• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
U meneer gaat door voor de koelkastquote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tuurlijk, daar zeg ik niets over. Maar je krijgt het er bij 5 graden niet warm van en zeker niet in de regen.
quote:
Y gaat op rolschaatsen de post doen.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:25 schreef Ansu het volgende:
Rennend dan maar de post doen met een flesje whiskey in je zak, Y.
Ik moet al twee uur van mezelf assessment boek doornemen maar heb pas twee pagina's gelezen... Hallo concentratie.
Ik moet nog 56 pagina's antwoordmodel overschrijven op papier, ben na 2 dagen op pagina 5quote:Op woensdag 26 november 2014 23:25 schreef Ansu het volgende:
Rennend dan maar de post doen met een flesje whiskey in je zak, Y.
Ik moet al twee uur van mezelf assessment boek doornemen maar heb pas twee pagina's gelezen... Hallo concentratie.
Don't drink and drivequote:Op woensdag 26 november 2014 23:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Y gaat op rolschaatsen de post doen.
Waarom overschrijven?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik moet nog 56 pagina's antwoordmodel overschrijven op papier, ben na 2 dagen op pagina 5![]()
![]()
Ik breng vaak genoeg op de motor de post rond.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Y gaat op rolschaatsen de post doen.
Nou, ik moet het huiswerk van een vak van 3 jaar geleden handgeschreven inleveren om het vak te halenquote:
Hobbelen dan!!quote:Op woensdag 26 november 2014 23:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou, ik moet het huiswerk van een vak van 3 jaar geleden handgeschreven inleveren om het vak te halen
quote:Op woensdag 26 november 2014 23:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou, ik moet het huiswerk van een vak van 3 jaar geleden handgeschreven inleveren om het vak te halen
Zeker hbo?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wow, copy-paste op een nieuw hoogtepuntquote:Op woensdag 26 november 2014 23:29 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben te lui om het over te typen, de rechtsregel komt hier zo'n beetje op neer in elk geval
Studiepunten krijgen bij je huiswerkquote:Op woensdag 26 november 2014 23:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Uiteraard. Nog 11 studiepunten aan huiswerk overschrijven.
Say whut?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Uiteraard. Nog 11 studiepunten aan huiswerk overschrijven.
quote:Op woensdag 26 november 2014 23:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Studiepunten krijgen bij je huiswerk
Nouwja, ik moet nog wat huiswerk zooi inleveren voor de laatste studiepunten. Maar man, ik ga momenteel nog liever een PhD in rechtsgeschiedenis halen. Wat heb ik hier geen zin in.quote:
Neuh, ik was steekwoordsgewijs/telegramstijl alles aan het neerpennen op turbo standquote:Op woensdag 26 november 2014 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij niet? Of was je op je telefoon aan t kutten?
Quoted for future referencequote:Op woensdag 26 november 2014 23:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Maar man, ik ga momenteel nog liever een PhD in rechtsgeschiedenis halen. Wat heb ik hier geen zin in.
quote:Op woensdag 26 november 2014 23:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Nouwja, ik moet nog wat huiswerk zooi inleveren voor de laatste studiepunten. Maar man, ik ga momenteel nog liever een PhD in rechtsgeschiedenis halen. Wat heb ik hier geen zin in.
pics van je poes?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:32 schreef Ansu het volgende:
De kat houdt m'n bed bezet en ligt languit gestrekt, net aangereden wild. Stom beest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Katten kunnen zo nu en dan zo heerlijk de stomme beest uithangenquote:Op woensdag 26 november 2014 23:32 schreef Ansu het volgende:
De kat houdt m'n bed bezet en ligt languit gestrekt, net aangereden wild. Stom beest
quote:Op woensdag 26 november 2014 23:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
pics van je poes?Te makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 23:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
pics van je poes?Paxgod wer bisto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag het weten
Ja hij probeert altijd op je hoofd te liggen. Of in je nek te kruipen en dan te melktrappelen in je haar, en spinnen in je oor, niet oke.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Katten kunnen zo nu en dan zo heerlijk de stomme beest uithangenHeb je wel als het goed is een verwarmd voeteneind of verwarmd schouderblad
Die van mijn ouders gaat achter je op de leuning van de bank zitten en dan geeft hij je hoofd kopjes net zo lang tot je reageert. En als je dat niet doet bijt hij op een gegeven moment in je hoofd.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:36 schreef Ansu het volgende:
Y
[..]
Ja hij probeert altijd op je hoofd te liggen. Of in je nek te kruipen en dan te melktrappelen in je haar, en spinnen in je oor, niet oke.
Wel lief bedoeld
Haha dat doen die van mijn ouders ook!quote:Op woensdag 26 november 2014 23:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die van mijn ouders gaat achter je op de leuning van de bank zitten en dan geeft hij je hoofd kopjes net zo lang tot je reageert. En als je dat niet doet bijt hij op een gegeven moment in je hoofd.
Dikker dan mijn kater?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:40 schreef Ansu het volgende:
[..]
Haha dat doen die van mijn ouders ook!
volgens mij hebben ze geen andere kinderen.. Hm
Dit is echt zon aandachtsgeil dier, woont met alleen maar vrouwen en wil de hele dag knuffelen en slapen. En eten. Hij is echt heel groot en nog maar tien maanden
Ik denk even groot maar hij is jog maar tien maanden! Je moet maar eens googlen op Nebelung, hij is een beetje uit de kluiten gewassen variant. wel heel liefquote:Op woensdag 26 november 2014 23:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dikker dan mijn kater?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 november 2014 23:50 schreef Ansu het volgende:
[..]
Ik denk even groot maar hij is jog maar tien maanden! Je moet maar eens googlen op Nebelung, hij is een beetje uit de kluiten gewassen variant. wel heel lief
Geh.. kun je mooie foto's van maken zoalsquote:Op woensdag 26 november 2014 23:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dikker dan mijn kater?
[ afbeelding ]
Ik vind Noorse boskatten stiekem leuker dan Maine Coontjes, die Noorse hebben echt superzachte aaibare vacht en het zijn net honden: je kan ze tig trucjes lerenquote:Op woensdag 26 november 2014 23:54 schreef Tchock het volgende:
Wow, wat een prachtige kat.Mijn ouders hebben Noorse Boskatten. Bazenbeesten.
Maar ze zijn wel fucking lui. Echt niet te geloven.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik vind Noorse boskatten stiekem leuker dan Maine Coontjes, die Noorse hebben echt superzachte aaibare vacht en het zijn net honden: je kan ze tig trucjes leren
Jup.. dan kunnen ze prinsheerlijk voor pampus liggen in zo'n hangmat in de krabpaal of aan de verwarming. En dan ook echt volkomen lang uitgestrekt liggen. Niets voor niets heeft een kat personeel, het voelt zich een prins/prinses en gedraagt zich ook zoquote:Op woensdag 26 november 2014 23:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel fucking lui. Echt niet te geloven.
Zusjelief is een crazy cat woman.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup.. dan kunnen ze prinsheerlijk voor pampus liggen in zo'n hangmat in de krabpaal of aan de verwarming. En dan ook echt volkomen lang uitgestrekt liggen. Niets voor niets heeft een kat personeel, het voelt zich een prins/prinses en gedraagt zich ook zo
Zusjelief heeft naast twee borders, twee Noorse en twee Maine coons
[ afbeelding ]
Zo'n eentje qua kleurstelling en nog een Noorse in zelfde zwart/wit kleurstelling
Naah, eerder dierenmens. Want ook nog een zooi specifieke kippen in de achtertuin. Die heeft haar eigen beestenboel helemaal rond zoquote:Op woensdag 26 november 2014 23:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zusjelief is een crazy cat woman.
Precies ja. Looocooooooo.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Naah, eerder dierenmens. Want ook nog een zooi specifieke kippen in de achtertuin. Die heeft haar eigen beestenboel helemaal rond zo
Daar komt ze nu zelf pas achter, dat het misschien toch teveel van het goede is. Joh?quote:
Pas maar op. Voor je het weet sta je in haar vakantie om half zeven op een maandagochtend de schijt van de paarden uit de schuur te scheppen. Zo gaan die dingen.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Daar komt ze nu zelf pas achter, dat het misschien toch teveel van het goede is. Joh?
Denk 't niet Job, toen ze nog twee katten had ala, maar nu kijk ik wel uitquote:Op donderdag 27 november 2014 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pas maar op. Voor je het weet sta je in haar vakantie om half zeven op een maandagochtend de schijt van de paarden uit de schuur te scheppen. Zo gaan die dingen.
Leuk, ik houd wel van luie kattenquote:Op woensdag 26 november 2014 23:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel fucking lui. Echt niet te geloven.
Wauw! Hoe coolquote:Op woensdag 26 november 2014 23:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup.. dan kunnen ze prinsheerlijk voor pampus liggen in zo'n hangmat in de krabpaal of aan de verwarming. En dan ook echt volkomen lang uitgestrekt liggen. Niets voor niets heeft een kat personeel, het voelt zich een prins/prinses en gedraagt zich ook zo
Zusjelief heeft naast twee borders, twee Noorse en twee Maine coons
[ afbeelding ]
Zo'n eentje qua kleurstelling en nog een Noorse in zelfde zwart/wit kleurstelling
Vooral posten dat je het toch niet doet...quote:Op donderdag 27 november 2014 00:54 schreef Etsu het volgende:
Ik heb met Pax een weddenschap afgesloten dat ik een 10 voor strafprocesrecht ga halen en dat hij dan een maand lang 'Etsu is de liefste user van heel FOK!' in zijn onderschrift gaat zetten, en anders moest ik een housewarming (?) geven (iets met pieppiep, ik verstond het niet goed)
Morgen maar alles opnieuw herhalen.
Die moet ik even vastleggen.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:54 schreef Etsu het volgende:
Ik heb met Pax een weddenschap afgesloten dat ik een 10 voor strafprocesrecht ga halen en dat hij dan een maand lang 'Etsu is de liefste user van heel FOK!' in zijn onderschrift gaat zetten, en anders moest ik een housewarming (?) geven (iets met pieppiep, ik verstond het niet goed)
Ook echt héquote:Op donderdag 27 november 2014 00:54 schreef Etsu het volgende:
Ik voel weer een procedure aankomen.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:57 schreef Etsu het volgende:
Voor mij is een 6 voor strafrechtvak een 10, oftewel een studententien. Daarover hebben we niks afgesproken. Dus dit ga ik winnen.
Jammer Ets, drie getuigenquote:Op donderdag 27 november 2014 00:57 schreef Etsu het volgende:
Voor mij is een 6 voor strafrechtvak een 10, oftewel een studententien. Daarover hebben we niks afgesproken. Dus dit ga ik winnen.
Etsu c.s. / Paxcon q.q. IIquote:Op donderdag 27 november 2014 00:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik voel weer een procedure aankomen.
Nooit geschoten is altijd mis.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ook echt héIk heb mij opgegeven voor de capita voor handels b
Wil die gewoon in de eerste kans inkoppen, dus voor het eerst dat ik zelf een capita ga doen. Over straf 2 oud twijfel ik nog, 119 euro is mij iets te zot. Goed je krijgt 4 lesmomenten, goed voor 12 uur > 10tje per uur. Maar dan nog.. doe mij maar met kerst nog genoeg plek en een kortingscode van 50%
Zal mij benieuwen.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik voel weer een procedure aankomen.
In elk geval meer dan chocoladequote:Op donderdag 27 november 2014 01:00 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat jij er van kan maken.
Ik mag hopen dat je mij wel gelijk geeft mocht het zover komenquote:Op donderdag 27 november 2014 01:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
In elk geval meer dan chocolade
Dat hoofd onderinquote:Op woensdag 26 november 2014 23:29 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben te lui om het over te typen, de rechtsregel komt hier zo'n beetje op neer in elk geval
luie donder ben je ookquote:Op donderdag 27 november 2014 02:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat hoofd onderin
Bij sommige sheets ging ik ook meer foto's maken omdat hij voor een bepaald woord onderin in de weg stond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer kreeg ik er niet uit.
Heel mooi is dat. Ik had vroeger een krantenwijk tot m'n 18e (20/25 krantjes voor ruim EUR 150 per maand, mooi meegenomen). Deed dat op het laatst constant met de auto. Af en toe gewoon de oprit oprijden en het krantje door het raam de brievenbus in gooienquote:Op woensdag 26 november 2014 23:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik breng vaak genoeg op de motor de post rond.
En als mensen je stom aan staan te kijken roep ik
"DAS HELE SNELLE POST"
Luie mensen komen altijd tot de meest efficiënte oplossingen, toch?quote:Op donderdag 27 november 2014 11:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Heel mooi is dat. Ik had vroeger een krantenwijk tot m'n 18e (20/25 krantjes voor ruim EUR 150 per maand, mooi meegenomen). Deed dat op het laatst constant met de auto. Af en toe gewoon de oprit oprijden en het krantje door het raam de brievenbus in gooien
Vorige week zaten die vrouwen in het Carlton Beach hotel ivm training etc. Wij zaten er ook voor LFS. Ze wilden niet mee een biertje gaan doen ivm trainingquote:Op donderdag 27 november 2014 11:40 schreef Tchock het volgende:
Vanavond 20:30 kan Oranje voor het eerst ooit plaatsing voor het WK voetbal voor vrouwen afdwingen in en tegen Italië. Ik tip maar even, want als ze dat lukt gaat vrouwenvoetbal echt ontploffen in Nederland.
Bill Gates heeft niet voor niets gezegd dat hij liever luie mensen aanneemt.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Luie mensen komen altijd tot de meest efficiënte oplossingen, toch?
Bij ons thuis (m'n ouders wonen op een boerderij) gaat dat standaard zo. Misschien meer iets voor de buitenwegen.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Heel mooi is dat. Ik had vroeger een krantenwijk tot m'n 18e (20/25 krantjes voor ruim EUR 150 per maand, mooi meegenomen). Deed dat op het laatst constant met de auto. Af en toe gewoon de oprit oprijden en het krantje door het raam de brievenbus in gooien
ik heb ooit ajax vrouwen moeten kijken. Wat een vreselijke jankpot was dat zeg.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:40 schreef Tchock het volgende:
Vanavond 20:30 kan Oranje voor het eerst ooit plaatsing voor het WK voetbal voor vrouwen afdwingen in en tegen Italië. Ik tip maar even, want als ze dat lukt gaat vrouwenvoetbal echt ontploffen in Nederland.
van fietsen word je moequote:Op donderdag 27 november 2014 11:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Jij hebt in elk geval geen voorrecht.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:59 schreef Mandekker het volgende:
Welke instanties of personen hebben voorrechten bij beslaglegging zoals de Belastingdienst (o.g.v. art. 21 Invorderingswet) en Zorginstituut Nederland (o.g.v. art. 18f Zorgverzekeringswet) die hebben?
mark rutte, de ing en het leger des heils.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:59 schreef Mandekker het volgende:
Welke instanties of personen hebben voorrechten bij beslaglegging zoals de Belastingdienst (o.g.v. art. 21 Invorderingswet) en Zorginstituut Nederland (o.g.v. art. 18f Zorgverzekeringswet) die hebben?
Je vergeet de seizoensafhankelijke super-preferente boedelvordering van Pakjesboot 12.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
mark rutte, de ing en het leger des heils.
quote:Op donderdag 27 november 2014 12:04 schreef Valid het volgende:
[..]
Jij hebt in elk geval geen voorrecht.
Om hier te mogen posten.
Wat denk jij nou? Je post hier nooit en dan kom je hier binnenstormen met een vraag en dan moeten wij het antwoord gaan geven en vervolgens laat je nooit meer wat van je horen.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:12 schreef Mandekker het volgende:
Mochten er ook users zijn die wel in staat zijn een serieus antwoord te geven, dan hoor ik dat graag.
Ik dacht dat jij een behulpzame jongeman was.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat denk jij nou? Je post hier nooit en dan kom je hier binnenstormen met een vraag en dan moeten wij het antwoord gaan geven en vervolgens laat je nooit meer wat van je horen.
bedankt voor deze grap, hard kunnen lachen.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:17 schreef Mandekker het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een behulpzame jongeman was.
dat geef ik je net. Ik heb hier nog een essay van 15 kantjes over geschreven...quote:Op donderdag 27 november 2014 12:12 schreef Mandekker het volgende:
Mochten er ook users zijn die wel in staat zijn een serieus antwoord te geven, dan hoor ik dat graag.
quote:Op donderdag 27 november 2014 12:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
bedankt voor deze grap, hard kunnen lachen.
Ik wens je veel succes. Waar je naar vraagt is een samenvatting van een groot deel van goederen- en insolventierecht.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:12 schreef Mandekker het volgende:
Mooi rechtsgebied, dat wel. Moet altijd even genoemd worden.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes. Waar je naar vraagt is een samenvatting van een groot deel van goederen- en insolventierecht.
Ben er nu zelf ook mee bezig. Alweer.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:26 schreef Valid het volgende:
[..]
Mooi rechtsgebied, dat wel. Moet altijd even genoemd worden.
Dankjewel.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes. Waar je naar vraagt is een samenvatting van een groot deel van goederen- en insolventierecht.
Ik ook. Herkansing of vervolgvak? Welk onderwerp ben je nu mee bezig?quote:Op donderdag 27 november 2014 12:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben er nu zelf ook mee bezig. Alweer.
quote:Op donderdag 27 november 2014 12:26 schreef Valid het volgende:
[..]
Mooi rechtsgebied, dat wel. Moet altijd even genoemd worden.
De basis van het faillissementsrecht hoort bij het curriculum voor Handelsrecht wat ik nu moet volgen voor die extra studiepunten om fiscaal te halen.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:28 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik ook. Herkansing of vervolgvak? Welk onderwerp ben je nu mee bezig?
Vind je fiscaal nog boeiend?quote:Op donderdag 27 november 2014 12:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
De basis van het faillissementsrecht hoort bij het curriculum voor Handelsrecht wat ik nu moet volgen voor die extra studiepunten om fiscaal te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |