SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stiften, potloden en markers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestelsites:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En men krijgt:
Spuuglokje
Whoopidoo:
Paarsbeestje:
Skoap:
Biancavia:
Cygne:
ColorCoulour:
Automatic_:
mocha:
En de opdracht voor Pandaplint:
En verder!
[ Bericht 22% gewijzigd door NedKelly op 26-11-2014 22:48:08 ]![]()
Mooi! Net of er diepte in zit met die verschillende tintenquote:Op woensdag 26 november 2014 23:01 schreef Skoap het volgende:
Wat een mooie platen in het vorige topic & de op natuurlijk!
Iemand vroeg iets over natte promarkers, daar had ik vandaag voor het eerst last van
Ik heb er ook weer 1 ingekleurd vanavond
[ afbeelding ]![]()
Mooi!quote:Op woensdag 26 november 2014 23:01 schreef Skoap het volgende:
Iemand vroeg iets over natte promarkers, daar had ik vandaag voor het eerst last van
[ afbeelding ]
Ik ga vandaag eerste plaat uit Lotus Designs kleuren denk ik
Mooie platen in de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door _Hestia_ op 27-11-2014 07:03:56 ]![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 06:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Mooi!
Ik ga vandaag eerste plaat uit Lotus Designs kleuren denk ik
Mooie platen in de OPValse beschuldigingen in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Heel mooi! Heb je die buitenste nou wit gelaten of is dat een heel lichte kleur?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:01 schreef Skoap het volgende:
[ afbeelding ]Ja, die met de ballen in de bek.![]()
Wat is dat?quote:Op donderdag 27 november 2014 08:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
Iemand hier ervaring met spectrum noir?
Oja, het inscannen is nog niet gelukt. Zal volgende week worden
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
De lijstenmakerij en schilderwinkel hier vlak bij heeft 2 soorten markers. Volgens mij één van Letraset, geen promarkers maar goedkoper. En van copic, ik meen de sketch. Iemand een idee wat die eerste moet zijn? En iemand ervaring met de copic markers??![]()
Een merk dat ook markers heeft en potloden.
Letraset heeft verschillende soorten weet ik copics schijnen ook goednte zijn maar wel duur.![]()
Ja, copics zijn idd duur, maar die letraset-soort die hij had waren goedkoper dan de promarkers en net zo goed (zei hij..) Maar ik weet dus niet meer hoe ze heten.. Nja anders moet ik er maar ff langs rijden vanmiddagquote:Op donderdag 27 november 2014 08:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Een merk dat ook markers heeft en potloden.
Letraset heeft verschillende soorten weet ik copics schijnen ook goednte zijn maar wel duur.Ben vooral benieuwd of ze erg doordrukken bijv..
![]()
Ik weet niet wat je precies bedoelt? Maar ik heb niks wit gelaten!quote:Op donderdag 27 november 2014 08:23 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Heel mooi! Heb je die buitenste nou wit gelaten of is dat een heel lichte kleur?Life is what happens while you are busy making other plans...![]()
Alle markers op alcoholbasis drukken erg doorquote:Op donderdag 27 november 2014 08:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, copics zijn idd duur, maar die letraset-soort die hij had waren goedkoper dan de promarkers en net zo goed (zei hij..) Maar ik weet dus niet meer hoe ze heten.. Nja anders moet ik er maar ff langs rijden vanmiddagBen vooral benieuwd of ze erg doordrukken bijv..
![]()
![]()
Dan hoop ik stiekem dat deze op waterbasis blijken te zijnquote:Op donderdag 27 november 2014 08:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Alle markers op alcoholbasis drukken erg door![]()
![]()
google is your friend:quote:Op donderdag 27 november 2014 08:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
Iemand hier ervaring met spectrum noir?
http://designmarkers.blogspot.nl/2013/11/spectrum-noir.html
Lijkt me wel dat het alcoholbasis is...![]()
Hij komt uit Creative Haven ChristmasScapes.quote:Op donderdag 27 november 2014 08:50 schreef DonnaRush het volgende:
mocha in welk boek staat die cadeautjes kleurplaat?Just Breathe![]()
Oeh, die wou ik nog. Nu zeker haha. Tnx!quote:Op donderdag 27 november 2014 09:51 schreef mocha het volgende:
[..]
Hij komt uit Creative Haven ChristmasScapes.![]()
Hihi zelfs op BBC Breakfast gaat het nu over kleuren voor en door volwassenen. Mooi boek laten ze zien btw![]()
![]()
copic markers zijn inderdaad duur! Maar ze gaan echt super lang mee en ik vind ze geweldig kleuren! Ik heb jaren geleden een setje van iemand gekregen en nu zijn ze dan ook echt bijna allemaal leeg maar ik heb er heel lang plezier van gehad, ik had de copic ciao![]()
Ik heb enkele copics, maar ik vind ze niet mooi kleuren op mijn marker papier. alsof het niet compleet dekt, ook niet na meerdere laagjes.![]()
Je kunt ze navullen geloof ik toch?quote:Op donderdag 27 november 2014 10:53 schreef gebakken-koekje het volgende:
copic markers zijn inderdaad duur! Maar ze gaan echt super lang mee en ik vind ze geweldig kleuren! Ik heb jaren geleden een setje van iemand gekregen en nu zijn ze dan ook echt bijna allemaal leeg maar ik heb er heel lang plezier van gehad, ik had de copic ciao![]()
De ciao ook? Ik dacht dat dat alleen de gewone bredere copics waren?quote:Op donderdag 27 november 2014 11:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je kunt ze navullen geloof ik toch?![]()
Oh dat zou kunnen, zo precies weet ik het ook nietquote:Op donderdag 27 november 2014 11:03 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
De ciao ook? Ik dacht dat dat alleen de gewone bredere copics waren?![]()
![]()
Deze snap ik even niet...quote:Op donderdag 27 november 2014 10:50 schreef kwakz0r het volgende:
Oh de bios![]()
Dat is echt het enige wat ik wel jammer vind dat t nu gewoon even niet kan, zomaar naar de film.(beeb neemt nog niet altijd een flesje met gekolfde melk - ene keer wel andere keer niet - en ik heb nog niet zoveel voorraad kunnen kolven. Daarbij geen oppas in de buurt, opa en oma wonen op 1/1,5 uur)
Maar goed, dat komt wel weer (en de films die er nu zijn kijken we wel als de dvds uit zijn). Voelt wel een beetjedat ik dat jammer vind...
Ja had haar al een DM gestuurd, ik denk dat ze perongeluk in het verkeerde topic heeft gepostquote:
Life is what happens while you are busy making other plans...![]()
Misschien wil ze in de bios gaan kleuren als het een saaie film is?quote:Op donderdag 27 november 2014 11:49 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ja had haar al een DM gestuurd, ik denk dat ze perongeluk in het verkeerde topic heeft gepost![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 11:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Misschien wil ze in de bios gaan kleuren als het een saaie film is?
Your beauty never ever scared me.![]()
Ja maar zij heeft ook nog een baby op schoot hèquote:Op donderdag 27 november 2014 12:03 schreef gebakken-koekje het volgende:
ach ik kleur ook altijd onder het tv kijken dus kan best!![]()
Dat is kleuren voor gevorderende volwassenen![]()
![]()
Wauw!quote:Op donderdag 27 november 2014 13:04 schreef Cygne het volgende:
[ afbeelding ]
Uit één van de enige echte boeken. Weet niet welk deel.![]()
Nee, maar vandaag komen ze écht! Nog meer pastelquote:Op donderdag 27 november 2014 13:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mooi Cygne! Zijn je markers er al?en een donkergroen.
Ben trouwens blij als decocolor uit is. Vind ze helemaal niet meer leuk om te maken.![]()
![]()
nice!quote:Op donderdag 27 november 2014 13:04 schreef Cygne het volgende:
[ afbeelding ]
Uit één van de enige echte boeken. Weet niet welk deel.Life is what happens while you are busy making other plans...![]()
Prachtig! Waar heb je die mee gekleurd?quote:Op donderdag 27 november 2014 13:04 schreef Cygne het volgende:
[ afbeelding ]
Uit één van de enige echte boeken. Weet niet welk deel.Ja, die met de ballen in de bek.![]()
Is goed! Wacht geduldig afquote:Op donderdag 27 november 2014 08:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat is dat?
Oja, het inscannen is nog niet gelukt. Zal volgende week worden![]()
![]()
Haha ja dat geloof ik wel. Ik wisselde tijdens mijn challenge af tussen de kleurboeken. Elke dag uit dezelfde kleuren lijkt mij ook erg vervelen. Helemaal omdat die uit Deco Color niet echt heel spannend zijn ofzoquote:Op donderdag 27 november 2014 13:20 schreef Cygne het volgende:
[..]
Nee, maar vandaag komen ze écht! Nog meer pastelen een donkergroen.
Ben trouwens blij als decocolor uit is. Vind ze helemaal niet meer leuk om te maken.
Fijn dat ze er zijnquote:Op donderdag 27 november 2014 16:59 schreef Cygne het volgende:
Tof!
Ze zijn er.![]()
Ik heb mijn surprise verlanglijst gevuld met promarkers.![]()
![]()
Promarkers!quote:Op donderdag 27 november 2014 18:16 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Prachtig! Waar heb je die mee gekleurd?![]()
quote:Dankjulliequote:Op donderdag 27 november 2014 19:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mooi Sylvana!
Hoe lang duurt het trouwens voordat julie boeken van bookdepository binnen zijn?
Ik heb ze op de 15e besteld en heb er deze week 3 ontvangen en 3 moeten nog komen. Dus zeg maar 10-14 dagen?![]()
ik 13-11 gekocht en 25-11 binnenquote:Op donderdag 27 november 2014 19:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
[..]
Dankjullie
Ik heb ze op de 15e besteld en heb er deze week 3 ontvangen en 3 moeten nog komen. Dus zeg maar 10-14 dagen?"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Ik heb nu in mijn mandje:
Vintage patterns
Terrific tesselations
Lotus designs
Alhambra staind glass
Geometrical design
![]()
![]()
Leuk!quote:Op donderdag 27 november 2014 19:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb nu in mijn mandje:
Vintage patterns
Terrific tesselations
Lotus designs
Alhambra staind glass
Geometrical design
Op die Alhambra na heb ik ze ook (besteld)![]()
![]()
Dankjequote:Op donderdag 27 november 2014 19:45 schreef Spuuglokje het volgende:
Mooi Sylvana! Die heb ik deze week ook ingekleurd, maar ik vind jouw kleurstelling veel mooier!Had je die ook gepost of niet? Ben wel benieuwd!
Ik heb die al binnen, wil anders wel ff paar foto's maken?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik twijfel nog over de Geometric design..![]()
Oh als je wilt!!quote:Op donderdag 27 november 2014 19:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb die al binnen, wil anders wel ff paar foto's maken?![]()
Ik heb m'n post even geëditquote:Op donderdag 27 november 2014 19:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
DankjeHad je die ook gepost of niet? Ben wel benieuwd!
![]()
Ja precies. Al snap ik jou ook wel Spuuglokje.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het wel heel tof eigenlijk! Erg retroAlstublieft:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 20:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja precies. Al snap ik jou ook wel Spuuglokje.
[..]
Alstublieft:Oh dank je!! Toch wel leuk dus, laat ik hem staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh wacht ff. Jij hebt het over Geometrical Design. Deze komen uit Geometric Allover Patterns.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh dank je!! Toch wel leuk dus, laat ik hem staan![]()
Oww fuck.. dan hoop ik dat ie net zo leuk is dusquote:Op donderdag 27 november 2014 20:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oh wacht ff. Jij hebt het over Geometrical Design. Deze komen uit Geometric Allover Patterns.![]()
![]()
Ik heb mijn aquamarkers binnen. Drie waren er niet leverbaar, twee stonden wel op de bon maar waren niet geleverd en een marker was dubbel geleverd. Heb direct gemaild, nog niets gehoord, maar dat komt vast nog. Dit zijn mijn eerste letrasets en wat zijn ze mooiheb alleen wel even een waterbrush (of nou ja twee) besteld, wilde eerst met een kwastje proberen, maar denk dat het toch makkelijker gaat zo. Hopelijk komen die morgen of overmorgen, ze zijn al verzonden.
![]()
Jammer dat het niet helemaal goed is gegaan met leveren. Hopelijk komt het snel goed! Ben benieuwd naar je creaties ermee!quote:Op donderdag 27 november 2014 20:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb mijn aquamarkers binnen. Drie waren er niet leverbaar, twee stonden wel op de bon maar waren niet geleverd en een marker was dubbel geleverd. Heb direct gemaild, nog niets gehoord, maar dat komt vast nog. Dit zijn mijn eerste letrasets en wat zijn ze mooiheb alleen wel even een waterbrush (of nou ja twee) besteld, wilde eerst met een kwastje proberen, maar denk dat het toch makkelijker gaat zo. Hopelijk komen die morgen of overmorgen, ze zijn al verzonden.
![]()
Bij mij was er van de 2 aquamarkers die ik bestelde ook 1tje niet meer. Ze mailde wel vooraf. Ik verwacht ze morgen vooral benieuwd naar de potloden die ik besteld heb.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:09 schreef miss_dynastie het volgende:
![]()
Ik heb geen mail gehad, was op zich wel netjes geweest bij het niet kunnen leveren van 3 van de 17 producten en verzendkosten voor pakketpost (ze werden overigens gewoon via brievenbuspost bezorgd, de mat lag er niet dus dat gaf een heerlijke knal in de gangquote:Op donderdag 27 november 2014 20:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bij mij was er van de 2 aquamarkers die ik bestelde ook 1tje niet meer. Ze mailde wel vooraf. Ik verwacht ze morgen vooral benieuwd naar de potloden die ik besteld heb.)
![]()
Bij mij waren 2 van de 23 niet geleverd (Fern green en Grape.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:09 schreef miss_dynastie het volgende:
) De waterpen die ik erbij besteld had wordt nageleverd, stond op de bon. Ik heb direct gemaild en nu krijg ik 2 euro (voor de niet meer te leveren aquamarkers) tegelijk met de waterpen opgestuurd. Ze zei dat de pas zag dat ze die 2 euro er niet bijgedaan had toen de envelop al dicht zat. Nou ja, ik ben allang blij dat ze terugmailde.
![]()
![]()
Mehndi Designs, van Creative Haven
[ Bericht 10% gewijzigd door automatic_ op 27-11-2014 22:31:31 ]"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Vergeten jullie niet er bij te zetten uit welk boek het komt?? Is zo fijn voor toekomstige bestellingen..![]()
![]()
huh? Dan stort je die twee euro toch gewoon terug ipv af te wachten tot iemand mailt? Ik snapte het sowieso niet, ik zou dat nooit zo doen, je neemt nogal een risico als shopeigenaar... Maar ja, ik heb de waterbrush dus elders besteld, hoopte dat die sneller zouden zijn en het lijkt er wel op. Hoe dan ook ben ik er wel blij mee hoor, maar ik vind het wel wat slordig.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:35 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Bij mij waren 2 van de 23 niet geleverd (Fern green en Grape.) De waterpen die ik erbij besteld had wordt nageleverd, stond op de bon. Ik heb direct gemaild en nu krijg ik 2 euro (voor de niet meer te leveren aquamarkers) tegelijk met de waterpen opgestuurd. Ze zei dat de pas zag dat ze die 2 euro er niet bijgedaan had toen de envelop al dicht zat. Nou ja, ik ben allang blij dat ze terugmailde.
![]()
Wat super leuk gedaan zeg! Net mozaïek zo, alleen dan met papiersnippersquote:Op donderdag 27 november 2014 21:34 schreef Nijna het volgende:
Ik was met die kat bezig op "alternatieve" wijze.
Bij deze mijn "gesnipperde" kat...
[ afbeelding ]
Foto is niet helemaal recht van boven, maar dan had ik last van de flits die zoveel weerspiegelde dat je de helft niet meer zag.
![]()
![]()
Sylvana en Spuuglokje: ik vind ze allebei supertof![]()
Automatic ook weer zo'n leuke plaat!![]()
Stom gedoe met markersMisschien was de voorraad sneller op dan je dacht, maar dat betekent niet dat je klantenservice gelijk uit het raam hoeft te gooien
![]()
Weer 4 platen:
[ Bericht 8% gewijzigd door PaarsBeestje op 27-11-2014 21:53:11 ]![]()
dat is ook een leuk idee!quote:Op donderdag 27 november 2014 21:34 schreef Nijna het volgende:
[ afbeelding ]
Foto is niet helemaal recht van boven, maar dan had ik last van de flits die zoveel weerspiegelde dat je de helft niet meer zag.
![]()
Ook supertof! Rainbows!quote:Op donderdag 27 november 2014 13:04 schreef Cygne het volgende:
[ afbeelding ]
Uit één van de enige echte boeken. Weet niet welk deel.![]()
![]()
Ik keek nadat ik besteld had eens in het gastenboek. Als ik dat eerder had gedaan, had ik waarschijnlijk niet eens durven bestellen!quote:Op donderdag 27 november 2014 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
huh? Dan stort je die twee euro toch gewoon terug ipv af te wachten tot iemand mailt? Ik snapte het sowieso niet, ik zou dat nooit zo doen, je neemt nogal een risico als shopeigenaar... Maar ja, ik heb de waterbrush dus elders besteld, hoopte dat die sneller zouden zijn en het lijkt er wel op. Hoe dan ook ben ik er wel blij mee hoor, maar ik vind het wel wat slordig.![]()
Ik ben dus allang blij dat ik al 21 markers heb ontvangen, en zelfs ook nog binnen een week!
![]()
wauw Sylvana & Spuuglokje ik vind ze beide gaaf.
Automatic vet!
Cygne gaaf, promarkers
Paarsbeestje toe maar weer, 4 platen. mooi
Dank jullie wel!!
De versnipperende kat is apart zeg! Leuk gedaan.
PB? Waar komt die links boven vandaan...? Ik houd van dat soort platen
Creative Haven - Lotus Design
Heel mooi!quote:Op donderdag 27 november 2014 22:42 schreef automatic_ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:42 schreef automatic_ het volgende:
Dank jullie wel!!
De versnipperende kat is apart zeg! Leuk gedaan.
PB? Waar komt die links boven vandaan...? Ik houd van dat soort platen
[ afbeelding ]
Ik heb een berg oude tijdschriften liggen en daar haal ik al die kleurtjes uit.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wat super leuk gedaan zeg! Net mozaïek zo, alleen dan met papiersnippersFake it till you make it...![]()
Gaaf!quote:Op donderdag 27 november 2014 21:34 schreef Nijna het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Superleuk!quote:Op donderdag 27 november 2014 21:34 schreef Nijna het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, die met de ballen in de bek.![]()
Wauw dat is ook een heel gepuzzel geweest dan! Echt leukquote:Op donderdag 27 november 2014 23:27 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik heb een berg oude tijdschriften liggen en daar haal ik al die kleurtjes uit.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: