties, pay-roll en ga maar door. Voor het echte uitvoeren heb je niet echt fiscalisten nodig.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
heb je als fiscalist nog wat te doen joh.
Precies. Onze docent ook droogleuk na een gigantische som: "in het echt gaat dit natuurlijk met een computer en volledig automatisch maar jullie moeten de systematiek wel snappen en toe kunnen passen".quote:Op donderdag 27 november 2014 15:42 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Welnee joh. Al die priegelregeltjes worden uitgevoerd door administraties, pay-roll en ga maar door. Voor het echte uitvoeren heb je niet echt fiscalisten nodig.
Opzich wel wat voor te zeggen, toch?quote:Op donderdag 27 november 2014 15:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. Onze docent ook droogleuk na een gigantische som: "in het echt gaat dit natuurlijk met een computer en volledig automatisch maar jullie moeten de systematiek wel snappen en toe kunnen passen".
Didactisch gezien? Uiteraard. Maar als ik toch al weinig motivatie voor het vak op kon brengen werkt het voor mij persoonlijk niet echt stimulerend om zoiets te melden.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Opzich wel wat voor te zeggen, toch?
Zat niet bijster veel gedachte achter moet ik bekennen. Ik sta wel voor beide ingeschreven maar successie doe ik niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:54 schreef Mshauri het volgende:
Waarom heb je niet successie gekozen dan?
Of doe je beide?
Successie is juist tofquote:Op donderdag 27 november 2014 15:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zat niet bijster veel gedachte achter moet ik bekennen. Ik sta wel voor beide ingeschreven maar successie doe ik niet.
Ik wens je veel successie.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tsja, soms in het leven moet je keuzes maken. En die zijn niet altijd goed.
Alles kost tijd, dat geroep om aanpakken dit versimpeling dat, zo werkt het niet. Elke kleine verandering is een berg software aanpassen. Dat raamwerk moet eerst goed zijn, daarna kan je gaan rommelen met de wet. Als je het goed wil doen zijn we zo 5-8 jaar verder.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dit wel wat Wiebes aan te zei gaan willen pakken? (wat een zin)
Beetje populistisch, maar waarom zijn ze daar 5-8 jaar geleden niet mee begonnen? Hoe is het zo gecompliceerd geworden?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alles kost tijd, dat geroep om aanpakken dit versimpeling dat, zo werkt het niet. Elke kleine verandering is een berg software aanpassen. Dat raamwerk moet eerst goed zijn, daarna kan je gaan rommelen met de wet. Als je het goed wil doen zijn we zo 5-8 jaar verder.
Recessie, geld opperdepop.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beetje populistisch, maar waarom zijn ze daar 5-8 jaar geleden niet mee begonnen? Hoe is het zo gecompliceerd geworden?
Het CDA heeft er sowieso wel een handje van regeringsbeleid te bekritiseren waar ze zelf aan hebben helpen bouwen.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Recessie, geld opperdepop.
En clientelisme binnen politieke partijen uiteraard. Partijen die nu het hardst roepen om versimpeling - met name het CDA - hebben er altijd een handje van gehad gezinspolitiek of landbouw te stimuleren via allerhande shitregelingen in de fiscaliteit.
In dat opzicht is het grootste deel van fiscaal recht iets te vaak te weinig stimulerend. Ik heb het al vaker gezegd, maar als studenten gewoon iets meer een beeld wordt gegeven van waar ze nou mee bezig zijn tijdens de studie, dan zou het veel meer gaan leven. Dus niet alleen uitleggen wat de deelnemingsvrijstelling is, maar ook uitwerken hoe dat werkt in (internationale) structuren, hoe je daarmee kan structureren etc. Zelfde kun je doen voor de LB, zij het in iets mindere mate.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Didactisch gezien? Uiteraard. Maar als ik toch al weinig motivatie voor het vak op kon brengen werkt het voor mij persoonlijk niet echt stimulerend om zoiets te melden.
quote:Op donderdag 27 november 2014 16:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Een bol heeft toch maar één vlak?
Van de Streek doet in dat opzicht nog aardig zijn best. Bij zijn colleges over (niet-) kwalificerende beleggingsdeelnemingen stond hij uitgebreid stil bij structuren via tax havens etcquote:Op donderdag 27 november 2014 16:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
In dat opzicht is het grootste deel van fiscaal recht iets te vaak te weinig stimulerend. Ik heb het al vaker gezegd, maar als studenten gewoon iets meer een beeld wordt gegeven van waar ze nou mee bezig zijn tijdens de studie, dan zou het veel meer gaan leven. Dus niet alleen uitleggen wat de deelnemingsvrijstelling is, maar ook uitwerken hoe dat werkt in (internationale) structuren, hoe je daarmee kan structureren etc. Zelfde kun je doen voor de LB, zij het in iets mindere mate.
Ach, wat dat betreft hebben de grote klassieke partijen allemaal boter op hun kop zodra ze in de oppositiebankjes belandenquote:Op donderdag 27 november 2014 16:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het CDA heeft er sowieso wel een handje van regeringsbeleid te bekritiseren waar ze zelf aan hebben helpen bouwen.
Ik ben niet zo'n Top 2000-mens.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ach, wat dat betreft hebben de grote klassieke partijen allemaal boter op hun kop zodra ze in de oppositiebankjes belanden
http://stemmen.top2000.nl(...)?page=1&q=&view=list
Zo, genoeg lopen soggen vandaag. Tis weer top2000 tijd
Vaste prik op oudejaarsavond naast de oudejaarsconference. Voor de rest zit ik ook niet 24/7 gekluisterd aan de radio, ik check de lijst en das datquote:
Welnee, grotendeels tophits.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:30 schreef Tchock het volgende:
Ik heb eigenlijk een behoorlijke hekel aan de top 2000 nu ik er zo over nadenk.
Dat is dan inderdaad wel weer mooi. Dan wordt zoiets gewoon veel concreter, en snap je ook veel eerder de ratio achter bepalingen. Alleen mensen een beetje over bepalingen en/of de ratio laten lezen werkt niet echt bemoedigend.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:16 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Van de Streek doet in dat opzicht nog aardig zijn best. Bij zijn colleges over (niet-) kwalificerende beleggingsdeelnemingen stond hij uitgebreid stil bij structuren via tax havens etc
Hoe kun je een hekel hebben aan een lijst met 2000 best of hits? Tenzij je Leo of Mathijs niet kan uitstaanquote:Op donderdag 27 november 2014 16:30 schreef Tchock het volgende:
Ik heb eigenlijk een behoorlijke hekel aan de top 2000 nu ik er zo over nadenk.
Ach, dat meen je toch niet. Die selectielijst is hilarisch klein en in de uiteindelijke lijst staat allerlei bagger als Nick & Simon (8 keer), Boudewijn de Groot (13 keer), Abba (21!! keer), Blof (16 keer) en ga zo maar door. Maar alternatieve muziek (nieuw en oud), elektronica of moderne muziek ho maar. Het enige nieuwe wat er in komt is Coldplay, Adele en Snow Patrol. Lekker veilige troep voor de babyboom-generatie.quote:
Lekker belangrijk. Ruime selectie Phil, Elton en George.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, dat meen je toch niet. Die selectielijst is hilarisch klein en in de uiteindelijke lijst staat allerlei bagger als Nick & Simon (8 keer), Boudewijn de Groot (13 keer), Abba (21!! keer), Blof (16 keer) en ga zo maar door. Maar alternatieve muziek (nieuw en oud), elektronica of moderne muziek ho maar. Het enige nieuwe wat er in komt is Coldplay, Adele en Snow Patrol. Lekker veilige troep voor de babyboom-generatie.
Maar goed, al het bovenstaande zou natuurlijk geen enkel probleem zijn als ze er een Radio 2-luisteraarslijst van maakten of zo. Maar in plaats daarvan roepen ze bij elke gelegenheid die ze krijgen "DE LIJST DER LIJSTEN" en "DE ALLERBESTE NUMMERS OOIT GEMAAKT".
Dat moest er even uit of niet? Lucht op hé?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:43 schreef Tchock het volgende:
En mocht iemand het zich afvragen dat zit mij inderdaad elk jaar dwars.
Jij hebt voor je 30e een hartaanval als je je om al die simpele dingen in het leven zo druk gaat maken.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:43 schreef Tchock het volgende:
En mocht iemand het zich afvragen dat zit mij inderdaad elk jaar dwars.
Klep dicht, flutmod.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:45 schreef Paxcon het volgende:
Hoezo is Boudewijn de Groot bagger
Wat een geweldige artiest
Ik ga hierover eens met m'n collega overleggen, dit is al de tweede keer dat ik jou openlijk crew zie bashen.quote:
Ik probeer het dan ook te ontwijken maar mensen dringen die troep aan mij op.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:44 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Jij hebt voor je 30e een hartaanval als je je om al die simpele dingen in het leven zo druk gaat maken.
Lekker ergeren, heerlijk.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik probeer het dan ook te ontwijken maar mensen dringen die troep aan mij op.
Tuurlijk wel, ik ben daar gek op. Lekker zuur doen.quote:
Dan is dus de vraag of dat zuur doen komt door die prutmuziek die je luistert of dat je juist prutmuziek luistert om zuur te kunnen doen.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik ben daar gek op. Lekker zuur doen.
Scherp hoor.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan is dus de vraag of dat zuur doen komt door die prutmuziek die je luistert of dat je juist prutmuziek luistert om zuur te kunnen doen.
quote:Op donderdag 27 november 2014 16:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan is dus de vraag of dat zuur doen komt door die prutmuziek die je luistert of dat je juist prutmuziek luistert om zuur te kunnen doen.
Met jou zou ik graag eens een biertje gaan drinken. Ben het buitengewoon met je eens.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, dat meen je toch niet. Die selectielijst is hilarisch klein en in de uiteindelijke lijst staat allerlei bagger als Nick & Simon (8 keer), Boudewijn de Groot (13 keer), Abba (21!! keer), Blof (16 keer) en ga zo maar door. Maar alternatieve muziek (nieuw en oud), elektronica of moderne muziek ho maar. Het enige nieuwe wat er in komt is Coldplay, Adele en Snow Patrol. Lekker veilige troep voor de babyboom-generatie.
Maar goed, al het bovenstaande zou natuurlijk geen enkel probleem zijn als ze er een Radio 2-luisteraarslijst van maakten of zo. Maar in plaats daarvan roepen ze bij elke gelegenheid die ze krijgen "DE LIJST DER LIJSTEN" en "DE ALLERBESTE NUMMERS OOIT GEMAAKT".
Lekker Waldorf en Stadler uithangen samen.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:04 schreef Blistering het volgende:
[..]
Met jou zou ik graag eens een biertje gaan drinken. Ben het buitengewoon met je eens.
quote:Op donderdag 27 november 2014 18:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Lekker Waldorf en Stadler uithangen samen.
Hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 27 november 2014 18:50 schreef Blistering het volgende:
Blijkbaar krijg ik vanaf volgend jaar zoveel minder stufi omdat m'n moeder AOW krijgt sinds 2012 (oudere moeder). Jammerlijk weer allemaal.
22, volgende week 23.quote:
Nee. Gewoon teveel verkeerde beslissingen. 2 jaar mbo, toen nog havo, toen hbo en nu dan nog universiteit.quote:
prima toch?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:00 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee. Gewoon teveel verkeerde beslissingen. 2 jaar mbo, toen nog havo, toen hbo en nu dan nog universiteit.
Beter laat je roeping vinden dan nooit, I guess. Heb het nu wel echt naar m'n zin.
pas maar op dat paxcon je portemonnee niet gaat jattenquote:Op donderdag 27 november 2014 19:23 schreef Ties02 het volgende:
Nice
krijg in december nog een algemene tegemoetkoming van ¤300
Wat een tuigquote:Op donderdag 27 november 2014 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
pas maar op dat paxcon je portemonnee niet gaat jatten
wilde die bij mij ook doen
Absoluutquote:
Je zou ook gewoon kunnen werken.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:36 schreef Blistering het volgende:
[..]
AbsoluutHoewel ik nog bij ieder tentamen als de dood ben dat ik het niet haal, gewoon omdat het zo hard werd afgeraden om na 1 jaar hbo over te stappen
Overigens, door dat geintje met stufi moet ik maar eens leren wat bezuinigen is. Zojuist Fox Sports International opgezegd, scheelt toch weer 25 euro in de maand.
Voor de rest maar even kijken waar ik nog meer op kan bezuinigen.
Ik voel me arm![]()
Misschien doe ik dat wel gewoon? Ik werk bij een apotheek.quote:
Oke.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:37 schreef Blistering het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat wel gewoon? Ik werk bij een apotheek.
Van het CAK soms? Is geloof ik dit jaar voor het laatst dat ze dat doen. Teveel mensen krijgen wat > en dicht met die geldkraan.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:23 schreef Ties02 het volgende:
Nice
Jepquote:Op donderdag 27 november 2014 19:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Van het CAK soms? Is geloof ik dit jaar voor het laatst dat ze dat doen. Teveel mensen krijgen wat > en dicht met die geldkraan.
Ik ook, straks wss 290 euro algemene tegemoetkoming en nog compensatie ER, maar die komt niet meer. Toch leuke bonus in decemberquote:
Waarom krijg jij dat ook?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik ook, straks wss 290 euro algemene tegemoetkoming en nog compensatie ER, maar die komt niet meer. Toch leuke bonus in december
Ik voldoe aan de eis dat je x keer per jaar medicijnen voorgeschreven hebt gekregen voor een of meerdere chronische aandoeningen die op de lijst staanquote:
Oh.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik voldoe aan de eis dat je x keer per jaar medicijnen voorgeschreven hebt gekregen voor een of meerdere chronische aandoeningen die op de lijst staan
Wat een gedoe.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
http://www.hetcak.nl/port(...)1-3-67-8-voorwaarden
Veel leesplezier
Dat vond de regering ook, vanaf komend jaar is het foetsie en ben je afhankelijk v/d gemeente of die nog wat wil uitkeren. Maarja, ons ben zuunig, wel tal van zorgtaken overhevelen en tegelijkertijd datzelfde budget vanuit de rijksoverheid ondercutten met 1/3e... Dus ik verwacht na dit jaar niks.quote:
Ik had vroeger wel een gameboyquote:
Pokémon Red, Blue waren baas. Had een Gameboy Color in gif groenquote:Op donderdag 27 november 2014 19:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had vroeger wel een gameboy
Pokemon GoldKon daar wel uren van genieten. De rest vond ik maar stom.
Ik had ook Blue. Maar op een gegeven moment ging die stukquote:Op donderdag 27 november 2014 19:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Pokémon Red, Blue waren baas. Had een Gameboy Color in gif groen
quote:Op donderdag 27 november 2014 20:00 schreef Etsu het volgende:
Ik weet nog dat mijn broertje Pokemon Silver kreeg van sinterklaas en dat ik het spelletje van hem afpakte en erop ging spelen![]()
Ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En PokemonEr is ook een nieuwe uit volgens mij.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Wat een strafquote:Op donderdag 27 november 2014 20:03 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga maar weer aan het bier
ajus mensen
dat gaat automatisch he?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:23 schreef Ties02 het volgende:
Nice
Ik moet nog aan dat nieuwe seizoen beginnen, goed dat je het zegtquote:Op donderdag 27 november 2014 20:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het nieuwe seizoen van Homeland is echt een verademing ten opzichte van het vorige
maximaal lenen man. Onder het leenstelsel is dat allemaal gratis geld, juristen worden toch werkeloos.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:36 schreef Blistering het volgende:
[..]
AbsoluutHoewel ik nog bij ieder tentamen als de dood ben dat ik het niet haal, gewoon omdat het zo hard werd afgeraden om na 1 jaar hbo over te stappen
Overigens, door dat geintje met stufi moet ik maar eens leren wat bezuinigen is. Zojuist Fox Sports International opgezegd, scheelt toch weer 25 euro in de maand.
Voor de rest maar even kijken waar ik nog meer op kan bezuinigen.
Ik voel me arm![]()
edit: Ik zou evt. kunnen bijlenen in de vorm van een lening of collegegeldkrediet, maar daar pas ik eigenlijk wel voor.
Ik zit vast in seizoen 3, vind het daar wel heel saai gewordenquote:Op donderdag 27 november 2014 20:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het nieuwe seizoen van Homeland is echt een verademing ten opzichte van het vorige
Not sure if srsquote:Op donderdag 27 november 2014 20:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
maximaal lenen man. Onder het leenstelsel is dat allemaal gratis geld, juristen worden toch werkeloos.
Heb je gehaald?quote:
nee zag zo'n reclameposter op FBquote:Op donderdag 27 november 2014 21:11 schreef Blistering het volgende:
[..]
Not sure if srs
[..]
Heb je gehaald?
Oh ja, klopt. Inferieure meuk. Gewoon New York Pizza, immer goed.quote:
Juristen worden toch werkeloos. Hoef je niks terug te betalen en heb je wel 50k gehad.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:11 schreef Blistering het volgende:
[..]
Not sure if srs
[..]
Heb je gehaald?
Grapjas.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
Juristen worden toch werkeloos. Hoef je niks terug te betalen en heb je wel 50k gehad.
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
Juristen worden toch werkeloos. Hoef je niks terug te betalen en heb je wel 50k gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |