quote:Op donderdag 27 november 2014 00:04 schreef Wolflegion het volgende:
mijn pener
een donkere man
vasseline mag gebruiken
donkere mannen
Wolflegion
Bijna alleen dik gedrukt is foutquote:Op donderdag 27 november 2014 00:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wilhellemus
En de vertrouwen
Oh god mijn heer
vroom mag blijven
Van meneer Marnix
Lekker lezen jij, laat maar een lampje aanquote:
Ja, heb ik weleens gelezen... enorm trauma. Beetje hun WK 1974quote:Op donderdag 27 november 2014 00:06 schreef raptorix het volgende:
Etto: dit is de reden waarom Brazilie niet meer in het wit speelt: http://en.wikipedia.org/wiki/Uruguay_v_Brazil_(1950_FIFA_World_Cup)
Misschien wel de meest beladen wedstrijd ooit gespeelt, na het verlies van Brazilie nam men de keeper het zijn hele leven kwalijk, zelfs een paar jaar terug werd het hem nog verboden om te komen kijken bij een training omdat hij als vervloekt word beschouwd...
Betrouwe . Zesde couplet btw. ( ja ik kan ze allemaal opdreunen)quote:Op donderdag 27 november 2014 00:06 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Bijna alleen dik gedrukt is fout
Betrouwen maar goed ik ben de gekste niet. Punt voor jemoetjemuilhoudenquote:Op donderdag 27 november 2014 00:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Betrouw . Zesde couplet btw. ( ja ik kan ze allemaal opdreunen)
6 punten als je een filmpje maakt waarin je het volledig opdreunt en hier post.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Betrouwe . Zesde couplet btw. ( ja ik kan ze allemaal opdreunen)
6 maar?quote:Op donderdag 27 november 2014 00:08 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
6 punten als je een filmpje maakt waarin je het volledig opdreunt en hier post.
Volledigquote:Op donderdag 27 november 2014 00:11 schreef Fok-it het volgende:
stad
brandt nog licht
guus meeuwis-Brabant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |