Hetzelfde soort test dat zegt dat mijn griekse alter ego God Apollo is en dat mijn leven overeenkomt met the Great Gatsby?quote:
Wat, het is wat anders dan gebruikelijk. Of kun je daar als ras-autist niet tegen.quote:
Ik had toch op z'n minst wel iets met barbbus verwacht....quote:
Jup.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hetzelfde soort test dat zegt dat mijn griekse alter ego God Apollo is en dat mijn leven overeenkomt met the Great Gatsby?
Was ik maar een autist.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:09 schreef OlllllllO het volgende:
[..]
Wat, het is wat anders dan gebruikelijk. Of kun je daar als ras-autist niet tegen.
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup.
Alleen in mijn geval klopt de beschrijving.
Geen, er is geen vorig levenquote:Op woensdag 26 november 2014 22:14 schreef Samzz het volgende:
Even kijken wat voor misdaad ik in mijn vorige leven heb begaan.
Waar?quote:Op woensdag 26 november 2014 22:14 schreef Samzz het volgende:
Even kijken wat voor misdaad ik in mijn vorige leven heb begaan.
Dat weet je niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:16 schreef OlllllllO het volgende:
Net zo zeer als er na de dood niks is
Net of elke autist OCS heeft wat zich uit in alles netjes houden.quote:
Ik ben niet jouw Apolloquote:
Laat ik het anders stellen, kun je het aantonen dat er na dood nog iets is, ergo is het wetenschappelijk te onderbouwen? Voordat je geboren bent heb je toch ook geen bewustzijn en kun je ook niet waarnemen wat er gebeurd....quote:
Huh? Ik bedoelde dat de beschrijving bij Moppie bij me past, natuurlijkquote:
Oh dear. Euh, er zijn de bijna dood ervaringen en er wordt onderzoek naar gedaan (Noëtische wetenschappen, o.a.).quote:Op woensdag 26 november 2014 22:17 schreef OlllllllO het volgende:
[..]
Laat ik het anders stellen, kun je het aantonen dat er na dood nog iets is, ergo is het wetenschappelijk te onderbouwen? Voordat je geboren bent heb je toch ook geen bewustzijn en kun je ook niet waarnemen wat er gebeurd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |